לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2016

(7) מייק-אפ סקס - חצי אונס


כפי שהזכרתי בפוסט הזה  רבתי עם דני התימני הרזה עם העיניים הירוקות אחרי שהתחמקתי ממנו כדי לפגוש את הדתל"ש התחיך שהתחרט והלך. בשבוע שלאחר מכן, למרות שהוא הכחיש שכועס הרגשתי את הקור הנושב מהקוטב ודני פשוט לא היה שם. גם כשפניתי אליו הוא ענה במילים קצרות ולא גילה שום ענין בי או במפגש איתי. החלטתי לקחת את הענינים לידיים ולהתנצל יותר באריכות ובפירוט ונסות להפגש איתו ויהי מה. בסופו של דבר התחלתי להרגיש את ההפשרה האיטית שלו ואחרי כשבועיים סוף סוף  נפגשנו ונסענו שוב לגעש.

 

הפעם המזל האר לנו פנים. גם מזג האוויר היה טוב, וגם החוף היה די ריק. לא היו אנשים בסביבה שיוכלו להפריע והייתי חרמן אש. עוד זימן מקדים היה שדני לא אמר לי לפני הנסיעה "לא בראש לסקס" או "בלי ענינים" וידעתי שיש פתח של תקווה. רציתי להיות איתו, רציתי לגעת בו , רציתי להתנשק איתו ורציתי לזיין אותו.

 

האמת שהכל קצת מעורפל לי כי עברו כבר כמה שבועות מאז וחוץ מזה כבר עישנו והתמסטלנו באותו שלב. אני לא זוכר אם התמזמזנו על החוף, יש מצב שקצת, אבל מהר מאוד הוא רצה להכנס לים. חבשתי את הכובע שלי ושמתי מתחתיו בלי שישים לב את האמצעים הנדרשים כדי להזדיין בים, בלי שהוא יראה, יש לי בקבוקון ג'ל סיכון קטן וגם קונדומים לא תופסים כמעט מקום, אז הכל היה מוכן למה שלא יהיה. נכנסנו למים והתנשקנו ארוכות. הוא ישב מולי ובחיקי והזין שלי שיחק בחור שלו. הרגשתי את החרמנות שלו גוברת. הזין שלו כבר עמד וגם שלי.

 

ידעתי שזה הרגע והושטתי יד לכובע שהיה כבר מקובל על הסלע שליד עם האמצעים מוסתרים בתוכו ושימנתי את כף ידי. "לא אחי, לא" הוא אמר, אבל אמרתי רק שנמרח קצת ג'ל כדי שיהיה יותר נעים להתחכך בו. הוא לא ממש התרצה אבל ידי כבר שימנה את החריץ והחור שלו. רציתי לשלוט בו ולבצע בו את זממני, ירצה או לא ירצה. ידעתי שבתוך תוכו הוא רוצה, רק שההתחמקויות שלו לפעמים נחרצות ולפעמים נאמרות בחצי פה. אני מכיר אותו כבר מספיק טוב והיתה לי הרגשה שהפעם זה ילך לי. שהפעם הוא יכנע לזין הקשוח שלי ולחרמנות של שנינו.

 

המשכתי להתחכך בו ואז הושבתי אותו על הזין שלי. הרגשתי את נשימתו מתרגשת כשהוא התנשף קלות ונאנח והזין שלי נכנס לתוכו עד הסוף. זה היה אלוהי ממש. כל כך התגעגעתי לזיין אותו. הוא המשיך לרכב עוד קצת על הזין שלי כשאנחנו מתנשקים ללא הרף אבל אני כבר רציתי אותו בדוגי. שינינו תנוחה ושוב הוא חזר על ה"לא אחי, עוב אחי" שלי למרות שהתנשפויותיו והזין הזקור בטירוף שלו אמרו לי אחרת. לא ויתרתי וחדרתי אליו בתנופה מאחור כשהוא על הברכיים והתחלתי לפמפם. ה"לא אחי" ו"עזוב אחי, מספיק" שלו המשיכו להשמע בקול ענות חלושה אבל אני לא התכוונתי לוותר.

 

זה היה חצי אונס כשפמפמתי אותו שם במים כנגד רצונו המילולי אבל יחד עם רצונו הגופני. אחרי זמן מה, מחאותיו כבר פסקו וידו כבר אוננה לעצמו במרץ, כשהזיין שלי לא מפסיק לנגוח באחוריו, עד שהרגשתי את התכווצויות הגמירה שלו כשפלט את מטענו בתוך המים. גם אני כבר הייתי קרוב לשיאי וכשחשב כבר להפסיק אמרתי לו: "לא אחי, עוד קצת, בבקשה" והוא נתן לי.

 

זה היה מדהים כשדקה אולי אחריו עיני עצומות הלהט הולך וגובר בין חלצי כשאני רק ממוקד בשיפוד ישבנו המטריף עד שהשפרצתי את כל מטעני החם. זה היה אחד הזיונים הטובים ביותר שלנו, אבל אחרי שגמרנו וחזרנו לחוף הוא לא היה בראש להמשיך עוד. המשכנו לשמוע מוסיקה, לעשן עוד איזה ג'וינט להרגע ואחר כך חזרנו הביתה.

 

והשיר המתבקש הפעם הוא מ - 2015 Lana Del Rey - High By The Beach:

 


נכתב על ידי , 3/7/2016 10:41   בקטגוריות אינטימיות, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, ג'וינט, גייז, גמירות, העזה, זין, געש, חושניות, חרמנות, יזיזות, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סקס על החוף, פגישה, פיתוי, שחומים, שעירים, תימנים, רזים, תשוקה, אהבה ויחסים, ישבנים, שליטה גברית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



568,512
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)