לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

אתה חתיך



הזיון עם החתיך מהשדירה מתעכב בינתיים מסיבות כאלה ואחרות, אבל המסרים החרמניים ביננו ממשיכים לעבור מצד לצד ואני מקווה שהוא יבוא באחד הימים הקרובים. בינתיים בגלל שחיכיתי לו, לא זיינתי ולא גמרתי כבר כמה ימים, שזה הרבה זמן בשבילי. אתמול החלטתי להפסיק לחכות, כי עם כל הכבוד לחתיך הזה ולרצון שלי שיהיה אש ופיצוץ בסקס איתו, אין טעם לחכות סתם. אז אחרי שדחיתי כמה הצעות מענינות ומחרמנות השבוע חזרתי לחפש משהו טוב. הפעם החלטתי להיות יותר בררני כי אין טעם להוציא חרמנות כל כך גדולה על סתם זיון, אלא על מישהו שממש שווה את זה, בין אם יהיה יזיז מוכר ובין אם יהיה מישהו חדש.

 

בלי קשר לכך שהתחלתי לחפש, מצא אותי בגרינדר בחור בן 25 שלא חיפשתי. משהו תמונה של הגוף החטוב הגברי והסקסי שלו נראה לי מוכר, אבל לא הצלחתי לזהות. הבחור אומר לי את שמו ואני לא מצליח לזכור. בלקאאוט מוחלט. הבחור נותן לי את הטלפון שלו ואני רואה שהוא כבר נמצא אצלי באנשי קשר. הפרט האחרון הדליק לי איזה זכרון עמום של בחור שדיברתי איתו בגרינדר כמה פעמים לפני כמה שבועות, דו מיני שיש לו חברה ונמצא עמוק בארון וגר באיזור הקרוב אלי. לא זכרתי כל כך מה דיברנו כי כל השיחות של בגרינדר נמחקו לפני זמן מה כשהחלפתי מכשיר טלפון, אבל זכרתי שהיה עניין הדדי בינינו.

 

הבחור סיפר לי שהוא בצפון אבל חוזר אחר הצהרים והציע שניפגש. בסופו של דבר הוא הגיע מאוחר יחסית ולא נותר זמן רב כי הייתי אמור לצאת לאיזו ישיבת עבודה, אז החלטנו להפגש באיזה מגרש חניה במקום שהוא הציע ונראה לי מבודד דיו, רק להכיר זה את זה. הייתי לבוש קצת אלגנט באותו יום בגלל הישיבה המיועדת, וזכרתי שהוא אוהב גברים שמתלבשים יפה.

 

דבר ראשון ששמתי לב אליו כשנפגשנו והוא נכנס לרכב שלי, זה שהוא אכן חטוב-שרירי וגברי. התאכזבתי קצת מהמראה המזוקן-זיפים שהסתיר את פניו החמודות שראיתי קודם בתמונות, אבל לא נורא. אני מצאתי חן בעיניו ומהר מאוד הוא הניח יד על המפשעה שלי ומישש את החבילה שהיתה עדיין במצב די רגוע. הרגשתי שהוא מתנשף קצת בחרמנות וכשהוא שאל מה נעשה, הצעתי שנכנס לחורשה שהיתה בשולי מגרש החניה השומם ההוא.

 

נכנסנו לחורשה ודבר ראשון הוא נצמד אלי לנשיקה חמה רטובה וטובה. אהבתי את זה שהוא מהחושניים שמעריכים
את האינטימיות והקרבה שבנשיקה וחיבוק צמוד ולא רק את פמפומי הזין בגרון או בישבן. הזין שלי גם אהב את זה והגיב בזקפה חזקה, וגם שלו. השחלנו ידיים מתחת לחולצות כדי למשש זה לזה את הגוף ואני גם השחלתי יד לרווח שבין המכנס לישבן שלו כדי למשש את הישבן שהתגלה כישבן עסיסי חם וסקסי עם מידה סבירה של שיער עליו. עד מהרה הפשלנו מכנסיים ותחתונים והגברבר הזה ירד לי למציצה טובה כשהוא לא מפסיק לקרוא קריאות התפעלות מגודלו ויופיו של הזין, למרות שלדעתי הזין שלו לא היה הרבה יותר קטן.

 

אחרי כמה דקות של מציצות הבחור נעמד עם ישבנו אלי, הזין שלי מושחל בין רגליו ואני אוחז במותניו בתנועות של כאילו זיון כשהוא מאונן לעצמו עד שגמר במטחים חזקים ורבי זרע. אני נשארתי חרמן וכשהוא שאל אם אני לא רוצה לגמור אמרתי לו שאני לא גומר ככה. "כן, אתה גומר רק כשאתה מזיין וכשהזין שלך עמוק בפנים..." הוא הגיב בהבנה ואמר שאולי בעוד יומיים יהיה פנוי ואוכל לזיין אותו. "עם זיין כמו שלך צריך שעות, עם שתיה וג'וינט כדי להתרגל אליו בהדרגה" הוא אמר ואני אמרתי שסקס של שעות זה סבבה לגמרי מבחינתי.

 

אחרי שנפרדנו זה מזה סימסתי לו: "חירמנת אותי" והוא הגיב במילים: "אתה חתיך". חשבתי לעצמי, אני? חתיך? אף פעם לא חשבתי על עצמי בתור חתיך ואני עדיין לא חושב שאני חתיך, אבל אם בחור סקסי ומושך כמוהו חושב כך, אז סבבה לי וסבבה  לו. ואולי אלה שוב המשקפיים החדשים שלי שמכות שנית? :-)

 


נכתב על ידי , 14/4/2015 12:23   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אמת, בחורשה, גייז, הומואים, התחלות חדשות, התפרפרויות, זין, חושניות, חרמנות, מחמאות, משיכה, פגישה, צעירים, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-19/4/2015 18:30



568,880
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)