לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם עוד ילדה


בלוג אישי (=

כינוי:  הדר-מנהלת סתם עוד ילדה

בת: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007


לפי הרשימה בצד אני יכולה לראות מי נכנס ולא מגיב :/

 

ראיתי את זה במלא בלוגים [ ;

אז חשבתי שיהיה נחמד להתחיל ככה # P

50 עובדות עלי,

 

1. קוראים לי הדר XD

2. הייתי במפגש בוני אתרים 3 של קלר.

3. יש לי כלבלב בשם לאקי.

4. יש לי שתי אחיות מעצבנות.

5. אני הכי גדולה

6. אני רק בת 11 וחצי |:

7.השעה כרגע 12:20 בצהריים.

8. נשארתי בבית כי היה לי כאב בטן.

9. החברה הכי שלי זו מאיה.

10. אני מאוהבת באתרים

 color-4u.com

 kinder.dcn.co.il

dive-4u.com

11. אם הייתי יכולה אז הייתי ציפור.

12. אני מכוערת

13. אני לא מבינה בשינים (שין)

14. נל ונב הן החברות היחידות שלי שאני מכירה הרבה זמן

שמעצבות בפוטו, (אני מכירה אותן אישית מהגן).

15. אני מעצבת בפוטו כבר חצי שנה.

16. השירים האהובים עלי בעברית הם: בואי נעזוב- רן דנקר ועילי בוטנר

הייתכן- דניאל סלומון

להיות so far- הבנות נחמה

17. השירים האוהובים עלי באנגלית הם (השיר בצד ימין):

rellex- Mika

grace kelly- Mika

bily baoun- Mika

you butifal- games blant

ושירי brayn adams למיניהם...

18. אני חרשנית מחשבים

19. תולעת ספרים

20. זהבים הוא הספר הכי טוב שקראתי.

21. חולת היי סקול מיוזיקל!

22. אוהבת לשיר

23. לומדת פיתוח קול.

24. אוהבת חיות

25. יש לי מלא חברות חח

26. יש לי כרגע כרית עם ציפית של סנופי על המיטה

27. מקצועות אהובים: שפה, מחשבים, ספורט

28.שנואים: כל השאר...

29.לומדת בבצפר למחוננים (אני !לא! חננה)

30. לומדת מבוא לפילוסופיה ואוהבת >"<

31. אוהבת לצייר

32. מאכל אהוב: שוקולד

33. מאכל שנוא: כבד

34. אוהבת בעיקר אוכל של סבתות

35. אני חציה תמניה וחצי פולניה קצת רוסיה ועוד כמה תבלינים חח XD

36. צבע עור: מוקה

37. צבע שיער: חום כהה

38. מפחדת: המון דברים: רכבות הרים, ג'וקים ענקיים ועוד כמה

39. שונאת שמתחצפים עלי

40. מקללת רק שצריך

41. בלי מחשב אינלי חיים!

42. מגיל 6-4 וחצי לא היה לי מחשב בבית

43. עברתי דירה 3 פעמים

44. אוהבת הפיג'מות חברים סיינפל האלופה פלורסיינטה ועוד כמה..

45. שונאת ארטיק קרח בטעם לימון

46. כותבת מהר במחשב

47. יש לי קרובי משפחה מאומצים

48. הייתי בארוע סיום של האלופה 1

49. מבינה בhtml אני בתהליך של בניית אתר.

50. המרוה שלי למחשבים צרבה לי את הפוטו ובגלל זה יש לי #P

 

מבצע

מאחורי משפחת סימפסון:

הסדר מימין לשמאל:

ליסה-

מגי-

בארט-

מארג'-

הומר-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

משתתפת:

וב...

גמאני משתתף בספיישל חברים שבקליאו בואו גמאתם!!

 

(=

נכתב על ידי הדר-מנהלת סתם עוד ילדה , 11/10/2007 12:18  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בתי כאן. ב-27/11/2007 02:06
 





788
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדר-מנהלת סתם עוד ילדה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדר-מנהלת סתם עוד ילדה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)