לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כוסון על


את הכוסון הנערי הרזה החלק והיפה הזה פגשתי לסטוץ אחד לפני כחמש שנים כשהיה בן 20.  אני זוכר שהיה זיון מעולה כבר אז, אבל משום מה לא נפגשנו שוב ועם הזמן נלמו לי עקבותיו באטרף כשהחלפתי כרטיס. יצא המקרה שנתקלתי שוב בכרטיס שלו לאחרונה ויום אחד אחרי שדיברנו הוא הזמין אותי אליו לדירה של חבר שלפי מה שהבנתי מהפרופילים שלהם הם חיפשו יחד אמנם שלישיות הן לא מה שאני מחפש במיוחד ומעדיף להפגש באחד על אחד, אבל החבר היה גם פסיבי וסקסי ומושך בפני עצמו, אז החלטתי שיכול להיות נחמד לקבל פינוק משני פסיבים יחד.



כשהגעתי לדירה הסתבר שיש שם עוד שותף שלא היה ממש לטעמי, ואחרי זמן מה הצטרף עוד מישהו, ערס סקסי אקטיבי חמוד אבל שרוט קצת. לא הבנתי בדיוק לאן נפלתי אבל בהתחלה פשוט ישבנו בסלון ודיברנו. לא על סקס. בכלל לא היתה אוירה של סקס, ככל שהדבר ישמע מוזר, אלא סתם סוג של מפגש חברתי של קבוצת סטלנים שמעשנים, שותים ומדברים.



אין לי שום בעיה עם דיבורים וזה דווקא נחמד לשבת ולדבר, ולעשן ג'וינטים בכייף, אבל כשיושבים יחד על איזו ספה או משהו שמאפשר גם מגע וקרבה, שהם שני דברים שחשובים לי מאוד, אך זה לא היה, כי ישבנו על כסאות נפרדים סתם ככה. השיחה זרמה והיתה אף נחמדה, אבל גם אחרי שעה לא נראה שמישהו מתכוון לעשות משהו מיני בכלל. היתה תחושה מוזרה. באיזה שהוא מקום התגנב חשש לליבי שסתם קראו לי כי היה לי ירוק לעשן וזה כל מה שהם חיפשו. באחת ההזדמנויות אחרי שקמתי להשתין וחזרתי לסלון עמד שם הבחור הפסיבי השני והמושך, אבל כשעברתי לידו וחשבתי לחבק אותו קצת או משהו זה הסתיים בשניה שהתחיל רק באיזה טפיחה ידידותית וא-מינית לגמרי. הבנתי שהוא כנראה לא ממש בעניין שלי, למרות שבזמן השיחה היה נחמד וידידותי ואף החמיא לי על המשקפיים שלי... חחח



והכוסון על חלל? למרות שניסיתי פעם או פעמיים להעביר לו איזה ליטוף על הרגל בזמן שישבנו עם כולם, הוא רק הגיב באיזה ליטוף חטוף משל עצמו, אבל לא הראה שמעונין לקדם את הענינים לאיזה שהוא מקום. אבל אני, יש לי סבלנות. חיכיתי לעוד הזדמנות והתקרבתי אליו ושאלתי אותו ישירות אם מתקדמים לאיזה מקום והוא ענה לי שבינתיים סבה לו ככה. הבנתי שנפלתי בגדול, אבל לצערי לא היו שום הודעות אחרות מבחורים שפניתי אליהם בווטסאפ והחלטתי להמשיך ולהתאזר בסבלנות. קיוויתי רק שמתי שהוא לפני שאצטרך ללכת, משהו יזוז שם, אבל עוד לא היה לי מושג מה ואיך. כמות האנשים קצת הרתיעה אותי ולא הצלחתי לדמיין לעצמי איך פתאום כולם מתחילים באיזו אורגיה המונית שם.



אחרי משהו כמו שעה וחצי, הערס היה צריך ללכת (והאמת שעד עכשיו לא ממש ברור לי למה הוא בא) והפסיבי השני החמוד ירד איתו לקנות סיגריות ואילו השותף הלך להתיישב לו על הספה. נשארנו על הכסאות רק אני והכוסון. לא יכולתי להתאפק כבר. הייתי חייב לגעת בו ולהרגיש אותו, וקיוויתי שלמרות מה שאמר לי מקודם, הוא יתחיל לזרום. זה היה הרגע הנכון מבחינתי להתקרב אליו וליזום איזו נשיקה. הכוסון שיתף פועולה, הנשיקה היתה ארוכה, עמוקה סקסית וחושנית ונראה לי שהצלחתי להדליק אותו. הוא הציע שנעבור לחדר, והצטרפתי אליו בשמחה.



מהר מאוד התפשטנו והתחלנו להתכרבל זה בזה ולהתנשק ללא הרף. גופו החלק, הרזה והנערי נעם לי מאוד. הוא הרבה להחמיא לי ואמר שהוא מסוגל לגמור אפילו רק מהנשיקות שלי. היתה כימיה מצויינת שהתקדמה לסקס אולי הכי טוב שהיה לי כבר זמן רב. סקס מושלם. חם, חושני, אינטימי וחזק. הוא מצץ מעולה ואפילו הכניס את הזין לגרון, דבר שרק מעטים מסוגלים לעשות והכל היה כל כך אינטימי, נעים וממש מושלם. כשציתי לחדור הוא ביקש שאעשה זאת לאט והצעתי שיתיישב לי על הזין בקצב שלו וכך היה. אני כבר לא זוכר מתי בפעם האחרונה הרגשתי כל כל טוב כשמישהו התיישב לי על הזין ככה. זו היתה התיישבות מושלמת שממש הרטיטה אותי. הזין שלי עמד כמו צוק איתן והכוסון נהנה לקלוט אותו לתוכו אט אז עד שכולו היה בתוכו. הוא גם התלהב מהזין שלי לשמחתי ואנקות התשוקה והמאמאות שזרמו מפיו של היפיוף הזה המשיכו לעשות לי טוב. כב רמזמן לא הרגשתי כל כך סקסי ומושך עם מישהו חדש בסקס. אמנם כבר נפגשנו בעבר, אבל זה היה לפני כל כך הרבה זמן שכאילו הרגשתי שפגשתי בחור חדש.



לא יכולנו להרפות זה מזה. גם כשעשינו לרגע הפסקה כדי לשמן עוד קצת או סתם לנוח, מהר מאוד הפה שלו נצמד לפה שלי, גופו לגופי, והזין שלי כבר גישש את דרכו פנימה. אנחנו היינו לבד בחדר, ואהבתי שזה כך. לשמחתי, אף אחד מהבחורים האחרים בדירה לא הראה שום סימן שהוא עומד להצטרף לאיזו אורגיה והם נתנו לנו את הזמן איכות שלנו לבדנו, וזה היה וואחד זמן איכות. הכוסון, שלא כהרגלם של כוסונים אחרים שאני מכיר, לא היה אגואיסט בסקס ולמרות שהיה כמה פעמים על סף גמירה, עצר את עצמו לבקשתי והמשיך להזדיין איתי ולהתמסר עד הסוף עוד ועוד, לשמחתי הרבה. אין דברים כאלה. כמעט כל זמן הזיון לא הפסקנו להתנשק כשהייתי עמוק וחזק בתוכו, והרגשתי קרבה נפלאה. הוא נתן לי כל מה שרציתי ועשה את זה בהנאה רבה. עד שהרגשתי שאני קרוב לגמור ומילאתי את הגב המקסים שלו בכל השפיך שלי שהיה בכמות גדולה למדי להפתעתי, למרות שבחור אחד דאג לרוקן אותי היטב רק יומיים קודם...



אחרי שגמרתי המשכתי לחרמן אותו בליטופים ונשיקות ולמזמז לו את הפטמות עד שגם הוא גמר במטחים חזקים של זרע. המשכנו לשכב חבוקים ולהתנשק עוד זמן מה, עד שקמנו רגועים ומסופקים. דיברנו גם אחרי הסקס על כך ששנינו נשמח להפגש עוד. הבנתי ממנו גם מתי הוא פנוי וגם שלמעשה יש לו גם דירה לבד, אז נראה לי שעוד יהיה לכך המשך. הנקודה היחידה שמטרידה אותי היא, לאיזה שיאים עוד ניתן להגיע איתו אחרי סקס מדהים כל כך? אני מקווה שנצליח להתעלות לגבהים האלה גם במפגש הבא איתו. מה שבטוח זה, שיהיה מעניין ומחרמן עד מאוד עם הכוסון על הזה.



שבוע טוב לכולם.




נכתב על ידי , 19/3/2017 11:58   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אנאלי, אנרגיה מינית, ג'וינט, גייז, גמירות, התחלות חדשות, התמסרות, זין, זקפה, חום אנושי, חושניות, חיבוקים, חלקים, חרמנות, ישבנים, כימיה, ליטופים, מציצות, משיכה, נשיקות, סקס, כוסון, פגישה, פיתוי, צעירים, רזים, שחומים, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טיים שרינג - פרק 1 (סיפור גיי- אירוטי)



"דרוש שותף יום אסתטי ומסודר לבחור שעובד משמרות לילה. טיים שרינג בחצי מחיר במקום הטוב ביותר בת"א. פרטים בטלפון ... או מייל... " זה היה נוסח המודעה הקצת  לא שגרתית שצדה את עינו של רן כשחיפש כלאחר יאוש איזה חדר פרטי לעצמו בג'ונגל השכרת הדירות בתל אביב.

טיים שרינג? שותף יום? חצי מחיר? רן תהה איך סידור כזה עובד, אבל לא היה לו מה להפסיד והוא פנה למי שפרסם את המודעה ונפגש כבר למחרת עם הבחור המלבב שעמד מאחוריה.

 

סהר הסביר לו חיש קל מה הסידור: "אני עובד בלילה, סוחר בשוק המט"ח והקומודיטיס שפעיל בשעות הללו בצד השני של כדור הארץ. אתה עובד ביום ולא זקוק לדירה בשעות האלה. נראה לי שטיים שרינג הוא פתרון נפלא שאני לא מבין איך לא חשבו עליו קודם עם כל מצוקת הדיור והמחירים המשתוללים של השכירות כאן בלב תל אביב."

"אז איך זה מתבצע?" שאל רן.

"פשוט מאוד, הדירה שלך כל לילה משעה 19:00 עד 7:00 בבוקר ומשעה זאת עד 19:00 היא שלי. אנחנו נתראה רק בשעת ההחלפה ואולי גם זה לא."

"ומה קורה בשבתות?"

"שבת כן, שבת לא"

"כמו בצבא" גיחך רן.

"אצלי זה היה שבת לא שבת למה לא", צחק סהר "אז סגרנו?"

"סגרנו" חייך רן ולחץ את ידו.

"אני אשאיר לך פה את החוזה בערב לחתימה אם לא אפגוש בך. החדר שלך. תשמור עליו ואל תעשה שם מה שאני לא הייתי עושה" קרץ לו סהר, קריצה שהותירה את רן תוהה זמן מה לאחר מכן למה סהר בדיוק התכוון.

 

הסידור הזה עבד לא רע ובאותו יום חמישי סהר כרגיל עבד כל הלילה ואילו רן יצא למסיבה, אבל היה בראש להתפרע יותר מהרגיל אצלו, אחרי שנזרק ע"י אסי שמשגע אותו כבר שלושה חודשים און אנד אוף. אז רן רצה רק לשתות ולשכוח, לרקוד ולהזדיין, להחזיר לעצמו את תחושת החיות שאיבד בכל המריבות עם אסי עד לפרידה הסופית. שוט רדף שוט וצ'ייסר רדף צייסר, מציצות בשירותים היו כמה וגם איזה קוויקי קצר ובסוף הוא לקח איתו הביתה איזה ערס מסוקס, מרוט ומקועקע, לזיון אחרון בבית בארבע לפנות בוקר.

 

הערס התגלה כטוחן נמרץ עוד יותר ממה שרן העלה על דעתו. בלי הרבה שהיות ובלי לחכות למציצות הגרון העמוקות שרן התמחה בהן, הוא הוריד לרן את מכנסיו ותחתוניו, שלף את הכלי הכבד שלו ותקע אותו עמוק לישבנו הדורש של רן והתחיל לפמפם אותו ללא רחמים. הוא נהנה לתקוע את רן עמוק חזק וטוב ולקרוא לו השרמוטה הנטחנת שלי, כשרן צורח מעונג ומתחיל להשפריץ ללא הבחנה. זה היה הרגע של הערס לצאת מהתחת החם של רן שממש ילל מצער להרגיש את הכלי הגדול זה נשלף מתוכו, אבל מהר מאוד היללות שלו השתתקו. לא היתה לא ברירה אלא לשתוק כשהזין המוצק של הערס נתקע עמוק בגרונו ופרק לתוכו מטען מכובד של זרע חם. זמן לא רב לאחר מכן רן הצליח להעמיד לרן את הזין שוב ביניקה גרון טובה ונמרצת והשחיל את ישבנו עליו שוב, נאנק מתשוקה ועונג. רן כבר לא זכר, אבל מתי שהוא אחרי הזיון השני או השלישי, המוח שלו עשה שאט-דאן לגוף והוא נרדם כמו מת.

 

למרות הכל, כבחור אחראי, היה הטלפון של רן מכוון תמיד לשש ורבע בבוקר כדי להספיק להתארגן ולצאת לעבודה, או כמנהגו בימי שישי בבוקר לצאת לסידורים ולחברים ולהעביר איך שהוא את הזמן עד שבע בערב. צלצול הבוקר עוד לא נשמע כשרן הרגיש את הנשיקות העדינות ליד האוזן שלו. הוא קצת הופתע, כי הערס שסחב איתו בלילה הביתה לא נראה לו כמו בחור שאוהב אינטימיות, אלא רק להזדיין חזק לטחון ולפרק, אבל הוא אהב את הסוויץ' הזה מזיונים חזקים ומיכנים למשהו אינטימי ועדין.  חום הגוף הצמוד אליו מאחור נעם לו מאוד וגם הליטופים, אבל הדבר שהוא לא הצליח להבין זה למה הבחור כל הזמן לוחש לו rise and shine כי אמנם הוא הבין את המשמעות אבל מה פתאום שהערס המסוקס יתחיל לדבר כמו איזה צפונבון?

 

"רן, רן, הגיע זמן לקום מתוקי, אני מת מעייפות" הוא שמע את הקול הלוחש.

"אז לך הביתה, מה אתה רוצה ממני? תן לישון בחייאת" ענה רן.

"אני כבר בבית, אבל אתה צריך ללכת חמוד, כבר שבע וחצי בבוקר... או ששכחת את הסידור של הטיים שרינג שלנו?"

פאק, איזו פדיחה, חשב רן לעצמו ואז החל לכעוס.  "מה פתאום אתה נוגע בי ככה? מי נראה לך שאתה?" הוא צעק בקול צרוד ופקח זוג עיניים ירקרקות שטופות דם.

"סורי בנאדם, ראיתי את הערס שלך יוצא כשהגעתי ולא משנה כמה שאמרתי לך לקום, נשארת לישון כמו פגר... והיית חמוד כזה... אז החלטתי להעיר אותך יותר בנועם. מה רצית שאשפוך עליך מים או משהו? ייאללה קום, אני מת לישון." אמר סהר והמשיך לחבק את רן בכפיות.

"אני מת מעייפות, תן לי עוד שעה, חצי שעה אפילו, בבקשה.. בקושי ישנתי הלילה" ענה רן כשקולו הולך ונמוג לתוך זרועות השינה האופפת אותו ואז הוא לא שמע יותר כלום.

 

כשסהר התעורר בשעה שש בערב, הוא מצא סיר חמין בתנור והודעה מרן: "מצטער שלא התעוררתי. אודה לך אם תדליק את התנור של החמין כשתלך כדי שיהיה לי לבוקר (כי זו השבת שלי כמו שאתה יודע). יצאתי באחת בצהריים אז מגיע לך פיצוי על האיחור של השש שעות האלה. כמי שעוסק בפיננסים אתה בטח יודע לעשות את החשבון שבגלל שבשש השעות האלה גם אתה השתמשת בדירה, אז הפיצוי יהיה על חצי הזמן. אז יש לך שלוש שעות ממני, מתי שתרצה ואיך שתרצה."

 

כשסהר ראה את ההודעה הוא חייך, ומייד ענה:" הדלקתי את התנור ובשבת בבוקר אבוא לאכול ולהדליק לך משהו אחר למשך שלוש שעות, אם זה עובד לך..."

 


 

קוראים יקרים, למי בא להרים את הכפפה ולכתוב איתי במשותף הפרק הבא של הסיפור הזה?

 

מי שבעניין, שיכתוב את הפרק הבא כפי שנראה לו וישלח לי במייל, ואולי נעשה פרוייקט משותף :)

 

המייל שלי: [email protected]


תודה מראש,


פילבוקס

 

 


 

נכתב על ידי , 4/1/2017 16:18   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אנאלי, גייז, גמירות, הומואים, התפרפרויות, זין, חרמנות, ישבנים, מציצות, סקס חזק, פיתוי, תשוקה, אהבה ויחסים, סיפרותי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-8/1/2017 18:53
 



לטיני לוהט


הכרתי אותו לפני כחודש. בחור כבן 27, לטיני שחום רזה ולוהט, אבל כשפניתי אליו עוד לא ידעתי כמה לוהט הוא. בסך הכל ראיתי בחור מושך עם ישבן מפתה וקטן שחיפש לנסוע לגעש והחלטתי לנסות את מזלי, אמון על המנטרה שמקסימום זה יצליח ואכן זה הצליח. לשמחתי הוא מצא אותי אחרי ששלחתי לו כמה תמונות סקסי ומושך אם כי עדיין לא ידעתי איך זה יזרום בינינו במציאות.

כשהוא נכנס לרכב שלי הוא נראה עוד יותר טוב מהתמונות פשוט חתיך, מהסטייל הסטלן סתלבטן שחזר מהודו כזה כאילו. מבחינת הלוק שלו הוא איזו הכלאה של אדריאנו מהמירוץ למליון יחד עם שחקן הכדורגל הברזילאי ניימאר. זה הסטייל והוא ממש עשה לי את זה. הפתעה נוספת היתה שהבחור היה דברן בלתי נלאה וכשהוא תפס ראש על הג'וינט הדיבורים והרעיונות שלו הפכו להיות הזויים יותר ויותר. חלק מהסיפורים שסיפר לי על חוויותיו נראה לי מה זה מופרך וחלק ממש הזוי, אבל לא כל כך אכפת לי מהדיבורים המעופפים שלו כל עוד הוא התנשק ומצץ טוב דבר שהחל לעשות לי כבר תוך כדי נסיעה.

עד שהגענו לגעש כבר הייתי חם אש מכל החירמונים שבדרך ורק חיכיתי לרגע שנתפשט ואפלח את ישבנו החמוד. מצאנו לנו איזור יחסית שקט על החוף, פרשנו ציוד והתחלנו ליהנות ממה שיש לחוף הזה להציע, מפקירים את גופינו הערומים לקרני השמש ומתחילים עד מהרה במלאכת החירמונים והסקס שלשמה התכנסנו שם, אנו חברי מועצת הסקס הזמנית, בפראפרזה על הכרזת העצמעות של בן גוריון.

מעבר לפטפוטיו הקצת מעופפים הבחור היה חמוד נחמד וחם, וזה מה שהיה חשוב שם. הוא נגנב על הזין שלי וצלל עליו עם פיו המתוק ועד מהרה גם התיישב עליו עד הסוף והלהיט לי את כל החושים. הזדיינו שם בכייף ווהא גמר פעם ראשונה והחלטנו להכנס להתרענו במים.

אם חשבתי שהגמירה תרגיע אותו קצת, הסתבר לי עד מהרה שהלטיני הזה המשיך להיות לוהט גם במים והמשיך להטריף לי שם את הזין עם גופו הגבעולי, לשונו החמה וישבנו הלוהט. קפצתי לרגע לחוף להביא לנו את מה שצריך ןגם איזה ג'וינט נוסף והתיישבנו על קו המים שהמשיכו ללחוך את גופינו בזמן שאנחנו מעשנים ונהנים מהחיים והוא לא מפסיק להתרפק עלי ולחרמן אותי עד שהגיע הרגע בו לא יכולתי להתאפק יותר, שמתי מה שצריך והושבתי אותו על הזין הזקור שלי לרכיבה נוספת עם כל המים והמלח ומהר מאוד הוא השפריץ בפעם השניה.

אני כבר הייתי אש וגם מסטול טילךים מהג'וינט החזק שהוא הכין לנו עם איזה חומר חום שהעף לשמיים. הפכתי אותו על הבטן וחדרתי אליו בפראות, מזיין, טוחן ומפמפם את נשבנו השחום הקטן והחלק שהטריף אותי לגמרי. הוא נהנה מכל רגע ואני הרגשתי שאני מרחף שם עם כל השמש הים והגלים שהיכו בנו קלות בזמן שאני מכה בישבנו עם הזין שלי עמוק וחזק עד שהתפוצצתי בכמויות זרע שלא ידעתי שנאגרו בי. היה מדהים.

חזרנו לחוף לשבת בצל תחת השמשיה והוא המשיך לחרמן אותי וממש השחיל את הזין שלי לתוכו וגמר פעם רביעית וכמעט גרם לי לגמור פעם שניה אבל מרוב טחינות ופמפומים כבר התחיל לשרוף לו עם כל המלח וגם קצת חול שכמה שהקפדנו בכל זאת הצליח להגיע לאן שהגיע, אז ויתרתי לו והפסקתי.

זה היה זיון מדהים עם חתיך לטיני לוהט ופחות משבוע אחר כך נפגשנו שוב והפעם לזיון של כמעט חמש שעות בחדר עם מיטה ג'קוזי אמבטיה והכל לעוד סקס ארוך ולוהט שלא רצינו שיגמר מלא גמירות והשפרצות. הפעם הוא גמר שש פעמים, ואמר לי שמעולם לא גמר כל כך הרבה בזיון אחד. גם אני לא זוכר שמישהו גמר לי כל כך הרבה בכל הזיונים שהייתי בהם, אז כנראה שגם עשיתי משהו טוב, גם הדלקתי אותו כמו שצריך ובכלל הכימיה בינינו והתשוקה היתה בדיוק במקום שהיא צריכה להיות.

בימים האחרונים הוא פנה אלי אמר כמה שהוא מת להרגיש את הזין שלי שוב עמוק בתוכו וכמה שאני סקסי ומושך. מחמאות בהחלט עושות לי את העבודה במיוחד שבאות מבחור שיודע לחרמן אותי גם במציאות כמו שצריך. פאק, אני מת לזיין אותו שוב ומקווה שבקרוב אצא שוב לרקוד איזו סלסה לטינית לוהטת עם הזין שלי אצלו בגרון העמוק ובישבן המתוק.

והפעם לכבוד הלטיני הלוהט הזה אנצל את ההזדמנות להעלות שיר לטיני שאני מאוד אוהב של זמר לטיני לוהט לא פחות לוהט, אנריקה איגלסיאס בדואט עם ניקי ג'אם בשיר El Pardon, משנת 2015:






נכתב על ידי , 15/7/2016 21:10   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, בג'קוזי, ג'וינט, גייז, דלוק, געש, התחלות חדשות, התמסרות, התפרפרויות, זין, חושניות, חלקים, חרמנות, ים, כימיה, ליטופים, מוסיקה, מחמאות, מציצות, משיכה, נשיקות, סקס על החוף, פגישה, פיתוי, ציפיות, צעירים, שחומים, רזים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים, גמירות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-29/7/2016 09:30
 




דפים:  
568,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)