לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

" Me and my terrific blog "



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 364543168 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007

אוף איתכם, אוף !


רק לעשות רע אתם יודעים ?!

רק להרוס ?!

נמאסתם כל כך אתם לא יודעים כמה !!1

אם רק הייתם רואים מהצד את ההתנהגות שלכם, רק אז הייתם מבינים (אם בכלל ><).

19:08

באלי לכסח מישהו עכשיו \:

 

נכתב על ידי , 30/11/2007 18:56  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלווש | פשטידת אוכמניות חמוצה :] ב-1/12/2007 19:38
 



תשובות לשאלון השבועי


האם היית מגדירה את עצמך כחברה טובה? מדוע?
אממ כן , כי כשצריך אני באה , ואני לא מלכלכת מאחורי החברות הטובות שלי ולא מפיצה עליהן שמועות.

האם את אוהבת יותר לקבל מחברים או לתת לחברים?
אממ , את שניהם .
זה תמיד נורא נחמד לקבל דברים, אבל זה גם נורא חשוב לדעת לתת מעצמך.

האם יש לך חברה הכי טובה? מה שמה?
לא, ישלי כמה ^^


איך היית מגדירה חברה טובה?
אחת שיודעת מתי רע ובאה מתי שצריך אותה, וזאת שתמיד תיהיה פה בשבילך ותעזור בכל דבר ולא תלכלך מאחורי הגב שלך ולא תגנוב לך ת'חבר ולא תתקע לך סכינים מאחורי הגב.

האם פעם נפגעת מחברה? האם תרצי לשתף אותנו?
כן, לא.

מה לדעתך יכול לבנות ולפרק חברות?
לבנות- קשר טוב ונושאים משותפים לדבר עליהם ונטייה לאהוב אותם דברים.
לפרק- כשמישהי מלכלכת מאחורי הגב, תוקעת סכינים, פוגעת מילולית או פיזית \: .

האם את מגלה סודות שמספרים לך?
תלוי מה.
אם מישהו שהוא לא ממש חבר שלי ומספר לי משהו על חבר/ה טוב/ה שלי אז אני אומרת לו/ה את זה.

האם פעם חברה גילתה משהו שסיפרת לה?
כן \: .

מה לדעתך הסימן לסיומה של חברות?
כאין ממש קשר כמו שהיה אז, וכשיש מתח בין האנשים.

נכתב על ידי , 24/11/2007 21:52  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נטולש ב-29/11/2007 11:32
 



יש לי פרו , יש לי פרו יש לי פרו !!!1 [:


מה עוד אפשר להבין מהכותרת ?!!

 

שיש לי פרוו !!1

 

אבל לעצרי אני כבר מעבירה אותו למשהי .

אז סליחה מראש לכל האנשים שרוצים לבקש \:

 

דין תודה , למרות שאני הייתי אמורה לקבל אותו לפניך.

 

דנה דברי איתי 3>

דניאל מזל טוב היה נחמד ^^

נכתב על ידי , 24/11/2007 16:49  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניתאי xD ב-24/11/2007 21:44
 



שלוש, ארבע ו..... הפתעהה !!1


מסיבת הפתעה ,

מה כבר אפשר לומר על זה ?!

 

אז ככה , לכבוד המומולדת שלי ה-13 שחל ביום שלישי שעבר (אפשר עדיין לשלוח ברכות ^^ ) ,

דנה ונטע החביבות ביותר ( ^^) , אירגנו לי מסיבת הפתעה.

כמובן שאמא שלי המציאה איזה תירוץ עלוב להוציא אותי מהבית לכמה דקות (אבל התירוץ היה נורא חביב דווקא P: )

היא אמרה לי שקרובי משפחה באים אלינו והם מביאים חברים שהגיעו אליהם מרוסיה ושיש להם ילד בן 14 ורא חתיך אז אני צריכה להראות יפה מתמיד .

אז אספנו את נטע מהבית שלה (שכביכול הייתה אמורה לבוא לישון אצלי) , ונסענו לקנות פיתות באיזה מאפיה באור יהודה ,

ובאמצע הנסיעה הביתה אבא שלי חשב שיש פנצ'ר אז שהייתה הפסקה קטנה (גדולה) של 10 דקות בתחנת דלק .

הגענו הביתה , עלינו במעלית, צלצלנו בדלת , ואני שומעת רעשים מהבית וריח שרוף .

פותחים את הדלת ופתאום ... הפתעה !

כל החברים והחברות היו שם אם זיקוקים כאלה קטנים (הריח השרוף ^^) , וזאת הייתה המסיבת הפתעה הכי טובה שהייתה לי מעולם !!1

 

תמונות של מתנות והכל מאוחר יותר , מבטיחה.

 

 

 

תגובות יתקבלו בשמחה ^^^

 

 

דנה , נטע , אמא (?!)  אוהבת אתכן תודה רבה על הכל !!!

נכתב על ידי , 12/11/2007 16:13  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלווש | פשטידת אוכמניות חמוצה :] ב-19/11/2007 08:45
 



חודש חדש .


 

חודש חדש ,

התחלות חדשות , אהבות ישנות ,

רגשות ישנות , אכזבות ישנות .

 

אגב , עוד יומיים יש לי יום הולדת ,

אבל זה כבר לא ממש אכפת \: "

 

-

 

את אומרת שאני זאת שהולכת לבנות אחרות ,

שמשאירה אותך כל הזמן לבד .

ואת ? רק מתלונת אבל לא שמה לב שאת עושה בדיוק אותו הדבר .

 

 

-

 

ישמצ'ב לעיצוב חדש ,

תלוי במצב רוח |S: .

נכתב על ידי , 5/11/2007 09:41  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניתאי xD ב-7/11/2007 11:51
 





10,457
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלווש | פשטידת אוכמניות חמוצה :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלווש | פשטידת אוכמניות חמוצה :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)