לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2015

Gee Baby, סקס סמים ופרפרים


 

מצחיק איך נזכרתי בשיר שכל העולם שכח זה מזמן והזכרון שלי שלף אותו מאי שם. הסיבה שנזכרתי בו תתברר עוד מעט, אבל היא מתחברת לנושא הפוסט הזה.

 

זה קרה באמצע הלילה. התחמקתי כדי ללכת לפגוש את אחד הגברים החושניים ביותר שאני מכיר, שבקרוב יהיה בן ארבעים. כן, כן, זו לא טעות. הוא שחום, הוא שעיר במידה, גברי כזה, הוא חטוב והוא חם אש. הבעיה היחידה שיש לי איתו זה שהוא לא אוהב להזדיין חזק, אלא שהכל איטי. לא משנה כמה הסקס איתו יצרי, חם, אינטימי ועמוק, הוא צריך שזה יהיה בתנועות איטיות ועדינות. הפעם הוא הזמין אותי לדירתו החדשה ואמר שיש לו הפתעה. כשהגעתי התברר שההפתעה זה ג'י, סוג של סם נוזלי ששמים במשקה ושותים. מהמשפחה של סם האונס או משהו כזה. בזמנו דיברנו על זה והוא סיפר לי שהסם הזה מביא אותו לחרמנות ברמות על ואמרתי לו שבא לי לנסות. ידעתי שאני יכול לסמוך עליו שהוא ישמור עלי וידאג לי אם אגיב לא טוב לג'י ולכן רציתי לנסות את זה דווקא איתו. ביקשתי רק שישים לי כמות ממש קטנה, חצי ממה שהוא התכוון לשים, כי אני לא יודע איך תהיה הההשפעה  עלי.

 

בינתיים גילגלנו כמה ג'וינטים, עישנו והתחלנו להתחרמן. הוא שם לי את הג'י בכוס מים וזה היה מר מאוד ומיד שתיתי עוד מים בלי כלום. המשכנו לעשן ולהתחרמן ועברנו למיטה. הוא המשיך לחרמן אותי במציצות ונשיקות לוהטות ואז שלף מאי שם קוק-רינג והלביש לי אותו על הזין והתיישב לי על הזין. זה היה מדהים. הוא ביקש שתוך כדי זיון אמשיך לדבר על דברים אחרים שדיברנו לפני הסקס וכך המשכתי לספר לו על הסרט האחרון שראיתי, עד שהרגשתי שאני יותר מדי מטושטש כדי לדבר ורק רוצה להתרכז בסקס עצמו ולהתענג עליו. הוא אמר שמחרמן אותו שאני מדבר על דברים אחרים בזמן שהוא משתפד לי על הזין, עולה ויורד עולה ויורד ואני אהבתי את זה מאוד.

 

הג'י והגוינט הביאו אותי לרמות של חרמנות גבוהה, אבל ההכרה הלכה והטשטשה. ממש הרגשתי את החום של החור שלו בזמן החדירה ותחושה חמימה ונעימה החלה להתפשט לי בכל האיזור התחתון. כנראה שהתחלתי להתמסטל ממש, כי מתי שהוא הוא הציע שאלך למקלחת להתרענן קצת ואכן הלכתי יחד איתו לשם, נכנסתי למקלחת והתחלתי להרגיש יותר ויותר מסוחרר. הג'י התחיל להביא לי סטלה רעה. ממש רעה. הוא נותר לעמוד כל הזמן לצידי, הביא לי כוס מים ואני כבר לא יכלתי לעמוד על הרגליים ופשוט התיישבתי על רצפת המקלחת ושתיתי את הכוס שהביא. הרגשתי שאני רוצה להקיא, אבל לא הקאתי. רק תחושה של חמיצות עלתה לי בגרון. הוא נותר לתמוך בי. הציע לי לשתות רד בול או XL, שהסוכר בו יעזור לי להתאושש אבל לא הייתי מסוגל להכניס כלום לפה מלבד קצת מים. הרגשתי יותר ויותר רע ורק נשמתי עמוק, מחכה שעם הנשימות ההרגשה הרעה תעבור. אפילו לא הייתי מסוגל לעמוד על הרגלייים. שתיתי עוד קצת מים ונשמתי.נראה לי שהייתי שם במקלחת איזה חצי שעה - שעה מנסה להתאושש ולהתאפס על עצמי.

 

הוא דאג לי ומדי פעם חזר לראות מה איתי ואם יש משהו שהוא יכול לעזור לי. אחי הרהב זמן שישבתי שם על רצפת המקלחת הוא הציע לי שאפתח מים קרים וזה יכול לעזור. פתחתי את זרם המים הקרים [למרות שאני אוהב מקלחות חמות] והמשכתי לשבת על רצפת המקלחון כי לא הייתי מסוגל לעמוד. המים הקרים החלו לאושש אותי קצת עד שהרגשתי שאני מסוגל לשתות קצת מהרד בול/XL. המתיקות שלו הרגישה לי כמו קרטיב קר ביום קיץ לוהט על החוף. שתיתי עוד קצת עד שיכולתי לעמוד והמשכתי לספוג מים קרים על כל גופי ולנשום עמוק עמוק ולקוות שזה ימשיך להשתפר. הוא כל הזמן התעניין בשלומי ואפילו הלך להביא לי את הסבון שאני אוהב כדי שסתבן ואתנקה וכך עשיתי. הוא היה כל כך אמפתי. ידעתי שבחרתי נכון כשעשיתי את הג'י הזה לצידו. הג'י עצמו היה טעות ולא אחזור להשתמש בו כי עלי הוא לא משפיע טוב, אבל ניסיתי.

 

כשיצאתי מהמקלחת הוא הציע שאצא כך ערום למרפסת שלו כי הרוח והאוויר בחוץ יעזרו לי עוד להתאושש וכך עשיתי. חצי ישבתי חצי שכבתי שם על הספה בחוץ, שהסדין שהיה מונח עליה היה קר אף הוא ולח מהטל, אבל זה הרגיש נעים וטוב וזה מה שהייתי צריך באותו רגע. הוא ראה שאני כבר בשלבי התאוששות והלך להתרחץ בינתיים בעצמו. הרגשתי כבר לא חרמן בכלל, אבל רציתי אותו לצידי שם על הספה במרפסת. כשהוא חזר מהמקלחת הוא היה לבוש ועברתי פנימה לנוח עוד קצת על המיטה שלו. הוא ישב לידי וליטף ואני גם ליטפתי אותו בחזרה. הוא הדליק לעצמו ג'וינט שאלתי אותו אם הוא גמר בזמן שנמחקתי מהג'י, אך הוא אמר לי שלא.

 

לא עמד לי בכלל ואפילו לא הרגשתי חרמן אבל בא לי לשכב איתו ערום במיטה ואמרתי לו את זה. לשמחתי הוא נענה, הוריד את הבגדים ונצמד לגופי הצונן עם גופו החם והחושני. התנשקנו והתלטפנו והוא המשיך לעשן מהג'וינט וגם אני עישנתי קצת. הליטופים והג'וינט הדליקו מחדש את חרמנותי והזין עמד לי בעוצמה. רציתי לזיין אותו שוב. רציתי הפעם לעשות את זה מאחורה. הוא לקח שאיפה עמוקה מהפופרס ואמר לי להכניס לאט. זו היתה חדירה מדהימה. נכנסתי לתוכו לאט ועמוק, כל כך עמוק שהרגשתי שאני חודר כל כך שעובר עוד איזה מחסום פנימי שהזין שלי הגיע אליו. הרגשנו שנינו שאני מגיע לעומקים שעוד לא הגעתי אליהם בעבר איתו. זה היה נפלא והתענגנו על כל רגע. רק שזה היה איטי. זיינתי אותו עמוק ולאט כמו שהוא רצה, וזיינתי אותו הרבה, עד שהוא התחיל להתכווץ ולגמור עוד ועוד ועוד.

 

אחרי הסקס עיניו ברקו מהנאה, אך אני רק ידעתי שעד כמה שנהניתי, אני אצטרך למצוא עכשיו מישהו אחר שיודע להטחן טוב וחזק כדי שגם אני אוכל לגמור. זה קרה למחרת בערב בעזרת יזיז אחר, אבל מה שמעניין יותר מהיזיז האחר שפגשתי למחרת וגמרתי בעזרתו, זה דווקא מישהו אחר, באמצע שנות השלושים שפגשתי אחר כך. זה היה בחור ששוחחתי איתו כמה פעמים בזמן האחרון ועוד לא נפגשנו. הוא בחור גבוה יחסית, אבל פחות ממני, בהיר וחמוד עם ישבן מהסרטים שרציתי כבר לחרוש. החלפנו טלפונים והתחלנו לדבר בווטסאפ והבחור אמר שישמח לראות אותי גוף אל גוף אפילו לזמן קצר אם אני אגיע לסביבה שלו. אז אחרי שיצאתי מהסטוץ והגמירה עם היזיז שגאל אותי מחרמנותי, נסעתי לפגוש את ההוא גוף אל גוף באיזה רחוב בתל אביב.

 

ידעתי שזה יהיה רק לרגע, ואכן כך זה היה, אבל איך שראיתי אותו הרגשתי משהו מחשמל באוויר. אחרי שהחלפנו כמה משפטי נימוס והייתי חייב לזוז, שאלתי אם אפשר חיבוק. לא התכוונתי למשהו מעבר לחיבוק חברי של שלום שלום כזה, אבל עיניו היפות נצצו לרגע יחד עם חיוכו הביישני ובאותו רגע הרגשתי פרפרים מטורפים בבטן שלא הרגשתי כבר המון זמן. חיבקתי אותו חיבוק קצר ואמרתי לו שלום.  אחרי שנפרדנו סימסמתי לו מילה אחת: "אהבתי", והוא ענה לי "מחכה שניפגש ונהיה רגועים" ואני הבנתי שמצאתי חן בעיניו גם כן.

 

למחרת בבוקר סימסתי לו שאני בתל אבי ואם הוא פנוי להפגש. החמוד ענה לי שהוא בדרך לעבודה והוסיף: "אני שמח שהמפגש החפוז הדליק אותך... :) אני מחכה עכשיו לאוטובוס ... ומזדקר". היה ממש כייף לשמוע שהוא ככה מתחרמן עלי והיה עוד יותר כייף לשמוע מתי הוא יוכל להפגש איתי השבוע. מעניין אם הפרפרים ימשיכו להתעופף. מחשבה מטורפת הציפה אותי מיד כשנפגשנו והיא: האם ככה מרגישה אהבה ממבט ראשון? זה בטח סתם אני והפנטזיות המופרכות שלי, אבל הפרפרים מעופפים לי חזק בבטן...

 

ולסיום שיר הנושא לפוסט הזה שהתחיל בהשפעות הג'י על הגוף שלי בסקס מטורף עם בחור אחד והסתיים במשק כנפי הפרפרים ביחס לבחור אחר. איכשהו השיר הזה מתחבר לי לשניהם, למרות שאני בטוח שאף אחד מהקוראים אפילו לא שמע על קיומו - 

Peter Shelley - Gee Baby משנת 1974:

 


 



נכתב על ידי , 19/7/2015 16:31   בקטגוריות אירוטי, אמון, אמת, אנאלי, אוראלי, אסוציאציות, אנרגיה מינית, גייז, גמירות, העזה, הרהורים, התאהבות, התחלות חדשות, התפרפרויות, התרגשות, חושניות, חיבוקים, חרמנות, יזיזות, ליטופים, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סקס, פגישה, פיתוי, פנטזיות, ציפיות, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



568,417
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)