לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2014

אתה אדם שקל להתאהב בו, וזה בעיה



בזמן האחרון בווריאציה כזו או אחרת קיבלתי את המסר הזה מכמה אנשים שונים. החל מדותן שנעלם שוב אחרי שאמר לי שמתחיל להתאהב בי, המשך באחד מיזיזי הטובים, מרוקאי סקסי חטוב וחמוד בן שלושים וקצת שאמר לי שבטח שמתי לב שהוא קצת מתרחק בזמן האחרון, כי ככה זה אצלו שהוא מתקרב יותר מדי למישהו שטוב לו איתו, ולקינוח זה היה גם עם הערסון הנערי בן ה- 19 שהכרתי לאחרונה. לו שמורה זכות היוצרים על המשפט המדויק הזה שאמר לי אתמול כשהזדיינו בפעם השניה: "אתה אדם שקל להתאהב בו, וזה בעיה". הוא אף רמז עבה שכשהוא מרגיש ככה הוא פתאום יכול להעלם באופן חד. "תופעה מוכרת", אמרתי לו בעצב, כשאני נזכר בתעתועי דותן.

 

מצד אחד זה מחמיא לי שבחורים מוצאים בי משהו מיוחד שמעורר אצלם דבר מה נוסף מעבר לתשוקה לזין שלי, אבל מצד שלי זה פאקינג דופק לי את הזיונים. קשה למצוא את שביל הזהב, אבל תמיד טוב שהקשר הוא יותר מסקס נטו. בכל מקרה, גם כשרק סקס, אני אוהב שיהיה חם חושני ואינטימי ולא משהו קר מיכני וטכני. לגבי הערסון החמוד, אני מקווה שיקח לו זמן עד שיגיע לנקודה הזו שבה הוא ירצה להתרחק בגלל סכנת ההתאהבות, או שלא יגיע לנקודה הזו בכלל, כדי שנוכל ליהנות מסקס חם חושני וטוב גם בהמשך.

 

לגופו של ענין היה איתו מפגש סקסי טוב, שכלל נשיקות לוהטות, הרבה מגע וגם סקס כמובן, אבל לא הייתי במיטבי. נראה לי שעליתי על בעיה שקצת מפריעה לי במפגשים איתו, ועכשיו כשזיהיתי אותה, יהיה יותר קל למצוא לה פתרון. הבעיה היא שכשאנחנו נפגשים הוא מתחיל לחרמן אותי, הליבידו מתעורר ואז כשהוא בשיא, הוא פורש להתנקות באופן יסודי, דבר שלוקח לו חצי שעה או שעה, שבמהלכן אני עובר לפאזה אחרת שקשה לי להתרומם ממנה שוב לשיאים שהיו בתחילת המפגש. הפרישה שלו להתנקות היא חיונית בגלל שאני בא לקחת אותו בסיום יום העבודה ואין לו אפשרות לעשות את זה קודם, אבל ידעתי שאני צריך למצוא לזה פתרון מוצלח יותר.

 

בפגישה השניה שלנו זה לקח לו הרבה יותר מדי זמן, והרגשתי קצת פספוס שלא הייתי אחר כך בשיא. אמנם זיינתי אותו, נהניתי, והוא גם נהנה מאד והשפריץ בעוצמה רבה, אבל זה לא היה מה שזה יכול היה להיות. בפעם הבאה אני לא אזרום עם החרמנות שלו בתחילת הפגישה. אני אעצור. אני מקסימום אתן לו נשיקה וחיבוק חם ואשלח אותו להתנקות, כך שאשאיר אותו "רעב" וגם את עצמי. מקווה שככה יהיה סקס מוצלח יותר, לוהט יותר וארוך יותר, כמו שאני אוהב. הוא מדליק אותי ונראה לי שיש עוד פוטנציאל לסקס עוד יותר מוצלח איתו, אז כדאי לנסות.   

 

והפעם חשבתי על השיר Can't Help Falling In Love, אבל מאחר והתלבטתי בין גרסתו הקלאסית של אלביס פרסלי משנת 1961 לבין גרסת הכיסוי החביבה עלי בסגנון הרגאיי של UB40 משנת 1993, שמתי פה את שתיהן:

 

)

 

 

)

נכתב על ידי , 13/3/2014 11:41   בקטגוריות התאהבות, אינטימיות, אירוטי, אמת, אנרגיה מינית, אסוציאציות, גייז, גמירות, הומואים, התפרפרויות, זין, זיונים זה לא הכל, חוקן, חרמנות, מוסיקה, משיכה, סטוצים, סקס, פגישה, צעירים, רגשות, שחומים, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



568,866
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)