לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

צלילו’’ש_זה_פה

הבלוג שלי:) להיכנס זה חובה!

כינוי: 

בת: 28

ICQ: 326855310 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

הקטע מוקדש לג'ני


אני עם ג'ני בטלפון... =] היא מקשקשת  על טוקיו הוטל ורוצה לגזור אותם אבל מאחורה יש את פול אאוט בוי,חולה על אקסל רוז, אתם מאמינים?? היא קנתה אלבום חדש של גאנז אנד רוזז!!! =] אני בטוחה מתישהו אני אשמע אותו..=]

ה-י-ס-ת-פ-ר-ת-י..=] כזה משו יאפה...

ג'ני מחר הולכת לעשות קניות לבגדים וספרים עם אמא שלה...

ג'ני תגידי לי מתי למחוק את זה

נכתב על ידי , 17/4/2008 21:56  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



166
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצלילו'ש_זה_פה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צלילו'ש_זה_פה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)