לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הספורטאי


את הספורטאי הדו-מיני הזה הכרתי לפני כחמש - שש שנים, כשהיה בן 24 -25 בערך. הוא היה חתיך. פנים יפות, גוף חטוב של כדורגלן וישבן מושלם. ממש נער הזהב כזה. היו לנו כמה מפגשים מענגים וסוערים אבל לפני ארבע וחצי שנים הוא נעלם מהאופק לצערי.

לפתע, השבוע באישון לילה אני מקבל ממנו הודעה: "היי, אני בסביבה ומת למצוץ לך, מצידי בחוץ באיזו חורשה. תזכיר לי כמה הזין שלך באיזו תמונה. אני זוכר שהוא ענק". אז שלחתי לו איזו תמונה לתזכורת והוא הגיב ב: "וואוו, יש לי פופרס, מת לשאוב לך אותו.".
פה כבר התחלתי להתחרמן ולשקול איזו התחמקות לילית כדי לפגוש אותו, אבל זה לא הספיק לי ועניתי: "מחרמן... אבל מה שאני אוהב עוד יותר זה לזיין."
"אפשרי", הוא ענה, "נראה לי שאני נקי. בוא בחוץ".
אז קבענו, אמרתי לו לאן להגיע, ונפגשנו.

הוא עדיין נותר סקסי וחתיך כמו שהיה למרות השנים שעברו. הוא סיפר לי שבשנה האחרונה עמד להתחתן עם בחורה, אבל ביטל ברגע האחרון כי הרגיש שלמרות שהוא כבר בן 30, הוא עדיין ילד ולא בשל לחתונה. הוא אמר שבבוא העת הוא באמת יתחתן עם בחורה, למרות שמעת לעת הוא צריך להרגיש איזה זין.

נשארנו בחוץ. היה קריר נעים כזה ונצמדנו זה לזה. ידו כבר נכנסה מתחת לטרנינג שלי וחפנה לי את הזין וידי ליטפה את ישבנו היפה. נותרתי לעמוד והוא התכופף למצוץ והביא לעצמו ביד. הוא גמר די מהר, אבל לא הרגשתי את זה באותו זמן, מרוב שהייתי מרוכז בחרמנות שלי על התחת היפה שלו.

לקחתי קונדום וכופפתי אותו על מכסה המנוע והתחלתי לשחק בישבנו, אבל לא היה לי נוח ככה בעמידה. נכנסנו לרכב שלי, השכבתי אותו על הספסל האחורי וחדרתי לתוכו מאחור באטיות אבל בנחישות. כאב לו קצת והוא הוציא אבל רצה אותי שוב בתוכו, מתמכר לתחושת העונג המעורבת בכאב עד שהייתי בתוכו עד הסוף והתחלתי לפמפם אותו. תחילה זיינתי אותו לאט ואז הגברתי קצת. נטרפתי מחרמנות על הישבן היפה הזה שחזר לענג לי את הזין אחרי כל השנים האלה.

דבר טוב לא שוכחים כנראה והוא התגעגע לזין שלי, רק שהריחוק הגאוגרפי שלנו והשעות הבעייתיות בהן הוא פנוי, גרמו להפוגה ממושכת מדי בסקס שלנו. לא נורא. היה כייף לזיין אותו חזק קצר וטוב עד שגמרתי לו על הגב. נפרדנו בחיבוק ונשיקה בלחי, כי לצערי הוא לא אוהב צרפתיות. מה שנקרא No one's perfect. היה כייף. חזרתי הביתה מסופק מבלי שאף אחד הבחין בהתחמקותי לשעה קלה. מעניין כמה זמן יקח עד שנפגש שוב...



והשיר שבחרתי הפעם, אולי בגלל שמוזכר בו כדור למרות שזה רחוק מלהיות כדורגל, הוא שיר ישן ונשכח משנת 1966 של להקה עלומה בשם The Cyrkle. תמיד הייתי בטוח שהשיר הוא שיר של להקה אחרת מאותה תקופה בשם The Seekers, אבל מסתבר שטעיתי למרות שהיה בטעות שלי גרעין של אמת. מסתבר ש The Cyrkle היתה להקת החימום של סיימון וגרפונקל וקיבלה את הלהיט הזה (שהגיע למקום 2 בבילבורד האמריקאי) מפול סיימון שחיבר אותו יחד עם ברוס וודליי מלהקת The Seekers. אז אחרי כל ההקדמה הזו מדובר בשיר קצר וחביב בשם Red Rubber Ball:


נכתב על ידי , 20/4/2016 20:43   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אמת, אנאלי, אסוציאציות, ביסקסואליות, גמירות, דמות מהעבר, הומואים, התפרפרויות, חושניות, חרמנות, ישבנים, מוסיקה, משיכה, סקס, סקס ברכב, פגישה, פיתוי, שנות ה- 60, תשוקה, אהבה ויחסים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-27/4/2016 19:34
 



צירוף מקרים




הירושלמי החמוד שלי, 26, נפגש איתי בסופ"ש שעבר באיזו פינה חשוכה לשם נסענו עם הרכב. כבר המון זמן לא עשיתי סקס ברכב כי אני לא אוהב ולא נהנה מהצפיפות והעדר התנאים הנוחים בזיון כזה, אבל אחרי כמה חודשים שלא הסתדר לנו להפגש הייתי שמח  לזיין אותו בכל מקום שהיה רוצה, העיקר להרגיש את ישבנו הקטן והרך מתהדק לי על הזין כמו שאני כל כך אוהב. אז הירושלמי רכב לי על הזין ודפקתי אותו כמו שהוא אוהב על הגב כשאני בין רגליו ורק קצת כמו שאני אוהב כשהוא על הבטן. הוא גמר ונהנה מאוד ולפני יום יומיים אמר שמת להפגש שוב. גם אני האמת מת לפגוש אותו שוב, אבל הפעם לזיין אותו כמו בן אדם על המיטה. יש לנו בעית מיקום מובנית ומאחר והוא לא מוכן להפגש בצימרים או חדרים להשכרה לכמה שעות, כי מרגיש יותר מדי זנותי, פילגש סטייל לדבריו, אז הוא מחפש פתרונות אחרים.


 


הפתרון החביב ביותר עליו וזה בוודאי שעדיף על זיון לחוץ הרכב בעיני, זה להפגש אצל אדם שלישי ממוקם. בקיצר, לעשות שלישיה. פעם אחת עשינו את זה אצל מישהו ורסטילי שאני מכיר והיה לי ממש כייף. באותה פעם הירושלמי גם קיבל כפולה מאיתנו [לדבריו, בפעם הראשונה בחייו] ואני זיינתי את שניהם, אבל הירושלמי לא כל כך נמשך לבחור ההוא ולכן האופציה הזו ירדה מהפרק. הירושלמי לא מוותר ומנסה למצוא לנו שלשי מתאים וממוקם אבל כמה גברים שהציע בעבר נפסלו על ידי כי היו רחוקים מאוד מלהיות לטעמי.


 


בגדול, אני בכלל לא אוהב שלישיה שיש בה אקטיבי נוסף. לא אוהב שותפים שמתחלקים איתי בישבן של הפסיבי שלי, במיוחד לא אקטבים כאלה שאין איתם שוב אינטראקציה. בחור שלישי מועדף מבחינתי זה ורסטילי שיכול להיות גם אקטיבי עם הירושלמי וגם פסיבי איתי. ליהנות משני העולמות. זה מדליק אותי במידה מסוימת. בכלל, אדם שלישי שגם יוצר איתי איזה קשר גופני ולא קיים שם רק בתור דילדו אנושי שתוקע את הפסיבי שלי, הוא אופציה מועדפת.





אתמול הירושלמי שלי הציע בחור מסוים בן שלושים וקצת. הבטתי בתמונות וראיתי בחור חטוב, בנוי יפה, שחמחם וגבוה שמצא חן בעיני. ראיתי גם שהוא כותב בפרופיל שלו באטרף שוא אקטיבי וורסטילי, אז ידעתי שיש סיכוי ואמרתי לירושלמי שמבחינתי יש אור ירוק. במקרה אתמול הייתי צריך להגיע לעיר מסוימת ושם לפתע קיבלתי הודעה בגרינדר ממישהו. נכנסתי לכרטיס שלו ואני רואה תמונה מוכרת. השווויתי לתמונות של האדם השלישי ההוא באטרף וראיתי שזה אותו אדם. יותר מאוחר באותו יום הוא דיבר איתי שוב ואמר שאוהב מציצות ולפעמים גם לקבל וכמעט קראתי "אאוריקה" אבל לא ידעתי אם הירושלמי דיבר איתו כבר על שלישיה ואם להכנס לנושא הזה בכלל, אז לא נכנסתי.


 


יותר מאוחר, כשהירושלמי היה פנוי, סיפרתי לו על הפניה המפתיעה מהבחור ואמרתי לו שאם זה כך אז יש סיכוי שתהיה איתו שלישיה חמה אש, אבל מסתבר שהירושלמי עדיין לא דיבר איתו. מעניין מתי זה יקרה... כי הרי השלישיה הזו אמורה לקרות היום בערב...


 


מעניין מה הסיכוי שמכל ההומואים בארץ יפנה אלי במקרה דווקא בחור שהירושלמי רצה לצרף לסקס של שלישיה....


 


אני לא זוכר שאי פעם התלהבתי לקראת שלישיה כמו שאני מתלהב מהפוטנציאל שהשלישיה הזו תקרה הערב, אבל מאחר ושום דבר לא בטוח, ואני חרמן אש מכך שלא גמרתי כבר ארבעה ימים והזמן עד הערב עוד ארוך, אז הכל פתוח...


 


 

נכתב על ידי , 4/6/2015 10:51   בקטגוריות אינטימיות, אירוטי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, גייז, חרמנות, משיכה, סקס ברכב, שלישיה, פיתוי, פנטזיות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-21/6/2015 18:37
 



קתולי דו מיני זה ענין מסובך, דמאיט למה הוא כזה מקסים?


 

א. בחורי חבר העמים (בריה"מ לשעבר)

 

מי שקורא לא מאתמול בבלוג שלי שם לב בוודאי שיש לי איזו משיכה מיוחדת לבחורי חבר העמים, לצפוניים שבהם בעיקר. רוסים, ביילורוסים, אוקראינים, ליטאים, לטבים ואסטונים. יש משהו בהליכותיהם הנעימות, בנימוסים הארופאיים האלה וגם בגופם שמושך אותי במיוחד. ניגודיות הגוונים בין בהירותם לבין כהותי והניגודיות בין חלקותם היחסית לבין שעירותי הגברית הסבירה, עושים לי את זה מאוד, בבחינת ניגודים הנמשכים זה לזה.

 

מקס, 38, המיתולוגי שלי היה כזה, אפי, 28, היה כזה, איגור, 30, עדיין כזה [ואפילו היה לנו אחלה סקס, שלוש פעמים, בחודש האחרון] ובזמן האחרון היו לי עוד שלושה כאלה. האחד היה נתי, תייר לטבי גבוה חטוב, בשנות השלושים שלו שמצץ וליטף נהדר, קיבל את הזין שלי כמו גדול ואמר לי כמה כיף לפגוש שוב גבר עם קצת שיער אחרי כל הארופאים החלקים האלה שהוא רואה ביום יום שלו. השני היה אדריאן, 28, בחור יפה חטוב וגבוה שנפגשתי איתו לקוויקי מאכזב לפני כארבעה חודשים ולפתע הזדמן המקרה ונפגשנו שוב לחוויה מתקנת. הפעם אדריאן התגלה כבחור הרבה יותר נחמד מכפי שזכרתי, נישק ללא הרף, נגע, חירמן וחייך. היה הפעם סקס יותר ארוך, שבשביל אדריאן היה הכי ארוך שהיה לו [כך הוא אמר] ובשבילי עדיין היה קצת קצר מדי [אבל אדריאן אמר שנמצא את שביל הזהב ביננו] קיצר, אדריאן היה הפתעה מענינת ומענגת מכל הבחינות, אם כי עדיין יש מקום לשיפורים. אבל לא על כל אלה באתי לכתוב הפעם אלא על, דאריו, שאיתו זו כבר היתה חוויה הרבה יותר מיוחדת.

 


 

ב. דאריו - פגישה ראשונה

 

על דאריו, 30, נדלקתי חזק ומהר. מבחינות מסוימות הוא הזכיר לי את מקס ומבחינות אחרות את אפי, אבל דאריו היה שונה משניהם. קודם כל הוא היה קתולי ולא ידעתי עד כמה תהיה לעובדה הזו השפעה מכרעת על הקשר איתו. כשדאריו השאיר את עקבותיו בכרטיס שלי והצצתי לתמונות של גופו החלק והחטוב באופן מעודן וישבנו המדהים, ממש התלהבתי. כשהוא שלח לי עוד תמונות בהן ראיתי גם את פניו החמודות, התלהבתי עוד יותר. כשהוא גם הסכים להפגש מיד באותו יום לסטוץ לא ידעתי עד כמה הסטוץ הזה יהיה מוצלח. במשפט אחד: זה היה הסקס הכי טוב שהיה לי כבר תקופה ארוכה מאוד, אבל בכך אני מקדים את המאוחר.

 

קודם כל נפגשנו כשאספתי אותו מעיר מגוריו ואחר כך נסענו למקום מסוים כשבחצי שעה שלקח להגיע לשם גם דיברנו לא מעט. גיליתי בחור שקט, נעים הליכות, מלבב ומלהיב. כל הדרך עמד לי בטירוף, למרות שחוץ מללטף את ידו הנעימה לא עשיתי כלום. כל הזמן רק חשבתי על הרגע שנגיע למקום שנסענו אליו, שאפשיט אותו ושארגיש את גופו ואת נחת זיני בישבנו.

 

דאריו חרמן אותי ברמות שמאז שהכרתי את אפי לא הרגשתי אותן. בדרך עוד הצלחתי להבין שהוא חזר לארץ רק לפני ימים ספורים אחרי שהות של שנה בחו"ל ושאני אני הראשון שהוא נפגש איתו מאז. הוא סיפר לי גם שהוא דו מיני, שהיו לו מערכות יחסים עם גברים ועם נשים ושבסופו של יום הוא רוצה להקים משפחה רגילה עם אישה וילדים. העובדה שהוא נמשך לנשים ומסוגל ליהנות מסקס עם אישה, יחד עם העובדה שהוא קתולי שזכה לחינוך שמרני למדי מעיקה עליו כל פעם שהוא מתפתה לסקס או קשר עם גבר, אבל באותו רגע עדיין לא ידעתי עד כדי כמה.

 

גופו של דאריו היה נפלא ותאוותו היתה רבה. דאריו  אוהב לנשק הרבה, מה שמצא חן בעיני במיוחד, והוא גם מנשק מדהים. דאריו, נישק, דאריו מצץ וגם אני מצצתי לו בתנוחת 69, ואז קברתי את פני בישבנו והטבעתי את לשוני בחור החלק שלו, הרטבתי והכנתי אותו לחדירה כמו שצריך. אחרי הלשון נכנסה גם האצבע ואחרי האצבע כבר שמתי קונדום, מרחתי ג'ל ודאריו התיישב לי על הזין לאט לאט. זה היה נפלא. בתחילה היה קשה לו לקבל את הזין שלי עד הסוף אבל בקצב שלו התרגלנו זה לזה והוא החל לרכב לי על הזין. הזדיינו בתנוחה הזו ובתנוחה אחרת וממש לא ידענו שובע זה מזה. רק ללטף אותו יכולתי שעות ולא חדלתי מהליטופים האלה כל זמן הסקס. העור הנהדר שלו פשוט הזמין את זה.

 

אחרי שהוא גמר ואני עדיין הייתי חרמן, הלכנו להתרחץ. שם במקלחת, סיבנו זה את זה והא גם ירד לי מתחת לזרם המים, רצה לעזור לי לגמור, החמוד הזה. למרות שהיה נעים מאוד, אמרתי לו שככה אני לא חושב שאגמור כי אני יותר מדי חם על הישבן החמוד שלו. סובבתי אותו עם הגב אלי והפנים לקיר והצמדתי את הזין הזקור והלוהט שלי לאחוריו החלקלקים מסבון. התחושה היתה נפלאה ושהתרגשנו ששנינו מתחרמנים מזה יותר ויותר. "בוא נמשיך במיטה" אמר לי דאריו, אבל כשרציתי לשטוף את הסבון ולהתנגב לפני שחוזרים למיטה הוא אמר לי שלא. שנחזור ככה, עם הרטיבות והסבון. רציתי להרגיש את הזין שלי כבר בתוכו אז הסכמתי. זזנו למיטה וחדרתי לתוכו חלק ומהר. התחושה היתה משכרת. גופו החלקלק מסבון של דאריו נענה לזין שלי החודר לתוכו בשקיקה. הרגשתי את הלהט העולה בחלצי וידעתי שעוד שניה אני גומר. יצאתי מתוכו בדיוק ברגע שהוא רצה שנסתובב ושהוא ירכב לי על הזין. אמרתי לו שאני כבר גומממממררררר... וגמרתי במטחים של שפיך שיצאו מתוכי עלי ועליו, בלא שאגע בזין בכלל. 

 

היה כיף לשנינו אבל באותו ערב כשנכנסתי למחשב ורציתי להחליף איתו כמה מילים, דאריו מחק את הכרטיס שלו באטרף וזה קצת הכניס אותי ללחץ. מדוע שבחור שהיה לי איתו סקס נפלא, שיחות נחמדות ובכללי העברנו זמן נחמד מאוד יחד, יחליט למחוק את הכרטיס ולהעלם מאתר ההיכרויות כמה דקות אחרי שנכנסתי לכרטיס שלו כדי לשלוח לו הודעה? משהו נראה לי חשוד. משהו נראה לי לא תקין. זכרתי גם שדאריו אמר לי בתחילת הפגישה שהוא מעדיף שיפנו אליו מאשר לפנות לאחרים, אבל לא רציתי ללחוץ.

 

חיכיתי יום אחר לפני שצלצלתי אליו ושאלתי אם עשיתי משהו לא בסדר. שאלתי גם ישר ולענין אם בא לו להשאיר את מה שהיה ביננו כזכרון מתוק חד פעמי או להמשיך להשאר בקשר. רק אז הסביר לי דאריו עד כמה כל הסקס הזה עם גברים מעיק עליו לאור החינוך הקתולי הקפדני שקיבל ורצונו להקים משפחה עם אישה יום אחד. עד כמה הוא חושש שיהיה לו טוב מדי עם גברים עד שיפסיק לעמוד לו בכלל עם נשים. עד כמה הלבטים הללו מכבידים עליו והם ורק הם גרמו לו למחוק את הכרטיס. לשאלתי אמר דאריו שנשמור על קשר ואז גם החלפנו מסנג'ר כדי שהתקשורת תהיה יותר נוחה.

 

לדאריו, עוד בחור מסובך שהכרתי, אני מקדיש את השיר של אבריל לאבין - Complicated משנת 2002:

 

 


 

ב. דאריו - פגישה שניה, חרמנות בחוף הים

 

כמה ימים אחר כך נפגשנו שוב. האמת שלא חיפשתי סקס ורציתי סתם לשבת איתו בבית קפה אולי על שפת הים ולהעביר זמן נחמד יחד, אבל לדאריו היה רעיון אחר. "במקום לשבת בבית קפה על שפת הים, בוא נלך לים" הוא הציע. אמרתי לו שאני בעבודה ואין לי בגד ים, מגבות וכו', אבל דאריו אמר שאין שום בעיה והוא יביא לי כבר. זרמתי עם זה ושעה אחר כך כבר היינו בחוף הים של עיר מגוריו משתכשכים במים ונמנעים מלגעת זה בזה, כי בכל זאת זה היה בחוף ציבורי למרות שהיינו בקצה הרחוק בו היו רק מעט מתרחצים. אחרי כמה זמן אמר דאריו שצורב לו והתברר שהמדוזות הגיעו לחוף. לא היה מצב להשאר עוד במים ויצאנו לחוף. ישבנו זה ליד זה והייתי מת לגעת בו ומרוב שחשבתי על זה אפילו קצת עמד לי וזה היה גלוי לגמרי כי בגד הים שהביא לי דאריו היה מהסוג הצמוד צמוד. שמתי על בגד הים מכנסיים קצרים שהוא גם הביא אבל דאריו חייך ואמר לי: "אתה חרמן.."

 

העפתי מבט לעבר הדיונות שמעל החוף ושאלתי אם בא לו שנמצא מקום קצת יותר פרטי ודאריו אמר שהוא מכיר מקום כזה במרחק לא רב, אם כי באמצע היום הוא לא כל כך בטוח. אמרתי לו שנלך לשם ונראה כבר. התרחצנו במקלחות של החוף ועפנו לרכב ומשם נסענו כמה דקות עד שהגענו לפינה נסתרת שהוא מכיר, לא רחוק מהחוף. עצרתי את הרכב והבטנו לראות שאין אף אחד בסביבה. היה קצת מלחיץ ככה להתפשט באמצע היום ברכב, אבל כשהזין עומד השכל בורח.

 

התפשטנו ועברנו לספסל האחורי. דאריו קצת מצץ לי ואז התיישב בחיקי עם הפנים אלי. הרגשתי את הלחץ שלו כל פעם שהיה נדמה לו שאיזה רכב מתקרב. ליתר בטחון פתחתי את מגן השמש הכסוף שיש לי ברכב ושמתי אותו על החלון האחורי שיסתיר קצת. כיוונתי את הזין לפתח שלו והושבתי אותו בעדינות על הזין המשתוקק שלי. התנשקנו ללא הרף. כבר אמרתי כמה הוא מנשק טוב וההרגשה היה מעולה. המשכנו להתנשק כך כשהוא רוכב לי על הזין, היה נעים אבל היה צפוף שם ברכב. "שנצא?" שאלתי אותו, מתכוון לכך שנצא מהרכב ונזדיין בעמידה בחוץ, ודאריו אמר לי באנחת רווחה מסוימת "כן", אבל כשפתחתי את הדלת לצאת החוצה הבנתי מתגובתו שהוא חשב שאני מתכוון לצאת מתוכו ולא לצאת מהרכב.

 

כך או כך דאריו זרם איתי בכל זאת. נעמד מחוץ לרכב כשהוא נשען עליו וחדרתי לתוכו שוב. היה אחלה לזיין אותו בעמידה אבל מרוב לחץ שמא יגיע מישהו, לא הצלחנו לגמור שנינו. אחר כך התיישבנו שוב ברכב, דאריו אונן לעצמו וליטף אותי קצת עד שהוא גמר ואילו אני ויתרתי. אני לא ממש אוהב להביא ביד והייתי חרמן יותר מדי לזיון בשביל להסתפק בשחרור ידני. אולי בפעם אחרת אגמור, אולי עם מישהו אחר. יותר מכל רציתי כבר מקלחת ומיטה כי זה היה יום עמוס ומעייף בו נסעתי די הרבה.

 

בערב קיבלתי הודעה מדאריו שהיה אמנם נחמד אבל כל הסיטואציה הלחיצה אותו מאוד, שקצת נסחפנו להזדיין ככה באמצע היום שם במקום פתוח ושהוא רוצה להרגיע. הוא גם אמר לי ששם ביד, ליד הברזיה ראה איזו בחורה שנדלק עליה ואז ירד לו ממני לכמה דקות, אבל כבחור מנומס הוא לא יתחיל עם מישהי כשהוא בא לשם איתי, אז לא אמר לה כלום. בכל אופן כל הענין הביא אותו להרהורים על כך שהוא לא רוצה יותר לעשות שטויות ואולי קצת להגמל מהצורך שלו בגברים. תחושות האשם הקתוליות שלו העיקו עליו יותר ויותר וכשהגיעו למסלול התנגשות ישיר עם הסקס הטוב והיצרי שלנו, ידה של הקתוליות היתה על העליונה.

   

הסקס על חוף הים הזה הזכיר לי את אחת הנעימות היפות ביותר שאני מכיר, נעימה משנת 1961 שמשרה עלי רוגע - Stranger On The Shore Mr. Acker Bilk, כאן:

 

 


 

ג. דאריו - אני לא מוותר כל כך מהר

  

אחרי שבועיים לא יכולתי יותר להתאפק. הרגשתי ערגה בלתי נשלטת לדאריו, לחיוך שלו, לדיבור השקט והקצת מהוסס שלו, לגוף שלו, לסקס איתו. רציתי אותו יותר ממה שרציתי בחור כלשהו כבר זמן מה. רציתי לא רק סקס סתמי, רציתי יותר. הרגשתי שאם נשאר בקשר והוא ישחרר את המעצורים שלו, אז הוא כל מה שאני צריך. הרגשתי שבשבילו אני מוכן לחשוב שוב [דבר שלא קרה לי כבר הרבה זמן] לוותר על כל הסטוצים עם הבחורים האחרים ולהסתפק בדאריו. קשה לי להאמין שזה אפשרי, אבל החלטתי לא לוותר כל כך מהר. היתה לי איזו תחושה עמומה שאולי דאריו קצת מתחמק ממני כשכל פעם שנכנס למסנג'ר וראה שאני מחובר הוא מהר עף משם. החלטתי לעשות מעשה והשארתי לו הודעה שחשבתי עליו. למחרת כשדאריו נכנס למסן, הוא לא ברח, אלא כבחור מנומס ענה לי בחביבות להודעה ששלחתי ואז התחילה שיחה ארוכה מאוד ביננו. בשיחה הזו התבררו לי כמה דברים: קודם כל שדאריו לא עשה סקס עם אף אחד חוץ ממני מאז שחזר לארץ לפני קרוב לחודש. שנית, דאריו אמר לי שמי שעושה איתי סקס צריך להיות שמח. כששאלתי למה, הוא אמר: "כי אתה חמוד, ובסקס אתה טוב, גוף סקסי, זין טוב ומתנשק טוב". אמרתי לו שגם אני נמשך אליו מאוד כפי שכבר מזמן לא הרגשתי כל כך כלפי מישהו ודאריו אמר שגם אני מוצא חן בעיניו, אבל כשיש כימיה כי הוא עלול לרצות עוד, להתגעגע ולהתאהב, אבל בגלל שהוא רוצה להכיר בחורה ולהתחתן, זה מסוכן מבחינתו.

 

אני מבין את כל ההסברים השכלתניים של דאריו, אבל אני לא יכול להתגבר על זה. מבט במצלמת המסן על  חצי גופו העליון הערום, על העינים הבהירות המדהימות שלו, על החיוך המקסים והקצת ביישני שלו, שמיעת קולו הרגוע והנעים לאוזן, זכרון עורו ונשיקותיו המדהימות, פשוט מעבירים בי רטט. ניסיתי את כל כוחות הפיתוי שלי שנמשיך להפגש עד שימצא את הבחורה שלו. אולי זה אנוכי מצידי, אבל אני יודע שזו רק שאלה של זמן עד שמשהו או מישהו יגרום לו להתפתות ולא הייתי רוצה שזה יקרה לו עם מישהו אחר, אלא איתי. דאריו לא אמר כן אבל גם לא אמר לא.

 

ולדאריו המקסים, שלמרות שאני כל כך רוצה אני סקפטי אם זה יקרה,  אני מקדיש עוד שיר. השיר (It's in his kiss) The Shoop Shoop Song הוא במקור משנת 1964, אבל כאן בחרתי דווקא את גרסתה המאוחרת יותר של Cher לשיר הזה, משנת 1990 שניתן לראות כאן:

 

 

 

נכתב על ידי , 25/6/2009 12:05   בקטגוריות אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, בהירים, ביסקסואליות, אוראלי, גייז, געגועים, הומואים, הזדמנות שניה, הרהורים, התחלות חדשות, התנזרות, התפרפרויות, חרמנות, לא חשוב הגיל, מוסיקה, ים, ליטופים, מצב רוח, משיכה, נשיקות, סבלנות, סטוצים, סקס, סקס ברכב, פגישה, פיתוי, ציפיות, רגשות, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים, סקס במקלחת  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סיון ב-29/6/2009 12:22
 




דפים:  
568,328
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)