לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2014

חבל, אף אחד לא זיין אותי כמוך


 

יש בחורים שאני שומר כיזיזים לעת מצוא במשך שנים, ויש שאני מסתפק בסטוץ חד פעמי איתם. מקרי הביניים הם הבעייתיים יותר. מתי סטוץ שאינו חד פעמי הופך ליזיזות? מתי הוא הופך לסוג של מחויבות או לקשר שצריך לתחזק אותו? מתי צריך לומר לו שהגיע הזמן להמשיך הלאה ושאותם 4 - 5 - 6 זיונים במשך חודש - חודשיים או שלושה, הספיקו לי? אגב, לפעמים זה גם הפוך, אבל אני כותב הפעם מנקודת הראות שלי כמובן.

 

לאחרונה החלטתי לנפות כמה מקרי ביניים כאלה מחיי. היה טוב, היה סבבה, אבל כשאני יודע שהם לא בחורים שאחזיק איתם שנים, אני מעדיף לחתוך לפני שהם יתרגלו יותר מדי או יתחילו להעיק יותר מדי או לדרוש יותר מדי. כשאני מנפה, אני פותח פתח להזדמנויות חדשות. ככה זה בחיים. כמו ארון בגדים. צריך לפנות את הבגדים הישנים שכבר לא בא כל כך להשתמש בהם, על מנת לפנות מקום לביגוד חדש.

 

אחד מהמקרים האלה הוא בחור בן 24, פנים יפות ממש, שהיה פעם רזה וחתיך כנראה, אבל הזניח את גופו והעלה יותר מדי במשקל לטעמי. הוא עדיין לא שמן, אבל קצת מלא. למרות זאת, הפנים היפות שלו והתשוקה שלו פשוט משכו אותי כמגנט. זה מוזר, כי בדרך כלל גוף הוא הדבר שמושך אותי בראש ובראשונה ונדיר מאוד שארצה לעשות סקס עם מישהו שהגוף שלו לא ממש לטעמי. בכל אופן, מצאתי בבחור כמה דברים מושכים אחרים. היה לו גוף די חלק ובהיר, ישבן סקסי, גרון עמוק ובעיקר חיוך משתוקק ועיניים יפות שמבקשות עוד.

 

 

אנחנו מכירים כבר יותר מחודשיים ושכבנו כמה וכמה פעמים, אבל כשהרגשתי שבזמן האחרון אני כל הזמן מתחמק ממנו, הבנתי שזהו. מיציתי. שאין טעם להשלות אותו יותר או להמשיך ליפול עליו ברגעי חרמנות גדולים רק כשלא מצאתי מישהו אחר, אז שלחתי לו הודעה: "אני מצטער, אבל אני לא רוצה שתצפה סתם. נראה לי שאני לוקח פסק זמן. אם יבוא לי שוב בעתיד, אהיה בקשר. תודה. היה כייף".

 

 

הבחור שאל אם זה בגללו ואם זה משהו שהוא עשה, אבל אמרתי לו שלא אלא זה רק מסיבות אישיות שלי. "טוב, חבל. אף אחד לא זיין אותי כמוך" הוא אמר. חשבתי שהוא יניח לדברים, אבל מסתבר שזה היה לו יותר קשה ממה שחשבתי. "אתה לא תזיין אותי יותר?" הוא כתב לי בתחינה באותו לילה.

"לא יודע מה יהיה בעתיד, אבל בתקופה הקרובה לא נראה לי." עניתי.

"ממש עצוב" ענה הבחור והוסיף: "היתה ביננו אחלה כימיה, לא?". אחר כך הוא גם ביקש זיון פרידה שכמובן לא נעניתי לו. ידעתי שאם הרגשתי את הצורך בהפסקה או פסק זמן או לגמרי להפרד, אז זיון פרידה לא יעשה משהו טוב למי מאיתנו.

 

 

למחרת כשהוא ראה שאני מחפש סקס בצ'אט, הוא פנה אלי שוב והכריז: "אני כאן", למרות שהוא ידע שאני לא בעניין. ואז הוסיף: "אין מצב להשאר אופציה? אני כבר מתגעגע".עניתי לו שאולי יתחשק לי פעם ושאני לעולם לא אומר לעולם לא. אחר כך הוא שאל אם אני זוכר שהוא מצץ לי ברכב בפעם הראשונה. בטח שזכרתי. כי חמש דקות לפני שהוא עשה את זה הוא אמר לי שלא יתאים...חחח, אבל אחרי שראה את הזין וירד לטעום אותו הוא השתנה ב- 180 מעלות. אז אמרתי לו שאני זוכר ושאלתי למה הוא שאל.


"כי אז גיליתי שהריח של המפשעה שלך גורם לי להשתגע וגיליתי שאין שום זין אחר שבא לי עליו" הוא ענה. לא ידעתי איך להתייחס לזה אז רק הודיתי לו ואמרתי לו שחבל שהוא הזניח את עצמו כי אם יוריד 10 קילו במשקל הוא יהיה חתיך הורס שבטח לא יעיף עלי מבט אחר כך. הוא ענה שאחרי שהזדיין איתי הוא יעיף עלי יותר ממבט ובשביל שאמשיך לטחון אותו הוא יעשה מאמץ לרדת במשקל. לא תיקנתי אותו שזו לא ממש הסיבה שאני רוצה להפסיק, אבל מה אכפת לי שיוריד במשקל ויחזור בעתיד במהדורה משודרגת יותר? זה יהיה כמו לפגוש בחור חדש...

 

ובינתיים הבחור יצטרך למצוא לו גבר חדש או זין חדש ולהדלק עליהם כמו שנדלק עלי. למרות שכרגע לו נראה לו, אני בטוח שהוא ימצא זין אחר שבא לו עליו. הוא בחור צעיר, הוא יפה והוא יצליח, למרות שאולי לפעמים הוא גם יתגעגע אלי.

 

וזה מביא אותי לשיר ישן שאני מאוד אוהב The Seekers - I'll never find another you משנת 1967:

 


 


נכתב על ידי , 29/11/2014 16:17   בקטגוריות אירוטי, אמת, אנאלי, בהירים, גייז, הומואים, התמכרות, התפרפרויות, זין, חלקים, חרמנות, יזיזות, מחויבות, משיכה, פרידה, ציפיות, צעירים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



569,212
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)