לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

אחרי שנים הם חוזרים לרכב לי על הזין...


 

בזמן האחרון יצא לי להפגש בנסיבות אינטימיות כמה בחורים מהעבר, שלא זיינתי כבר כמה שנים. שניים מהם סיימו זוגיות ארוכה לאחרונה והשלישי סתם רצה שנשאר רק ידידים, למרות שאני חרמן עליו אש.

 

עם האחד, בן 30, שחום חטוב וחמוד, שסיים זוגיות לפני כמה חודשים זו היתה הפתעה מוחלטת כי חשבתי שאש התשוקה כלפיו כבתה זה מכבר. לפתע בפגישה מקרית לשיחה על כוס קפה פתאום ניצתה החרמנות והתנפלנו זה על זה [יותר נכון, הוא התנפל עלי ואני שיתפתי פעולה בהפתעה אבל ברצון רב] והיה סקס טוב באופן מפתיע. כמה ימים אחרי זה הוא גם אמר לי שהפתיע אותו כמה שהסקס היה טוב. גם אותי זה הפתיע, אבל אני לא בטוח אם בא לי לחזור לקשר סקסיסטי קבוע איתו או שנשאר רק ידידים טובים כמו בשנים האחרונות.

 

השני , בן 28, שחום רזה גבעולי גברי וחמוד, סיים זוגיות לפני זמן קצר מאד והיה בבלבלות. קרה המקרה שהוא שלח לי הודעה בשעת לילה מאוחרת כשבדיוק הייתי בדרך חזרה מאיזו פעילות התנדבותית. אמר שהוא צריך אותי וממש ביקש שאבוא. לא לסקס, אלא לחיבוק, חום ואינטימיות, אז עשיתי סיבוב פרסה ובאתי אליו לשעתיים של חיבוקים חירמונים ואינטימיות טובה. גם נכנסתי בקטנה לביקור בישבן החמוד שלו כשהוא רצה לנסות קצת, אבל ממש בקטנה, כי באותו לילה הוא לא ממש היה סגור על מה הוא רוצה.

 

אחרי כמה ימים גם זיינתי אותו קצר חזק ועמוק, כמו שהוא אהב בעבר, אבל לא ממש נהניתי. נראה לי שזה קרה בגלל שהוא חזר לפוזה הרגילה שלו של שרמוטה נטחנת שרק מעניין אותה כמה זיינים יעלו עליה. זה קרה כששוב הייתי בדרכי הלילית מאיזו פעילות לא מינית בעליל, אמר שהוא מכופף על מכסה מנוע של רכב בחורשה אפילה כשאיזה גבר תוקע אותו, אבל הוא צריך גם את הזין שלי. לא התלהבתי מהרעיון, אבל חשבתי שיאללה אזרום קצת. באתי, טחנתי אותו על אותו מכסה המנוע וקצת גם בדוגי על הארץ, אבל כצפוי לא נהניתי מנסיבות. אחרי 10 דקות השארתי אותם לבדם ונסעתי.

 

הבחור השלישי, בן 26, נערי בהיר חלק בייבי פייס מתוק, עזב את אזור המרכז לפני כמה שנים, מה שגרם לניתוק הקשר ביננו מלבד "היי, ביי" באטרף או בסמסים פה ושם. אחרי שהוא חזר למרכז לפני חצי שנה או יותר, הוא רצה לחדש את הקשר ואף שם לי באטרף איזה אייקון מבלבל "אתה הפייבוריט שלי", שגרם לי לחשוב שהוא חם עלי ולפנטז עליו לא מעט.

 

לבסוף, אחרי שנפגשנו פעם פעמיים לשיחה קפה ואיזו מסעדה נחמדה, ואחרי שהוא דחה את כל רמזי החרמניים בתירוצים שונים כמו חוסר זמן או עייפות או שבחר להתייחס לרמזים כאילו אני מתבדח, הוא אמר לי שרוצה שנשאר רק ידידים. די התבאסתי מזה כי התשוקה כלפיו לא דעכה למרות השנים שחלפו ולמרות שהוא כבר איננו דקיק כמו שהיה פעם. לא ניתקתי איתו את הקשר וקיוויתי שיום אחד, בנסיבות הנכונות, יקרה משהו ביננו.

 

הנסיבות האלה הגיעו במקרה בשבוע האחרון כשהוא סיפר לי על הבאסה הכללית שבחייו. בניגוד לסיפורי הבאסה שלו בעבר שעליהם הגבתי רק בהודעות מעודדות ובפירגון כמה אדיוטים הגברים שלא לוקחים חמודון כזה, שבנוסף ללוק שלו הוא גם בחור פיקח משכיל וחכם,  הפעם ניסיתי את מזלי גם במעשים ולא רק בדיבורים. הצעתי לו לנסוע להתאוורר קצת בים, לכמה שעות של כייף ובלי יותר מדי לחשוב. לשמחתי, הוא הסכים. נסענו לגעש, כשאני לא יודע אם בכלל יקרה משהו ביננו שם, אבל הליטופים שלו על זרועותי בזמן הנסיעה הבהירו שהבחור במצב רוח חרמני כחתול שבא לו להתפנק.

 

באנו לשעה ונשארנו ארבע - חמש שעות, והיה לי ממש כייף מעל ומעבר למה שציפיתי. הרגשתי שגם הוא נהנה, אבל עדיין היתה לי תחושה שההנאה שלו מסוייגת, מאופקת ולא משוחררת עד הסוף. למרות זאת, השתדלתי ליהנות מהטוב שהיה ולא ממה שלא היה. התחרמנות כמו חתולים והזדיינו כמו שפנים, על החוף ובתוף המים [כל הכבוד לג'ל ID סיליקון שמחזיק מעמד גם במים...חחח].

 

מוקדם לדעת אם הסקס המסעיר איתו היה רק משהו חד פעמי או שיהיה לזה המשך בנסיבות הנכונות, אבל אני שמח שזכיתי לטעום את גופו המושך וישבנו העגלגל החלק והרך עוד פעם אחת...

 

זה לא שאני חי בעבר ומבזבז את ההווה והעתיד, אבל כייף לי שפה ושם חוזרים בחורים שהיה לי איתם קשר בעבר. בחורים שחרמנים עלי, מתגעגעים ליחס שקיבלו ממני או לאישיות המדהימה שלי וחוזרים למצוץ את ולרכב על הזין השחום-גדול-יפה-טעים שלי.

 

לכל אותם בחורים אני מקדיש את השיר הישן והאהוב עלי מאוד Carpenters - Yesterday once more משנת 1973:

 

 

 



 

נכתב על ידי , 16/7/2013 09:38   בקטגוריות אינטימיות, אירוטי, אנאלי, אוראלי, אמת, אנרגיה מינית, אסוציאציות, בין תדמיות למציאות, גייז, געגועים, הומואים, הפתעות בחיים, התפרפרויות, זין, דמות מהעבר, חרמנות, יזיזות, חיבוקים, ליטופים, מוסיקה, משיכה, סקס, פגישה, פיתוי, פנטזיות, צעירים, תמונות, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



568,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)