לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

'קדימה', למקלטים.


תגידו שאני הוזה, תגידו שזה חלום.
רק לא שהאמנתם לספין השלום.
שוב מדברים על החזרת שטחים?
תגידו, השתגעתם? על מה אתם סחים?

רוה"מ,בסירת המושחתים, ממשיך לחתור,
"ניתן את הגולן ומי הבא בתור?
רק שישכחו את פשעיי ואת החקירות,
אתן גם ירושלים, אפילו את שדרות."

הדרום מדמם, הצפון עדיין לא התאושש.
אבל אולמרט? רק על עצמו חושש.,
בזמן שעוד גראד הרעיד את ישראל
מצא לו זמן עם בוש הנשיא, לטייל.
בזמן שמגורשי קטיף עדיין בלי בית,
משלים אותנו על יונה עם עלה של זית.
כשעדיין החטופים נמצאים בשבי האוייב
מי אתה בכלל שתדבר על עוד ויתור כואב?

לא תוכל להתחמק מידי החוק,
לא תעשה מעצמינו צחוק.
נקווה שתתפוטר ותיסע כמה שיותר רחוק,
לפני שבעזרתך את מדינתנו יצליחו למחוק.
פרוש, אל תגרום לנו עוד נזקים.
להיעלמותך מהכותרות אנחנו יושבים ומחכים!

אל תבין לא נכון, אני בעד ויתורים כואבים, טפשון.
כואב לי,
אבל עליך הייתי מוותר ראשון.





שונא פוליטיקה, אז אל תגרמו לי להיכנס לזה עוד יותר.
רציתי לכתוב על זה גם בגלל שהוא בנושא החם בישרא, וגם כי הכעיס אותי -פצצות-! XD שיש לו את החוצפה להוביל את העם למהלך כלכך מסוכן ורגיש,
רק בתקווה שהחקירות והפשעים שלו ייעלמו מכותרות החדשות.
רמת הגולן הוא העיניים של המדינה,
אבוי לנו אם היא תימסר לאויב כלכך מושבע שלנו.
ידיד נפשו של האיראנים, וגם בל נשכח, רק לא מזמן פיצצנו כור גרעין שלהם, מעניין לכבוד מי בנו אותו, אה?
מעניין גם לאן אולמרט חשב להעביר את תושבי הגולן, בעוד מגורשי קטיף עדיין בקרוואנים, מחוסרי עבודה, מבוזים ומדוכאים.
נראה לכם שייקח משפחה אחת לבית שלו להתארח בזמן שיפציצו שוב?
גם לי לא נראה.
אני לא ימין ואני לא שמאל במפה הפוליטית, כי בעיניי- כולם מושחתים.
לכולם בסופו של דבר מוצאים תיק במשטרה על הטרדה מינית/אונס/גניבה/שוחד והרשימה עוד ארוכה.
כולם לפני הבחירות מבטיחים לאזרחים עולם ומלואו, ואחרי שהם מקבלים את אמון הציבור ונבחרים, הם שמים עלינו זין.

אולמרט, תתפטר!
יאללה מי יוצא איתי לרחובות, תכינו שלטים XD





במסגרת הטבעת שפתחתי:
משהו טוב קורא פה

היום אני אמליץ על
בלוג נוסף שאני מאוד רוצה לחשוף אותו פה, הוא של מישי חדשה יחסית בישרא, ששווה היכרות איתה.
כנסו, תגיבו, ואני מבטיח לכם שתצאו משם עם חיוך.
כנסו לפה [ותגיבו]

רוצים גם אתם פירסום אצלי בפוסט?
V

- חושבים שאתם גם שווים חשיפה?
אתם בין הקוראים בבלוג שלי?
שלחו לי אימייל עם בקשת המלצה לפוסט מסויים ו/או לבלוג בכללי, ואולי אתם תופיעו פה בפוסט הבא.


ד"א, אני אענה לכל התגובות שעדיין לא הגבתי עליהן בפוסט הקודם.



כל מי שרוצה שאכתוב על נושא מסויים,
שקרה לו/קורה לו, אקטואליה, וכו'
מוזמן לשלוח לי מייל:
[email protected]
לא מבטיח שאצליח לעשות ממנו שיר, אבל מה שבטוח- אני אנסה.



תצטרפו לטבעות שלי:
__מהלב אל המקלדת__

צוחק/ת לקשיים בפרצוף

משהו טוב קורא פה




שיהיה לכולכם, ל"ג שמח ומדליק.
שמרו על עצמכם עם האש, ואל תתפרעו איתה.
"הגודל לא קובע."
[טוב, במקומות אחרים כן XD]
[אבל לא ניכנס לשם]
[]


שעה מטורפת לכתוב פוסט אה?XD
חזרתי מבילוי עם החברה, נשארתי עם אדרנלין ופחות חשק לישון[:

סופשבוע מהנה ומלא אהבה שיהיה לכם!



נכתב על ידי , 22/5/2008 02:24   בקטגוריות בגידה באמון, דמוקרטיה, חופש הביטוי, קסאמים, שחיתות, שבויים, אקטואליה, שחרור קיטור  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כוכב השחר העולה ב-27/5/2008 18:32
 



חשוב ! time to make a change


מה נשאר לנו פה, תגיד לי מה...
אתה פותח עיתון קורא על עוד "רעידת אדמה."
"גבר בן 50 מהדרום אנס את בתו מאז שהייתה קטנה."
"אישה מהצפון התעללה בילדיה, בני 5 ושנה."
אתה מזדעזע, כולך מצטמרר, הופך דף בעיתון,
ככל שאתה קורא יותר, אתה מצטער שלא המשכת לישון.
אתה ממהר למדור הספורט, בצעד פזיז,
כותרת באדום צועק, "מאבטח נפצע קשה מחזיז."
אתה לא יכול יותר, כמעט חוטף מזה מחלה,
על הכביש, מישהו אותך עוקף ומשחרר לך קללה.
אתה מעביר תחנות ברדיו רק לא לשמוע חדשות,
ואז תאונת דרכים, 3 נפגעים עם פציעות קשות.
לאן שאתה לא תסתכל, מלווה אותך האלימות.
אפילו על מקום חנייה, אנשים נרצחים כתוצאה מעימות.
כל אחד מחפש אשמים, במקום לחפש לתקן
כולם יכולים לשנות, מילד ועד זקן

זה כביש לא פלייסטיישן. תירגע, גבר.
זה שתדפוק מהירויות, רק יקדים את יעדך... אל הקבר!
תהיו עירניים לסביבה, פיגוע זה לא רק מחבל
אולי הילד השקט בכיתה, בביתו מכות מקבל
תתעניינו, תפתחו את הלב, תחייכו ותנו יד.
יש הרבה בתוכינו, שמרגישים שהם כלום, שמרגישים לבד.
תזמינו את הילדה ה'לא מקובלת', זאת שנראית "מוזר".
כשתתקרבו, אתם תראו שגיליתם פשוט אוצר!
בואו לא ניתן למדינה להיהרס ולנבול,
כשתעזור לצד השני, יבוא יום ותצטרך,
והוא זה שלא יתן לך ליפול.


חשוב לי שתקראו את זה:

נושא שרלוונטי לכולנו.
כל אחד, ולא משנה מאיזה איזור בארץ, נתקל באלימות.
אם זה על הכביש, אם זה במועדונים, בבית, בבצפר, ברחוב, בכל מקום!
אפשר עוד לשנות,
אם נסתכל אחרת על השונה מאיתנו, נהיה סבלניים ו-סובלניים,
זה ישפיע על הרבה מאוד.
ילדה שחושבת שהיא לא מקובלת כי היא לא נראית טוב, שהיא שמנה,
אם אתם, כחברה, תתעניינו בה, תדברו איתה, תחייכו אליה, היא תתחיל לאהוב את עצמה.
ואולי השנאה העצמית שלה, תיעלם עם הזמן, והיא לא תהיה 'עוד אחת' מסטטיסטיקת המאושפזים בבתי חולים והמתים באנורקסיה/בולימיה.
אם תחבקו אליכם ילד מהסביבה שלכם, מהכיתה, מהשכונה, שהוא שקט, לא מתבלט, יושב כל הזמן בצד,
אולי בזכות זה, לא נשמע על מקרה התאבדות של נערים.
אתם לא יודעים כמה כוח יש לכם בידיים, אתם פשוט לא מודעים לזה.
תתחילו בשינוי, לא עוד שעה, לא מחר, עכשיו!
לטובתכם האישית ולטובת החברה הישראלית בפרט.

אני מעביר את ניהול טבעת "מעריצי אירוסמית" ופותח טבעת חדשה, חשובה יותר עם כל הכבוד ללהקה הענקית הזאת:
-משהו טוב קורא פה-
לחצו להצטרפות.
זאת טבעת לכל מי שישים בכל סוף פוסט שלו, לינקוק של בלוג שהוא חושב ששווה חשיפה, שווה תשומת לב,
שווה מילה טובה בעיקר.
אני מקווה שתהיה היענות רבה לזה

אני אענה לכל התגובות מהפוסט הקודם,
ואתן גם ביקור, כמובן.



כל מי שרוצה שאכתוב על נושא מסויים,
שקרה לו/קורה לו, אקטואליה, וכו'
מוזמן לשלוח לי מייל:
[email protected]
לא מבטיח שאצליח לעשות ממנו שיר, אבל מה שבטוח- אני אנסה.


תצטרפו לטבעות שלי:
__מהלב אל המקלדת__

צוחק/ת לקשיים בפרצוף

משהו טוב קורא פה



עד לפוסט הבא,
שיהיה לכולנו, שבוע שקט ומלא בשורות טובות.
חג שמח!!


נכתב על ידי , 14/4/2008 11:41   בקטגוריות אקטואליה, אופטימי, יהיה בסדר, אונס והתעללות, אלימות, דמוקרטיה, הזדהות, השינוי נמצא בידיים שלנו, התחלה חדשה, חופש הביטוי, מצב המים בישראל, משחקי כבוד, סובלנות, פיוס, קסאמים, שבויים, שחיתות, שלום בתוכינו ומחוץ, תאונות דרכים, צבא, שחרור קיטור, בית ספר  
115 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של atlit ב-20/4/2008 16:13
 




דפים:  
322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)