לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2016

Black is black


המוזר הוא שעל הבחור השחור הזה סיפר לי אחד מיזיזי הותיקים, "המאוהב", שניסה להתחיל איתו אך לא הצליח עד כה. חשבתי שהוא אקטיבי אבל כשיום אחד פתאום קלטתי את תמונתו בגריינדר, אמרתי לעצמי שאנסה בכל זאת. אין מה להפסיד, מקסימום זה יצליח. הגוף השחור החטוב-רזה והחלק שלו הדליק אותי. למרות שהוא מתקרב לגיל ארבעים, הוא נראה הרבה פחות והגיל לא שיחק תפקיד. הלוק היה בדיוטק מה שבא לי. היה לו גוף שחור מושלם. הוא לא אתיופי אלא מה שהאמריקאים קוראים Africaמ-American בפוליטיקלי קורקט. הוא חי בארץ והוא גר מרחק נסיעה קצר ממני אז לילה אחד נפגשנו. היה אש, למרות שהוא שיחק אותה קשה להשגה, כלומר הישבן שלו היה בלתי חדיר. עישנו חוץ מזה הכל. התחרמנו, התנשקנו, התלטפנו, מצצנו זה לזה וכשהשכבתי אותו על הבטן והתחלתי להחליק את הזין הלוהט שלי בחריץ שלו בתנועות של זיון, זמן קצר אחר כך הוא גמר באופן ספונטני בלי לגוע לעצמו בזין בכלל. אחרי מנוחה קרה להתאוששות, השכבתי אותו שוב על הבטן והפעם התחרעתי לו על הישבן יותר חזק, אם כי בלי חדירה, עד שהשפרצתי בעוצמה.

הפגישה השניה שלנו היתה ביוזמתו. אהבתי את זה והחלטתי שהפעם אני מנסה לחדור ולכבוש אותו עד הסוף. הוא כנראה לא כל כך פסיבי, למרות שנדלק לי על הזין. כשניסיתי לחדור בכל מיני תנחות הוא היה בונקר. הזין שלי בין פלחי ישבנו, על סף החור, התחושה היא חצי בפנים אבל אין מה לעשות. החור נותר סגור ומסוגר וקצת מאכזב. רציתי כל כך ונראה לי שגם הוא היה צריך רק עוד דחיפה אחת קטנה כדי להשתחרר. עשינו עוד ג'וינט והפעם הצעתי שהוא יתיישב לי על הזין כשאני שוכב על הגב. שימנתי את שנינו היטב והוא התחיל להתיישב. הזין שלי עמד כמו טיל ומת להכנס ולאט לאט ישבנו הרזה והמוצק יורד עליו. אני מגיע לפתח החור הבלתי חדיר, תופס אותו במותניו ומושך אותו אלי כשמרים את הזין למעלה ואז פאף... הזין נכנס. וואוו. התחושה היתה מדהימה. החור ההדוק שלו חירמן אותי בטירוף כשהתיישב לי על הזין עד הסוף. אבך מסתבר שאותו זה חירמן עוד יותר כי שניה אחרי זה הוא גמר שלף את עצמו מתוכי. היה חבל שלא המשיך, אבל העיקר שהמחסום נפרץ. נקווה שבפעם הבאה יוכל לקבל יותר. הפכתי אותו על הבטן, התחככתי בין פלחי ישבנו המדהים עד שגמרתי ממלא לו את הגב.

יזיז חדש? אולי. הוא גם ממש חמוד ונעים.

ואת ההשראה לכותרת הפוסט הזה נתן לי שיר ישן משנות השישים, שאני אוהב דווקא את גרסת הדיסקו שלו מ- 1977 -

Belle Epoque - Black Is Black:





נכתב על ידי , 12/11/2016 16:53   בקטגוריות אירוטי, אמת, אנאלי, אוראלי, אסוציאציות, גייז, גמירות, ג'וינט, זין, חושניות, חרמנות, ישבנים, התחלות חדשות, חלקים, מוסיקה, סקס, שחורים, שנות ה- 70, תשוקה, אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המצלמה ב-11/12/2016 15:24



568,339
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)