לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הוא רצה להיות הראשון לשנת 2014



הוא רצה להיות הראשון שלי לשנה החדשה, אבל לי היו פרפרים תימניים בראש, אז לאכזבתו הרבה לא הסכמתי לקבוע איתו כלום לתחילת השנה.

 

פרפר תימני אחד, יזיז ותיק שאני רוצה לחדש איתו את הקשר, התפרפר לו כצפוי, אבל לפחות התקשר להסביר. עושה רושם שלראשונה מזה זמן רב מתחיל להיות אכפת לו שבאמת נפגש ולא רק נתקשקש. נראה מתי זה יצא לפעול.

 

מצידו של הפרפר התימני השני החייל, היתה דממת אלחוט. רציתי להיות הגבר הראשון שלו, אבל נראה לי שאני לא אהיה כלום שלו. הוא אמור כבר היה להיות בדרך הביתה או בבית, אבל הוא לא ענה לסמסים שלי ואני תוהה אם הבריז או שעדיין יצור איתי קשר לקראת השעה בה קבענו להפגש.

 

יש עוד אופציות למי שיהיה הראשון לשנה החדשה אבל אפילו לא התחלתי לחשוב על זה כי לי זה לא ממש משנה. מבחינתי זה יום רגיל ככל הימים.

 

אבל בשביל המאוהב זה לא יום רגיל. היה חשוב לו להיות הראשון שלי לשנה החדשה. הוא רצה להרגיש מיוחד ולא יזיז או סטוץ רגיל ככל הסטוצים שלי. המאוהב הוא בחור בהיר חטוב חלק עיניים כחולות מחבר העמים לשעבר. הוא גם לא ילד, בשנות השלושים שלו, ואני אכזבתי אותו שבניתי על שני התימנים ההם להיום ולא רציתי לסגור לי את האופציות להפגש איתם, אז אמרתי לו לא.

 

יצא המצב שהיום בין לבין היו לי סידורים בעיר בה המאוהב גר ועובד, אז קפצתי אליו בהפסקת צהרים לומר לו שלום. הוא עדיין לא זכה להיות הסקס הראשון שלי לשנה הזו, אבל זו עדיין אפשרות תיאורטית, כי עדיין לא היה לי סקס בשנה זו עם אף אחד. כשנפגשנו ראיתי את התשוקה והשמחה בעיניים שלו. הוא עלה לרכב וביקש שאסע למקום קצת יותר מרוחק ממקום עבודתו.

 

שם הוא זכה להיות החיבוק הראשון שלי עם גבר לשנה זו וגם אני שלו, הנשיקה הראשונה, הייתי הראשון שחש את החור החם והלח שלו [עם האצבע בלבד] והוא היה הראשון שהעמיד לי את הזין ואז ירד לי בשקיקה רבה, מתעלם מהמכוניות החולפות ברחוב באמצע היום.

 

מגיע למאוהב להיות הראשון שלי לשנה הזו, אם זה כל כך חשוב לו. הוא כל כך טוב. לא רק בסקס שתמיד מוצלח איתו, אלא בכל היחס שהוא נותן לי. רק אני כמו איזה בן זונה מנייאק, במקום לתת לו את המקום המגיע לו, מעדיף עליו פרפרים חומקניים. כי הוא תמיד שם, הוא תמיד זמין למקרה שיתחשק לי להפגש איתו. הוא כל כך קל, אז למה אני עושה לו חיים כל כך קשים?

 

אולי זו עוצמת האהבה שלו שמרתיעה אותי, עוצמת ההזדקקות. אולי אני חושש מאובדן החופש והעצמאות שלי ואולי כמו פאקינג אידיוט מטומטם אני לא יכול לפתח רגשות במקום שהכל כל כך קל. למה תמיד רגשות כרוכים אצלי בכאב וסבל? מה השריטה הזו? אם רק הייתי מתאהב במאוהב הזה שנראה דומה לבחור שבתמונה משמאל, הכל היה יכול להיות כל כך נפלא...

 

אז מי יהיה הראשון לשנה זו? 10, 9, 8, 6, 5, 4, 3, 2, 1... היתה האסוציאציה לשיר הבא משנת 1978,  -  Dan Hartman - Instant Replay :

 

 

 


נכתב על ידי , 2/1/2014 16:12   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אמת, אסוציאציות, ברכב, הברזה, הומואים, גייז, הפעם הראשונה, התמסרות, חיבוקים, חרמנות, מציצות, משיכה, נשיקות, פגישה, פיתוי, ציפיות, תמונות, תסכולים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של alon ב-17/3/2019 13:43
 



על דממה והזדמנות - 2 [לכל שבת יש מוצאי שבת]


 

חוק מרפי קובע שכל ההזדמנויות הטובות יגיעו כשאני לא יכול לקבל אותן, ודווקא כשאני פנוי אין כלום. זה מה שקרה במשך כל השבת, אבל כמו שאומרים: "לכל שבת יש מוצאי שבת" וכשהגיע מוצאי שבת הסנונית הראשונה באה בדמות יזיז מוכר, גבי, 43, המבוגר הסקסי ביותר שאני מכיר. הפעם גבי היה חרמן לסקס חזק ומהיר וזה מה שהוא קיבל ממני. אמנם שנינו גמרנו בכייף, ודי מהר, אבל לא נהניתי כפי שנהניתי איתו בעבר בסקס אינטימי ארוך ומחרמן. כל הענין היה מהיר מדי, מיכני מדי וקר מדי לטעמי. נראה לי שחצי שעה אחרי שנכנסתי כבר הייתי בדרך החוצה בתחושה שמיציתי איתו את הקטע ושהוא כבר לא עושה לי את זה כמו פעם.

 

יצאתי מביתו של גבי בלילה ופתחתי את הלפטופ. ידעתי שהלילה הזה אני מתפרע, כמה שאוכל. מבחינת הזמן לא הייתי מוגבל במיוחד וצללתי לתוך אטרף. זמן קצר אחר כך התחיל לצ'וטט איתי בחור חמוד רזה מאוד וחלק, שנראה נערי וצעיר מגילו. מורן, 24, שלח לי תמונות סקסיות מאוד וגם התמונות שלי חירמנו אותו כמו שצריך. חיפוש מהיר במחשב גילה לי שכבר היו לי איתו כמה סבבים של שיחות בעבר בכרטיס זה או אחר, אשר לא הניבו כל תוצאה, אבל הלילה זה הלך יותר טוב מהמצופה.

 

בלילות הבחורים חרמנים יותר והחפירות קצרות יותר, וזה שיחק לטובתי הפעם. עוד דבר ששיחק לטובתי היה העובדה שמורן מיהר לאיזה שהוא מקום ועזב בטרם קיבל ממני תמונת פנים [אני לא פוטוגני ותמונת הפנים מפילה אותי הרבה פעמים...] והחלפנו טלפונים. אמרתי לו שאני בעוד שעה מגיע לאזור שלו ואצלצל אליו. כעבור שעה קלה כבר היינו בפינת הרחוב בה פגשנו ומורן נכנס לרכב. נדלקתי על המראה הרזה שחיפי חלק שלו, שהיה עוד יותר מוצלח מהתמונות ומורן זרם איתי והנחה אותי בדרך לאיזו פינה שוממה.

 

חצות הלילה, אני ומורן ברכב, והבנתי ממנו בדרך שהוא בראש למציצות בלבד, אך לי כבר היו תוכניות על הישבן הקטן והמדליק שלו. עצרנו באה מקום שאמור היה להיות שומם אבל פה ושם עבר עוד רכב עם זוגות נוספים שחיפשו מקום "שומם" להתמזמזות או יותר. לא עשיתי חשבון לאף אחד. הורדתי מכנסיים וגם מורן הוריד ואז הוא ירד לי למציצה חמה כאש.

 

מורן מצץ לי ואני שמתי לב גם שיש לו זין גדול משלו. ליטפתי לו קצת את הזין אבל עברתי מהר למה שהרבה יותר הדליק אותי, וזה הישבן הקטן והרך שלו. מורן היה חלק כמעט לגמרי בכל גופו וגם בישבן. שלחתי אצבע אחת לגשש באזור החור שלו והוא היה חם ומזמין. הרטבתי קצת את האצבע והחדרתי אותה קלות פנימה. החור שלו נראה לי מזמין ומוכן לקבל כמו שצריך. הוא גם היה נקי מאוד ואהבתי את זה.

 

אחרי מציצות לוהטות רציתי יותר. לא ענין אותי כלום, רק רציתי להשחיל אותו שם במקום, ואמרתי למורן שאני רוצה להרגיש את הישבן שלו קצת. מורן כבר היה מספיק חרמן כדי לשכוח מהרעיון המקורי שלו שהוא בא למציצה בלבד, הוריד את כל בגדיו והתיישב לי בהדרגה על הזין. התחושה היתה מדהימה, אבל היה לי חם מדי וצפוף מדי ברכב. הסתובבנו וניסיתי לזיין אותו בדוגי בתוך הרכב וזה היה טוב, אבל שוב, לא ממש נוח. אולי גם לא הייתי במלוא כוחי כי רק שעה לה קודם לכן סיימתי לזיין את גבי ולגמור עליו את מה שהיה לי, אבל למורן לא הפריע. הוא גמר בכייף ואחר כך עוד המשיך להתמזמז איתי זמן מה, עד שהחלטתי לוותר.

 

ידעתי שכשאני לא בשיא חרמנותי, אז תנאים לא נוחים של צפיפות וחום, מורידים לי. הייתי מת להיות באותו רגע עם מורן באיזה חדר נוח על מיטה טובה עם מזגן נעים, אבל לא היה זמן לכך. דיברנו על אפשרות שנפגש שוב. מורן אמר שנהנה ואהב את הזין שלי ואני אמרתי לו שאם נהיה במקום נוח יותר הוא יראה עוד הרבה ממה שאני יודע. אני לא יודע אם הוא באמת התכוון למה שאמר ואם באמת נפגש שוב. אני מקווה שזה יקרה כי אני מרגיש שעוד לא מיציתי אפילו לא חלק קטן מהפוטנציאל של הכייף שיכול להיות בסקס עם הבחור החמוד הזה.

 

החזרתי את מורן למקום שממנו לקחתי אותו ונסעתי עוד שני רחובות עד שנעצרתי בצד ופתחתי שוב את הלפטופ. היתה שעה אחת וחצי בלילה, אבל הסקס בלי הגמירה עם מורן, הרים את חרמנותי לגבהים חדשים. לשמחתי גיליתי באטרף הפתעה נעימה, בדמותו של בחור שלא ראיתי כבר יותר משנה ואשר בא לי מאוד להפגש איתו שוב.

 

את דין, 19, כוסון יפיוף ונערי פגשתי כבר כמה פעמים בעבר, הראשונה בהן כשהיה בן 17 ומשהו. לימים הוא שינה את טעמו והחליט שמה שהוא מחפש זה רק חיילים חתיכים או בסביבות הגיל הזה ובמצב הזה כמובן שלא היה לו מה לחפש אצלי. לפני כמה חודשים, אחרי שנה שלא דיברנו, דין פנה אלי ביוזמתו ונראה כי גילה בי ענין מחודש, אך שוב לא יצא לנו להפגש.

 

בלילה ההזוי הזה, כשראיתי שדין מחובר החלטתי לנסות את מזלי ופניתי אליו במילים: "היי חתיך מה המצב?"

דין השיב: "בסדר בייבי מה איתך מותק?"

אני: "בא לך להפגש עכשיו? :)"

דין: " בכייף! מתאים לך? איפה אתה עכשיו?"

 

אחרי שקבענו מה שקבענו יצאתי לנסיעה מהירה עשרים דקות אחר כך הייתי אצלו בישוב. אספתי אותו משם לאיזה צימר חמוד שמשכיר חדרים לפי שעות וכשהגענו הופתעתי כמה שדין היה להוט. או שהיה מאוד חרמן או שהתגעגע אלי ואל הסקס שלנו. כך או כך, היה סקסי מאוד. השנה ומשהו הזו שלא נפגשנו חיטבה את גופו היטב. הנער הפך לבחור צעיר אם כי לא פחות סקסי ומושך. דין חיבק אותי בעוצמה ונישק עמוק וברטט. הליטופים שלו קיוו לגעת בכל פיסת גוף ממני שהוא יכול היה לקבל. הזמן כאילו עצר מלכת. כאילו לא עבר שנה ומשהו מאז פגישתנו האחרונה. כאילו לא חלפו כבר שנתיים מפגישתנו הראשונה. כמו מגנט נמשכנו זה לזה ופשוט שכבנו ערומים, צמודים ומתחממים זה עם גופו של זה.

 

כמה דקות אחר כך, דין כבר כיוון את עצמו למה שהוא הכי אוהב, לטיפול אוראלי יסודי בזין שלי. הוא שאב, ליקק ובלע והוא הפנה אלי את ישבנו החלק לרימינג קליל ואז נשכב עלי וחיכך את ישבנו על הזין שלי בתנועות של כאילו זיון. דין לא אוהב חדירות, אבל גופו החלק והחטוב וישבנו העגלגל היו מספיק חמים ומחרמנים כדי שאגיע לשיא גם בלי זה וגם דין התיז בעוצמה רבה את כל מה שהיה לו, ועדיין נותר חרמן למיזמוזים במקלחת שאחרי.

 

היה כייף לסיים את הלילה ההזוי הזה עם דין. אחרי חמש וחצי שעות, מאה ומשהו קילומטרים של נסיעות, שלושה זיונים ושתי גמירות. חזרתי הביתה, עייף אך מרוצה.

 

ונחתום בשיר על מוצאי שבת שאני אוהב Cat Stevens - Another Saturday Night משנת 1974, שהיא גרסתו לשיר מקורי של סם קוק משנת 1963, אבל גרסתו של קט סטיבנס חביבה עלי יותר:

 

 

 

נכתב על ידי , 18/11/2010 00:56   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, ברכב, גייז, גמירות, הומואים, התפרפרויות, חושניות, חיפוש, חרמנות, יזיזות, ישבנים, לא חשוב הגיל, מוסיקה, משיכה, סטוצים, סקס, פגישה, פיתוי, פנטזיות, צעירים, רימינג, שחיף, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פסיכולוג חובבן ב-21/11/2010 15:35
 



תזדיין איתו כמה שיותר מהר ותעשה את זה שוב ושוב - I just wanna feel חלק ט'


 

"סיפרתי לחבר הכי טוב שלי עליך" אמר לי שחר כשנפגשנו השבוע וישבנו ברכב.

"נו, ומה הוא אמר חוץ מהעצות שלו שתזהר ותתקדם לאט?" שאלתי.

"הוא אמר לי: תזדיין איתו כמה שיותר מהר ותעשה את זה שוב ושוב" ענה שחר.

"אהבתי את העצה של החבר הזה שלך" אמרתי לו "אבל זה קצת מפתיע. יש לך מושג למה הוא אמר את זה?".

"כי הוא יודע שכשאני נמשך למישהו, סקס עוזר לי לחזק את הקשר".

"מעניין שגם החבר הירושלמי שלי, תהה השבוע איך יתכן שאחרי כל המפגשים שלנו בשבועיים האחרונים, עדיין לא עשינו את זה."

"וחוץ מזה הוא אמר עוד משהו?"

"כן, הוא הזהיר אותי לשמור על עצמי שלא אפגע אם זה לא ילך כמו שאני מאמין שילך איתך. חוץ מזה הוא גם אמר שלפעמים כשהסקס לא מוצלח אז כל המשיכה והתרגשות חולפת לה, אבל אני אמרתי לו שהתחושה שלי היא שיהיה סקס מצויין איתך".

"גם אני חושב כך" אמר שחר וחזרנו להתנשק ולהתחרמן וקצת, עד שבאמת זה יקרה.

 

אני לא ממהר איתו לשום מקום. כשהזמן יהיה נכון, נגיע גם לזה, ועם שני מליצי יושר מהצד שלו ומהצד שלי, אולי זה לא יקח כל כך הרבה זמן כמו שחשבתי מקודם. בסופו של דבר גם שחר אוהב סקס וכל מגע שלנו מעביר בו צמרמורת של תשוקה, בדיוק כמו שהוא מעביר בי. אבל מעבר לסקס ולחרמנות, מה שחשוב לי יותר זה שהוא יפתח אט אט בפני. אנחנו מתקדמים לשם, באיטיות קצת מייאשת אבל העיקר שמתקדמים. חוט של ידידות מתחיל להתרקם ביננו. חוט שהולך ונרקם ככל שאנחנו מדברים ומתייעצים זה עם זה על ענינים יומיומיים המעסיקים אותנו או מספרים זה לזה חוויות מהעבר האישי. זה נחמד וזה כייף וזה מוסיף נופך נוסף לקשר שלנו.

 

הפעם אני מקדיש לשחר את השיר Inner Smile - Texas משנת 2001:

 

 

נכתב על ידי , 25/2/2010 20:47   בקטגוריות אינטימיות, אירוטי, אמת, אנרגיה מינית, אסוציאציות, בהירים, בין תדמיות למציאות, ברכב, התחלות קשות, התרגשות, חרמנות, מוסיקה, מצב רוח, משיכה, סקס, פגישה, פיתוי, ציפיות, רגשות, תמונות, תשוקה, תקווה, אהבה ויחסים, אופטימי, עצות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-2/3/2010 13:20
 




דפים:  
568,878
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)