לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2016

(6) נרדם ולא זכר כלום


 

פגשתי יזיז ותיק לסקס סוער. היוא בן 26- 27 ומאז שהיה בן 20 אנחנו מזדיינים מדי פעם בעונג רב. האמת שבפנים הוא די מכוער אבל עם גוף טוב ועם ישבן סוף הדרך, עגול בהיר חלק ובולט בשובבות מחרמנת. אף פעם לא היו לו פנים יפות ועם השנים הם התכערו עוד יותר, אבל הבחור נחמד חם ומת על הזין שלי, אז אנחנו ממשיכים להפגש.

 

הפעם הוא היה אחרי לילה של עבודה ללא שינה וכבר התמסטל קצת לפני שבאתי. המשכנו בשתית וודקה (הוא בלבד) ועישון ג'וינטים (שנינו) והלכנו להזדיין בג'קוזי שלו. היה ממש כייף אבל רציתי להמשיך במיטה הענקית שלו, שם במיוחד אני אוהב לזיין אותו, התחלתי לזיין אבל מהר מאוד הוא ביקש שאחכה כי צריך קצת מנוחה.  "עוד כמה דקות נמשיך הוא אמר", אבל מרוב עייפות וסטלה הוא נרדם. מה זה נרדם? שקע בשינה עמוקה, עד כדי כך שאחרי שעה - שעתיים שהוא לא זז ולא הגיב לכל נסיונותי להעיר אותו, דאגתי שמא קרה לו משהו ובדקתי שהוא נושם. כשראיתי שנושם, למרות שהוא היה באאוט מוחלט, החלטתי שאין לי מה לחכות עוד. הייתי אצלו בבית והחלטתי לעזוב. שלחתי לו הודעה: "נרדמת חזק... יצאתי, נמשיך בפעם אחרת."

 

שלוש וחצי שעות אחר כך הוא שלח לי הודעה: "סורי" ועניתי לו שהעיקר שהוא חי. הוא צחק ואמר: "חחח קמתי פתאום בבהלה. אני לא זוכר כלום. הייתי גמור. אבל מה עשינו?"

"חזרנו מהג'קוזי למיטה, הזדיינו עוד קצת ורצית הפסקה ואז נרדמת, אבל שינה עמוקה שלא הצלחתי להעיר אותך." עניתי לו. הוא שאל אם גמרתי ואמרתי לו שלא והוא התנצל שהיה ממש גמור ואמר שעכשיו הוא מרגיש טוב.  אקווה לפגוש אותו בקרוב למקצה שיפורים והשלמות...

 

והפעם, מסיבות מובנות הנעימה המקסימה Santo and Johnny - Sleepwalk משנת 1959:

 



 

 


נכתב על ידי , 2/7/2016 18:07   בקטגוריות אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, בהירים, גייז, ג'וינט, דלוק, חושניות, חרמנות, מוסיקה, משיכה, יזיזות, פגישה, תסכולים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים, בג'קוזי, סקס  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



568,336
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)