לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2016

לטיני לוהט


הכרתי אותו לפני כחודש. בחור כבן 27, לטיני שחום רזה ולוהט, אבל כשפניתי אליו עוד לא ידעתי כמה לוהט הוא. בסך הכל ראיתי בחור מושך עם ישבן מפתה וקטן שחיפש לנסוע לגעש והחלטתי לנסות את מזלי, אמון על המנטרה שמקסימום זה יצליח ואכן זה הצליח. לשמחתי הוא מצא אותי אחרי ששלחתי לו כמה תמונות סקסי ומושך אם כי עדיין לא ידעתי איך זה יזרום בינינו במציאות.

כשהוא נכנס לרכב שלי הוא נראה עוד יותר טוב מהתמונות פשוט חתיך, מהסטייל הסטלן סתלבטן שחזר מהודו כזה כאילו. מבחינת הלוק שלו הוא איזו הכלאה של אדריאנו מהמירוץ למליון יחד עם שחקן הכדורגל הברזילאי ניימאר. זה הסטייל והוא ממש עשה לי את זה. הפתעה נוספת היתה שהבחור היה דברן בלתי נלאה וכשהוא תפס ראש על הג'וינט הדיבורים והרעיונות שלו הפכו להיות הזויים יותר ויותר. חלק מהסיפורים שסיפר לי על חוויותיו נראה לי מה זה מופרך וחלק ממש הזוי, אבל לא כל כך אכפת לי מהדיבורים המעופפים שלו כל עוד הוא התנשק ומצץ טוב דבר שהחל לעשות לי כבר תוך כדי נסיעה.

עד שהגענו לגעש כבר הייתי חם אש מכל החירמונים שבדרך ורק חיכיתי לרגע שנתפשט ואפלח את ישבנו החמוד. מצאנו לנו איזור יחסית שקט על החוף, פרשנו ציוד והתחלנו ליהנות ממה שיש לחוף הזה להציע, מפקירים את גופינו הערומים לקרני השמש ומתחילים עד מהרה במלאכת החירמונים והסקס שלשמה התכנסנו שם, אנו חברי מועצת הסקס הזמנית, בפראפרזה על הכרזת העצמעות של בן גוריון.

מעבר לפטפוטיו הקצת מעופפים הבחור היה חמוד נחמד וחם, וזה מה שהיה חשוב שם. הוא נגנב על הזין שלי וצלל עליו עם פיו המתוק ועד מהרה גם התיישב עליו עד הסוף והלהיט לי את כל החושים. הזדיינו שם בכייף ווהא גמר פעם ראשונה והחלטנו להכנס להתרענו במים.

אם חשבתי שהגמירה תרגיע אותו קצת, הסתבר לי עד מהרה שהלטיני הזה המשיך להיות לוהט גם במים והמשיך להטריף לי שם את הזין עם גופו הגבעולי, לשונו החמה וישבנו הלוהט. קפצתי לרגע לחוף להביא לנו את מה שצריך ןגם איזה ג'וינט נוסף והתיישבנו על קו המים שהמשיכו ללחוך את גופינו בזמן שאנחנו מעשנים ונהנים מהחיים והוא לא מפסיק להתרפק עלי ולחרמן אותי עד שהגיע הרגע בו לא יכולתי להתאפק יותר, שמתי מה שצריך והושבתי אותו על הזין הזקור שלי לרכיבה נוספת עם כל המים והמלח ומהר מאוד הוא השפריץ בפעם השניה.

אני כבר הייתי אש וגם מסטול טילךים מהג'וינט החזק שהוא הכין לנו עם איזה חומר חום שהעף לשמיים. הפכתי אותו על הבטן וחדרתי אליו בפראות, מזיין, טוחן ומפמפם את נשבנו השחום הקטן והחלק שהטריף אותי לגמרי. הוא נהנה מכל רגע ואני הרגשתי שאני מרחף שם עם כל השמש הים והגלים שהיכו בנו קלות בזמן שאני מכה בישבנו עם הזין שלי עמוק וחזק עד שהתפוצצתי בכמויות זרע שלא ידעתי שנאגרו בי. היה מדהים.

חזרנו לחוף לשבת בצל תחת השמשיה והוא המשיך לחרמן אותי וממש השחיל את הזין שלי לתוכו וגמר פעם רביעית וכמעט גרם לי לגמור פעם שניה אבל מרוב טחינות ופמפומים כבר התחיל לשרוף לו עם כל המלח וגם קצת חול שכמה שהקפדנו בכל זאת הצליח להגיע לאן שהגיע, אז ויתרתי לו והפסקתי.

זה היה זיון מדהים עם חתיך לטיני לוהט ופחות משבוע אחר כך נפגשנו שוב והפעם לזיון של כמעט חמש שעות בחדר עם מיטה ג'קוזי אמבטיה והכל לעוד סקס ארוך ולוהט שלא רצינו שיגמר מלא גמירות והשפרצות. הפעם הוא גמר שש פעמים, ואמר לי שמעולם לא גמר כל כך הרבה בזיון אחד. גם אני לא זוכר שמישהו גמר לי כל כך הרבה בכל הזיונים שהייתי בהם, אז כנראה שגם עשיתי משהו טוב, גם הדלקתי אותו כמו שצריך ובכלל הכימיה בינינו והתשוקה היתה בדיוק במקום שהיא צריכה להיות.

בימים האחרונים הוא פנה אלי אמר כמה שהוא מת להרגיש את הזין שלי שוב עמוק בתוכו וכמה שאני סקסי ומושך. מחמאות בהחלט עושות לי את העבודה במיוחד שבאות מבחור שיודע לחרמן אותי גם במציאות כמו שצריך. פאק, אני מת לזיין אותו שוב ומקווה שבקרוב אצא שוב לרקוד איזו סלסה לטינית לוהטת עם הזין שלי אצלו בגרון העמוק ובישבן המתוק.

והפעם לכבוד הלטיני הלוהט הזה אנצל את ההזדמנות להעלות שיר לטיני שאני מאוד אוהב של זמר לטיני לוהט לא פחות לוהט, אנריקה איגלסיאס בדואט עם ניקי ג'אם בשיר El Pardon, משנת 2015:






נכתב על ידי , 15/7/2016 21:10   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, בג'קוזי, ג'וינט, גייז, דלוק, געש, התחלות חדשות, התמסרות, התפרפרויות, זין, חושניות, חלקים, חרמנות, ים, כימיה, ליטופים, מוסיקה, מחמאות, מציצות, משיכה, נשיקות, סקס על החוף, פגישה, פיתוי, ציפיות, צעירים, שחומים, רזים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים, גמירות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-29/7/2016 09:30



568,754
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)