לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

*טוקטוק* "מי שם?" "אף אחד!" "אז אני מניחה שהינך דמיוני."

"מי אתה?" "אני? אני האבסורד." "אדון אבסורד, אתה מגוחך."

כינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

הכותל המערבי.


אין ספק שזאת הייתה חוויה מתקנת.
איני מתכוונת לחזור בתשובה או להתחיל להאמין באלוהינו ה'אחד והיחיד'.
וכל זאת, לשמוע ולחזור 2000 שנים או יותר בזמן הייתה חוויה מדהימה.
מטרת הביקור בכותל הייתה בעצם בר מצוותו של בן דודי המתוק.
פעם ראשונה בחיי שייחסתי משמעות, ואכפתיות כלפי העם היהודי בתקופת התנ"ך.
אני ממליצה בחום לעשות את ה'מסע בזמן' (לכאורה) המדהים הזה.
יש אנשים שיזלזלו ברעיון וזה בסדר, גם אני עשיתי את זה לפני שהייתי אתמול.
ושוב מי שאשר יחליט כי מעוניין הוא בגילוי והבנת הדורות לפניו, לא ייתחרט.
 
שלכם, דר.
נכתב על ידי , 24/8/2007 15:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני לא מוותרת.
אני לא מוותרת על החלום שלי.
אני לא מוותרת על האהבה שלי.
אני לא מוותרת על החיים שלי.
אני לא מוותרת על המוזיקה שלי.
אני לא מוותרת על הנאמנות שלי.
אני לא מוותרת על השמחה שלי.
אני לא מוותרת על העבר שלי.
אני לא מוותרת על העתיד שלי.
אני לא מוותרת על ההווה שלי.
אני לא מוותרת על הקרובים שלי.
אני לא מוותרת על הרצון שלי.
אני לא מוותרת. פשוט לא מוותרת.
נכתב על ידי , 10/8/2007 22:26  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וואו, long time no see.


אז.. קאמבק? לא.
קרו המון דברים לאחרונה, אך אני מוצאת את זה חסר טעם לכתוב.
משו אחד שאני מחוייבת בכל ליבי לספר עליו זה על מריה, או כמו שאני מעדיפה לקרוא לה, "The namer".
הביקור הנהדר של ואל ושלי בצפת היה מדהים. נוף משגע, מריה, ואווירה שונה לחלוטין.
הביקור שלי היה ספונטני לאין שיעור. ואל הייתה בדרכה לתחנת האוטובוס, ואני רצתי אחריה והודעתי לה שבין אם תרצה או לא, אני באה. רצונה של מריה לראות אותי היה זהה לרצון שלי להפגש עמה. ביקרנו במקומות מדהימים. ואיך לא, ערכנו טקס לכבוד רוחה של אמא אדמה, עציה פרחייה פירותייה ועל חיינו.
הוחלט שאנו נבוא באביב ובחורף. אביב מפני שהוואדי אמור לפרוח בצורה מטריפה ומרהיבת עין.
ובחורף בשל השלג בצבע לבן צחור.
את זה אני לא מתכוונת להפסיד בשום פנים ואופן.
 
עד כאן, דר. או כמו שמריה נוהגת לקרוא לי, חתולה גדולה.
 
נכתב על ידי , 4/8/2007 18:58  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,758
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShin~chan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shin~chan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)