לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

איך בא לי שתזיין אותי


 

"איך בא לי שתזין אותי אוףףף אבל אני לא כזה רזה" כתב לי צוף, בחור חמוד ונאה שאמור להיות בן 24 ומנסה פעם אחר פעם לשכנע אותי להפגש איתו, אך בינתיים ללא הצלחה.

 

"אולי זה יקרה פעם" עניתי לו ברגע של חרמנות יתר... כי משהו בו מפריע לי, ולאו דווקא עודף המשקל המסוים שלו. מצד שני חשבתי שהוא מנסה כל כך הרבה זמן ויש לו פנים חמודות ואף נאות למדי, אז אולי שווה לנסות...

 

"נו אז אולי באמת. אני מפנק אש ומתמסר לזין" הוא הוסיף, אבל אני כבר הייתי בדרך לזיון  הבא שלי עם ראמזי, 27, הדרוזי הרזה והסקסי עם העיניים היפות והישבן הקטן-חלק-מתמסר שלו שמת על הזין שלי ומקבל אותו כל כך עמוק וטוב... וואוו כמה שהיה טוב :)

 

ולצוף שרוצה לקבל את את הזין שלי ואולי יום אחד גם יקבל אני מקדיש את השיר Bob Dylan - I want you משנת 1966:

 

נכתב על ידי , 29/4/2012 18:47   בקטגוריות אירוטי, אינטימיות, אמת, אנרגיה מינית, בין תדמיות למציאות, גייז, התמדה, התמסרות, התפרפרויות, זין, חושניות, חלקים, חרמנות, יזיזות, ישבנים, מוסיקה, משיכה, סבלנות, סקס, עיניים ירוקות..., פגישה, ציפיות, שחומים, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



573,455
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)