לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2016

האם הכתיבה המהממת שלך גם במעשים...


החייל החמוד הזה פנה אלי בבלוג ומשם עברנו למייל. ההתלהבות שלו הדליקה לי משהו כשכתב מיד על ההתחלה: "רק קיבלתי את ההודעה מממך, ישר החור שלי התחיל להיות חם. איך אני יכול להשיג אותך?". הוא נתן לי את המשתמש שלו באטרף אבל החלטתי להמשיך בשלב ראשון במייל. הוא סיפר שפעם ב... הוא בבית ושיש לו במקרה יום חופש למחרת ומת שמישהו יפתח אותו, אבל פעם אחרונה שזה קרה היתה מזמן. בהמשך השיחה אמר לי שהזין שלו מעולם לא היה כזה קשה, ואחרי ששלח לי תמונה אחת של הישבן השחום העסיסי שלו, בא לי גם.

ביום שבו היה בחופשה ידעתי שזו ההזדמנות לפגוש אותו והחלטתי ללכת על זה למרות שיזיז ותיק וטוב אחר שלח לי הזמנה מחרמנת. אממה החייל לא התעורר מוקדם. ככה זה כנראה כשאתה בחופשה מהצבא ויכול לישון עד מאוחר. למרבה המזל הוא התעורר ממש רגע לפני שויתרתי והחלטתי לנסוע ליזיז ההוא ואז עברנו לדבר באטרף. 

"הדופק שלי בשמיים, לא מאמין שאפגוש אותך" אמר לי אחרי שהבין שהגבר שמדבר איתו באטרף זה אני. אחר כך הוא סיפר לי על איזה חלום שהיה לו בקשר אלי והחלטתי להרים את הכפפה ולהגשים לו אותו. "בא לי לעבור על כך חלק וחלק בגוף שלך ולהרגיש אותו... לעשות לך נעים שלא תרצה שכפות הידיים שלי יעזבו את גופך" הוא כתב לי אחרי ששלחתי לו כמה תמונות של הגוף והזין שלי. "אתה משגע...מת להרגיש אותך כבר. בוא נראה אם הכתיבה המהממת שלך באה לידי ביטוי גם במעשים ;)" הוא הוסיף בקריצה. אחר כך הוא הביע קצת דאגה שאולי לא יתאים מאחר ולא ראה את תמונת הפנים שלי, אז אמרתי לו שאם לא יתאים נפרד כידידים והוא יוכל להמשיך לקרוא בבלוג על חוויותי עם אחרים."אני רוצה לממש איתך איזו חוויה. יאללה כבר ;)" הוא חתם בקריצה נוספת זמן קצר לפני שנפגשנו במציאות.

ואז נפגשנו. אמנם ראיתי שהוא לא ממש הטייפ קסאט הרזה או החטוב של הבחורים שאני נפגש איתם בדרך כלל, אבל אני מניח שגם אני רחוק מסוג הגברים שהוא נפגש איתם בדרך כלל. בכל אופן, הוא היה נחמד, חייכן, מלא תשוקה והתלהבות וזרמנו עם זה הלאה. זה לא היה רק סקס, גם שוחחנו הרבה על דברים שלא חשבתי שאדבר איתם על מישהו תוך זמן כל כך קצר מהרגע שהכרנו. היה סקס מלא מגע ותשוקה, לא מיכני. הייתי בסטייט אוף מיינד של להגשים לו את הפנטזיה ואולי גם ליהנות על הדרך, ואני מקווה שהצלחתי.

כשהוא ראה את הזין שלי במלוא הדרו, הוא אמר שאין סיכוי שהדבר הזה יכנס לתוכו ושלא ידע שהוא כזה גדול, למרות כל מה שקרא בבלוג. אני לא יודע מה המושגים שלו לגבי גודל זין כי האמת שהזין שלי אמנם גדול אבל לא ענק כמו שניתן היה להתרשם מתגובתו. כבר ראיתי גדולים ומרשימים יותר וגם זיינתי אותם, לא משנה שחשבו שהם אקטיבים לפני שפגשנו אותי..חחח... אבל בכך אני סוטה מהעניין. אני בכל אופן הייתי אופטימי שהוא יצליח ואמרתי לו זאת, אבל לאור ישבנו העסיסי והחם הרשיתי לעצמי להביע דעה שגם אם לא יצליח להחדר, יש לו ישבן שאוכל ליהנות ממנו. 

בכל מקרה, שכבנו ערומים במיטה והוא התחיל לפנק אותי בליטופים נשיקות ליקוקים ומציצות. זה היה טוב. מתי שהוא גם הדלקתי את הג'וינט שהכניס אותי עוד יותר למוד הנכון ואז שמתי קונדום, שימנתי את ישבנו בג'ל והצעתי שינסה להתיישב עליו. אחרי כמה נסיונות זה הצליח ולמרבה הפתעתו הוא הצליח לקבל את הזין שלי כמו גדול עד הסוף. אחר כך עברנו לג'קוזי ושם המשכנו בזיון לוהט כשהוא רוכב לי על הזין והאש עולה ועולה. אחר כך חזרנו שוב למיטה לזיון ולהתחככות שלי בין פלחי ישבנו עד שגמרתי. גם הוא גמר, אם אינני טועה איזה שלוש פעמים בשלבים השונים של הזיון.

אחרי הכל נכנסו לסאונה שהיתה בצימר ההוא והמשכנו לדבר בחום הלוהט עד שהגיע הזמן ללכת. לפני שנפרדנו שאלתי אם זה בסדר שאכתוב על זה והוא הסכים. שאלתי אותו גם אם בא לו לכתוב על הפגישה מנקודת מבטו אבל הוא אמר שאני בטח יכתוב את זה יותר טוב. נפרדנו בנשיקה והוא נסע משם.  אני מקווה שהיתה לו החוויה שהוא קיווה שתהיה ושעמדתי בציפיות שלו ושהגשמתי לו את החלום...

ואני מקווה שגם הפוסט הזה יהיה לרוחו...

והשיר שבחרתי הפעם מתקשר להגשמת חלומות והוא אחת מבלדות הרוק הכי יפות שאני מכיר ואוהב Aerosmith - Dream on משנת 1973:



נכתב על ידי , 30/7/2016 08:59   בקטגוריות Aerosmith, אוראלי, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, בין תדמיות למציאות, ג'וינט, גייז, גמירות, הגשמה, העזה, התמסרות, זין, חרמנות, ישבנים, מוסיקה, חיילים, חלומות, פנטזיות, תשוקה, אהבה ויחסים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-22/8/2016 09:06



568,287
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)