לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2015

אין לי ראש לחירמונים


אחרי שדני התימני הרזה התעורר שאלתי אותו אם בא לו לנסוע לגעש. כשאמר לי שכן, פניתי לי זמן וקיוויתי שהוא יגיע הפעם חרמן כי השעה היתה מוקדמת יחסית והוא עוד לא הלך לחדר כושר, שאחריו ואחרי השייק שהוא שותה חרמנותו, לפי התירוץ החדש שלו, יורדת לגמרי.
מהר מאוד שלח דני מסר מקרר כשכתב לי: "נשמה, אין לי ראש לחירמונים היום. תיכננתי רק ללכת לשבת בסבבה."
"חבל, כי אני אש. לא גמרתי ארבעה ימים" אמרתי לו ואז הוספתי: "אתה לא חרמן לפני חדר כושר?"
"משתדל להמנע, וגם בעצבים כי אין לי זמן לחדר כושר בגלל שאתה רוצה לנסוע מוקדם".
"בוא נעשה כייף  מבכל הבחינות" אמרתי לו והוספתי: "אני אדחה פגישה שיש לי בשביל להיות איתך בכייף ובלי לחץ זמן, רק שתהיה בראש טוב כי מתסכל להיות איתך בלי לגעת... ואני חם ונוגע כמו שאתה מכיר אותי".
"נוגע בכייף. אני לא "שומר נגיעה"..חחח. אבל "להיכנס" לענינים זה לא משהו שבא לי".
"בפעם האחרונה גם שמרת נגיעה" אמרתי לו ושאלתי מתי ניפגש. לשמחתי הוא רמר לי להגיע כמה שיותר מהר אבל אחר כך הוסיף:" ואל תתבאס אחי. אם חרמן אז חבל סתם על המאמץ של שנינו. מה מחליט?"
"אני כבר בדרך..." אמרתי לו וקיוויתי שאם הוא יתן לגעת בו לפחות נתחרמן קצר על החוף ולא יהיה קר כקרח כמו בשתי הנסיעות הקודמות שלא נגענו ולא התנשקנו.

על החוף מצאנו לנו איזו רצועת חף פנויה וחיכינו לזמן שנהיה לבד ואז התפשטנו ונכנסנו למים. בניגוד ליום הקודם כשהייתי עם החתיך מהשדירה, הפעם הים היה שקט במקום בו ישבנו בלגונה שמאחורי השונית הקטנה, אם כי סימני מדוזות וקצת ארס אפילו היה במים והרגשנו צריבה קלה, אבל לא וויתרנו על התענוג להשתכשך במים הנעימים ביום השמש הלוהט. ישבנו במים אז גם התקרבנו, באופן טבעי, כמו שאנחנו רגילים. דני דני החליט שאם הוא לא "שומר נגיעה" אז למה לא להתחבק איתי ולשבת חיקי ולהתנשק בכייף כמו שאנחנו אוהבים. הרגשתי את נשימותיו הכבדות, נשימות של הנאה, כאילו איזה עול ירד ממנו והוא מתמסר להנאת הרגע ואף הרגשתי את ידו הנשלחת לזין שלי ומרגישה את זקפתי החזקה. 

יצאנו קצת לחוף כדי להרגע מהצריבה הקלה ודני אמר לי שהוא מצטער שהוא מחרמן אותי סתם, ואמרתי לו שבכייף ושזה לא סתם. הצריבה חלפה תוך כמה דקות וישבנו לדבר, לשתות ולעשן איזה ג'וינט או שניים ששיחררו עוד יותר את המעצורים. בפעם השניה שהלכנו לים, כבר שמתי ג'ל סיכוך על הזין, שאפשר יהיה ליהנות קצת בתוך המים. זה סוג שלא יורד מהר במים אז ידעתי שאם דני רק ירצה נוכל לזרום. התיישבנו שוב בחיבוק כשהוא בחיקי עם הפנים אלי והתנשקנו. הזין שלי הגיב בהתעוררות ודני כנראה שם לב כי שלח את ידו ללטף ולחרמן אותי עוד יותר. באותו רגע הוא הרגיש בג'ל ה- ID סיליקון ששמתי על הזין ןחייך: "שמת שמן, אה?" ורק חייכתי ועניתי לו: "ברור, שיהיה יותר כייף" ודני התחיל לחכך את ישבנו בזין המשומן שלי כשאנחנו יושבים בתוך המים.

באותו זמן הגיע עוד מישהו שהלך על החוף ולהפתעתנו התיישב בחוף עשר - עשרים מטר מאיתנו. דני שאני מכיר היה מפסיק באותו רגע כל התחרמנות ונרתע, אבל למזלנו הבחור שהגיע היה שרירי וחתיך לטעמו של דני, והוא אמר: "טוב, הוא חתיך, אז לא משנה לי" והמשיך את ההתחרמנויות הלוהטות שלנו בתוך המים. גם כשסובבתי אותי לדוגי כדי להרגיש את ישבנו החם, הוא לא עצר רק לרגע אבל כשחזרתי אליו ואמרתי לו בוא נמשיך, אני אש, הוא זרם איתי והמשכנו. זה לא היה ארוך אבל זה היה מדהים. היתה בזה את כל מה שרציתי והיה חסר לי יום קודם עם החתיך. הרגשתי את הלהט עולה לי בזין והתחלתי להשפריץ בעוצמה. כשדני הרגיש את זה הוא החלט להביא לעצמו ביד כשאני נותר צמוד אליו מאחור עד שגמר במהרה בתוך המים. 

זה היה הזיון הכי לוהט שלנו. כל התשוקות המודחקות פרצו החוצה ובלי לדבר על זה עשינו את מה שהזין שלי השתוקק לו כבר הרבה זמן וגם ישבנו הלוהט. זה בטח לא יקרה עוד הרבה זמן אבל זה היה שווה כל רגע. זה היה שווה גם את חוסר שביעות הרצון של החתיך מהשדירה שהבין שהלכתי להזדיין למרות שרצה להפגש איתי שוב יום אחרי זה.

כשלמחרת שאל אותי החתיך אם זיינתי, לא יכולתי לשקר לו. תגובתו קצת הפתיעה אותי: "אני רוצה קצת לחשוב עם עצמי על הקשר בינינו... מתחיל להיות לי קצת מוזר... רוצה לבדוק למה. נדבר שבוע הבא".
"הבנתי" אמרתי לו, "תרגיש חופשי לדבר איתי הכי פתוח" והחתיך ענה: צריך לחשוב קצת" ואני כבר הבנתי שיש סיכוי שאולי הפסדתי אותו או את מה שלא יהיה שהתחיל להתפתח איתו, משהו שהוא כנראה מעבר לסטוץ בלבד, אבל הייתי שלם עם מה שעשיתי. הזיון עם דני היה שווה הכל. אין מה לעשות, אני חושק בדני התימני הרזה כפי שאני לא חושק באף אחד אחד, שיהיה חתיך ככל שיהיה.

כשאני כותב את הדברים האלה זה כבר שבוע חדש. החתיך מהשדירה עוד לא דיבר איתי ואני לא פניתי אליו. הוא אומנם אמר שאחרי שיחשוב קצת נדבר השבוע, אבל לא אמר מתי השבוע והחלטתי לתת לו עוד קצת זמן עם עצמו, מה גם שאני לא מרגיש כל כך חרמן אחרי כמה זיונים נוספים שהיו לי בימים האחרונים, ועל חלק מהם כנראה שגם אכתוב משהו...

והפעם מסיבות מובנות החלטתי לשים את השיר Master Blaster של Stevie Wonder משנת 1980 מתוך האלבום Hotter than July:

 


 


נכתב על ידי , 19/7/2015 13:14   בקטגוריות אירוטי, אינטימיות, אמת, אנאלי, ג'וינט, גייז, גמירות, געש, הומואים, זין, חושניות, חיבוקים, חרמנות, יזיזות, ליטופים, מוסיקה, משיכה, נשיקות, התמסרות, סקס, פגישה, פיתוי, ציפיות, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



568,894
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)