לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חשבון עובר ושב


 

 

יום הכיפורים ההולך וקרב הכניס אותי למוד של חשבון וסיכומים על מה שהיה ומה שאני מקווה שעוד יהיה.

 

יום הכיפורים הזה מיוחד מעוד סיבה, כי בערך בתקופה הזו של ספטמבר לפני עשר שנים, פגשתי את ההומו הראשון שלי. נו טוב, בטוח שפגשתי כמה הומואים גם לפני כן, אז אולי יותר נכון לומר שלפני כעשר שנים שכבתי עם הבחור הראשון שלי והתחלתי את מסע הקסם המסתורי שלי בעולם הגייז.

 

זמן טוב לסיכומים, לא?

 

חשבון

 

אז מה היה לנו לפני עשר שנים? גבר במרחק כמה שנים מגיל העמידה שמחליט לפתע לגלות את המיניות החבויה שלו, כשהוא באופן פתטי משהו, דווקא נמשך לצעירים. למה בעצם? אני מניח שזה קרה בגלל שהייתי צעיר כשהרגשתי בפעם הראשונה את המשיכה המקבילה אצלי גם לבנים, אבל ויתרתי עליה ולא עשיתי עם זה שום דבר מעשי במשך שנים רבות. אולי זו הסיבה שבסיס התשוקה שלי היה שם בגיל העשרה בו אולי ויתרתי על עצמי, או על חצי ממני, וזו היתה שכבת הגיל שאליה נמשכתי במיוחד, מנסה להגשים את פנטזיות נעורי האבודים.

 

בעשר השנים שחלפו ניסיתי למלא את הבור הזה של החסך העמוק שצברתי עם השנים, אבל כפי שנאמר "משביעו רעב", והתשוקה הזו לא ידעה שובע. 

 

בעשר השנים האלה זיינתי יותר מארבע מאות בחורים וגברים, גיל ממוצע במפגש ראשון קצת פחות משלושים. כן, עשיתי קצת קצת סטטיסטיקה. חחח.

 

למרות שניתן להתרשם ששכבת הגיל המועדף עלי היא סוף שנות העשרה ותחילת שנות העשרים, מסתבר שדווקא רובם המוחץ הבחורים ששכבתי איתם, או יותר נכון שאהבתי במיוחד לשכב איתם, היו דווקא בגילאים 25 -30.

 

עם השנים, חלקם שהמשכתי לשמור איתם על קשר, התבגרו אבל זה לא פגם כהוא זה במשיכה שלי אל רובם, גם שחלקם כבר בחצי השני של שנות השלושים. להיפך, ככל שמכירים יותר טוב, הסקס נהיה מוצלח יותר ויותר.

 

בניגוד למה שניתן להתרשם, כשיש כימיה טובה, סקס מוצלח ומשיכה הדדית, אני נשאר בקשר שנים. כך קורה שחלק מיזיזי כבר הולכים איתי שבע שמונה שנים, ולא משנה בני כמה היו כשנפגשנו לראשונה. אם זה טוב, למה לוותר על זה?

 

אני אמנם פוגש לפעמים בחורים חדשים, כי הצורך הזה לפתות, להשיג ולהצליח עדיין חזק אצלי. משב רענן לאגו של גילי המתקדם והולך, אך האמת ניתנת להאמר שרובם מפגשים לא מוצלחים. נדיר שאני מוצא מישהו ששווה להמשיך איתו הלאה מעבר לסטוץ חד פעמי ובשנתיים האחרונות אני יכול לספור על אצבעות כף יד אחת עם כמה בחורים חדשים זה קרה.

 

בדרך כלל אני מעדיף להפגש עם בחור טוב ומוכר וליהנות ממה שיודע שיהיה ולקוות אף להשתפר, מאשר להתחיל את כל הסאגה עם בחור חדש, כי מה לעשות, אני לא אדם של סקס מיכני קר אלא של מפגש חם, אינטימי, חם וחושני, ולא לכל אחד זה מתאים. על ה"לא מתנשקים" כבר שמעתם? אז זה הסוג שהכי מוריד לי, ולא משנה כמה חתיך או צעיר יהיה, כמעט תמיד אני שולל מראש את האפשרות להפגש עם בחורים כאלה. לא תמיד, אבל כמעט תמיד. פשוט, בלי מגע, נשיקות ואינטימיות, אני מרגיש כמו דילדו אנושי ולא בא לי על זה.

 

גם מי שיגיד לי שהוא מוכן "להתפשר" ולהתנשק (רק כי רוצה להשיג את הזין שלי) מוריד לי את החשק לפגוש אותו באופן משמעותי. אני יודע שאני מפסיד ככה הזדמנויות, אבל כזה אני.

 

עובר

 

יש לצערי בחורים שאיתם למרות שהיה טוב, הענין הלך ודעך או פשוט עבר ונגמר. לפעמים פשוט ירד להם העניין המיני כלפי, לפעמים הייתי רק חוויה בדרך ולפעמים הנסיבות השתנו. מה שלא תהיה הסיבה, קשה לי לשחרר בחורים טובים, בחורים שנהניתי איתם מאוד, בחורים שמושכים אותי מאוד או בחורים שהקשר איתם היה קצת יותר מעבר לקשר מיני בלבד.

 

הבחור שהעניין הזה איתו החל לפני שבע שנים, והכי כואב לי שהוא דועך והולך, שלא לומר עבר ונגמר, הוא דני, התימני הרזה עם העיניים הירוקות, שהכרנו כשהיה כבן 23. הוא היה אז שחיף רזה מאוד עם חיוך מקסים וישבן קטן שעיר ומסעיר. הוא כבר לא שחיף אבל עדיין רזה מאוד וסקסי מאוד. אני מת על הבחור הזה. עם השנים הפכנו גם לחברי נפש טובים. אנחנו נפגשים המון. כמה פעמים בשבוע הוא בא לסגור איתי את היום על בירה, ג'וינטים, נשנושים ואיזה סרט ששאני לא מכיר והוא שולף לי מהאינטרנט. כייף לי איתו במפגשים האלה ואני לא מוכן לוותר עליהם, אבל הם גם קשים לי ומכאיבים לי בגלל מה שאין בהם כבר תקופה ארוכה: חירמונים וסקס. היתה תקופה שהוא אמר שירד לו החשק לבנים ושהוא רק נפגש עם בחורות. כך היה כמעט כל השנה האחרונה, אבל לפני חודש חודשיים, אחרי ביקור בחו"ל, שם הוא חגג, כיאה להומו או דו מיני עמוק בארון שמוצא את עצמו חופשי ומשוחרר מרסן כבלי ארונו העמוק. שם בחו"ל מי כבר יכיר אותו וידע? אבל גם כשחזר לארץ והצהיר שהוא שבע ובחודש הקרוב אין לו שום עניין עם גברים, חלפו רק שבוע או שבועיים והוא שוב בענינים. באטרף, בגרינדר ובצ'אטים. נפגש ומזדיין עם אחרים, אבל לא מגלה בי שום עניין מיני. וגם אם אני מצליח לפתות אותו לקצת התחרמנות, זה נעצר הרבה לפני זיון, כי הוא אף פעם לא מגיע "מוכן" לזיון כשהוא נפגש איתי.  אני מקווה שעוד לא נסגר הגולל על הזיונים שלנו, אבל אין לי ספק שהם לא יחזרו להיות בתדירות של פעם פעמיים בשבוע, כמו שהיו אז בשנים הראשונות שהיו יחד. חבל. חבל מאוד. דני הוא לא איזה חתיך הורס, ותאמינו לי שהייתי עם כמה וכמה חתיכים הורסים בתקופה הזו, אבל הוא הבחור שאני הכי רוצה. רוצה ולא משיג. התחלנו מסטוץ, התפתחנו ליזיזים, המשכנו להיות friends with benefits ואנחנו צועדים בצעדי ענק להיות צמד חברים סטלנים בלבד.

 

עוד אחד שעבר הוא החתיך-על ההוא שסיפרתי עליו לפני כמה חודשים. אם צריך לדבר על הבחור הכי מושך שהכרתי אי פעם, אז זה הוא. היו לי בחורים יפים, הן בפנים והן בגוף, אבל הוא, גם אם הוא לא היפה מכולם, הוא ללא ספק המרהיב והמושך מכולם. הכרנו כשהיה בן 20 לסטוץ חד פעמי ולפני כמה חודשים נוצר בינינו קשר שוב והיו שני מפגשים מטריפים שסיפרתי עליהם פה. בינתיים הבחור נכנס לזוגיות וגם עזב את הארץ והעניין איתו נגמר לצערי, אבל לפני שנגמר הוא עוד הספיק לספר לי שבאופן מקרי נתקל בפוסטים שכתבתי על המפגשים איתו ואמר לי על מה שקרא: "קראתי והתלהבתי. זה היה מדהים ומרגש. וואו. פשוט תודה".

 

ועוד אחד שגם מצער אותי שהיה ועבר, לפחות בינתיים עבר, הוא המרוקאי הסקסי החטוב והזהוב, שהוא ללא ספק הזיון הכי טוב שלי. הוא כבר במחצית השניה של שנות השלושים שלו, ואני מכיר כבר כשבע שנים, אבל הסקס איתו ממפגש למפגש רק הלך והשתפר. אני זוכר עוד את הפעמים הראשונות שהוא ממש התקשה לקבל את הזין שלי, והיה גומר ומשאיר אותי וחצי תאוותי בידי. אני זוכר גם את המפגשים של השנים האחרונות ששנינו עפנו זה על זה בטירוף והסקס היה אש וניצוצות. אין דברים כאלה. סקס מושלם. בחודשים האחרונים הוא התרחק ממני מאוד ובקושי יצא לנו להפגש. משהו עובר עליו בחיים שהביא להתרחקות הזו ואני מקווה שהמשהו הזה יעבוד ומדי פעם (אפילו אם זה לא יהיה כל שבוע כבעבר) אנחנו עוד נפגש לסקס מדהים ותשוקתי.

 

ושב

 

בזמן האחרון, אולי כמשקל נגד לבחורים ההם שעברו והתפוגגו, כמה בחורים מהעבר מצאו את דרכם חזרה אלי, בין אם זה כרגע רק וירטואלי ובין אם מפגשים של ממש.

 

דותן, האתיופי המיתולוגי שלי, שלח איזו יונה עם עלה של זית ופנה אלי לפני כמה חודשים. אנחנו מדברים מדי פעם, ואני יודע שיש לו באיזה שהוא מקום רצון לפגוש אותי שוב לסקס חם וטוב כמו בעבר, אבל זה עוד לא קרה. מעניין איך יהיה כשיקרה ומתי יקרה.

 

את החייל הקרבי, מקוראי הבלוג שלי, הכרתי ממש פה כשהיה בן 22 לפני כשש שנים. נפגשנו כמה פעמים בשנתיים שלוש שלאחר הפגישה הזו אבל כבר כמה שנים שלא היה לי איתו שום קשר. לפתע בחודש האחרון פנה אלי איזה בחור חטוב וסקסי מאוד באטרף ואחרי ששלח תמונות שאל אותי אם אני לא זוכר אותו. משהו נראה לי מוכר אבל חשבתי שזה רק הדמיון שלי מתעתע בי כי לא הצלחתי לשים את הנקודה מה מוכר בו. חשבתי שאולי רק דיברנו פעם או משהו. הוא פשוט השתנה מאוד. גם כשהכרנו הוא היה מושך, אבל השנים שעברו (וחדרי הכושר כנראה) רק עשו לו טוב והוא השתבח עוד יותר. רק אחרי שהזכיר לי את שמו ועוד פרט לגביו, ירד לי האסימון. וואוו. זו היתה באמת הפתעה, ואני רק מקווה שהיא תמשך להפתעה עוד יותר טובה, אם וכאשר נפגש. אם אתה קורא את זה, אז יאללה, בוא ניפגש... חחח

 

השבוע היתה לי עוד הודעה מפתיעה כזו ממישהו אחר באטרף, אבל מה שהיה מפתיע בה במיוחד זה שמדובר בבחור שאיתו היה לי סטוץ חד פעמי לפני כשלוש שנים. מה גרם לבחור הזה דווקא להזכר בי פתאום אחרי שלוש שנים, אין לי מושג. אבל הוא חמוד, גוף סבבה וכבן שלושים שגר לא רחוק, אז יכול להיות מעניין לפגוש אותו שוב. בכל אופן זו סוג של מחמאה שבחור שהייתי איתו פעם אחת לפני שלוש שנים עדיין זוכר אותי לטובה ומוצא אותי במרחב הוירטואלי, לא?

 

ואחרון אחרון חביב, והיחיד מהשבים שגם נפגשתי איתו ממש, הוא בחור שכבר חצה את גיל 40, אבל שומר על גוף רזה ולוק נערי כמו שאני אוהב. אחרי כחמש שנים שלא היה לי שום קשר איתו, לפתע out of the blue מצא אותי בגרינדר, למרות שאף פעם לא דיברנו בגרינדר. נפגשנו לסקס חזק ויצרי, היה טוב, אבל לא יודע אם בא לי שיקרה שוב. ימים יגידו.

 

 


 

 

אז לכבוד כל הבחורים שפגשתי במסע הקסם המסתורי הזה שלי בעולם הגברים בעשר השנים האחרונות, אני מקדיש כמובן של השיר של הביטלס משנת 1967 -

 

Beatles - Magical Mystery Tour:

 

 




נכתב על ידי , 28/9/2017 09:09   בקטגוריות אמת, גייז, ג'וינט, דמות מהעבר, הגשמה, הומואים, העשור האחרון, התפרפרויות, חוויה, חרמנות, יזיזות, מוסיקה, מצב רוח, משיכה, סטוצים, סקס, תמונות, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-15/3/2018 10:03
 



Black magic


עם ג'ים, האפריקאי השחור בן ה- 23 אני מדבר כבר תקופה, וחיכיתי להזדמנות המתאימה להפגש איתו. אתמול היה יום מבאס. קבעתי עם איזה כוסון צעיר שחיף בן 22 בחוף געש, שיום קודם וידאתי איתו שזה סגור. הגעתי בשעה היעודה ואפילו לפני כן, אבל המנייאק לא הגיע, לא הודיע כולם, לא היה אונליין באטרף ופשוט התפוגג. חששתי שזה יקרה כשהוא סרב לתת לי טלפון בטענת דיסקרטיות, למרות שרציתי עוד אמצעי תקשורת חוץ מאטרף.

ירדתי לחוף והלכתי לכיוון השומם יותר, כי אני לא אוהב להיות במקום בו יש הרבה אנשים ומעדיף לחכות לאלה שמסתובבים על החוף ומחפשים. עברו לידי כמה בודדים אבל רק אחד מהם היה שווה. משום מה אפילו לא רמזתי לו כלום. הרגשתי מבואס ורופס. למרות שהייתי חרמן אחרי שלא זיינתי מתחילת השבוע, הזין שלי היה בקומה.

חשבתי שלא נורא כי היה לי על הכוונת עוד איזה חתיך בן 18 שאני מדבר איתו כבר זמן מה וכל הזמן דוחה ליום אחר. הפעם אמר שהוא בחופש ושבערב מתאים לו, אבל כמובן ברגע האמת החליט לדחות שוב. עכשיו אנחנו מדברים על מוצ"ש. נראה אם הפעם זה יקרה.

חזרתי מבואס למשרד, היו לי איזה הצעה או שניים מבחורים שאני מכיר, אבל בא לי משהו חדש. משהו מרענן, ואם זה לא היה אחד משני הצעירים המבריזנים ההם, עלה בדעתי לפתע ג'ים האפריקאי. הוא חתיך אמיתי. גבוה. חטוב, חלק, שחום, פנים יפות. לשמחתי גם היה פנוי ונסעתי להפגש איתו. הוא היה חמוד, עם חיוך יפה. מהר מאוד הבנתי שהוא לא אוהב נשיקות. מבאס, אבל לא נתתי לזה למנוע ממני להתנשק איתו. נכון שהיתה רק צרפתית קצרה ושאר הנשיקות היו נשיקות שפתיים קטנות כאלה, שנעשו על ידו בחיוך ביישני. ונכון שהוא שאל אותי למה אני מתנשק איתו כשהוא אמר שלא אוהב נשיקות, אבל עניתי לו שאני לא יכול לשלוט בדחף לנשק אותו. אבל השתדלתי לא להגזים ולא לתקוע לו את הלשון למעמקי הגרון, אלא רק בקטנה, ליצור תחושת אינטימיות חושנית שאני כל כך אוהב בסקס. דיברנו גם, אבל הבעיה עם ג'ים היא שהמבטא האפריקאי שלו כל כך כבד שחצי ממה שהוא אמר לא הבנתי. לא נורא, נהניתי לזיין אותו, והיה סבבה של חיבור לפעם ראשונה. הוא רכב לי על הזין כמו שצריך וקיבל גם על הגב, בדוגי ועל הבטן. בסופו של דבר גמרנו במקלחת בעמידה תחת המים הזורמים כשאני מתחכך בישבנו העסיסי והסקסי והוא מביא לעצמו ביד עד שהשפריץ חזק וטוב. ג'ים התגלה כקסם שחור אמיתי.

ואם כבר נגענו בשחורים אז יש לי עוד אחד שאני מזיין לפעמים. שחום חטוב רזה עם אפס אחוזי שומן. הוא כבר קרוב לגיל ארבעים, אבל יש לו את אחד הגופים היפים ביותר שחוויתי. פנים קצת פחות, אבל מה זה משנה. יש לו גם חור הדוק וצר שמאוד מתקשה לקבל, אז האתגר להכניע אותו ולזיין אותו יותר גדול ויותר מענג שזה קורה לפעמים בחלק מהמפגשים שלנו. הוא גר די קרוב, אבל לאחרונה הוא כבר לא ממוקם כמעט, אז יותר קשה להפגש איתו, אבל הוא שולח לי הודעות ואני מניח שפה ושם זה עוד יקרה.

הקסם השחור הזה מזכיר לי עוד מישהו. מישהו שהיה יקר לליבי והיו תקופות שהוא הטריף לי את החיים. אחרי שנה וחצי שלא דיברנו (ואפילו לא עניתי להודעה האחרונה שכתב לי אז) התחלנו לאחרונה לדבר מחדש, ושוב זה קרה ביוזמתו. הכוונה היא לדותן האתיופי שכישף אותי ולקח לי הרבה זמן להשתחרר ממנו. הפעם, הוא כבר קצת מעל גיל 30 ולשנינו אין יותר אשליות ואנחנו הרבה יותר מפוכחים לגבי מה שיכול לקרות ומה שלא. אני מאמין שיבוא היום ועוד אחזור להתחרע על הישבן הסקסי שלו כי זה בעצם כל מה שהוא רוצה ויכול, כפי שאמר לי. הוא כבר גר קצת יותר קרוב, והרגע המתאים בטח יגיע. שיקח את הזמן שלו.


 
אז ברוח הפוסט הזה החלטתי להקדיש לכל השחורים הקסומים האלה שמלהיטים לי את הזין, את אחד השירים היפים של סנטנה, משנת 1968. השיר אמנם מדבר על אישה קסומה שחורה, אבל מבחינתי הוא על הבחורים השחורים הקסומים האלה. אז קבלו את Santana - Black magic woman


נכתב על ידי , 18/8/2017 13:04   בקטגוריות אינטימיות, אירוטי, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, גייז, גמירות, געגועים, אכזבה, הפתעות בחיים, התחלות חדשות, התמסרות, התפרפרויות, זקפה, חושניות, חלקים, חרמנות, ישבנים, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סטוצים, סקס, פגישה, פיתוי, פנטזיות, צעירים, שחורים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוני ב-24/8/2017 09:55
 



חזרה למקום בו היינו


יצא שכבר ארבעה חודשים לא כתבתי. חלקכם אולי התגעגעו וחלקכם אמרו לעצמם אולי שטוב שהפסקתי לחפורר על כל זיון או חוויה. אינני יודע. מדי פעם חשבתי לכתוב על משהו, אבל העדפתי להדליק איזה ג'וינט ולצלול לתוך סרטוני פורנו או צ'אטים עם בחורים שאני מנסה לפתות ללא הרף, למרות שב- 99% מהמקרים אני חוזר למקום המוכר והבטוח של אחד היזיזים הקובעים שלי.


יש איזו תחושה באוויר שדברים הולכים לקרות. להשתנות. לא יודע אם לטוב או לרע. עברתי תקופה קצת מתוחה בבית (לא על רקע של ההתפרפרויות הנסתרות שלי, אלא משהו אחר שלא בא לי להרחיב עליו), אבל נכנסה להפוגה מסוימת ואולי זה הזמן לכתוב קצת על כמה מהדברים שקורים, ואתחיל דווקא מהסוף.


דני, התימני הרזה ירוק העין

 

חודשים רבים מדי שלא הזדיינו, חוץ מאיזה פעם אחת שבחטף כופפתי אותי על השולחן במשרדי, הורדתי לו את המכנסיים ובעלתי אותו קצת חרף התנגדויות רפות שנסתרו בעליל ע"י הזין שלו שעמד כמו טיל כשהרגיש שאני מגשש באחוריו. אבל זה היה קצר מדי וספונטני מדי. עם דני, אני מייחל כבר להזדיין איתו כמו שצריך מתוך החלטה ברורה של שנינו והתלהבות הדדית ולא איזו הסחפות רגעית שמסתיימת באיזה מגע חלקי ולא מספק. אחרי תקופה ארוכה שרק ציצי ובנות הלהיבו אותו, הוא סיפר לי שדווקא פגם לאחרונה גבר לאיזה סטוץ לא מוצלח, רק שדני היה האקטיבי. מסתבר שהאקטיביות דומיננטית אצלו בזמן האחרון, ולצערי אני זוכר שגם בתקופות פסיביות שלו, הוא לא רץ להפגש איתי ואפילו שרצינו, ברגע האחרון הוא קיבל רגליים קרות וביטל. אבל זה לא העניין העיקרי עם דני. יש איזה סיפוק מעיק שהוא סוחב כבר כמה חודשים ולא סיחפר לי מהו, אבל לפני זמן לא רב אמר לי שזה סוף סוף מתחיל להסתדר. הוא הבטיח שיספר לי כשנשב יום אחד בלי לחץ של זמן וכשהוא יהיה במצב הרוח המתאים, אבל זה עוד לא קרה. לאחרונה, באיזה יום שקפצנו לגעש הוא אמר לי שרוצה לשבת איתי על קפה איזה יום וקבענו השבוע לעשות את זה. אני מאמין שהוא רוצה לספר לי מה היה העניין המעיק ההוא ואיך זה הסתדר. אני מקווה שהוא רק לא ישתפן ויבטל שוב, ושיהיה במצב רוח המתאים לספר לי. הבחור בונקר ושחקן פוקר עד שמספר משהו, למרות שאנחנו די קרובים ומדברים על המון דברים, הוא יודע לעצור את עצמו ואילו אני הרבה יותר משוחרר ומנדב אינפורמציה. אז אני אכול סקרנות וחשש. לא יודע מה לחשוב. לא מאמין שזה קשור לעניני גברים כי הוא אמר שכבר ספיר על כך לאיזו בחורה. אז מה לעזאזל זה יכול להיות? ולמה זה העיק עליו כל כך שאיבד את החשק לסקס, לפחות כלפי גברים, למשך תקופה ארוכה. ימים יגידו.

 

 

החתיך מהשדירה

 

יש משהו בבחור הזה שמקשה עלי לשחרר. לפעמים אני חושב שאם הוא רק היה יותר רזה גבעולי עדין כמו שאני אוהב, היית סוגר את הבסטה ונשאר רק איתו כי מכל הבחינות האחרות הוא הכי טוב שיש. גם אופי וגם יופי. חתיך אמיתי, רק שהמהסוג החטוב, שרירי, אתלטי ולא הרך הגבעולי העדין שאני מעדיף. רגליו השריריות כעבות הרהב יותר משלי וישבנו העסיסי גם. אבל מצד שני הוא חתיך הורס. אז מה עושים? כל פעם שאנחנו מגיעים לשיחת עומק, הוא בטוח שאני רוצה להפרד ממנו. לא משנה שהרהורים כאלה עברו לי בראש, אבל אני מתקשה לשחרר. משהו יצר בינינו מחסום מסויים לפני כשנה או שנה וחצי, ומאז אני מרגיש בחצי כוח או רבע כוח איתו, לעומת ההתלהבות הגדולה שהיתה לי כשבחור חתיך כזה התחיל איתי ברחוב. בשיחה האחרונה שלנו, כשאמרתי לו שאז לפני המשבר שיצר את המחסום ביננו, הייתי על סף להתאהב בו, הוא ענה לי חד וחלק שהוא התאהב בי מזמן. אז איך אפשר לוותר על בחור כזה? מצד שני, איך אפשר להשאר איתו לאור כל המתיחויות שצצות בינינו לאור המשך התפרפרויותי עם אחרים? זה לא שהוא דורש שאפסיק להפגש עם אחרים, אבל הוא מקנא והוא מתעצבן כל פעם שחש שאני לא נותן לו את העדיפות והיחס המיוחד שהוא מצפה לקבל. מה יהיה איתו? ימים יגידו.

 

פערי גיל ושליטה

 

זה לא סוד שיש לי חיבה מיוחדת ומשיכה מיוחדת לצעירים, במיוחד לרזים ועדינים כאלה, אך לא רק. הבעיה הגדולה עם פער הגילים הזה היא שהאופן שבו הם רוצים אותי בדרך כלל, אינה הכוס תה שלי. מסתבר שהם מחפשים שליטה. גבר אקטיבי בוגר שעושה מהם סמרטוט, משפיל אותם, שולט בהם ומזיין ללא רחמים. מה לעשות שזה לא אני? (למעט המזיין ללא רחמים, למי שיכול לקבל...חחח). שוב ושוב אני עומד בפני הדילמה אם לומר להם שאני אוהב את הסקס חם אינטימי חושני ולא מלווה שליטה השפלות. אני יודע כמעט בוודאות שכשאגיד את זה, או שאדבר על כמה שאני אוהב להתנשק, רחמנא ליצלן, אז 99% שפתאום יגיע אלי איזה משב רוח צונן של שתיקה רועמת או חסימה והעלמות. כך קרה לךי לא פעם וגם הבוקר עם איזה תייר נורבגי חתיך צעיר בן 19 שהפנטסיה שלו זה איזה דדי שישפיל אותו וישלוט בו. אחרי שצלחתי את מבחן התמונות שהוא אהב, נפלתי דווקא שם כשדיברתי על אינטימיות וסקס חם וחושני. לא עזר שאמרתי שכשאני מזיין אני אוהב לטחון עמוק וחזק. נפלתי על ליטופים ונשיקות. אולי הייתי צרך לשחק את המשחק והעיק להביא את עצמי לסיטואציה שאני מזיין את החתיך ההורס זה? לא יודע. בחרתי שלא.

 

התנזרות כפויה ופורקן מטורף

 

לאחרונה שהיתי באיזה נופש משפחתי בחו"ל. כמעט שבוע בלי בחורים, וזה היה קשה. הגעתי לשם עם החלטה שאם יהיה איזה בחור מעניין בטווח הליכה ממקום המצאתי אז אולי אמצא את ההזדמנות להגיע אליו מתחת לאף של המשפחה, אבל היינו מרוחקים מהעיר והיינו בלי רכב וכל הגעה לפגישה כזו הצריכה אופרציה מסובכת מדי, שאמרתי לעצמי שבארץ בעצם יש בחורים יותר שווים, אז למה כל הטורח. רק על בחור אחד שם היה חבל לי במיוחד. הוא היה תייר בעמנו, מסלובקיה. בן 19 בתול שהיה מת לקבל את הפעם הראשונה שלו ממני, אבל למגינת ליבו, נאלצתי לתת גם לו תשובה שלילית.

 

ביום שחזרתי לארץ רצה להפגש איתי הצעירון הכוסון בן ה- 23 (השמנמן לשעבר ורזה ונהיה אש) שאני מכיר כבר זמן מה ולאחרונה הפך להיות מתמסר קבוע לזין שלי. הוא אמר לי שהוא חייב והוא מת שאאנוס אותו ואעשה לו מה שאני רוצה, אבל לא יכולתי לצאת באותו הלילה. למחרת כשחיפשתי אותו, הוא לא ענה. אחרי כמה ימים גם מחק את הכרטיס שלו באטרף ונעלם מהאופק. הוא יצוץ בסוף, אני בטוח, אבל בינתיים לקחח לו סוג של פסק זמן ממני.

 

יום לאחר שחזרתי מחו"ל היתה לי דירה פנויה לשימושי למשך שעות אחה"צ והלילה. הדירה מחוץ לעיר מגורי ובמקום שאני לא נמצא בו בדרך כלל, אבל כשעברתי שם פעם ופתחתי גרינדר קיבלתי לא מעט הצעות מבחורים שווים, אז רציתי לבדוק זרת קצת יותר לעוטק כשיהיה לי גם זמן להפגש איתם.

 

אבל עוד לפני שנסעתי לשם, קיבלתי הדעה מאיזה צעיר ערבי בן 23 שעבד בשיפוצים באיזו דירה לא רחוק ממקום העבודה שלי. אני בדרך כלל לא אוהב להפגש עם בחורים שגרים כל כך קרוב, כדי לשמור על הדיסקרטיות שלי, אבל חשבתי שהוא גר שם, רק נמצא כמה ימים בשיפוץ, אז מה יכול להיות כבר הסיכון? מצד שני הוא היה מאוד סקסי ולטעמי אז הלכתי אליו. התנאים לא היו נוחים. איזו מגבת על הרצפה ותו לא. הוא מצץ לי קצת אבל לא נראה לי שאהב למצוץ במיוחד, הוא רצה למצוץ לי גם אבל סרבתי. זה לא שאני לא מוצץ אף פעם, אם הוא אחד הפיסבים הנדירים שמחרמן אותם להמצץ לפני שאני מזיין אותם, אז לפעמים אני זורם. ואז הפכתי אותו עד הבטן, עטיתי קונדום, שימנתי את ישבנון השעיר במידה והסקסי וניסיתי לחדור. רק ראש הזין החל להכנס והוא עצר מהכאב. ניסינו שוב והוא שוב נאנק ועצר. לא יודע אם קיבל אי פעם או שרק היה לךו קשה עם הזין שלי, אבל נסוגתי. הוא היה חם אש, הזין שלו עמד כמו טיל והואהסתובב לחצי ישבה חצי שכיבה כשהוא על הגב והתחיל לאונן ואמר לי: בוא נביא ביד ונגמור . אמרתי לו שאני מעדיף לגמור כשאני מזיין. התנגבתי במגבונים, התלבשתי ונפרדתי ממנו כשהוא נשאר עם הזין ביד. בימים שלאחר מכן הוא משום מה ניסה להתקשר אלי ושלח לי מלא הודעות, אבל לבסוף נרגע, אולי אחרי ששלחתי לו תמונת זין שיזכר מי אני ושלא היה לו קל כשנפגשנו...

 

שעה קלה אחר כך כבר הייתי בדרך לדירה שחיכתה לי באותה עיר. בביקורי הקודם והקצר בסביבה היה איתי בקשר איזה בחור שכשראיתי את תמונתו הבנתי שעם הבחור הזה אני מדבר כבר שנתיים שלו באטרף אבל לא הסתדר לנו אף פעם להפגש אולי בגלל הריחוק ובעית המיקום, ואמרתי לו אז שבפעם הבאה שאהיה בסביבה אשמח להפגש. כשהייתי בדרך לשם, פתחתי גרינדר וראיתי שהוא אונליין. התלבטתי לרגע אם לשלוח לו הודעה שאני מגיע, אבל החלטתי להשאיר את מה שיקרה לאלת המזל ולראות מי יציע לי מה כשאמקם לי שם, אבל לא עזר לי כלום. הייתי כנראה על הכוונת של הבחור הזה ואלת הגורל גרמה לכך שהוא הראשון שפנה אלי עוד כשהייתי בדרך ומפה לשם קבענו להפגש. ידעתי שהוא ממש לטעמי. בן 23. רזה מאוד, גבוה ושחום עם ישבן קטן חלק ומזמין. הבחור הגיע. היה חם והזין שלו כבר עמד כמו טיל, והיה די גדול, שכבר התחלתי לחשוש מה יקרה אם לא אתחרמן מהר והוא יתבעס עלי. לשמחתי, מהר מאוד עבר לי הלם הזין העומד מולי כשאני עוד רפוי, במיוחד אחרי שהוא התנשק והתחבק איתי בתשוקה ומהר מאוד ירד לי אל הזין. שמתי קונדום ושימנתי והוא התייישב לי עליו כשאנחנו עדיין בסלון. היה חיבור טוב. אהבתי להרכיב את ישבנו הקטן על הזין הלוהט שלי ומסתבר שגם הוא אהב כי לפתע, בלי לנגוע בעצמו כלל הוא התחיל להשפריץ בעוצמה. אחרי שהוא יצא והתנקה קצת, אמר לי שכבר לא נראה לו שיוכל להחדר שנית. ניסיתי בכל זאת לתקוע אותו קצת בעמידה, עם הצלחה חלקית, אבל הוא עצר ואמר שכואב לו כבר. הורדתי קונדום, השכבתי אותו על הספה ואמרתי לו שאני הולף להתחכך לו על הטוסיק קצת כדי לגמור. הייתי חם אז, אחרי כמעט שבוע בלי גמירה, ואכן אחיר כמה השתפשפויות ספורות בין פלחי ישבנו הקטן והמדהים גמרתי סוף סוף גם אני. נפרדתי ממנו בנשיקה, המשכתי להתקשקש עם עם כמה בחורים חמודים מאותה עיר אבל בינתיים כבר היתה לי תוכנית סגורה עם מישהו אחר, שרק קיוויתי שלא יבטל לי ברגע האחרון.

 

את המרוקאי חטוב ההורס הזה כבר לא פגשתי כמה חודשים לצערי, למרות שרציתי מאוד. הוא באמצע שנות השלושים שלו, אבל החיבור המיני בינינו הוא הכי משובח שיש. סקס לוהט ומטורף. התגעגעתי אליו ושמחתי שסוף סוף הוא מוכן להפגש. לא מיד . אלחרי שיחזור הביתה מאיזה סיבוב שתיה עם חבר. שעתיים אחר כך כב רהייתי אצלו. תהיתי אם יעמוד לי כל כך מהר וטעיתי אם אצליח לגמור כל כך מהר אחרי הזיון עם הצעיר ההוא בעיר ההיא, אבל לא רצית ילוותר על ההזדמנות להזדיין עם המרוקאי ההורס הזה. שורה תחתונה הזיון היה אש. פראי. תשוקתי. רב עוצמה וחושניות. פשוט קרעתי לו את הצורה עמוק חזק טוב ומכל הכיוונים והוא נהנה מאוד. הבעיה היחידה שלא הצלחתי לגמור שוב. אז מושלם זה לא היה, אבל קרוב מאוד לשם.ידעתי שאחרי המרוקאי מחכה לי עוד בחור, שלא היה אכפת לי אם אגמור או לא אגמור כבר, פשוט נסעתי אליו מסיבה אחרית.

 

הבחור האחרון שלי לאותו לילה היה עוד אחד מיזיזי הקבועים, שאני נוהג לכנות אותו המכוער עם הישבן המדהים. אני מכיר אותו כבר 7 שנים בערך, מאז היה בן 19 - 20 , וישבן הורס היה לו תמיד. מבנה ישבן מושלם, בהיר, חלק ובולט שובב כזה. מיד כשחזרתי מחו"ל הוא רצה להפגש איתי וכששאל אם אני צריך כיוון, הפור נפל. קצת קשה לי להשיג חומר ירוק בזמן האחרון אז שמחתי שהנה נפלה ההזדמנות. ואם כדי לקבל אותו אני צריך לזיין עוד ישבן יפה באותו הלילה, אז למה לא בעצם? אחרי שעתיים אצל המרוקאי, נסעתי נסיעה קצרה למכוער עם הישבן ההורס (וגם גוף סבבה יש לו) וזיינתי לו את הצורה. הפעם גמרנו שנינו. היה ממש כייף וסיום מוצלח ליום גדוש תשוקה וחרמנות.

 


 

כתבתי המון. מקווה שלא הלאיתי אותכם יותר מדי. אחלה יום וסופ"ש נעים שיהיה לכולם. אסיים בשיר משנת 1975 שמתאים לכותרת של הפוסט הזה  Maxine Nightingale - Right back where we started from:

 


 





נכתב על ידי , 17/8/2017 10:56   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, בין תדמיות למציאות, ג'וינט, גייז, גמירות, געגועים, דו מיני, הגשמה, הומואים, התמסרות, התנזרות, התפרפרויות, זין, זקפה, חוויה, חושניות, חיבוקים, חיפוש, חרמנות, יזיזות, כוסון, לא חשוב הגיל, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סטוצים, סקס, סקס חזק, פגישה, פיתוי, פנטזיות, ציפיות, צעירים, רגשות, רזים, שחומים, תובנות, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים, בהירים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-21/8/2017 19:01
 




דפים:  
566,459
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)