לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2016    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2016

סטוץ בגלל כאב הראש שלי


 

הייתי בצימר בצפון, עם האישה. היה סקס על הבוקר אז היא הרגישה מסופקת ורגועה. לי היה כאב ראש שהלך והתגבר עד שבצהריים לא יכולתי לסבול אותו כבר. לפני כן ראיתי מרכז קניות ענק לא רחוק מהישוב בו היינו, אז אמרתי לה שאני קופץ לסופרפארם לקנות אופטלגין ואולי גם לחפש בגדים. כשהגעתי לשם קניתי אופטלגין ובלעתי אותו בשקיקה מחכה לכאב ראש שישכך. הסתובבתי קצת בחנויות ופתחתי גרינדר. שתי הודעות מענינות קפצו לי מול העיניים, שתיהן מבחורים חטובים וסקסיים בשלהי שנות העשרים שלהם. האחד היה עסוק ואמר שיתפנה עוד שעה שעתיים והשני קבע איתי באיזו חורשה בסביבה, אז נסעתי אליו.

 

הוא התגלה בחור עוד יותר אחלה ממה שחשבתי. הפנים הנאות שלו, הגוף החלק (אם כי לא הכי חטוב) והישבן ההורס שלא יכולתי להפסיק לגעת בו. הלוקיישן היה קצת יותר בעייתי. אחרי שבמקום אחד שנעמדנו קרוב מדי לחוף, התחילו לעבור אנשים ונאלנו להפסיק את החיבוקים נשיקות ומציצות ולהרים במהירות את מכנסינו המופשלות. נסענו למקום אחר, שומם יותר בחורשה. הוא מצץ, נהנה, נדלק ממני, מהזין שלי ומהג'וינט שהיה לי. הייתי חם על התחת שלו ועמד לי בטירוף. הוא נתן לי קצת לזיין אותו והפסיק, שוב נתן ושוב הפסיק. כל פעם הייתי בתחושה שאם הייתי ממשיך לזיין עוד דקה בלי שיעצור אותי, הייתי גומר בטירוף. זה לא קרה. לא היה נוח ברכב והוא כל הזמן חשש שיראו אותנו למרות שהיינו די עמוק בצל העצים. אחרי שעה קלה של אקשן חלקי, נאלצנו להפרד כששנינו חרמנים מאוד.

 

ההודעות שהתקבלו ממנו אחר כך היו חרמניות מאוד ולא הותירו מקום לספק שהוא נהנה:  "היה אש, החור שלי רעב לזין שלך. רוצה שתפתח לי אותו. שתעשה אותי פס עד הסוף. החור שלי רטוב אש..." ועוד כאלה וכאלה. הוא דו מיני, עם חברה וגם בארון, והדיסקרטיות שלו עוד יותר סבבה לי. הוא הציע שאבוא איזה יום בשבוע הבא לצפון, ניקח חדר לכמה שעות ושם אוכל לדפוק אותו כמו שצריך. וואלה הוא שווה שעתיים נסיעה. אולי נעשה את זה.

 

אומרים שכאב ראש הוא התירוץ של התחמקות מסקס, אבל במקרה שלי הוא היה דווקא הטריגר לסקס... עולם הפוך.

 

והפעם אולי בגלל הכאב ראש ואולי בגלל הסקס בטבע, בחרתי את השיר Talking Heads - Wild Wild Life משנת 1986:

 


 


נכתב על ידי , 13/5/2016 20:13   בקטגוריות אירוטי, אמת, אנאלי, אוראלי, בחורשה, ג'וינט, גייז, דו מיני, העזה, הפתעות בחיים, התפרפרויות, זין, חושניות, חלקים, חרמנות, מוסיקה, משיכה, סטוצים, סקס, פגישה, פיתוי, תשוקה, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-20/5/2016 21:49



568,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)