לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2014

חם מהתנור, על התפשטות והצטמצמות



כבר הרבה זמן לא כתבתי כאן, אבל זה לא אומר שדברים קורים. אז על כמה מהדברים שקרו בחודש האחרון, אכתוב פה היום. זה יהיה קצת ארוך, אני מתנצל מראש, אבל אלה השלמות מתחייבות אחרי תקופה ארוכה שלא כתבתי.

 

הטרול


אחרי שההצקות שלו גרמו לי להקפיא את הכרטיס באטרף ולהמנע מכל תגובה לסמסים שהוא המשיך לשלוח לי [כי את זה לא הצלחתי לחסום], הטרול הלך ונרגע. כנראה שכל תגובה היתה רק מספקת לו דלק למדורה, ובהעדרן, הוא חיכך כפיו בנחת ש"הצליח" להבהיל אותי והרפה. כבר יותר משבוע לא קיבלתי ממנו שום הודעה ואני מקווה שאפשר לו מר ברוך שפטרנו. אבל הטרול גם אפשר לי במידה מסוימת לפתוח דף חדש. להחיות איזה כרטיס ישן ורדום שהיה לי פעם באטרף, לתת לו לבוש חדש ולחפש משהו שונה מהעבר, לפחות במוצהר. בפועל, למעט בחור אחד שעוד אדבר עליו, פגשתי ונהניתי דווקא עם בחורים חדשים שכולם חוץ מאחד לא ממש שתואמים לצ'ק ליסט ששמתי בכרטיס ההוא.

 

הרזה שמגרד את הארבעים [הכוסי שלי רוצה לשבת עליך]


עליו כבר כתבתי את הפוסט הקודם. אחרי המפגש ההוא נפגשנו בתדירות אינטנסיבית (ואולי אובססיבית) נדמה לי איזה 5 פעמים בשבוע אחד. הוא שלח לי הודעות חרמניות ללא הרף כגון: "הכוסי שלי רוצה לשבת עליך ולסחוט אותך בפנים", "הייתי שמח לקבל את השנה החדשה מלא בך", "חתיך שלי", "מפנטז עליך ממי שלי", "אחכה לך ערום במיטה על הבטן כמו שאתה אוהב", "מת שניפגש כבר", "לראות אותך מזדקר מולי ..לחבק ולהכיל אותך בתוכי ..גררררררררררררררררר..כבר מתגעגע!".


 אחר כך היינו קצת לא מסונכרנים וכשנפגשנו אחרי שבוע הפסקה - בה הספקתי לחגוג עם עוד אילו בחורים - נפגשנו שוב. הסקס היה מוצלח מהנה ומספק, והוא הלך משם לאיזו מסיבה וסימס לי למחרת: "הסתובבתי עם כוס פתוח ממך במסיבה ... היה אשש איתך". אבל אני כבר הרגשתי שזה לא ממש זה. הרגשתי שהייתי מיכני ושאני לא אוהב את זה. קשה לוותר על סקס טוב, אבל המפגש האחרון איתו ועם עוד אי אילו בחורים באותה תקופה הביא אותי למחשבה שהתפזרתי יותר מדי ושהגיע הזמן להצטמצם. יומיים אחרי המפגש האחרון כתבתי לו: "תקופה של הרהורים ביני לביני על מה אני רוצה. היה מעולה איתך, אינטנסיבי, אבל אולי מהיר מדי. מרגיש צורך לקחת צעד אחורה. מקווה שתקבל בהבנה." הוא הגיב בהבנה וכתב: "אין בעיה... מובן לי... חבל לי... אבל אני מבין. חתימה טובה היה מאוד מאוד כייף איתך". עניתי לו שגם לי היה מאוד כייף והודיתי לו על הכל והוא הוסיף: "תודה לך!!!מתי שתרצה!"

 

 

הצעיר המתמיד [כל פעם שהחור שלי יסגר תבוא ותפתח אותו]


הוא בן 24 שבתמונות נראה יפיוף חמוד חטוב בהיר עם עיניים בהירות, שהאמת שהפתיע אותי כשהשקיע שבועיים בנסיון להפגש איתי עם הודעות פיתוי והתמדה רבה. אהבתי את זה, ולמרות שהיו לי ספקות אם גם הגוף שלו מרהיב כמו פניו היפות, נפגשנו לבסוף. הוא נכנס לרכב, הביט בי, התיישב ואף חגר את חגורת הבטיחות שלו, אבל שפת הגוף שלו שידרה לי חוסר נחת. שאלתי אם הכל בסדר והוא ענה שלא חושב שזה ילך. הבנתי שאני לא הטעם שלו. מכיוון שגם הוא לא היה ממש רזה כמו שהציג את עצמו, ולא ממש הטעם שלי מבחינת הגוף, הגבתי באדישות יחסית, ואמרתי שלא נורא ולא קרה כלום. היה רגע של מבוכה וציפיתי שהוא כבר יפתח את הדלת ויצא, אבל אז לפתע הוא ביקש לראות "אותו". אמנם לא הייתי הטעם שלו כנראה אבל הזין שלי סיקרן אותו מאוד.

 

זה היה באמצע היום ובאמצע ת"א, אבל הרעיון של תגובתו למראה הזין שלי שעשע אותי קצת. לכן, למרות הקונוטציות לשוק עבדים או שוק סוסים שבודקים את איברי הסחורה לפני העסקה, זרמתי איתו. הוא כיוון אותי לאיזה רחוב שומם ללא מוצא בשכונת מגורים מנומנמת. הוא מישמש את מכנסי אבל הזין שלי לא הגיב, מרוב מבוכה כנראה, ואמרתי לו שהוא עדיין ישן ושאני לא חושב שיש טעם. למרות זאת יכולתי להבחין בשפתיו השוקקות אלי זין, לאור  הידיעה שעוד מעט הוא יוכל לראות אותו במציאות ולא רק בתמונות. לא ענין אותו אם הזין היה ישן, ער, מצומק או זקוף. הבחור רצה זין.  לראות זין. לגעת בזין ולטעום זין. כשהחניתי את הרכב, הוא הסיר את משקפי השמש שלו, פתח בהתלהבות את הרוכסן של מכנסי ושלף החוצה את הזין המנומנם שלי ומיד ירד עליו עם שפתיו היפות והחלק למצוץ ללקק לשאוב ולינוק. אני לא הייתי מוכן להיות היחידי שבודקים לו את הסחורה, אז הפשלתי מעט את מכנסיו ומיששתי את ישבנו העסיסי שהתגלה כלא חלק בעליל אבל רך ונעים.

 

בין אם משפתיו היונקות ובין אם מליטוף ישבנו, הזין שלי התעורר, מה שגרם לבחור להתלהב עוד יותר. אחרי שהייתי בזקפה מלאה והוא הביע את התרשמותו, הכנסתי את הזין למכנסים, חגרתי את חגורת הבטיחות ושאלתי אותו בחיוך אם להחזיר אותו הביתה. הוא צחק ואמר שלא, ושרוצה להמשיך בצימר. כשהתחלנו לנסוע הוא חיפש את משקפי השמש שלו והתברר שהתיישב עליהם בטעות והם קצת התעקמו לו. זו היתה התקלה ראשונה בשרשרת שעוד נכונה לנו, אבל עוד לא ידענו זאת. הוא סינן איזו קללה קטנה על משקפי השמש המעוקמות, סידר אותן ככל שיכל והמשכנו בנסיעה לצימר.

 

בדרך לשם, תוך כדי נסיעה, הוא שלף לי את הזין שוב והחל לשחק בו. הוא רצה גם למצוץ אז זה נראה לי מוגזם ומסוכן באמצע היום בנתיבי איילון, אז לא הסכמתי, אבל לידו החופנת ומלטפת לי את הזין בזמן הנסיעה, לא התנגדתי. הבעיה היתה שהייתי מרוכז בזה יותר ממה שקורה מסביב, וכך לא שמתי לב כל כך טוב לכביש ולא הקשבתי לווייז שאומר לי כל הזמן "ימינה, ימינה". רק ברגע האחרון קלטתי שאני חייב לסטות נתיב ובום נכנסתי עם הגלגל באי התנועה שבדיוק צץ שם משום מקום להפריד בין הנתיב שנסעתי בו לנתיב שאליו הייתי צריך להגיע. הגלגל התפוצץ במקום, אבל לא איבדתי שליטה, והמשכתי בנסיעה איטית על הג'נטים עד שהגעתי למקום בו יכולתי להחליף גלגל. תקלה שניה.

 

לא היה נעים לו, אבל הוא התלהב מזה שאני גבר שיודע להחליף גלגל ואף מצא חן בעיניו שאני מזיע בשמש וידי מתמלאות פיח [אולי יש לו פנטזיה כזו על מוסכניקים...חחח] והוא אמר לי שיפצה אותי בפינוק טוב בצימר. כבר התחלתי לחשוב שמישהו מלמעלה מנסה לרמוז לנו שאנחנו לא צריכים להזדיין היום, אבל שנינו התעקשנו והמשכנו לחדר בלי שאנחנו יודעים שבזמן שהחלפתי גלגל קרתה לנו גם תקלה שלישית כי הוא שכח שם את הארנק שלו על איזו גדר שישב לעשן שם בזמן שאני מחליף צמיג.

 

כשהגענו לצימר, הבחור היה חם, נעים, חושני, נוגע ומתנשק ארוכות. זה חיפה על גופו הלא מלהיב בעיני, אם כי לישבן עסיסי, יכולים להיות יתרונות. גם המציצות היו טובות יסודיות ועמוקות, והזיון היה לא רע. כשיצאנו מהצימר הוא גילה שנעלם לו הארנק. אחרי שסרקנו את הצימר הבנו שהוא כנראה שכח אותו במקום שהחלפתי גלגל. חזרנו לשם אבל לא היה שום ארנק כמובן, מה שאילץ אותו להתקשר לבטל את כרטיס האשראי שלו, דבר שגילה לי, למרבה מבוכתו, את שמו האמיתי המלא. הבחור היה עצבני על כל התקלות האלה ובמיוחד על ארנקו, ואחרי יום התברר לו שגם איכשהו נעלמו לו משקפי השמש וזו כבר היתה התקלה הרביעית.

 

למרות כל התקלות הללו, אחרי המפגש הראשון הבחור התלהב עוד יותר. "יש אתה כאן!" הוא כתב לי כשנכנסתי רגע לאטרף והתאכזב כשאמרתי לו שבגלל הכנות לחג אני לא פנוי. "אז אין מצב לקבל ממך היום?" הוא שאל ואמרתי לו שדווקא חיפשתי אותו בבוקר כשהייתי פנוי אבל הוא לא ענה. "שכחתי את הטלפון בבית וממילא הייתי בלימודים עד עכשיו, אבל איך שהתפניתי, ישר רציתי את הזין שלך" הוא אמר. הוא המשיך להפציר ועורר את חרמנותי ואז הצלחתי לגרד קצת זמן פנוי ונסעתי להפגש איתו. הפעם היה זיון ממש טוב. שנינו היינו הרבה יותר משוחררים וזרמנו יותר טוב. זיינתי לו את הגרון עמוק והתפרעתי על ישבנו. גמרנו עייפים אך מרוצים, והוא אפילו גמר פעמיים. למחרת הוא כתב לי: "אני רוצה שכל פעם שהחור שלי יתחיל להסגר, אתה תבוא ותפתח אותו"  והוסיף שהיה מת להשתפד עליו עכשיו אבל עוד מעט מגיעים אליהם הביתה אורחים.

 

כמה ימים אחר כך שאל אם אני עדיין חרמן עליו, אבל אני כבר הייתי בראש אחר. בראש של להצטמצם וכתבתי לו שכרגע לא בעניין. הוא שאל מה קרה ואם זה בכללי או משהו שהוא עשה, ועניתי לו: "לא קרה שום דבר מיוחד. רק תקופה של הרהורים ביני לביני על מה שאני רוצה. היה ממש כייף איתך, אבל אני מרגיש שצריך לקחת צעד אחורה. זה בכללי ביני לביני. תודה על הכל."

 

הקצין הגברי [רוצה להתענג על הזין שלך ולהיות הקבוע שלך]

 

אמנם זה לא הטייפ קאסט הרגיל שלי, אבל לפעמים כייף לי לזיין גבר גבר כזה שחושק בי, ובמקרה הזה קצין מסוקס בן 25, בהיר שעיר עם עיניים בהירות יפות וחם אש. הרבה חרמנות היתה בפגישה הראשונה והרבה התלהבות אבל הישבן שלו נותר לצערי נעול בפני הזין שלי. אוקיי אז יש לי זין גדול ויפה, אבל הקצין החמוד התלהב לא רק ממנו, אלא בכלל ממני. הוא דיבר אלי בהמון מילים חמות ויפות, וגם בלא מעט חרמנות.

 

לפני המפגש השני שלנו הוא אמר: "רוצה למצוץ לך שעה להתענג על הזיין שלך ולבקש ממך לזיין אותי שעה ולהשפריץ עלי מלא שפיך". הוא גם פינטז ואמר לי שרוצה להיות "הקבוע שלי" ולהזדיין איתי כל פעם שהוא מגיע למרכז. כשאמרתי לו שכדי שמישהו יוכל להיות הקבוע שלי הוא קודם כל צריך להיות מסוגל להתמסר לי כמו שאני אוהב, הוא ענה: "אני אהיה שלך מחר. אתה תשלוט בי ואני אעשה כל מה שתבקש. אהיה שלך, אתמסר על הזין שלך עד הסוף ותכסה אותי בשפיך."  ואז הוסיף שעומד לו כמו טיל והוא מת שאבוא ואתקע אותו עכשיו. אמרתי לו שישמור את החרמנות הזו למחר, ואכן למחרת הוא בא חרמן אש, מצץ, התחכך והשפריץ בטירוף, אבל שוב לא נחדר ושוב השאיר אותי עם הזין ביד. הוא התנצל ואמר שמת לקבל אותי אבל משהו חוסם אותו. כשנפרדנו הוא אמר לי בעצב שבטח אני כבר אמחק אותו ואחסום אותו, ואני לא ממש עניתי, אבל ידעתי שאין טעם להמשיך עם משהו שלא הולך.

 

החתיך ההורס סוף הדרך [כזה אתה רוצה?]

 

מבחינת המראה שלו אני חושב שהבחור הזה, המתקרב לשלושים, הוא בדיוק מה שפינטזתי לקבל מיום שהתחלתי להזדיין עם בחורים. רק לארוז באריזת מתנה ולקחת הביתה. אבל אני יודע שבשבילו אני רק זין טוב, גחמה זמנית שתחזיק כמה שתחזיק ותעבור. הוא אפילו לא בענין של להתנשק איתי, אלא רק למצוץ ולהזדיין. כשהוא פנה אלי באטרף בשלוש מילים "כזה אתה רוצה? " וצירף תמונה של חלקו האחורי עם ישבנו הקטן חלק ונערי, ידעתי שהגעתי לסוף הדרך. שאם היתה סיבה לעשות את המסע זיונים הזה בשבע שנים האחרונות, זו הסיבה. רציתי לומר לו באותו רגע: "נכון, אתה בדיוק מה שחיפשתי כל הזמן הזה, וכזה בדיוק אני רוצה", אבל לא אמרתי ורק מלמלתי כמה מילים טובות וגלגלתי את השיחה. אבל אם נשים לרגע בצד את ההתלהבות מגופו הרזה חלק הנערי ומישבנו הקטן הנעים והמושלם , אז הוא בעצם לא ה"כזה אתה רוצה" המושלם שלי, כי הוא אמנם בדיוק מה שמלהיב אותי מבחינה חיצונית, אבל בכל ההיבטים האחרים, רחוק מאוד מזה. כשנפגשנו אחרי שבוע של התחרמנויות וירטואליות, הסקס היה מעולה, למרות שלא היה מושלם. דבר ראשון שמעיד שהיה מעולה, זה שלמרות שהגעתי אחרי כמה ימים של זיונים טובים וגמירות טובות, הגעתי איתו לשיא די מהר וגמרתי בטירוף. אבל יש עוד. זה המראה המושלם שלו, המגע המפנק בו, הנועם בו הוא לקח את הזין לפי ובו השחיל את ישבנו עליו. החור החלק וההדוק שהטריף לי את החושים ועוד. אבל היה חסר לי מאוד היעדר האינטימיות, לא ליטופים ולא נשיקות. לא שיחה של ממש ולא התפנקות חושנית של לפני. הכל היה אמוד ממוקד מטרה. זין לפה וזין לישבן וזין לחור. אמנם הזין שלי נפלא, הפה שלו מהמם, הישבן מושלם והחור מדהים, אבל היה חסר לי האנושיות בכל המיניות החייתית הנלהבת הזו.  שורה תחתונה, אחרי שנפגשתי איתו אני רוצה עוד. אני רוצה את זה כל יום וכל היום, אבל אני יודע שלא אקבל.

 

התיך ההורס היה אחת הסיבות להחלטת ההצטמצמות שלי. קודם כל כי הוא רוצה שאני אאגור זרע, לא אגמור בזיון או בשפשוף עד שאפגוש אותו, כדי שאגיע טעון ואתפוצץ עליו. אז החלטתי לתת לזה צ'אנס, אבל מצד שני אני מתגעגע לאינטימיות ולחום האנושי שאני חווה עם כמה מיזיזי הטובים האחרים, למרות שהיא אינטימיות של אותו זמן ומקום בלבד, שיש שיקראו לה פסבדו-אינטימיות, אבל זה ממלא את הצורך הפנימי העמוק שלי. אז נראה לי שבשורה תחתונה, אני אתאמץ להתאפק עד למפגש השני שלי עם החתיך ההורס הזה, אבל אחרי שזה יקרה בתקווה שיקרה ממש בקרוב, אחזור לכמה מיזיזי הטובים.

כשאני חושב עליהם, יש שלושה שקשה לי לוותר עליהם, האחד צעיר בהיר עם ישבן חלק בולט ומגרה בן 25 שאני מכיר מגיל 19 ושבילה איתי את הלילה היחידי שישנתי עם מישהו. השני הוא בן 30 שחום חטוב רזה גוף נפלא וישבן מעולה שהעיה היחידה איתו זו הגמירה היחסית מהירה שלו והעובדה שקשה לנו להסתנכרן. עד שהכרתי את החתיך ההורס, הוא היה בעיני הבחור הכי חתיך בין יזיזי. השלישי הוא המרוקאי החטוב קצת שעיר ומתוק שטעמתי את ישבנו בן השלושים ומשהו לא מעט פעמים, אשר לאחרונה התמעטו מפגשנו אבל אני מקווה שחזרו לימי הזוהר שלהם, הרביעי הוא הדרוזי הרזה החתיך בן ה28 שבא לי לזיין אותו עוד זיון פרידה אחד לפחות, ואחרון אחרון חביב, הבחור מועדף עלי מכולם, עליו אכתוב בנפרד.

 

דני, התימני הרזה הצוחק עם העיניים הירוקות [להחזיר עטרה לישבנה]

 

אם דני היה חוזר להזדיין איתי כמו פעם, הייתי מוותר על כולם ומסתפק רק בו.  לפני מפגשנו האחרון הוא אמר לי שמבין שאני רוצה להחזיר עטרה לישבנה. תקראו שוב, למי שלא הבין או פספס את כפל המשמעות. עטרה של הזין שלי כמובן. אבל שבא לו לנסוע לגעש רק להרגע קצת בלי שום התחרמנויות. אמר, ואפילו חשבתי שזה בסדר מבחינתי כי אני בסוג של התנזרות לקראת המפגש השני עם החתיך ההורס, אבל דני הוא דני. אם הוא היה נותן לי הייתי מזיין אותו שם על החוף, וקיבינימט על ההבטחות לאגור זרע עבור החתיך ההורס.

 

אז נפגשתי עם דני באחר הצהריים הכי מעונן של השבוע. לא היה קר על החוף, אבל גם לא היה חם. רק לפעמים הציצה השמש קצת בין העננים, אבל המים היו ממש קרים ולא נכנסנו. דיברנו ודני סיפר לי בכנות על משהו שמאוד הציק לי בזמן האחרון, אבל הוא לא ידע שאני יודע ורק מהסס לשאול. אני מתכון לזה שהוא נכנס הרבה לאטרף בזמן האחרון אחרי יותר מחצי שנה שלא נכנס לשם בכלל. מצד אחד הוא בעבר אמר לי שהפסיק לגמרי עם גברים [חוץ מהקשר הרופף שיש לו איתי] ומצד שני תהיתי מה הוא מחפש שם. בלי ששאלתי דני אמר לי ביוזמתו שבזמן האחרון הוא נכנס הרבה לאטרף ומדבר עם אנשים וגם קיבל הרבה הצעות אבל הוא עושה את זה רק להסתלבט ולא מתכוון לעשות כלום. לפחות לא בשלב זה. אמרתי לו שאם יתחשק לו לעשות עם זה משהו בשלב אחר שפשוט יקרא לי ויקבל ממני את מה שהוא רוצה, ושנינו צחקנו. זה עוד יקרה, הוא אמר לי.

 

תקופה ארוכה חששתי לדבר איתו על זיונים. או על זה שאני מת להזדיין איתו. הוא יודע שזה כך, אבל לא מדברים על זה. נפגשים בשביל הים ולפעמים מתחרמנים ואפילו יותר מזה ממש כמעט זיון, אבל עדיין אנחנו לא שם. הוא אמר לי שעוד חודש חוזר ללימודים ואז עוד יהיה לו פחות זמן להפגש ממה שהיום, ואני אמרתי לו שלפעמים יש לי אפשרות להפגש בערב. ברור שבערב אין את הסיפור כיסוי שאנחנו מספרים לעצמנו שהולכים רק לכייף בים ולא לסקס, אז דני אכן שאל: "מה, לסקס?" ועניתי לו: "כן, לסקס, מה רע בזה? הרי אנחנו יודעים שמאוד כייף לנו בסקס, לא?". "גם זה נכון" ענה דני וראיתי אותו קצת מהורהר ביחס לרעיון שנפגש בהגדרה ממש לסקס. לא יודע עוד מה יהיה ואיך יהיה אבל נראה לי שבהדרגה הוא יקבל את הרעיון שנחזור להזדיין זה עם זה מתוך כוונה ממש ולא בגלישה מתוך חרמנות ממוסטלת על החוף בגעש פעם הרבה זמן. אם זה יקרה בתדירות סבירה, אז מה אני צריך חיפושים ובחורים אחרים. טוב לי איתו לא רק בזיון אלא גם בכל מה שמסביב.

 

ומה עשינו בסופו של דבר כשהיינו בפעם האחרונה בגעש?  הוא אמנם אמר "בלי התחרמנויות", אבל אחרי שעה שלא עשינו כלום, כבר לא יכולתי.  אחרי חודש שלא נפגשנו הייתי חייב ללטף אותו, וליטפתי, הייתי חייב להתנשק איתו והתנשקנו. הוא זרם איתי. בסוף הוא גם מצץ לי, ועישנו איזה ג'וינט. הוא שכב עלי והתחבקנו. שנינו ערומים כמובן. הרגשתי בעוצמת החיבוק שלו כאילו רוצה ממש כמוני להצמד אלי ולהטביע את עצמו בי לגוף אחד. והתנשקנו שוב. אחר כך גם התחככתי בישבנו החמוד אבל כששאלתי אותו עם לשים קונדום ולהכנס, הוא ענה בשלילה. אז אנחנו עדיין לא מזדיינים, אבל נהנים. דני גמר. אני לא. הוא גמר כשהוא עומד ערום על החוף בגעש ואני חובק אותו מאחור, מלטף את פטמותיו ומנשק את צווארו. אוי כמה שאני רוצה אותו לזיון אמיתי עד הסוף... מעניין אם זה יקרה ומתי.

 

ולסיום תמונה של מה שרואים בשמי געש כששוכבים על הגב ביום נחמד של [כמעט] סתיו:





ושיר שאני מאוד אוהב שמתחבר לי לכל הפוסט הזה ולהרהורים שלי...

Israel Kamakawiwo'ole - Over The Rainbow & What A Wonderful World - 1993:

 

 


 


נכתב על ידי , 1/10/2014 12:33   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, בהירים, ג'וינט, גמירות, געגועים, געש, גרון עמוק, הומואים, גייז, הבטחות, התאפקות, התחלות חדשות, התמסרות, התפרפרויות, זין, חום אנושי, חושניות, הרהורים, חרמנות, יזיזות, ליטופים, מבוכה, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סטוצים, לא חשוב הגיל, סקס, סקס על החוף, פגישה, פיתוי, פנטזיות, צעירים, רזים, שחומים, שנות ה- 90, שעירים, תימנים, תמונות, תקווה, תסכולים, תשוקה, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-1/10/2014 18:05



568,840
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)