לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הללויה, ליאונרד


לפני כמה ימים הלך לעולמו אחד היוצרים המרגשים של המוסיקה בדור האחרון. בעצם, לאור גילו, זה כבר שני דורות, והכוונה לליאונרד כהן שבגיל 82 ולאחר כחמישים שנות קריירה, נדם קולו.

 

ליאונרד כהן היה אדם ויהודי חם שביקר והופיע בישראל פעמים אחדות כולל חודשיים של הופעות בהתנדבות בפני חיילי צה"ל בתקופת מלחמת יום כיפור ואחריה. קולו החם, המלודיות והמילים של שיריו נגע פרטו לרבים על נימי הרגש. חלק מהם מביאים אותי אפילו לידי דמעות. מי שמכיר אולי יבין על מה אני מדבר, ומי שלא - מוזמן לעשות היכרות עם היוצר המיוחד הזה. שיריו, לעיתים מלאנכוליים ולעיתים מרוממי רוח, אבל בכולם שזור חוט הזהב של האהבה. 

 

מעל כולם עומד שירו המרטיט "הללויה" שזכה לאין ספור גירסאות כיסוי. יצירת מופת של ממש. אז הללויה ליאונרד כהן, So long.

 

 

ואלו הן שבע מיצירותיו האהובות עלי ביותר, לפי סדר כרונולוגי:

 

1967:

 

 


 

 


 

 

1969:

 


 

 

1984:

 


 

 


 

 

1988:


 


 

 


 

 


 

 

ובהשראת השיר האחרון, קחו איזה תמונה סקסית לשטוף את העיניים...

 

 

Places to find a boyfriend that's not a bar

נכתב על ידי , 13/11/2016 13:09   בקטגוריות אהבה, מוסיקה, צער וכאב :(, רגשות, שירים של פעם, אהבה ויחסים, ביקורת, אקטואליה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב.הנדל ב-13/11/2016 13:48
 



מתי יהיה שלום?


ביום כזה של דם והרג, של מתפללים חפים מפשע,  וביום כזה של משפחות מחבלים שמתגאות בזה שביניהם,  הרוצחים המתועבים,  הינם שהידים,  כהגדרתם,  אינני יכול שלא להזכר במשפט החכם הבא: "יהיה לנו שלום עם הערבים רק כשהם יאהבו את ילדיהם יותר משהם שונאים אותנו." גולדה מאיר ז"ל,  ראש ממשלת ישראל 1969 -  1974.

 

ותחשבו על זה... 

נכתב על ידי , 18/11/2014 19:56   בקטגוריות עצב, אקטואליה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב.הנדל ב-19/11/2014 17:25
 



The voice מזרחי הארדקור



מוזיקה מזרחית, במיוחד המוזיקה המזרחית הארדקור, כפי שיוצגה רוב העונה ע"י אלקנה מרציאנו, המנצח הגדול של The voice 3, אינה הטעם האישי שלי. מה שעוד לא הבנתי זה מדוע המנטורים שהציקו (ובצדק) לירדן פרץ בתחילת העונה שיפסיק להיות חיקוי של עמיר בניון ויקח את השירים למקום האישי שלו, לא עשו זאת עם אלקנה, חביב המנטורים, ששר מהרגע הראשון עד הרגע האחרון, חיקוי לסגנון השירה הטורקי-בכייני של עופר לוי, שאינני אוהב בלשון המעטה.

 

 

אפילו אביב גפן שיודע לעקוץ באבחת סכין חדה כל חיקוי או כל העדר מקוריות, לא העיר לאלקנה מאומה, ולהיפך, דווקא כשאלקנה התרחק מהמזרחי הארדקור לסגנון יותר ים תיכוני או רחמנא ליצלן לשירים עבריים שאינם מזרחיים, הוא מתח עליו ביקורת ודרש שיחזור למקורות שלו של המזרחי הארדקור.



היתה לי תחושה שמישהו בהפקה סימן את אלקנה להיות המנצח ובאופן מגמתי נמנע מביקורת כלשהי על סגנונו. הדבר בלט במיוחד כשבגמר עצמו שר אלקנה את השיר בעל המילים הרדודות "תל אביב" של עומר אדם. מיכאל אלוני, בחושיו החדים, פנה אל אביב גפן ושאל אותו כמי שמילות שירים חשובות לו, מה דעתו על השיר של אלקנה, אך מישהו שם בהפקה דאג לטשטש את השאלה ולהעביר את זה מיד לנושא אחר, כך שהשאלה הזו כלל לא נענתה, כאילו לא לקלקל את חגיגת הכתרתו המתוכננת של אלקנה.

 


למרות הביקורת שלי על הסגנון הטורקי-בכייני שלו, אני לא רוצה להשמע רק עוקצני ומריר, אלא לסיים במסר של אהבה. אני אוהב את אלקנה. הוא לדעתי זמר בעל יכולת קולית מדהימה וגם בחור מקסים בעל לב ענק. במקרים הבודדים שבהם הוא התרחק מהמזרחי הארדקור לשירים ים תיכוניים או סתם שירים עבריים, הוא היה במיטבו. דווקא אז הצליל המיוחד שלו צבע בצבע יפה את השירים. אני מקווה שבעתיד הוא ירשה לעצמו לגוון עם שירים מסגנונות שונים ויצא מהמשבצת הצרה של המזרחי הארדקור, כי שם בעיני טמונות היכולות המיוחדות ביותר של הזמר המיוחד הזה.

 

 

היו כמה ביצועים של אלקנה שאהבתי במהלך העונה, אבל הגדול מכולם בעיני היה הביצוע המדהים שלו לשיר המקסים והמרגש עיניים שלי של יהודה פוליקר, אשר אתם מוזמנים לצפות ולהקשיב לו כאן:

 

 



 


נכתב על ידי , 16/11/2014 09:00   בקטגוריות הרהורים, מוסיקה, ביקורת, אקטואליה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-16/11/2014 17:22
 




דפים:  
568,807
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)