לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Behind my blue eyes


I belive i can fly


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008


עברנו כבר שנה ביחד!!!!!! ואו.

:] מדהים איך שהזמן עובר מהר.

מאז שפתחתי את הבלוג עברו זמנים ממש מדהימים כאן.

כתבתי פה המון על החיים שלי ועל הרגשות שלי

ואתם קראתם ועזרתם לי .

הכרתי כאן מלא חברות מדהימות ,

והיו המון תגובות וכניסות.

אבל אני בוחרת לא להמשיך יותר עם הבלוג.

כי קצת נמאס לי ממנו וכבר אין לו ממש מטרה.

אני לא אסגור אותו , אבל אני לא אמשיך לעדכן.

 

תודה רבה לכל מי שקרא , הגיב , ונכנס לכאן!

היה ממש נהדר.

ואני אזכור את הכללל ואת כולם.

והגיע הזמן להפרד !

 

אם מישהו רוצה לדבר איתי בצד כתוב את

המסנג'ר והאייסיקיו שלי !

 

 

נכתב על ידי ורוש:) , 15/1/2008 22:13  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוֹקִיאַנַה. ב-20/8/2008 08:02
 





Avatarכינוי:  ורוש:)

בת: 30

MSN: 

תמונה




5,611
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לורוש:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ורוש:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)