לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומן אכילה יומי



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2011

רביעי (תפריט יומי)


אוקי אז לא הלך ממש ממש כמו שרציתי, זה היום הראשון ולא הלך טוב.

אני חולה והרופאה אסרה עלי לעשות ספורט אבל לא יכולתי סתם לשבת בלי לזוז אז התעמלתי קצת וכאלה...

בסכ"ה כולה 20 דקות מסכנות יותר לא יכולתי אני עם חום 38 כאן!!

 

 .........

ביצה מבושלת (2) - 176

כף סלט (2) - 50

יוגורט - 150

תפוח - 62

עגבניה - 41

אפרסמון - 91

 

בסכה"כ - 570 בעעע : [

אסור לחרוג מה 500!!!!!! ילדה רעה! XD

 .........

אוע רציתי רק לציין לאלה שגם עושים או מתעניינים העיניין שלי זה לעשות ספורט כל יום על סך 500 קלוריות, להוריד את מה שאכלתי, העניין זה שאני רוקדת והמון מאוד ככה שבלי למצמץ ביום אני מורידה 1000 1500 קלוריות חופשי.

נקווה שמחר יהיה טוב יותר.

נכתב על ידי Glowee , 26/1/2011 20:43  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Glowee

בת: 30




הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGlowee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Glowee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)