לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: Eagles. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לילה הזוי


 

הערה: פוסט זה כבר פורסם בעבר שלא בסדר הכרונולוגי, אבל נמחק והוא מוחזר שוב לאחר עריכה קלה.

 

זה היה לילה קצת הזוי. הייתי אמור לבלות בו עם לירון, 24, ולא רק במיטה. אבל משהו השתבש דווקא ברגע שהיה אמור להגיע לשיא. משהו עבר על לירון שגרם לו לאבד ענין בסקס ולהתמקד בדברים אחרים. באותו יום הוא לא סיפר לי בדיוק מה קרה אבל אמר שהוא לא היה בראש, שהוא לקח פסק זמן לעצמו ולא טרח להסביר מה ולמה. האכזבה היתה קשה. קשה מאוד, כי עשיתי מאמצים רבים כדי לבלות איתו באופן שרצינו כבר זמן רב. הייתי מבואס והייתי צריך משהו או מישהו שיוציא אותי מהבאסה הזאת.

 

רוני, 23, רצה להפגש ללילה שלם אבל לא בא לו סקס. אולי רק לשכב מחובקים, הוא אמר. בלילה ההזוי הזה לא בא להתעסק עם כל הסייגים וההסתיגויות שלו. אולי היינו מגיעים גם לסקס, אבל בטח הוא היה עוצר ברגע הכי כיפי והייתי שוב נשאר עם הזין ביד. רציתי סקס ורציתי אותו עכשיו והמשכתי לחפש.

 

אורון, 35, יזיז ותיק ובדרך כלל סקס פשוט וטוב החל לדבר איתי בסביבות אחת בלילה. הסתבר שכבר היה לו סקס באותו ערב אבל משום מה הוא נותר חרמן. גם אני הייתי חרמן ותוך 20 דקות הייתי אצלו. כמה שאיפות של גראס והוא היה מוכן לזיון. היה נפלא להרגיש שוב את המציצה הנפלאה שלו - אורון הוא הבחור היחידי שהצליח לגרום לי פעם לגמור ממציצה בלבד - והיה נפלא להרגיש שוב את ישבנו הבהיר והחלק. אבל הפעם זה היה קצר מדי. דווקא כשהייתי צריך את הישבן החמוד שלו להטביע בו את אכזבתי מלירון, אורון גמר מהר וסגר את הבסטה. עוד אכזבה. שוב נותרתי עם הזין ביד.  חזרתי לאתר ההיכרויות וחיפשתי מה הלאה.

 

 

ניתאי, 26, בחור שחום וערסון קטן שלח לי הודעה. פעם לפני יותר מחצי שנה היה קטע של חרמנות וירטואלית ביננו. לניתאי היה אז בן זוג, אבל הוא חיפש גם סטוצים מהצד. הוא סיפר לי אז על הזין הגדול והעבה שלו [שלטענתו היה בגודל שלי] ועל כל מיני זיונים שהיו לו, אבל אמר שדווקא בא לו לזיין אותי. אמרתי לו שאין מצב אבל אני אשמח לטחון אותו קצת. החלפנו דחקות על זה במשך כמה שבועות עד שהבנתי שהכל דיבורים ושם דבר ממשי לא יצא ממנו והשיחות איתו דעכו מאליהן.

 

דווקא באותו לילה, ניתאי היה חרמן ומשועמם. אחרי חילופי מסרים התברר שכבר חודשיים לא היה לו סקס ואף לא היה לו חשק לסקס אחרי שהוא נפרד מבן זוגו. הוא הביע ציפיה שאולי אני אחזיר לו את החשק ואמרתי לו שאני מוכן לנסות לעשות את זה בכיף, אם בא לו להיות פסיבי. "תבוא, נזרום" אמר ניתאי שמגדיר את עצמו כוורסטילי וזה היה מספיק טוב בשבילי.

 

בשלוש בלילה הגעתי אליו. קוטג' פרטי בשכונת בנה ביתך באחת מערי השפלה. ניתאי הגניב אותי לביתו האפלולי, מתחת לאף של הוריו הישנים. התחלנו להתמזמז וכשהוא הוריד את התחתונים התברר שלא זין גדול ולא נעליים. לניתאי היה זין די קטן ודק ואפילו לא עמד לו כל כך חזק. עד מהרה הוא היה על הבטן וקיבל את הזין שלי כמו גדול. למרות שהייתי חרמן מאוד, נמשכתי אליו הרבה פחות ממה שחשבתי כשראיתי אותו במצלמת אינטרנט. חוץ מזה ניתאי החל להשמיע אנקות של כאב, אחרי שהתקשה להסתדר עם קבלת הזין שלי חזק וטוב לתוכו, אחרי זמן רב שלא קיבל. החלטנו לעצור קצת שיתאושש.

 

בהפסקה הקצרה הזאת היה לניתאי רעיון. הוא רצה לשחק עם הזין שלו באזור החור שלי. הסתכלתי על הזין שלו והיה לי רעיון יותר מוצלח. זו היתה הזדמנות המושלמת לנסות לקבל. אולי עם הזין הקטן והדק שלו לא יהיה לי קשה כמו שהיה לי כשניסיתי פעם. הייתי כבר חרמן טילים מלזיין שני בחורים בשעתיים בלי לגמור עם אף אחד מהם ולא בא לי סתם להביא ביד. הרעיון הדליק אותי וזרמנו. הפעם כמעט לא כאב לי. אני לא יכול לומר שהתענגתי מזה שהזין שלו חופר לי בתחת, אבל נראה שניתאי נהנה מאוד. באיזה שהוא שלב כבר לא יכולתי יותר אז עצרתי אותו. המסכן כבר היה בדרך לשיא ואמרתי לו שבא לי להתחלף שוב ולזיין אותו, אבל הוא אמר שאין מצב, כבר כואב לו יותר מדי והוא לא מסוגל יותר.

 

נשכבנו על הצד לנוח בתנוחת כפיות. ניתאי נצמד אלי מאחור, חיבק אותי והתחיל לשחק לי עם הזין באזור החור. הייתי כבר רגוע וכאילו באופן טבעי הזין הקטן שלו החליק פנימה. נאנקתי קצרות אבל הוא המשיך בעדינות להכנס קלות פנימה והחוצה. בשבילי זו היתה מעין אוננות עם איזה טוויסט מענין. הזין שלי שעמד בטירוף כבר כמה שעות כמעט רצוף, החל מהזיון הלא מוצלח עם אורון והמשך בטחינת ישבנו של ניתאי עצמו, כבר רצה להשתחרר.

 

התמקדתי בזין הלוהט של עצמי והרצתי עליו את היד שלי כשמאחור ניתאי מזיין אותו ממש ממש בעדינות שלא כל כך מתיישבת עם דמותו הערסית הקשוחה. זו היתה כמו אוננות עם טוויסט. אחרי זמן לא רב הרגשתי שזה בא, החום העולה בחלציים והזרע השוצף מעלה מעלה והשפרצתי בגדול. התנשמתי והתנשפתי עמוקות, שלפתי את הזין של ניתאי מתוכי והלכתי להתנקות. כשחזרתי כמה דקות אחר כך אמרתי לניתאי שעכשיו אני אעזור לו לגמור ואז הוא מחייך ואומר לי: "כבר גמרתי. יחד איתך, מה, לא הרגשת את הרטט שלי?" חייכתי גם אני. התלבשתי, נשקתי לו קלות ועפתי משם.

 

זה היה הזיון הראשון הממשי שלי באופן פסיבי והיה אפילו נחמד. זמן רב רציתי לחוות את הסקס הזה ואני שמח שניסיתי. אמנם לא נראה לי שאחזור על כך בזמן הקרוב, אבל אם יהיה לי קשר קבוע עם מישהו שירצה לגוון, אני לפחות יודע שאפשר בנסיבות מסוימות גם ליהנות מזה.

 

ולכבוד הלילה הקצת מוזר הזה מבחינתי, השיר הנפלא של ה- Eagles, מקום ראשון במצעד הבילבורד 100 האמריקאי בשנת 1975,  One of these nights, שניתן לראות פה ממופע האיחוד שלהם בשנה שעברה:

 

 

 

נכתב על ידי , 20/6/2009 15:19   בקטגוריות Eagles, אירוטי, אכזבה, אמת, אנאלי, אסוציאציות, אנרגיה מינית, אקטיבי, בהירים, פסיבי, שחומים, בתולים אנאליים, ג'וינט, גייז, גמירות, הומואים, הפעם הראשונה, התפרפרויות, חרמנות, מוסיקה, מצב רוח, סטוצים, סקס, פגישה, ציפיות, תמונות, תובנות, תשוקה, אהבה ויחסים, לילה לבן  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Enet ב-22/6/2009 09:18
 



!You can checkout ,but you can never leave


 

אחד מידידי סיפר לי כי גמלה החלטה בליבו לעזוב את עולם הגייז ולחזור לחיק העולם הסטרייטי. הוא מעולם לא היה פה או שם, התלבט בין לבין עד שהחליט. הוא לא מצטער על ההתנסות ועל החוויות שצבר. זוגיות הוא רואה רק עם אשה ומכאן ההחלטה שלו.

  

איחלתי לו את כל ההצלחה שבעולם. קשה לי להאמין כי ניתן לכבות נטיות בלחיצת כפתור ואני יודע שהוא יצטרך המון נחישות וכוח רצון. אולי זה יצליח יצליח לתקופת מה, אם ימצא בחורה שיתאהב בה עד שורשי שערותיו, אבל מה יקרה עד שימצא אותה? ומה יקרה כשלהט האהבה ישכך? כשתשוקות ישנות יתעוררו? האם ניתן לוותר על חלק כל כך מהותי בך רק בזכות החלטה נחושה? משום מה השיחה איתו הזכירה לי את אחד השירים שאני הכי אוהב, Hotel California של ה- Eagles משנת 1977, שהוא לטעמי אחת מבלדות הרוק הקלאסיות היפות ביותר שנוצרו אי פעם.

 

 

עולם הגייז בשבילי הוא במידה מסוימת כמו "מלון קליפורניה" שבשיר הזה. כשנכנסתי אליו יום אחד לפני זמן לא רב במיוחד:

 

And I was thinking to myself,

’this could be heaven or this could be hell’

 

 

להפתעתי התקבלתי בברכה וגיליתי מקום שנראה די נחמד:

 

Welcome to the hotel california

Such a lovely place

Such a lovely face

 

 

 

 

               עולם שבו:

 

a lot of pretty, pretty boys

 

 

               שלכאורה כולם עסוקים במסיבות, ריקודים ופאן:

 

How they dance in the courtyard, sweet summer sweat.

 

              אבל:

 

 Some dance to remember, some dance to forget

 

 

 

 

 

            

 

 

 

               ועד מהרה הבנתי ש:

 

We are all just prisoners here, of our own device  

 

 

 

         

 

 

 

 

 

 

 

 

אז ידידי החליט שהוא יכול לעזוב אבל ב"מלון קליפורניה" הזה:

 

You can checkout any time you like,

But you can never leave!

 

 

 

נראה לי שכולנו אסירים של היצר. מעולם המשיכה לגברים אפשר אולי לעשות צ'ק אאוט, אבל לעולם אי אפשר באמת לעזוב.

 

ואולי סתם אנסתי שיר יפהפה שיתאים לרעיון שרציתי לשים על השולחן? הציטוט האחרון שהבאתי מהשיר הוא הסיבה והוא המסובב.

 

לסיום, אחרי שהפכתי את השיר היפה הזה מכל הכיוונים מן הראוי גם לשמוע אותו ולצפות בו. בחרתי בגרסה מהופעה חיה של האיגלס שנערכה בשנת 1994. גרסה זו קצת ארוכה יותר ואקוסטית קצת יותר מהגרסה המקורית, אבל היא יפיפיה כשלעצמה.  אגב, את אלבום האוסף של האיגלס קניתי בעצמי לפני זמן קצר ואני חורש עליו ללא סוף, אז אולי זו סיבה נוספת לכל הפוסט הזה. מומלץ בחום לכל אוהבי הרוק הקלאסי.

   

 

 

נכתב על ידי , 18/6/2008 10:05   בקטגוריות ביסקסואליות, דו מיני, התלבטויות, התחלות חדשות, אסוציאציות, מוסיקה, Eagles, אירוטי, אמת, בין תדמיות למציאות, דעות ומחשבות, הרהורים, מצב רוח, שנות ה- 70, תובנות, תמונות, תקווה, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-18/6/2008 12:35
 



568,894
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)