לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"את עדיין כלת הדומייה שגבר לא ידעה, ילדתם המאומצת של הדממה והזמן המשתהה. את, צורה אילמת! מתגרה בנו בבלי דעת כמו הנצח." .(ג'ון קיטס, 1819)

Avatarכינוי:  אביה(:

בת: 35

ICQ: 248685682 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

כל מטוס שטס בשמיים


הו ילד עבר זמן

נסעת לחפש רחוק מכאן

ואני מחכה לך

 

הו ילד שלי בעולם

ציפור אדם כמו כולם

מחפש את האופק

 

וואו, עברה יותר משנה מהפעם האחרונה.

ויש לי הרבה מה להגיד. הרבה לפרוק. יותר מדיי משקעים.

ואני כותבת הרבה. לא פה, אבל הרבה.

בכל זאת יש לי חשק.

מן צורך כזה להגיד שאני מתגעגעת אליו.

למרות שלא הייתי החברה הכי טובה בעולם. היה שם משהו. היה שם משהו טוב. משהו מצחיק. משהו שגורם לי להתגעגע עכשיו כשהוא לא כאן. משהו שגורם לי לבכות בכל פעם מחדש, כאילו שמעתי רק עכשיו.

ואני מנסה לחשוב, מה יותר טוב? להכיר קצת או לא להכיר בכלל? מה הייתי עושה אחרת אם הגורל היה ידוע מראש? הייתי מתחברת הרבה יותר? או שאולי הייתי מכחישה כל קשר?

גם ככה זה קשה, ויכל להיות קשה הרבה יותר. או הרבה יותר חבל.

 

כל מטוס שטס בשמיים

כל כוכב מאיר בעיניים

מזכיר לי אותך

נחליאל לפי הגשם

צרצרים בשעות הערב

תמיד יחכו לך

 

עוד חודשיים זה נגמר. חודשיים ושבוע ליתר דיוק.

רק עוד קצת ואני חופשייה שוב. עוד קצת ואני שוב יכולה לעשות מה שאני רוצה. עוד קצת וכבר אין לי לו"ז קבוע. עוד קצת ואני ישנה במיטה שלי מתי שרק אבחר. עוד קצת ואני לא צריכה לתת דין וחשבון לקצינים או לאנשי קבע.

ואפילו הדברים הכי קטנים, עוד קצת ואני יכולה להתקלח בלי קרוקס. ואני אשכרה יכולה לשבת על האסלה ולא לפתח שרירים ברגליים!!!

עוד רק טיפ-טיפה ואני אחראית לעצמי. ואולי זה קצת מפחיד. עברתי שנתיים מאוד מבוזבזות וכל מה שחשוב לי עכשיו זה להיות אחראית לעצמי. עוד חודשיים.

 

הו ילד כששקט

אני יושבת במרפסת לנגן

מנגינות געגוע

 

הו ילד תשתדל

להגיע לכאן מהר

ככה אני מבקשת בשקט

בשקט

 

אני מקווה שהתקופה הזאת תעבור יותר מהר ממה שאני חושבת. ושאולי, כנגד כל הסיכויים תחזור.

אפילו רק כדי להגיד שלום כמו שצריך. לחייך חיוך אחרון.

 

כל מטוס שטס בשמיים

כל כוכב מאיר בעיניים

מזכיר לי אותך

נחליאלי לפני הגשם

צרצרים בשעות הערב

תמיד יחכו לך



ערן שוחט ז"ל

 

נכתב על ידי אביה(: , 9/5/2009 15:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,377
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאביה(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אביה(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)