לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2015

סקס על החוף: צייד או דייג


כמו שוודאי ידוע לקוראי הקבועים, אני מאוד אוהב את חוף געש. תחושת החופש הכמעט מוחלט שאני חש שם אינה דומה לכל דבר אחר, ואני משתדל להיות שם לפחות פעם בשבוע בעונת הקיץ ואילו בחורף לנצל הזדמנויות להגיע לשם בכל יום שטוף שמש, גם אם הוא רק קצת מעל עשרים מעלות. מה שאולי חלקכם לא יודע זה שאני לא מגיע לחוף כדי לתפוס בחורים וזיונים. כמעט שלא. הסיבה לכך פשוטה ואולי תשמע לכם קצת מוזרה: אני פשוט ביישן. עכשיו תמחקו את החיוך ותעצרו את פרץ הצחוק ההיסטרי שאולי אחז בכם אחרי שאתה קוראים על עלילותי השונות בבלוג הזה, אבל האמת חייבת להאמר, אני ביישן. ביישן שמנסה להלחם נגד ביישנותו, ובמדיה הוירטואלית קל לו יותר לעשות את זה ולהתחיל עם בחורים, אבל בחיים האמיתיים אני כמעט לא מתחיל עם אף אחד. פשוט מתבייש. גם בגעש, מקום החופש האולטימטיבי, אני כמעט שלא מתחיל עם בחורים. נלחם בזה, מנסה להשתנות, אבל עדיין קשה לי.



רוב הפעמים שאני מגיע לגעש, אני לא מגיע לבד. רוב הפעמים שאני מגיע לשם זה עם הבחור שאני הכי אוהב להיות איתו, בגעש ובכל מקום אחר, וזה דני, התימני הרזה עם העיניים הירוקות שלי. אמנם פה ושם יצא לי להגיע לגעש עם בחורים אחרים, אבל כמעט תמיד זה עם דני. רוב הפעמים שאני מגיע עם דני אנחנו אפילו לא עושים סקס, אבל יש הרבה מתח מיני, התחרמנויות וכייף. כשיש סקס אז זה ממש אלוהי, כמו שהיה בפעם האחרונה שלנו בגעש. אבל עם דני, כמו עם דני, הכל הולך קשה. לא רק מה שקורה איתו בגעש הולך קשה אלא גם עד שמגיעים לגעש. תשובותיו הנפוצות לגבי נסיעה לגעש הן: היום לא, מחר למה לא, לא יודע מתי יהיה אפשרי, לא עכשיו, אולי אחר כך, יותר מאוחר היום אולי, אודיע לך אם יסתדר לי, לא בראש אחי, אפשר אבל לא לסקס, וכו' וכו'. גם כשאנחנו נוסעים לגעש תמיד יש עיכובים ויוצאים שעה, שעתיים או שלוש שעות אחרי הזמן שחשבנו לצאת. זה מבאס, במיוחד כשאין סיבה ענינית לכך מלבד מריחת זמן, אבל למדתי להשלים עם זה, כי הכייף כשבכל זאת נוסעים שווה את הכל.



פעמים בודדות יצא לי להגיע לגעש  לבד, או בגלל שלא הסתדר לנסוע עם מישהו או שאין לי כוח לכל התהליך של לנסוע עם דני, שאני פשוט מעדיף קצר ופשוט לקחת את עצמי ולנסוע לשם לבד. זה לא קורה כמעט כי אני לא אוהב להיות על החוף לבד ואני לא כזה שמתחיל עם בחורים, אבל כשאני כבר שם אני בכל זאת מקווה שיקרה משהו מעבר לסתם להשתזף, לנוח ולשחות בים.



יש שני סוגי טיפוסים בחוף הצייד והדייג. אני בטח לא צייד כי אני לא אוהב להסתובב על החוף ולנסות לצוד בחורים בגלל שאני ביישן מדי, אבל אני בהחלט סוג של דייג. כשאני מגיע לגעש לבד, אני יושב או שוכב לי על החוף, זורק את החכה עם הפתיון ומחכה לדג שיבוא לנגוס. אני אמנם לא חתיך, לא חטוב ולא שרירי, אבל די רזה, שחום, גבוה, גברי, ועל הפתיון כבר שמעתם לא אחת. בעיה אחת עם הכלי היפה השחום כהה והגדול שלי והיא, שכשהוא לא עומד הוא לא נראה גדול בכלל וצריך להיות אופטימי ובעל מעוף כדי להבחין בסגולותיו הנסתרות... חחח.



כל זה הקדמה למה שאני רוצה לספר לכם באמת וזה על חווית געש שלי לפני כשבוע כשנסעתי לשם לבד לנוח ולהרגע ואולי גם בסתר ליבי קיוויתי שתהיה גם איזו התענינות בזין שלי. בדרך לשם סימסתי לבחור שאני מכיר - חתיך גבוה בהיר בן 24 - ולהפתעתי אמר שגם הוא בדרך לגעש. המצחיק זה שכשהגעתי בדיוק גם הוא הגיע, התחבקנו קלות, דיברנו קצת והתחלנו לצעוד מהשביל לחוף. בזמן הירידה מהצוק לחוף שמתי לכך שהוא הולך באיזו איטיות בלתי מוסברת, כאילו רוצה לפתוח מרחק ביננו, אז לא אמרתי כלום, כי אם לא בא לו להיות בסביבתי שלא יהיה. כשהגעתי לחוף פניתי לכיוון אחד ואחרי כמה זמן, כשהוא הגיע, הוא פנה לכיוון השני. רצה להיות לבד כנראה או שלא במיוחד התלהב להיות איתי. הצטערתי קצת וחשבתי שאולי הייתי צריך לומר לו במפורש: "בוא איתי, נשב יחד" אבל היה לי ברור שנשב יחד כשנפגשנו ואילו לו כנראה זה לא היה כל כך ברור. מבאס.



זו היתה שעת צהריים מוקדמת יחסית וכשראיתי שהמקום שאני אוהב פנוי, התיישבתי שם. זה מקום פופולרי ותיארתי לעצמי שלא יעבור זמן רב ויגיעו לשם עוד אנשים.  קיוויתי רק שביניהם יהיה גם מישהו שיתענין בי או בזין שלי או בשנינו. בינתיים התפשטתי שתית קצת ועישנתי קצת. אחרי כמה זמן הגיעו והתיישבו עשרה - עשרים מטר ממני שני חברים, האחד נראה מבוגר יחסית, אולי בן ארבעים, והשני צעיר רזה נערי בהיר וחלק, בדיוק כמו שאני אוהב. כשהם עברו לידי הצעיר הסתכל עלי ואני הסתכלתי עליו, אבל לא אמרתי כלום כי לא נראה לי מתאים לומר משהו כשהוא לא לבד, וחוץ מזה, כזכור אני ביישן. אחרי עשר דקות המבוגר קם והתחיל ללכת דרומה על החוף ואילו הצעיר קם והתחיל ללכת צפונה לכיוון שלי. כשהוא התקרב הוא הסתכל אלי, אבל שוב נתתי לביישנות שלי לעצור אותי ולא אמרתי לו כלום, אז הוא חלף על פני והמשיך ללכת. כנראה שהוא עשה טיול ארוך על החוף כי לקח לו הרבה זמן עד שחזר, אבל הפעם החלטתי להתגבר על הביישנות וכשהוא היה קרוב והסתכל לעברי שוב, סימנתי לו עם היד לבוא.



לשמחתי הבחור בא והתיישב לידי.  הפעם סתם הייתי אידיוט. במקום לדבר איתו, לומר לו את שמי, שתהיה הרגשה יותר נוחה, סתם שתקתי ממבוכה, החלפתי איתו רק משפט או שניים, אפילו לא זוכר על מה, ורק שלחתי את ידי ללטף לו קצת את הגב. הבחור מצידו לא שלח ידיים אל הזין שלי, לא ירד לי ולא עשה כלום ואני, כמו אידיוט אפילו לא אמרתי לו שיעשה משהו. כמה דקות אחר כך הוא מלמל איזה תירוץ שהוא הולך לשתות רגע וזז לכיוון המקום בו היו חפציו מונחים. הוא ישב שם ולא הראה כל סימנים שמתכוון לחזור ואני הבנתי שפספסתי את ההזדמנות איתו ופשוט נכנסתי לים להתרענן קצת מהחום המעיק. אחרי טבילה מרעננת בים חזרתי לחוף והשתרעתי שוב על המחצלת שלי. עברו עוד עשר דקות והבחור שוב קם והחל ללכת על החוף לכיוון שלי. שוב סימנתי לו לבוא ושוב הוא בא והתיישב לידי. הפעם כבר דיברתי איתו קצת יותר, שאלתי לשמו, אמרתי לו את שמי והייתי קצת יותר אסרטיבי. הצעתי לו להרגיש חופשי ולהוריד את בגד הים שלו, והוא עשה כן ואז רמזתי לו לכיוון הזין שלי ואמרתי לו שהוא מחכה לו או משהו כזה. הבחור שבינתיים התברר לי שהוא בן עשרים, רכן לעבר הזין שלי והחל למצוץ אותו בהנאה רבה. אני שלחתי את ידי הארוכה ללטף את ישבנו שהדליק אותי עוד יותר. היה לו ישבן קטן בהיר וחלק. ישבן שבתוך חצי דקה עם הליטופים ועם המציצה הדליק לי את הזין שהגיע לזקפה אדירה.



נתתי לו להמשיך למצוץ ומרחתי לו קצת ג'ל סיכה בישבן והחלתי להחליק את ידי ואצבעותי בחריץ היפה שלו ושיחקתי קצת בחור החם וההדוק שלו. כמה שרציתי לזיין אותו באותו רגע, אבל הוא היה קצת לחוץ. כל רגע הסתכל לכיוון דרום לראות אם החבר שלו חוזר. חוץ מזה שדי קרוב לשם ישבו עוד אנשים וכל הסיטואציה קצת הלחיצה אותו. אבל לא נתתי לזה לעצור אותי. אמרתי לו שאני מת להרגיש את התחת שלו קצת ובחיוך הוא התהפך ושכב על הבטן כמו שאני אוהב. שימנתי את ישבנו בעוד ג'ל וכששלחתי את ידי ושלפתי מהתיק קונדום, הוא סימן לי לשלילה ואמר שהוא לא רוצה חדירה. הישבן שלו הטריף אותי. אם לא תהיה חדירה, מרחתי גם ג'ל לעצמי על הזין ואמרתי לו שלא אחדור אבל אני מת להתחכך בישבן היפה שלו קצת. הוא חייך והסכים והשתרעתי עליו, כשהזין שלי בחריץ החם בין פלחי ישבנו הותחלתי להתחכך. זה היה כמעט כמו זיון. הגברתי את קצב ההתחככות ואת הלחץ של גופי על ישבנו ופינטזתי שאני כאילו בפנים. כשהוא רצה לעצור קצת ולהמשיך למצוץ לי, הייתי כבר בתנופה חרמנית ואמרתי לו שעוד לא ושיתן להמשיך, והוא נתן. לקח לי עוד כמה דקות עד שהרגשתי את האש עולה בחלצי ואת הגמירה קרבה ובאה, אז התרוממתי ממנו. תפסתי את הזין וניסיתי לעצר את הגמירה, אבל לא הצלחתי והזין שיחרר מנת זרע קטנה. וואו, זה היה ממש כייף.






זו היתה גמירה קטנה ולא השתחררתי עד הסוף, אז עדיין הייתי חרמן ורציתי עוד. בשלב הזה לא עברו עוד בחורים על החוף והחלטתי להשיל את גלימת הדייג ולצאת קצת לצייד. האמת שלא חשבתי להתחיל אם אף בחור על החוף, מלבד לנסות לשכנע את הבהיר הגבוה שאני מכיר לבוא ולשבת איתי. אז קמתי ממקומי, לבשתי את בגד הים [מביך אותי מדי ללכת ערום על החוף] והלכתי צפונה לכיוון המקום המשוער שהוא היה שם. אחרי חמש - עשר דקות הליכה אכן ראיתי אותו עומד שם על החוף קרוב לים. ניגשתי אליו , אמרתי לו שלום מה קורה הצעתי שיבוא לשבת איתי. הוא קצת הסתייג כי ראה שיושבים עוד כמה אנשים שם באזור, אבל שיכנעתי אותי במתק שפתיי, אמרתי לו שיבוא נעשן קצת איזה ג'וינט ונהנה שם יחד. הראיתי לו איפה אני יושב, הוא אמר "בסדר" [אבל זה נשמע לי בחצי פה] והלך כביכול להביא את הדברים שלו.



הלכתי למקום שלי, התפשטתי שוב והתיישבתי שם לחכות לו, אבל חיכיתי חיכיתי וחיכיתי והוא לא בא. בסוף נמאס לי לחכות ונכנסתי שוב לים לטבילה נוספת. ישבתי לי במים הרדודים נהנה לי בכייף והסתכלתי כל הזמן לראות אם הוא במקרה מגיע. אחרי אולי חצי שעה שמתי לב לדמותו המתקרבת והולכת. הפעם הוא היה עם בגד ים ואני היייתי ערום וכשהוא היה קרוב קמתי וניגשתי אליו. התחבקנו והתנשקנו לרגע ודיברנו. הוא אמר שרק בא להגיד לי שלום כי הוא כבר הולך. הכנסתי את היד מתחת לבגד הים שלו וליטפתי את ישבנו הסקסי וניסיתי לשכנע אותו לשבת איתי אבל לא בא לו. היה חבל לי אבל כיבדתי. נשיקת פרידה, עוד ליטוף לישבן והוא החל לצעוד בעצלתיים לכיוון היציאה מהחוף. התיישבתי לי חזרה על החוף ושמתי לב שהוא הולך לאט לאט.



הוא לא הספיק ללכת הרבה, אולי עשרים מטר ולפתע החל לחזור. חייכתי לעצמי. בינגו. כשהיה לידי אמר הוא אמר לי שמה זה אין לו כוח עכשיו לכל העליה הזו למעלה, והוא החליט לשבת איתי קצת אם זה בסדר. אמרתי שבוודאי שזה בסדר והוא התיישב. הדלקתי את הג'וינט ונתתי לו גם והתחלתי להתחרמן מחדש. התנשקנו עוד קצת וליטפתי אותו ואחרי שקצת התמסטלנו הוא ירד לי לזין והחל למצוץ אותו כמו שהוא אוהב. את מכנסיו הקצרים הוא לא הוריד לגמרי אלא רק הפשיל קצת, מה שאפשר לי ללטף את ישבנו הסקסי תוך כדי שהוא מוצץ לי, אבל כשרציתי להפוך אותו ולהתכרע לו על הישבן, אמר שלא הפעם ולא בא לו להתלכלך שוב מכל החוך הזה אחרי ששטף את עצמו. לא נורא. הוא מצץ ושיחק לעצמו עם הזין ואחרי כמה זמן כשהתאושש דיו, נפרד ממני שוב לשלם והלך.



פאקינג רק הדליק לי את החרמנות. הייתי לוהט כולי וככה כשחם לי ואני עם הזין עומד נכנסתי שוב לים לבריכת המים הרדודים שהיתה ממש מולי. בלי שידעתי, מישהו כבר שם לב לזה והתחיל להתקרב אלי ובלי לומר דבר התיישב לידי במים, שלח את ידו אל הזין שלי והתחיל ללטף. הוא לא היה ממש הטעם שלי. באמצע שנות הארבעים שלו, שחום מאוד, גוף רגיל, קצת מלא עם בטן, אבל מצד שני היה חלק וחרמן. כשהזיין עומד השכל נמצא שם וזרמתי איתו. הוא התלהב לי מהזין ברמות. ליטף ומצץ אותו ללא הרף וכשחזרנו לחוף, שמתי קונדום והוא גם התיישב עליו ורכב בהנאה רבה, עד שגמר. זיינתי אותו גם בדוגי ועל הצד, אבל לא התלהבתי. הוא לעומת זאת לא רצה להרפות. עוד מציצות, עוד זיון וכן הלאה. בסוף אמרתי לו שאני חייב  לזוז כבר. לנסיונותיו לשמור איזה קשר ושאבוא אליו הביתה היום או בפעם אחרת, השבתי שלא ילך. אמרתי לו שהוא לא הטעם שלי, אבל מה שהיה על החוף סבבה, אבל לא מעבר לכך.  הוא התבאס אבל קיבל את זה.


זה היה יום חריג בגעש, אבל היה בסך הכל כייף. מעניין מה יהיה בפעם הבאה שאהיה שם, ועם מי...




ובינתיים השיר שהתחבר לי הוא שיר משנת 2013 Mr Probz
- Waves
:

 







נכתב על ידי , 29/7/2015 13:45   בקטגוריות אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, אוראלי, ג'וינט, גייז, געש, הומואים, התפרפרויות, זין, חרמנות, ישבנים, ליטופים, מציצות, משיכה, סטוצים, סקס על החוף, פגישה, פיתוי, צעירים, לא חשוב הגיל, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-2/8/2015 18:33



568,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)