לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

הוא רצה להיות הראשון לשנת 2014



הוא רצה להיות הראשון שלי לשנה החדשה, אבל לי היו פרפרים תימניים בראש, אז לאכזבתו הרבה לא הסכמתי לקבוע איתו כלום לתחילת השנה.

 

פרפר תימני אחד, יזיז ותיק שאני רוצה לחדש איתו את הקשר, התפרפר לו כצפוי, אבל לפחות התקשר להסביר. עושה רושם שלראשונה מזה זמן רב מתחיל להיות אכפת לו שבאמת נפגש ולא רק נתקשקש. נראה מתי זה יצא לפעול.

 

מצידו של הפרפר התימני השני החייל, היתה דממת אלחוט. רציתי להיות הגבר הראשון שלו, אבל נראה לי שאני לא אהיה כלום שלו. הוא אמור כבר היה להיות בדרך הביתה או בבית, אבל הוא לא ענה לסמסים שלי ואני תוהה אם הבריז או שעדיין יצור איתי קשר לקראת השעה בה קבענו להפגש.

 

יש עוד אופציות למי שיהיה הראשון לשנה החדשה אבל אפילו לא התחלתי לחשוב על זה כי לי זה לא ממש משנה. מבחינתי זה יום רגיל ככל הימים.

 

אבל בשביל המאוהב זה לא יום רגיל. היה חשוב לו להיות הראשון שלי לשנה החדשה. הוא רצה להרגיש מיוחד ולא יזיז או סטוץ רגיל ככל הסטוצים שלי. המאוהב הוא בחור בהיר חטוב חלק עיניים כחולות מחבר העמים לשעבר. הוא גם לא ילד, בשנות השלושים שלו, ואני אכזבתי אותו שבניתי על שני התימנים ההם להיום ולא רציתי לסגור לי את האופציות להפגש איתם, אז אמרתי לו לא.

 

יצא המצב שהיום בין לבין היו לי סידורים בעיר בה המאוהב גר ועובד, אז קפצתי אליו בהפסקת צהרים לומר לו שלום. הוא עדיין לא זכה להיות הסקס הראשון שלי לשנה הזו, אבל זו עדיין אפשרות תיאורטית, כי עדיין לא היה לי סקס בשנה זו עם אף אחד. כשנפגשנו ראיתי את התשוקה והשמחה בעיניים שלו. הוא עלה לרכב וביקש שאסע למקום קצת יותר מרוחק ממקום עבודתו.

 

שם הוא זכה להיות החיבוק הראשון שלי עם גבר לשנה זו וגם אני שלו, הנשיקה הראשונה, הייתי הראשון שחש את החור החם והלח שלו [עם האצבע בלבד] והוא היה הראשון שהעמיד לי את הזין ואז ירד לי בשקיקה רבה, מתעלם מהמכוניות החולפות ברחוב באמצע היום.

 

מגיע למאוהב להיות הראשון שלי לשנה הזו, אם זה כל כך חשוב לו. הוא כל כך טוב. לא רק בסקס שתמיד מוצלח איתו, אלא בכל היחס שהוא נותן לי. רק אני כמו איזה בן זונה מנייאק, במקום לתת לו את המקום המגיע לו, מעדיף עליו פרפרים חומקניים. כי הוא תמיד שם, הוא תמיד זמין למקרה שיתחשק לי להפגש איתו. הוא כל כך קל, אז למה אני עושה לו חיים כל כך קשים?

 

אולי זו עוצמת האהבה שלו שמרתיעה אותי, עוצמת ההזדקקות. אולי אני חושש מאובדן החופש והעצמאות שלי ואולי כמו פאקינג אידיוט מטומטם אני לא יכול לפתח רגשות במקום שהכל כל כך קל. למה תמיד רגשות כרוכים אצלי בכאב וסבל? מה השריטה הזו? אם רק הייתי מתאהב במאוהב הזה שנראה דומה לבחור שבתמונה משמאל, הכל היה יכול להיות כל כך נפלא...

 

אז מי יהיה הראשון לשנה זו? 10, 9, 8, 6, 5, 4, 3, 2, 1... היתה האסוציאציה לשיר הבא משנת 1978,  -  Dan Hartman - Instant Replay :

 

 

 


נכתב על ידי , 2/1/2014 16:12   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אמת, אסוציאציות, ברכב, הברזה, הומואים, גייז, הפעם הראשונה, התמסרות, חיבוקים, חרמנות, מציצות, משיכה, נשיקות, פגישה, פיתוי, ציפיות, תמונות, תסכולים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של alon ב-17/3/2019 13:43



568,876
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)