לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

" Me and my terrific blog "



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 364543168 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

סוף שנת 2007, תחילת שנת 2008.


 

הנה הגענו לסופה של 2007,

עוד מספר שעות הכל ייגמר, נעבור לשנה החדשה ,

והשנה הזאת תיהיה כבר זיכרון אחד גדול.

זאת הייתה שנה נפלאה ומסריחה לא פחות.

זאת הייתה שנה של שקרים, של בגידות, של אהבות, של אכזבות.

 

אז מה חוויתי בשנה הזאת :

- כיתה ו' .

- כיתה ז' .

- התבגרתי.

- גבהתי ^^.

- אתהבתי.

-אתכזבתי.

- חברים.

- חברות.

- בגידות.

- שקרים.

- אהבות.

- יום הולדת 13.

- חברויות שהתפרקו.

- נשיקות ראשונות.

- חיבוקים ראשונים.

- ידידים וחברות מדהימים !

- מריבות.

 

 

 

והכל בשנה אחת.

אז נקווה ששנה 2008 תיהיה יותר מוצלחת,

אבל מדהימה כמו השנה הזאת.

 

- - - - - - - - - - -

 

היום יוצאים, כל כך באלי .

אבל אין חשק בכל זאת \:

נקווה שיהיה טוב.

 

 

דניאלה 33>

נכתב על ידי , 31/12/2007 17:56  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלווש | פשטידת אוכמניות חמוצה :] ב-8/1/2008 21:41
 



רגע את אוהבת אותו בכלל ?


 "אין לי מושג" .

אז מאיפה לך שאת אוהבת אותו ?

" לא יודעת אני פשוט מרגישה משהו כלפיו".

מאיפה את יודעת שזה אהבה?

" אין לי מושג, אבל אם בכיתי בגללו זה גם משו לא?  " .

 

 

השאלה היא :

מה לעזעזל אני עושה ?!

נכתב על ידי , 19/12/2007 21:00  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-27/12/2007 22:57
 



נממצ' , עיצוב חדש | "בילוי" עם נטנט בת''א .


 

אז.. מה קורה ?

איך בחופש אצלכם ?

אצלי רקוב >< , הייתי אמורה ללכת לשנקין היום אבל בוטל \: .

אממ יש עיצוב חדש, תגובות יתקבלו בברכה ^^^ :]

 

אממ לפניי כמה ימים נטנט ישנה אצלי , ולמחורת הלכנו לתחרות של גיא בג'ודו.

קיצר היה קורע , השתעממנו שם כמו מפגרות,

ובסוף הטורניר הזה הלכנו אם גיא לקחת חתימה מאריק זאבי D:

 

 

נטנט ? איי לואב יו !!1

3333333>

 

נכתב על ידי , 9/12/2007 14:21  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הילד שאת שונאת. ב-16/12/2007 23:48
 




נשבר לי מזה !!1

 

אני כבר יושבת וחושבת על זה יותר מדי זמן, וזה כל כך מעצבן שאתם סתם מאשימים אותי !

ואתה, אתה בכלל יודע שזה לא נכון, שזה סתם משהו שהיא המציאה!

אבל לא אכפת לך נכון?! כי אין לך את מי להאשים.

אתה מתחמק, כועס עלי סתם !

ואני ממש מאוכזבת ממך ..

נכתב על ידי , 3/12/2007 18:01  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלווש | פשטידת אוכמניות חמוצה :] ב-9/12/2007 16:17
 



סתם עידכן חסר משמעות oO


 

אתמול-

כמו שכולם יודעים אתמול הייתה שביתה ^^^

ואני גיליתי את זהרק אחרי שנכנסתי לביה'ס \:

קיצר הצלחתי איכשהו לצאת משם( ^^ ) ואני ונטווצ' שלי ,

נטע שימחי ורונה הלכנו לקניון קרית אונו ולסבייונים :]

סה'כ היה נורא כיף ^___^

 

היום-

ההורים שלי חשבו שיש שביתה אז הם לא העירו אותי,

וכשדנה כפרעלליה התקשרה אלי הביתה ורצתה להזכיר לי לבוא כבר,

כי היינו אמורים לקבל את הפרס ליום גיבוש.

קיצר ההתלבשתי מהר והלכתי למרכז נוער ליד הצויפם לפגוש אותם שם.

היה נורא כיף, אכלנו, שתינו וראינו את הסרט משפחת סימפסון.

מיד אחרי זה היינו אמורים לחזור ביה'ס אבל הייתה הצגה במקום.

זה היה סוג של הצגת מחול או משו כזה אבל זה היה לדעתי נורא יפה.

ישלי שיעור פרטי באנגלית עודמעט, ואז אני אשתעמם בבית >< .

 

______________________

 

אממ אין לי יותר מה לכתוב להיום ,

אולי עודמעט יהיה עיצוב חדש, אני מקווה .

אוהבת , דניאלה 33>

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 3/12/2007 15:18  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניתאי xD ב-8/12/2007 11:25
 



לדף הבא
דפים:  

10,457
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלווש | פשטידת אוכמניות חמוצה :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלווש | פשטידת אוכמניות חמוצה :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)