לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2014

שבוע מטורף


מי שהיו

השבוע הזה הייתי לחוץ בטירוף בעניני עבודה שאחרי החגים, אבל גם חרמן בטירוף, ונתתי עדיפות לחרמנות על פני העבודה. זה קורה לפעמים ואולי יותר מדי. זה היה שבוע מטורף. 15 זיונים, מהם 12 בחורים [שניים מהם פעמיים] ואישה. הצעיר ביניהם היה בן 19 והבוגר בן 37.  שישה מהבחורים היו בחורים חדשים, דבר שבדרך כלל לא קורה לי כי רק פעם בחודש - חודשיים אני בדרך כלל מנסה לפגוש איזה בחור חדש. שלושה מביניהם במיוחד, הייתי מאוד שמח לפגוש פעם נוספת. שוב ושוב נוכחתי לדעת כי למרות המשיכה הגדולה שלי לצעירים סביבות גיל העשרים, דווקא בני השלושים הם הסקס הטוב ביותר. השבוע גם דרשתי מהבחורים שלי התמסרות ולפעמים אף כניעות. גם כשקשה, גם כשכואב. אחד מהם חזר אלי אחרי שהיה בשבועיים התאוששות אחרי סקס סוער שבו טחנתי לו את הצורה במשך שעה או יותר ללא הפסק. בזיון האחרון שלנו קרעתי לו את התחת פשוטו כמשמעותו [קרע רקטלי קטן] ואחרי שהתאושש חזר לקבל עוד, אבל הפעם הייתי קצת יותר עדין איתו. עם אלה שמתמסרים אני נהנה הכי הרבה. עם אלה שלא, אני מנסה עוד פעם - פעמיים לפני שמוותר עליהם. לא בא לי בחורים אגואיסטים שרק חושבים על הגמירה שלהם ואחרי שהיא באה, סוגרים את הבסטה ומשאירים אותי עם הזין ביד. טוב חוץ מאחד או שניים שהם כל כך סקסיים הורסים שהם כבר יזיזים קבועים, שאני ממשיך להפגש איתם בתקווה שבפעם הבאה אגמור לפני שיסגרו לי את הבסטה.

 

מי שלא היה

אבל, את הבחור שהכי רציתי לפגוש השבוע - דני, 27, התימני הבהיר הרזה - לא פגשתי גם השבוע. כבר חודש עבר מפגישתנו האחרונה ומגיחתי האחרונה לגעש ואני ממש מקווה שזה יקרה בקרוב לפני שמזג האוויר יהיה חורפי מדי. כשאמרתי זאת לדני, הוא הזכיר לי שבשנה שעברה מצאנו הזדמנויות לגעש גם בימים שמשיים בחורף. אני מצדי הזכרתי לו שהיו זמנים שגשם היה מעיף אותנו בחרמנות זה על זה לאיזה סקס סוער בצימר נעים. דני הגיב בחיוך שבטח שהוא זוכר, אבל לא רמז כלום לגבי אם בא לו לחזור לזה או שכל מה שיהיה ביננו - כמו כבר זמן רב מאוד - זה געש או כלום. כל כך בא לי להפגש איתו לזיון טוב ומושקע כמו פעם, אבל זה הופך והולך לחלום רחוק ובלתי מושג. בא לי משהו יותר מזיון גנוב על החוף בגעש כששנינו מסטולים וחרמנים ואז נסחפים להתחרמנויות או מציצות ולעיתים נדירות גם לזיון קצר אפוף חרטות (מצידו) ותחושה של משהו לא שלם (מצידי). לא שזה רע, זה אפילו מעולה כשזה מסתיים בזיון ממש, אבל זה תמיד עצור מדי ותמיד אני בתחושה שאני דוחף אותו למשהו שהוא לא ממש רוצה.  בא לי מאוד שיהיה איתו זיון ממש. כזה שרוצים אותו, שמתכוונים אליו ושעושים אותו הכי טוב שאפשר. מעניין אם תחזור התקופה הזאת איתו.

 





המתלהבים

בזמן האחרון, נתקלתי בכמה בחורים שנדלקים עלי ומתלהבים ברמות שאם הייתי רווק, הם כבר היו רוצים זוגיות ומגורים יחד, ככה הם אומרים לפחות. מאחר שזה לא אפשרי, הם רוצים שאהיה הקבוע שלהם שהם יזדיינו רק איתו. נו טוב, אז אמרו.

 

כמה מההתבטאויות של בחורים שונים שנפגשו או שרצו להפגש איתי השבוע:

 

"אתה המלך שלי ;)בוקר טוב שבוע טוב היה כמו תמיד מהמםםםם"

"אני רוצה להיות אישתך שתרגיש לי תחור כמו כוס טוב ותפוצץ לי אותו"

"מתאים לי אותך תמידי, שאולי תבוא לגור איתי. ושכל הלילה תרגיש לי את החור וגם תפנק אותי"

"אני מטורף עליך"

"מוכן הכל בשביל להיות שלך"

"בא לי להיות השרמוטה שלך"

"המקום של הזין שלך הוא בתוך התחת שלי או בתוך הפה שלי"

"היה מוטרף אתמול בייב הסתובבתי מפורק !!!היה כייף 😚"

"תודה חתתתתתתתיךךך מת עליך"

 

המפתיעים

הפתעה אחת נעימה היתה, כשאחד הבחורים שנפגשתי איתו השבוע, חתיך חטוב שחום הורס ובחור יפה בכלל, בן 30, קרא לי לזיון נוסף, עשר דקות אחרי שיצאתי ממנו אחרי זיון סוער בן כמה סיבובים. למזלנו הייתי עדיין בסביבה, אז חזרתי אליו לעוד זיון רווי תנוחות וסוער לא פחות.

 

אבל ההפתעה המפתיעה הרבה יותר היתה הודעה שקיבלתי דווקא בתחילתו של השבוע שאחרי השבוע המטורף ההוא. היא היתה הודעה בת מילה אחת בלבד: "געגועים", וההודעה היתה מדותן, 30, האתיופי המיתולוגי לשעבר שלי...

 

על כך ועל מה שהיתה בשבוע הלא פחות מטורף שהיה אחרי השבוע המטורף הזה, בפעם הבאה...

 

בשבוע כל כך אינטנסיבי כזה אני לא יכול שלא לחשוב ששבוע בן שבעה ימים לא מספיק לי, מה שמביא אותי לשיר הבא THE BEATLES - Eight Days A Week   משנת 1964:

 



נכתב על ידי , 30/10/2014 13:05   בקטגוריות אירוטי, אמת, ביטלס, ביסקסואליות, גייז, הומואים, הפתעות בחיים, התמסרות, התפרפרויות, זין, חושניות, חרמנות, יזיזות, לא חשוב הגיל, מוסיקה, משיכה, סטוצים, סקס, פיתוי, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים, פגישה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב.הנדל ב-31/10/2014 14:06



568,878
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)