לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2016

אלף וחמש מאות סיבות טובות - פרק 5 (סיפור גיי אירוטי)



*****

נתי

 *****

 

האמת שלא בא לי כל כך ללכת באותו ערב, אבל קותי אמר שיש לו ירוק רפואי חדש וגם טריפים, אז חשבתי להעביר אצלו לילה של דלקה שמזמן לא היה לי, רק שלא הייתי בטוח כמה בא לי סקס איתו הפעם. כשהבעתי קצת היסוס, אמר לי קותי שאם אתנהג יפה, אולי הוא יתן לי הפעם גם לזיין אותו, אחרי שהוא ירטיב לי טוב טוב את החור.


זה היה מה שהכריע את הכף. חשבתי לעצמי, יאללה, זאת תהיה בטח חוויה טובה לזיון האחרון שלנו, כי כבר החלטתי לנפנף אותו מהחיים ואולי בכלל לנפנף את הבנים כי בזמן האחרון בא לי רק לזיין. אולי זה קרה בהשפעת איזו כוסית בת עשרים ושתיים שהענינים איתה מתחילים להסתמן כמשהו מתמשך, ואולי זו רק תקופה כזאת. בכל אופן, לגבי קותי הרגשתי כבר רטט של התרגשות באזור החלציים שלי לכך שאני הולך לזיין אותו היום. אז הוא יטחן אותי קודם, אז מה. יאללה פעם אחרונה ודי. מרוב חרמנות, התחיל קצת פריקאם להרטיב לי את התחתונים כשהלכתי והתקרבתי לביתו.  


כשנפגשנו, עטף אותי קותי בחיבוק חם בין זרועותיו השריריות, ונהניתי להרגיש את עוצמתו שידעתי שעוד מעט תכבוש אותי כמו שהוא אוהב. הוא הניח לי טריפ על הלשון והחל לגלגל ג'וינט רפואי חזק ואפילו כמה. ישבנו בסלון מעשנים, שותים ומתמסטלים ואחרי חצי שעה כבר התחלנו להתחרמן והתפשטנו. קותי לא חיכה הרבה. אחרי שהעמדתי לו את הזין במציצה הטובה שלי, הוא מרח חומר סיכה, הרים את גופי הצנום בזרועותיו החטובות ופשוט הושיב אותי על הזין העבה שלו. לא היה קל להתרגל לעובי הזה הפותח אותי אחרי כמה זמן שלא קיבלתי, אבל אחרי שחזרה לי הנשימה, הוא קם על רגליו, מחזיק אותי משופד לו על הזין כשרגלי מחבקות אותו מאחור, וכך לקח
אותי לחדר השינה.


כשהגענו למיטה קותי המשיך לשפד אותי כשאני רוכב לו על הזין, אחר כך השכיב אותי על הגב, הרים את הרגליים הדקות והשעירות שלי על כתפיו החסונות והחלקות וזיין אותי כמו שמזיינים אישה. החור ההדוק שלי כבר נכנע בעבר לזין העבה, אם כי בינוני באורכו, שלו, אבל הפעם הרגשתי כאילו הוא כובש אותי בכל כוחו, כאילו מזיין אותי בעוצמות שלא חוויתי בעבר. כשהוא גמר ומילא אותי בשפיך החם שלו חשבתי כמו תמיד להביא ביד כשהוא עדיין בתוכי, ואז לעוף למקלחת לשטוף מתוכי את הזרע שלו, לפני שאחזור לסיבוב שני כדי לזיין אותו, אבל הוא העיף לי את היד מהזין ואמר: "רצית לזיין אותי, לא?". "בטח",עניתי ואז הוא יצא מתוכי, נעמד על ארבע וסימן לי לזיין אותו בדוגי.


חשבתי שאני הולך להתפוצץ מרוב חרמנות, שאני אזיין את הגבר גבר הזה שכבר חצי שנה טוחן אותי ללא הרף? פנטזיה בהתגלמותה. קותי רק ביקש שנעמעם את האורות. אולי לא היה נעים לו לקבל זין מהשרמוטה הפרטית והכנועה שלו. לא היה אכפת לי. מראה גופו השחום החטוב והחלק של הגבר הזה היה חקוק לי בזכרון גם אם יהיה חושך מוחלט. גם החור החם והלח בישבנו העסיסי כבר חיכה למגע אצבעי המגששת, בין אם יהיה אור קלוש ובין אם לא יהיה אור בכלל.


הרגשתי את ישבני מטפטף מהשפיך שלו כשכיפת הזין שלי כבר גיששה באור הקלוש אחרי הפתח האחורי שלו. לפתע הרגשתי את ידו חודרת לישבני ונשלפת כשהשפיך שלו עליה.  למה? הוא רוצה להריח את השפיך של עצמו? לטעום אותו. לא הבנתי. רגע אחר כך קלטתי שידיו בכלל מונחות על משענת המיטה, אז מה זה?...

 

 

המשך יבוא...


נכתב על ידי , 8/12/2016 11:27   בקטגוריות אירוטי, אנאלי, אנרגיה מינית, ג'וינט, גייז, גמירות, חרמנות, שחומים, סקס, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים, סיפרותי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-9/12/2016 06:03



568,240
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)