לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2015

על גיל ועל תרגיל



הוא אחד מיזיזי  הותיקים [אם לזיון של פעם בשנה בערך אפשר לקרוא יזיזות] והוא קצין קרבי חטוב נערי חתיך וחלק טבעי. לא יוצא לנו להפגש הרבה אבל כל פגישה איתו היא עונג צרוף, במיוחד המגע. נדמה לי שהוא הבחור שהכי נעים לי ללטף אותו, והוא מת על המגע והליטופים האלה. מספיק ששכב על המיטה על הבטן, הפשיל קצת את מכנסיו והרים קצת את חולצתו, והידיים שלי מטיילות בעונג על גבו החלק ויורדות עד לישבן הבועה העגלגל והמהמם שלו. אני יכול לעשות זאת שעות. טוב, אולי הגזמתי קצת כי אחרי עשר דקות של ליטופים כאלה, אני חייב להרגיש את פיו החם והמתוק יורד לי על הזין ואת הזין שלי מתמקם בין פלחי ישבנו החם, כפי שקרה כשפגשתי אותו השבוע באופן ספונטני ומפתיע אחרי שנה שלא התראינו.

 

אנחנו מכירים כבר 6 שנים ומרגע שנפגשנו היתה איזו עמימות סביב הגיל שלו. כשדיברנו לראשונה באטרף, היה כתוב בכרטיס שלו שהוא בן 19, אבל כשנפגשנו בפעם הראשונה אמר לי שהוא בן 18.5 ועוד מעט מתגייס. יותר מאוחר הודה שהוסיף שנה לגילו ושהוא בעצם בן 17 וחצי. אחר כן כשסיפר לי מתי יום ההולדת שלו, עשיתי חשבון זריז והבנתי שהיה בן 17 וחודשיים כשנפגשנו לראשונה. מאחר שזה היה בתקופה דומה לעכשיו, אמרתי לו: "אז לפני חודשיים היתה לך יום הולדת 23?"


"לא. יום הולדת 22" הוא השיב ואני לתומי כבר חשבתי שאולי התבלבלתי ונפגשנו רק לפני חמש שנים, אבל אז הוא הוסיף: "הייתי בן 16 ומשהו אז ואתה היית אחד הגברים הראשונים שלי". יצא המרצע מהשק. התייחסתי לזה כאל פרט נוסטלגי, כי במשך השנים ראיתי מול עיני כל פעם שנפגשנו, מעין וריאציה על הסרט "התבגרות" שהיה מועמד לאוסקר השנה. מגיל 16 וקצת לגיל 22 וקצת ראיתי אותו הולך ומתפתח מול עיני מנער חתיך לבחור מהמם ולגברבר הורס. ראיתי את החיטובים של השרירים ההולכים ומתפתחים על גופו ואת השיער שצומח באיטיות על פניו ועל אברי גופו, למרות שהוא נותר עד היום חלק למדי.


עד לפגישתנו האחרונה נהנינו מאוד בסקס ביננו, אבל היה לו מחסום אחד: הוא בשום אופן לא נחדר. זה היה היוצא מהכלל שלי לכלל שאומר שאני לא נפגש עם בחורים שלא נחדרים ולא משנה איך הם נראים ומה הם מוכנים לעשות איתי. אין חדירה = אין פגישה, כי סקס בלי חדירה הוא בעיני ארוחה שיש בה רק מנה ראשונה בלי המנה העיקרית [החדירה] והקינוח [הגמירה]. הפעם להפתעתי, תוך כדי שאני מתחרע על חריץ ישבנו הרך, הוא אמר לי: "שים קונדום". הופתעתי. אחרי שש שנים שאנחנו מכירים, הוא לפתע רוצה חדירה, אבל לא חקרתי ולא שאלתי שאלות. לקחתי קונדום, שימנתי אותו היטב וחדרתי לישבנו החם שגיליתי מבפנים בפעם הראשונה.

 

אחר כך הוא סיפר לי שרק הבן זוג האחרון שהיה לו לפני כמה חודשים הרגיל אותו לחדירה, כשהם עושים זאת אחרי שתיה כבדה של אלכוהול. אז הוא שבר בעזרת האלכוהול את מחסום הפחד מחדירה עם האקס שלו, והפעם הסכים לצלוח איתי את המחסום הזה, גם בלי אלכוהול. כשהוא פיכח לחלוטין, אם כי קצת נאנק מכאבים, הוא נתן לי לחדור לתוכו עד הסוף ועטף את הזין הלוהט שלי בכל עומקי ישבנו ההורס והחל לרכב עליו באיטיות. אחר כך הוא נשכב על הגב כשאני עדיין בתוכו, מפמפם אותו בעדינות ובתנועות ארוכות עד שהוא אמר לי שהוא קרוב ושאל אם זה בסדר שהוא יגמור. אמרתי לו בחיוך שילך על זה ורגעים ספורים אחר כך הוא השפריץ כמה מטחים מדהימים למרחק של איזה מטר וחצי. "המון זמן לא השפרצתי חזק ככה" הוא אמר לי ואני רק חשבתי איך יהיה לראות אותו בעוד שנה...

 

והפעם השיר משנת 1970 - Mashmakhan - As The Years Go By:

 


נכתב על ידי , 28/2/2015 13:40   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אמת, אנאלי, אסוציאציות, אנרגיה מינית, גייז, הומואים, גמירות, חושניות, חרמנות, חלקים, יזיזות, ישבנים, ליטופים, מוסיקה, משיכה, סקס, פגישה, פיתוי, צעירים, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של xxxshowslive.ml, ב-12/9/2015 23:52



568,826
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)