לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Sometimes I feel like life's a car wash.. and I'm on a bicycle


I wasn't born with enough middle fingers


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2009

המכתב שלעולם לא תקרא...


אחרי 4 שנים מטופשות ומיותרות זה נגמר..
ואני כל כך בטוחה שהפעם זה הסוף... כי אין בי יותר הבנה ונגמרו לי הסליחות...
כי אני לא מסוגלת להסתכל עליך בכלל... הקול שלך מגעיל אותי ולשמוע אותך צוחק עושה לי בחילה..
וההבנה שכל מה שאמרת לי כשנפרדת ממני (עוד פעם) זה שקר גורמת לבטן שלי להתהפך..
שקר שנועד לגרום לך להרגיש טוב עם עצמך, לחשוב שאתה יצאת בסדר, שאתה עושה את זה לטובתי..
כשבעצם זה היה בשביל מישהי אחרת...
4 שנים היינו ביחד.. ושבוע אח"כ יש לך חברה חדשה... ואתה עוד מעז לשקר לי שהכרת אותה אחרי שנפרדנו.. מה שרק הוכיח לי שאני צודקת..
ולמרות כל מה שעשית לי, ולמרות כל השקרים, ולמרות כל היחס המגעיל שלך, אני עדיין אוהבת אותך.. ואני אפילו לא יודעת למה, כי לא השארת לי שום סיבה. לקחת הכל.
ואתה עברת הלאה, אחרי פאקינ שבוע (ואולי אפילו כשעוד היינו ביחד), ורק אני נשארתי לבד עם המחשבות שלא מפסיקות להתרוצץ לי בראש..

ואתה לא יודע שאני לא מסוגלת לאכול כבר חודש, כי הבטן שלי מתהפכת כל פעם שאני נזכרת שאתה איתה..
ואתה לא יודע שכל פעם שאני שומעת שיר של משינה אני נזכרת בך, כי אתה כל כך אוהב אותם.. או את chasing cars כי זה מה שכתבת באוואי כשהיית עם המעודדת...
ואתה לא יודע כמה קינאתי בפבל שאיבד את הזיכרון שלו...
ואתה לא יודע שהמחשבה לישון עם מישהו אחר מזעזעת אותי..
ואתה לא יודע שכל פעם שאני שומעת משהו חדש עליך ועליה הפה שלי נהיה יבש, הבטן שלי מתהפכת ואני מרגישה שאני לא יכולה לנשום...
ואתה לא יודע שכל יום שאני נוסעת לצבא אני מתפללת שהאוטובוס יתהפך כי נמאס לי להרגיש ככה.. כי אני באמת לא מאמינה שאני אצא בזה..

ובטח כבר לקחת אותה לסינמה סיטי, כי זה המקום שאתה הכי אוהב לצאת אליו..
ובטח גם לקחת אותה לאכול אח"כ בג'ירף, כי אתה מת על האוכל הלא כשר שלהם..
ובטח כשאתם נוסעים באוטו אתה שם את הווליום על 7, כי לה לא איכפת שזה לא בכפולות של 5..
ובטח כשהייתה לכם שתיקה ארוכה הסתכלת עליה, ליטפת לה את הפנים ואמרת לה "איזה מזל שאת יפה"..
ובטח כשהיא ישנה אצלך, הסתובבת והתקרבת אליה, כדי לחבק אותה חזק...
ובטח כשאתם קמים, אתם עושים סקס של בוקר, כי הכי כיף לפתוח את היום ככה..
ובטח כבר אמרת לה שאתה אוהב אותה... כי אתה כזה..
כי אתה לא יודע מה זה לאהוב באמת.. כי כל בחורה שהסתדרת איתה יותר משבועיים החלטת שאתה אוהב אותה..

והיא בטח לא יודעת שאתה לא אוכל שוקולד, כי זה יחזיר לך את הפצעים, אז כבר התרגלת בלי..
והיא בטח לא יודעת שאתה אוהב את משינה, כי אתה כמעט לא שם אותם באוטו...
והיא בטח לא יודעת שאחת התכניות האהובות עליך זה איש משפחה..
והיא בטח לא יודעת שאתה שונא שנושכים אותך בצוואר, כי אתה בטוח שיתפוצץ לך וריד ותשפריץ מלא דם..
והיא בטח לא יודעת שכשהנשימות שלך נהיות כבדות זה סימן שנרדמת..
והיא בטח לא יודעת על הטיקים שהיו לך בשפתיים, שהפסקת לעשות אחרי שצחקתי עליך..
והיא בטח לא יודעת שאני היחידה שראתה אותך בוכה.. לפחות לפי מה שאמרת לי..

כי למרות שתמיד הרגשתי שאני לא יודעת עליך כלום, אני היחידה שהכירה אותך באמת..
ואהבה אותך למרות כל החרא שעשית לי.. למרות כל החרא שעשית לאחרים..

ועכשיו הדבר היחיד שהייתי רוצה זה לא להכיר אותך בכלל..












נכתב על ידי , 22/2/2009 19:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 35




2,947

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*Nameless אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *Nameless ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)