לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הוא חזר ובגדול


 

שמונה חודשים של המתנה ארוכה הסתיימו והתימני הבהיר והחמוד שלי חזר, ובגדול. הפעם הוא לא ביטל והוא לא דחה. הוא רק איחר איחור "קטן" של חצי שעה, אבל מראש אמרתי לו רבע שעה לפני הזמן הנכון, כי אני יודע עם מי יש לי עסק, אז יצא שחיכיתי רק רבע שעה.

 

כשנכנסנו לחדר, שכחנו עד מהרה את כל המעצורים ופשוט נצמדתי אליו בחיבוק חזק כל כך שכמעט מחץ את השחיף החמוד הזה. ידי נשלחו עד מהרה מתחת לחולצה שלו בליטופים שהעמיקו דרומה לישבן הקטן, השעיר והסקסי שלו ולחור החלק. גם הוא לא טמן את ידו בצלחת, אלא מהר מאוד החלק לפתוח לי את המכנסיים ולחפון לי את הזין. הכל תך כדי נשיקות צרפתיות חמות ורטובות ללא הפסק. וואוו כמה שזה היה טוב. באותו רגע לא ענינו אותי חדירות או מציצות. רק להיות צמוד אליו. גוף ערום לגוף ערום, כשאנחנו עומדים במרכז החדר, מתלטפים, מתחבקים ומתנשקים.

 

הרגשתי את תשוקתו המשתלהבת בנשימותיו הכבדות וזה היה יותר טוב מכל sms חרמני, שלא היה לפני הפגישה. במקום במילים, הגוף שלו דיבר והגוף שלי ענה לו. אחר כך הגיעה גם המציצה הטובה, אבל יותר מכל הישבן שלו והזין שלי חיכו זה לזה. כשהושבתי אותו בחיקי והתחככנו, ידעתי שעכשיו זה קורה. אין מה לעשות. הוא דרש את זה והוא קיבל את זה, את הזין שלי חם ותאוותן שחדר אליו לכל עומקו.

 

אחרי החדירה נשארנו כך ללא תנועה, כשאני נותן לו להתרגל מחדש לזין שלי הנעוץ עמוק בתוכו, וזה היה טוב. ממש טוב. התנשקנו שוב והתחלתי להרכיב אותו על הזין שלי. המשכנו ברכיבה הזו אחר כך גם בג'קוזי. שם, הוכחתי לו שאכן הג'ל שלי [ID סיליקון] עמיד במים, והמשכנו להזדיין בטירוף בתוך המים המבעבעים והקצף השוצף, עד שהוא גמר.


אחרי התרגעות בג'קוזי ועוד סבב של זיון, חזרנו למיטה. שם לא עצרנו, הזדיינו חזק בדוגי, על הגב, על הבטן ועל הצד, כשהג'וינט שעישנו קצת, ממריץ אותנו עוד יותר, עד שהוא כבר לא יכול היה לקבל יותר, והפסקנו. פעמיים - שלוש נוספות חזרנו איכשהו להזדיין שוב ושוב הוא עצר. לא רציתי להכאיב לו יותר מדי וכבר חשבתי לוותר. שכבנו חבוקים ערומים וחרמנים, אבל הוא לא רצה שלא אגמור והתחיל שוב לחרמן אותי, בידו העדינה והנמרצת ובגופו הדקיק שהתפתל כנחש על גופי, וכשנשקתי אותו כשהיד שלי משחקת לו בזין, הוא אמר לי: "ככה אני אוהב אותך" והיה נעים לשמוע את זה.

 

למרות החרמנות המתלהטת, ידעתי שהפעם כבר לא אחדור, כי כאב לו והוא כבר לא יכל להכיל אותי יותר. השכבתי אותו על הבטן והתחככתי לו בחריץ מבחוץ בתנועות של מעיין זיון. זה חירמן אותו בטירוף וגם אותי. רק אז כשהייתי משוחרר מהחשש שאני מכאיב לו, הצלחתי להגיע לשיא. כהרגשתי שאני קרוב לגמירה, חדרתי אליו שוב וגמרתי בטירוף. גם הוא כמעט גמר באותו רגע בפעם השניה, ונשארתי בתוכו עוד דקות ארוכות כשאנחנו שוכבים מכורבלים בחיבוק כפיות נעים וטוב. פה ושם הוא גם סובב את ראשו לאחור כשלשונותינו מתערבבות זה בפיו של זה, וידינו מלטפות זה את זה.

 

שמחתי שהוא עשה כל מה שיכול היה כדי לענג אותי והמשכתי למזמז אותו עוד זמן רב אחר כך, גם במיטה וגם במקלחת. שם, תחת זרם המים החמים המשכנו להתחבק, להתנשק ולהתמזמז עוד זמן ארוך עד שיצאנו. בסך הכל אלה היו שלוש שעות של שכרון חושים בלתי פוסק והנאה מושלמת. "היה סוף הדרך" הוא אמר לי, אבל אני ידעתי שעכשיו זו רק ההתחלה המחודשת. He got back to where he once belonged, וגם אני. ומכאן לשיר של הביטלס משנת 1969, Get Back:


 


נכתב על ידי , 5/1/2014 17:42   בקטגוריות אינטימיות, אירוטי, אמת, אנאלי, אוראלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, גייז, גמירות, הומואים, הזדמנות שניה, התחלות חדשות, התמסרות, התרגשות, זין, חושניות, חרמנות, יזיזות, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סקס במקלחת, סקס, סקס חזק, פגישה, פיתוי, ציפיות, צעירים, קשה להשגה, שחיף, שנות ה- 60, תימנים, תמונות, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים, חיבוקים, ליטופים, בג'קוזי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-9/1/2014 08:08
 



לצאת מהקופסא, לשבור את השגרה


 

את דני, 25, השחיף החמוד, אני מכיר כבר קרוב לשנה וחצי. אנחנו נפגשים פעם - פעמיים בחודש, איך שמסתדר, אבל תמיד כייף לנו ביחד. זה שילוב של משיכה, התאמה מינית וכימיה אישית טובה. לא פחות ולא יותר. אפשר היה לחשוב שאחרי זמן כה רב נכנס לאיזו שגרה משעממת והסקס יפסיק להיות מלהיב ומענג כמו שהיה בפעם הראשונה, אבל זה לא קורה. גם ללא חידושים, אנחנו תמיד מגיעים לשיא ונהנים מאוד מכל מפגש.

 

לפני כחודש התחיל דני לדבר איתי על פנטזיות. נראה לי שרצה להכניס תבלין חדש למשחק המיני ביננו. לא זוכר איזו פנטזיה מכרתי לו, אבל הפנטזיה היחידה שהוא אמר לי היתה לצלם את הסקס ביננו כשהפנים מוסתרים. לא העזתי לספר לי מה הפנטזיה האמיתית שלי לגביו, כי לכל אורך היכרותנו לא הבחנתי אפילו ברמז שמשהו בכיוון הזה המעניין אותו בכלל.

 

אחרי הסדנה, שדני ממשיך לקרוא לה "סדנת בולשיט של אנשים משועממים שמחפשים מישהו שיגיד להם מה לעשות" החלטתי לנסות לצאת יותר מהקופסא ולנסות, לפחות עם מישהו שאני מכיר זמן רב כל כך כמו דני, לעשות משהו בלתי שגרתי. בדרך כלל הסקס שלנו הוא ריטואל קבוע. אמנם התנוחות והמיקום משתנים לפעמים, אבל תמיד זה מתחיל בנשיקות וליטופים, ממשיך בזה שדני יורד לי ונותן לי פינוק אוראלי טוב ומסתיים בזה שאני מזיין אותו בכל מיני תנוחות עד שגומרים. הפעם באתי לפגישה שלנו בראש אחר, וכשדני התחיל לרדת לי, סובבתי אותו ל- 69 והתחלתי לפנק לו אוראלית את הזין, במקביל לפינוק שהוא נתן לי.

 

זה לא שיש לי משהו נגד למצוץ לפרטנר שלי, אבל אני לא עושה את זה עם כל אחד ולא בכל פעם, כך שלדני אומנם כר מצצתי פה ושם בעבר, אבל הפעם עשיתי את זה באינטנסיביות מיוחדת. הפעם זה לא היה "אני אמצוץ לך קצת רגע לפני אני טוחן לך את הצורה" או משהו כזה, אלא פינוק אוראלי עד הסוף. לדני יש כלי עבה ויפה אם כי בינוני באורכו, אבל את הכלי הזה הכנסתי עמוק לפה ואז החלטתי שאני ממשיך הלאה ודחפתי אותו עוד יותר עמוק הישר לתוך הגרון שלי. זו היתה הפעם הראשונה בחיי שלקחת זין לגרון. לי עצמי עשו את זה בכמה מקרים בודדים בעבר ואיכשהו למדתי את הטכניקה מהתבוננות. להפתעתי זה הלך בסדר ולא נחנקתי או הקאתי.

 

דני נהנה בטירוף. גם הוא התאמץ (ואיתי זה הרבה יותר קשה בגלל הגודל) ולקח לי גם את הזין לגרון. זיינו גרונות זה לזה ב- 69 המחרמן הזה ואחר כך נחנו קצת מהמאמץ כשאנחנו ממשיכים לחרמן זה את זה. דני מלטף מעולה. החלטתי לתת לו לפנק אותי קצת בליטופים ואמרתי לו מזמן כבר לו נתן לי את מסאז' מגע הפרפר שלו והוא נרתם למשימה בחיוך. שכבתי על הבטן כשדני מעלי מלטף ומעסה בקלילות מרפרפת בידיו העדינות והנעימות ואז החלטתי להעלות שוב את נושא הפנטזיות.

 

אמרתי לו שיש לו עוד איזה פנטזיה שקשורה אליו, אבל לא העזתי לספר לו עליה כי אני פוחד שהוא לא יאהב את זה, שזה יוריד לו ממני או שזה יקלקל את מה שיש ביננו. זה קרה לי פעם בעבר עם מישהו ומאז אני פוחד להעלות את זה בלי לקבל איזה רמז מקדים, ודני לא העלה אפילו צל צילו של רמז. דני אמר לי לדבר חופשי. הבטיח שלא יוריד לו כלום וחייך. אולי הוא ידע המניאק למה אני מתכוון ורק חיכה שאוציא את המילים המפורשות מהפה? ואז אמרתי לו שבא לי שפעם גם הוא יזיין אותי. להרגיש איך זה לקבל ממנו. "אתה בטוח?" שאל דני, עדיין בלי להביע עמדה חיובית או שלילית בקשר לכך. "אני בטוח שאני רוצה לנסות, אבל לא בטוח שאצליח. יש לך זין עבה" אמרתי בחיוך והוספתי: "בא לך בכלל?" ודני צחק ואמר: "איזה שאלה? בטח שבא לי!".

 

ההתחלה היתה כואבת בטירוף ועצרתי אותו כשהוא רק החל בחדירה. בתוך תוכי ידעתי איך נצליח לשבור את המחסום הזה  ואמרתי לו לשכב על הגב. דני שכב על הגב, ואני כרעתי מעליו, מושיט את הזין אל ראשו שהתרומם לקראתי ודני החל למצוץ לי במיומנות. תוך כדי שהוא מוצץ, קירבתי את ישבני אל הזין הזקור שלו והתחלתי להחליק עליו עד שהוא מצא את הכניסה והתחלתי להתיישב לו על הזין לאט ובקצב שלי. דני נאנח מהנאה ואילו אני חרקתי שיניים מהמאמץ אבל לא הפסקתי עד שכל הזין שלו היה בתוכי, ואז התנשקנו נשיקה חמה ועמוקה. אחר כך כבר שינינו תנוחה וזיין זיין אותי כשאני על הבטן, מביט בראי בענק שבצד, רואה אותו מזיין אותי ומתחרמן מכך עוד יותר.

 

"טוב לך? אתה אוהב את זה?" שאלתי אותו ודני ענה: "מאוד!". אהבתי לענג אותו והתחרמנתי מהפנטזיה שמתממשת לנגד עיני, אבל עדיין מה שרציתי יותר באותו רגע זה לזיין אותו בעצמי. כשראיתי שדני מזיין ומזיין אבל לא גומר הצעתי לעצור ולהתחלף. הפעם חזרנו למה שאנחנו רגילים ואוהבים והוא שאני מזיין את הישבן הקטן שלו עמוק, חזק וטוב, וכך עשיתי עד שגמרתי.

 

נכנסנו למקלחת ושם תחת זרם המים החמים התמזמזנו שוב והתנשקנו. התחלתי להביא לו ביד ודני צחק על זה שאני לא מוותר. אמרתי לו שאני רוצה שגם הוא יגמור, שיהיה לו כייף. הזין של דני הזדקר במהרה ואז הוא אמר לי שבא לו מאוד לזיין אותי שוב. התכופפתי קצת, כשהוא מאחורי והתחלתי לחכך את הישבן שלי בזין שלו. דני התלהב עוד יותר, הצמיד את הזין החם שלו לחור שלי והחל לחדור. שלחתי את ידי לאחור ומשכתי אותו אלי בקצב הזיון, עד שהרגשתי את נשימתו המתקצרת ואז הוא גמר, משפריץ בעוצמה. הסתובבתי אליו והתנשקנו שוב.

 

זה היה זיון מעולה. לא רק השישים ותשע העמוק שעשינו זה לזה אלא גם הזיונים הורסטילים האלה שעשינו זה לזה, שוברים את השגרה של יחסינו ומגלים הנאות חדשות. אהבתי מאוד שדני ממש נהנה והתחרמן מזה, ולא רק עשה לי טובה בכך שהגשים לי פנטזיה. היה חשוב לי לגרום לו לעונג לא פחות משחשוב לי להתענג בעצמי ולכן אהבתי להרגיש כמה מלהיב אותו לזיין אותי, למרות שנהניתי יותר לזיין אותו בעצמי. היה לנו כייף. הרבה כייף. באותו מפגש סיפר לי דני שהוא התחיל עם איזו בחורה בשם אנג'לה ויש לו דייט איתה השבוע. אהבתי את הפתיחות והכנות שלו. הוא אפילו שיתף אותי בחשש שלו שאם היא לא יהודיה [כפי ששמה מעיד אולי] אזי יצטרך לעבור טקס טיהור שכן סקס עם נוצריה יטמא אותו [הדתיים האלה והשטויות שלהם...]. אני רק הקשבתי, תמהתי ותהיתי ביני לביני אם סקס עם נוצריה יטמא אותו, אז מה יש לומר על הסקס שלו איתי?

 

אחרי הכל אמרתי לו שלפחות משהו טוב אחת יצא מהסדנה הזו שהוא לא יכול להגיד עליו שום דבר רע, הפתיחות שלי לצאת מהקופסא למשהו שונה מהרגיל. הפעם דני לא מתח ביקורת על הסדנה, אלא רק אמר מילה אחת קצרה שאומרת הכל: "וואללה!"

 

לדני ולפנטזיה שלנו אני מקדיש את השיר Earth wind & fire - Fantasy משנת 1978:

 

 

נכתב על ידי , 19/1/2012 14:54   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, אף פעם זה לא מאוחר מדי, בין תדמיות למציאות, גייז, גמירות, דתיים בארון, הומואים, העזה, הפתעות בחיים, התמסרות, התפרפרויות, ורסטילי, זין, חושניות, חרמנות, יזיזות, ליטופים, מבוכה, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סקס, סקס במקלחת, פגישה, פחדים, פיתוי, פנטזיות, ציפיות, צעירים, תמונות, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-25/1/2012 10:52
 



6. נשואים פלוס חלק א' - שתי ציפורים במכה אחת?


 

הקדמה

 

הפוסט הזה חותם את סדרת "זיוניוני הדרך" בה סיפרתי קצת על שישה בחורים, מבין כל אלה שזיינתי בחודש ומשהו האחרון, ולא סתם בחרתי לשמור אותו לסוף. במקור פרסמתי את הפוסט הזה בתור פוסט אחד ארוך, אלב כשראיתי כמה ארוך הוא יצא החלטתי לפצל אותו לשלושה פוסטים נפרדים, וערכתי בו כמה שינויים קלים. מי שכבר קרא, יכול לדלג, ומי שלא קרא מוזמן לעשות זאת עתה.

 

 

ולגופו של ענין

 

כבר זמן רב אני מסתובב עם הפנטזיה להכיר יום אחד בחור נשוי כמוני לקשר מיוחד של שני אנשים שלא רוצים לפרק את החבילה אלא רק להיות זה עם זה. פעם אפילו חיפשתי את זה במיוחד, אבל הנשואים שנתקלתי בהם היו ממש לא לרוחי. עוד יותר גרועים דווקא. כאלה שחיפשו רק סקס, ללא שמץ של אינטימיות או רגש [אשר את זה יש להם בבית, לדבריהם], ואם הם כבר חיפשו אינטימיות, אז הם בדרך כלל נראו רחוק מאוד ממה שאני מחפש, אז ויתרתי.

 

פעם בכמה זמן פונה אלי בחור נשוי כזה או אחר, ואז התקווה ניצתת שוב, שאולי הפעם אמצא את הטיפוס שאני מחפש, את האדם שיהיה בו את השילוב של המראה החיצוני הנכון עם האישיות והסגנון שאתחבר אליהם, ואם הוא יחפש בדיוק מה שאני מחפש, אז בכלל יהיה לנו וווינר.

 

כאשר דר, 35,  פנה אלי בפעם הראשונה והבטתי בתמונה שלו באטרף, היא היתה תמונה נחמדה, "בסדר" כזו, אבל לא אוכל לומר שהתלהבתי. גם כאשר אמר לי: "אני פסיבי. נראה הרבה יותר צעיר מגילי. חלק כמעט לגמרי." לא נסחפתי, אבל כשקראתי את מה שכתוב בכרטיס שלו אמרתי לעצמי שאולי אולי מצאתי את האדם הנשוי שחיפשתי כל הזמן, כי דר חיפש סוג של קשר בדיוק כמוני. גם האופן שבו הוא התנסח, הן בכרטיס שלו והן בשיחותינו אחר כך [כשעברנו משיחות בתחום הסקס לתחומים אחרים] העידו שמדובר בבחור אינטליגנט ומעניין, הרבה מעבר לסטוץ אקראי, אז זה מה שהכריע הפעם את הכף.

 

הבעיה היתה שדר כלל לא ידע שאני נשוי ושאולי גם הוא ימצא בי את הקשר הקבוע שחיפש עם גבר נשוי כמוהו. הוא פנה אלי אך ורק כי היה חרמן וחשב שאני פרטנר מתאים לסקס טוב, ולכן כששאלתי אותו לאיזה סוג של קשר קבוע הוא מתכוון, ענה לי דר: "איתך זה לסקס - מה לעשות אבל היום אני חרמן. מערכת היחסים תאלץ לחכות בינתיים :-)".

 

כשאמרתי לו: "ואם תהרוג שתי ציפורים במכה אחת?" הוא היה יותר מדי חרמן מכדי לקלוט את כוונתי, חשב שאני מתכוון למשהו בסקס והגיב: "לגבי הציפורים אני זורם, מה שיבוא יבוא." ראיתי שלא בטוח שהבין אז אמרתי לו במפורש: "כשאמרתי 2 ציפורים במכה אחת, התכוונתי לזה שגם אני נשוי...". דר עדיין שידר אותות של חרמנות יתר, או שמא ראיה מפוכחת, כשענה: "אני מאוד אשמח אם יהיה קליק מעבר לסקס כי אני באמת מחפש מישהו לאהוב כבר לא מעט זמן, אבל אני לא בא עם ציפיות. כמו שאמרתי מה שיבוא יבוא".

 

אחרי ששוחחנו עוד קצת, החלפנו טלפונים וקבענו היכן להפגש. היה לי מוזר לצאת לפגישה שהקטליזטור שלה לא היה חרמנות או הידלקות שמתחילה מהמראה של הבחור, אלא מכיוון אחר. לא הייתי סגור על זה שדר אכן הוא הטיפוס שעושה לי את זה מבחינה חיצונית, כי ראיתי רק תמונת פנים, שהיו נאות, אבל לא מעבר לכך, והיה לי חשש שהוא קצת שמנמן יותר ממה שאני אוהב.

 

כשראיתי את דר בפעם הראשונה פנים אל פנים, הבנתי שלפחות מבחינת הפנים הוא נראה במציאות הרבה יותר טוב ממה שחשבתי. אכן היה לו מראה צעיר שעשה לי את זה וכבר התחלתי לפתח תקוות. כשדר התפשט, השתדלתי להתעלם מהבטן הבינונית שלו - תוצאה של עבודה משרדית וחוסר פעילות גופנית - ולהתרכז בעיניו הבהירות היפות, בידיו החלקות ובפניו הנעריות.

 

דר מבחינתו התלהב כשהתפשטתי, הוא היה חם וחושני והוא מיד הצמיד את פיו לפה שלי ורצה להתנשק, אך פה קרה דבר מוזר. בדרך כלל נשיקות ומגע זה משהו שמחרמן אותי ומשדרג את הכימיה עם הבחור שאני פוגש, אבל עם דר נרתעתי קצת כי היה לו ריח פה מסוים שלא אהבתי. ניסיתי לרמוז לו, להציע לו סוכריה, מסטיק,  מנטוס, משהו שיעלים את הריח הלא סימפתי, אבל דר לא הבין שום רמז, ולא נותר לי אלא להתחמק באלגנטיות מנשיקותיו. זה היה דאונר רציני, אבל דר לא הבחין בכך. גם המגע בעורו של דר, היה פחות נעים ממה שציפיתי שיהיה וגם בכך לא היה כדי לעורר אותי במיוחד.

 

לשמחתי, אחרי זמן קצר, דר עזב את השפתיים שלי והתמקד בזין, וזה כבר היה הרבה יותר טוב. הסקס עצמו היה לא רע, אבל לא יותר מכך. לפחות דר יודע לקבל טוב ולא מאלה שעוצרים אותי כל רגע כי קשה להם או כואב להם. הזדיינו במיטה, הזדיינו במקלחת, הזדיינו גם בג'קוזי, אבל למרות שגמרנו ולכאורה נהנינו, זה לא היה זה. מכיוון שציפיותי מדר היו הרבה מעבר לסקס בלבד, התקשיתי לראות את החלק החיובי שבכל הענין, אלא יותר את הפגמים והחסרונות. דר עצמו היה נלהב לחלוטין ולא הרגיש בספקותי ופקפוקי.

 

המחשבה  שדר הוא הגבר שיגרום לי לעזוב את עולם זיוניוני הדרך ולהתמקד באדם אחד, הלכה ודעכה לה, אך לא רציתי לוותר עליה כל כך מהר. החלטתי לתת לזה סיכוי נוסף, אבל הפעם לקחת את הפגישה השניה שלנו מכיוון אחר, ולא מהכיוון החרמני. אולי לשבת באיזה בית קפה נחמד, לשתות, לאכול משהו ולהכיר זה את זה קצת יותר טוב. בפועל הענינים התפתחו קצת אחרת...

 

נכתב על ידי , 21/4/2011 08:33   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, בהירים, גייז, הומואים, התחלות חדשות, התפרפרויות, זין, זיונים זה לא הכל, חרמנות, לא חשוב הגיל, סטוצים, סקס במקלחת, פגישה, נשואים פלוס, ציפיות, תשוקה, אהבה ויחסים, תקווה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
568,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)