לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

דז'ה וו



כמה ימים אחר כך, דני התימני הבהיר הרזה, נסע לחו"ל. "איך תסתדר כשאני לא אהיה פה? הוא שאל, ואני עניתי על שאלתו בשאלה משלי, או יותר אמירה: "השאלה היא לא איך אני אסתדר, אלא מה אתה תעשה שם..." זה היה מלווה בקריצה רבת משמעות ודני הגיב באיזו אמירה לא ברורה שממנה אפשר להבין שהוא לא נוסע לשם באיזה ראש חרמני לטרוף את העולם. אולי זה מה שהוא חשב בהתחלה, אני אני יודע מה ארצות הברית עושה לו, וחששתי. אני יודע כמה רב הפיתוי בשבילו בארצות הברית. כמה קל לו להרגיש חופשי שם, כמה מגננות הדומיניות שלו מול ההומואים הישראלים שהוא לא כל כך אוהב, יפלו מול גברים אמריקאים מסוקסים שחומים ושחורים שמתים על גופו הנערי הרזה.

לפני זמן מה מצאתי שיש לו כרטיס בגרינדר, ואני מסתכל שם לפעמים, במיוחד לראות מה איתו. בשבוע הראשון שהוא היה שם הוא לא נכנס לגרינדר בכלל, אבל בשלושת - ארבעת הימים האחרונים שהוא היה שם הוא היה בגרינדר נון סטוף. שאלתי אותו "אז איך החופשה?" והוא ענה לי: "בינתיים סוף. כמה מתחילים איתי פה, אתה לא יודע. חתיכים. כל אחד פה גבר גבר".
"אמממ...ובדקת אותם?" שאלתי בחשש.
"אתמול כמעט... חחח... לא היה לי אומץ. אולי היום אני אקבל ביצים. נראה."
"אל תקבל. תחזור חרמן :)" אמרתי לו בתקווה, אבל ידעתי שהרכבת כבר עזבה את התחנה.

עברו עוד יומיים שלושה וכשידעתי שהוא כבר אמור לחזור לארץ שאלתי אותו: היו חוויות מעניינות?"
"היה הרבה גלוי ונסתר...חחח" הוא ענה וחשתיח דקירה חזקה. זהו. את הנעשה אין להשיב.
"אז העזת בסוף..." שאלתי/אמרתי ודני השיב: "כן חחח. סיפורים ארוכים. לא לצ'אט" והתרגשתי מבואס לגמרי, באופן שקשה להסביר אותו. הבנתי שהוא התפרע בסשנים ארוכים בימים האחרונים שלו בחו"ל. שהוא נהנה כפי שלא נהנה כבר זמן רב, ותחושת הבטן הכי עמוקה שלי היא שהוא חזק בראש אחר. בראש שכבר לא כל כך חושק בי ושיקח לו זמן להתאפס על עצמו ולהתכוונן חזרה אלי. מהנסיעה הקודמת שלו לארה"ב שממנה הוא חזר חצי מאוהב באיזה בחור שחור, למדתי לקח. חודשים אחר כך לקח לו עד שהוא נפגש איתי שוב. משהו התקלקל אז ביננו. אני מודאג הפעם וחושש שהסיפור יחזור על עצמו. תחושת דז'ה וו.

דיברנו שוב כמה ימים אחרי שחזר והוא שיחרר עוד פיסת מידע. סיפר לי שפגש בחו"ל אולי את הגבר הכי סקסי בחיים שלו. חצי ברזילאי וחצי קובני. לא שחור, אלא בעל עור קפוצ'ינו משגע. הוא אמר שיש לו גם תמונות. מעניין אם ישלח לי. הסקרנות והקנאה אוכלות אותי. הוא הוסיף גם שהיה שם כזה חרמן כי יש שם חתיכים וחתיכות אש. "אתה לא מבין איזה כמויות גמרתי שם. חחח". אחר כך הוא הוסיף שלא היה רק עם החתיך ההוא אלא היו כמה ושבהזדמנות הוא יספר לי. בדיוק מה שחששתי קרה. 

ואולי הפעם זה אפילו יותר גרוע. מאז שחזר ארצה והוא ממשיך לשרוץ בגרינדר, אולי לחפש המשך למה שהיה לו בחו"ל, אבל עם גברים אחרים ולא איתי. הוא רמז למשהו כזה כשאמר לי "חייב להתנער מהומואים. התחלתי לחשוב על זה יותר מדי מאז הנסיעה" ואני תהיתי אם הוא רק חשב או גם עשה. בכל אופן להזמנתי להפגש הלילה הוא לא נענה. אמר שהוא כבר קבע להזדיין עם הקבועה שלו. כן, בחורה. זה מתקשר לרצון שלו להתנער מהומואים. אני רק מקווה שהוא לא יתנער מכל הגברים ובכל זאת יפגש איתי בהזדמנות, אבל הסקפטיות עולה לי. אחר כך שאלתי אותו ישירות. אמרתי לו: "בוא נפגש בהקדם... ואולי אני אהיה הגבר הראשון שלך בארץ, אלא אם כבר הספקת..." ודני ענה: "ממש הספקתי...חחח.. אתה תהיה הראשון". נו טוב, לפחות זה.

דווקא השבוע שבו אני הרבה יותר פנוי, ואפילו בלילות, יש לי הרגשה שאנחנו לא ניפגש. מרגיז. תחושה של בזבוז. נראה מה יהיה. השאלה אם הוא ירצה. וזה מביא אותי לשיר שבחרתי הפעם משנת 1979 - 

Abba - Voulez-Vous:

 



נכתב על ידי , 16/3/2015 14:59   בקטגוריות אירוטי, אמת, אנרגיה מינית, אסוציאציות, גייז, דו מיני, הרהורים, התפרפרויות, חושניות, חרמנות, יזיזות, מוסיקה, פיתוי, ציפיות, צעירים, קנאה, שחיף, רזים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא חרמן, אה?




בסופו של דבר נפגשתי עם דני השחיף התימני הבהיר ונסענו לגעש. למרבה ההפעה הוא אפילו לא אחר לפגישה, שזה מבחינתי היה סימן שלילי לכך שהוא לא התארגן לסקס. אמנם הוא אמר לי מראש שהוא לא בראש לסקס, אבל לא אכחיש שבאיזה שהוא מקום מאוד קיוויתי שאחרי יותר מחודשיים שלא נפגשנו החרמנות תעשה את שלה. כשהתחלנו לרדת לחוף נשה רוח קלה ודני כבר רצה לחזור לקחת את הז'קט טרנינג שלו מהרב, אבל שיכנעתי אותו לוותר על זה ואמרתי לו : "בחוף יהיה חמים יותר  וחוץ מזה יש לך אותי". דני ויתר וזה היה אולי הסימן הראשון שהוא לא יתפוס ממני מרחק על החוף, אבל עוד לא ידעתי כמה ואיך. 


 


התיישבו על החוף והתפשטתי מייד. לדני לקח עוד קצת עד שגם הוא התפשט אבל הוא עשה זאת גם. בהתחלה רק דיברנו. אחרי הרבה זמן היה לנו הרבה דברים לספר זה לזה, אבל אחרי כמה זמן הוא בעיקר רצה להפקיר את דופו לקרני השמש הנעימות. מהר מדי הוא נשכב על הבטן וידעתי שבגלל שזה קורה מהר מדי זה לא משהו מזמין להתחרמנות כי אני יודע איך זה זורם איתו בדרך כלל. למרות זאת, היה קשה לי להתאפק אז התרוממתי קצת על הצד והתחלתי ללטף אותו. "אתה מסתיר לי את השמש" אמר דני, אז נשכבתי אבל המשכתי ללטף את הגב והישבן וטיפה נגיעות ליד החור שלו, לראות את תגובתו. כשניסיתי לנשק אותו, הוא לא נענה, ושוב הרחיק אותי ממנו.


 


זה היה הזמן המתאים להדליק את הג'וינט הראשון. עישנתי ממנו בתחילה לבדי ואחרי ששליש כבר נגמר הושטתי לו ודני לקח. באותו רגע ידעתי שיש סיכוי לקצת התחרמנויות ודני אכן החל ללטף אותי בעצמו, תחילה את הגוף ואז ידו הנעימה והרכה הגיעה גם לזיין שלי. המשכנו לעשן ולהתחרמן וברגע שהוא התחיל להסתכל לצדדים זה לבדוק שאין אף אחד בסביבה, ידעתי שהוא הולך למצוץ לי ואכן זה הגיע. כמה שהתגעגעתי למגע של שפתיו ופיו המתוק על הזין שלי וכמה שהיה כייף להרגיש אותם שוב.


 


בין ענני העשן הסתובב דני ונשכב שוב על הבטן. זה היה הרגע שחיכיתי לו, נשכבתי מעליו, שימנתי, והתחלתי להתחכך בישבנו הקטן והמדליק. כשהתחתי לחדור דני אמר בקול ענות חלושה: "לא, לא אחי" אבל מנסיון העבר אני יודע מה זה "לא" אמיתי אצלו ומה זה "לא" שמשמעותו "הייתי מעדיף שלא תטריף לי את הישבן שמת על הזין שלך לפני שאני לא אוכל לעצור את עצמי, אחי", אז אמרתי לו רק "כן, כן" והמשכתי בחדירה האיטיתי והבטוחה לתוכו. זה היה כל כך טוב. מה טוב? זה היה פאקינג מעולה. אחרי עוד כמה "לא, לא אחי" חלושים שנענו ב"כן, כן" מצידי עם חדירה הולכת ומעמיקה, התחלתי לפמפם אותו. זה כבר היה השלב שכל ההגנות שלו נפלו והוא התמסר בלהט לזין שלי המנגח בתוכו. דני שלח את ידו לאחור ואף דחק והצמיד אותי אליו עוד יותר בזמן שאני מפמפם ונהנה בטירוף, עד הגמירה המדהימה. אחרי שגמרתי הסתובבנו על הצד והמשכתי לזיין אותו כשהוא מביא ביד עד שהשפריץ בעוצמה על החול.


 


נראש לי שכבר איזה חצי שנה לא היה לנו זיון כל כך טוב, ואחרי שגמרנו אמרתי לו בחיוך: "לא חרמן,אה?". דני ענה שלא אמר שהוא לא חרמן אלא שלא בראש לסקס ואז סיפר לי שהסיבה שלא רצה סקס היא שהוא קבע דייט ("מה דייט? זיון!" הוא תיקן את עצמו) עם איזו בחורה שהוא מזיין לפעמים. "אני סומך עליך שעד הערב כבר תעלה לך החרמנות לעוד גמירה" אמרתי לו ודני רק חייך.


 


 


 


 


 למרות שהיה סקס מעולה ממש, הרגשתי אחריו שאני עדיין חרמן. החייל המשיך להפציץ בהודעות כמו: "חייבים להפגש, והפעם נשארים מחוברים בלי סוף", "אני ממש חם", "בא לי לפגוש אותך כבר", "אני מת שתכנס אלי", "אני אוהב אותך", אני חרמן", "אני חייב אותך בתוכי עמוק", "מת עליך". התחרמנתי מאוד מכל ההודעות , אז למרות שהוא הזהיר אותי שהוא קצת מקורר והיה כמה ימים ממש סמרטוט מההתקררות הזו ולמרות שאמר שפוחד להדביק אותי, החלטתי להפגש איתו בכל זאת. זו היתה טעות. אמנם טחנתי לו את הצורה ממש חזק ועמוק, אולי הכי חזק מכל זיון שלנו, אבל לא כל כך נהניתי. אולי בגלל שכבר הייתי פחות חרמן ואולי בגלל שלא היה נקי לגמרי ואני רגיש מאוד לנקיון. החייל השעיר והרזה נהנה מאוד והשפריץ 4 פעמים. אחרי יומיים שלושה הבנתי שנדבקתי בהתקררות הזו שלו, ותפסתי את זה חזק והצטערתי עוד יותר. 


 


אז לכבוד דני החם והחייל המקורר בחרתי את השיר הבא משנת 2008 - Katy Perry - Hot N Cold:






 



נכתב על ידי , 11/2/2015 03:09   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, ג'וינט, גייז, גמירות, געגועים, הומואים, התמסרות, זין, חושניות, חרמנות, יזיזות, ליטופים, מוסיקה, געש, סקס על החוף, פגישה, פיתוי, צעירים, ציפיות, שחיף, שעירים, תימנים, תמונות, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא בטוח שאני בראש לסקס, הוא אמר


"לא בטוח שאני בראש לסקס",   הוא אמר,  כשדיברנו על נסיעה לגעש.  "נזרום למה שיהיה ותהיה מוכן לכל אופציה",  עניתי לו. "זהו,  שאני לא מתכונן לאופציות.  אם בא לך נבטל וניסע ביום אחר",  הוא אמר,  אבל אחרי ארבעה חודשים שלא נפגשנו ואחרי שבקושי נפגשנו פעמיים בשנה האחרונה,  לא רציתי לוותר,  אז נסענו.  שעה אחרי שהגענו לחוף ורק דיברנו,  ניקיתי לו גרגרי חול מהגב,  התחרמנתי מהמגע,  רכנתי להתנשק איתו,  הוא הגיב בשקיקה.  מהנשיקות עבר למציצות לוהטות ואז עשינו הפסקת עישון כי חששתי שיעצור אותי.  הג'ויינט שיחרר את היצרים עוד יותר,  והשמש והרוח הקלילה והמלטפת על החוף.  שוב הוא ירד לי למציצות לוהטות,  והנה אני מאחוריו,  משמן את החור ומתלהב לחדירה המיוחלת,  משחק לו על החריץ בדוגי,  משכיב אותו על הבטן ונשכב עליו כמעט ללא תנועה.  רק הזין אט אט מנסה לפלס דרכו פנימה.  "לא" הוא אומר בקול ענות חלושה,  אבל הישבן המתרומם קלות ורגליו המתפשקות אומרות לי "כן" ואני לא מתכוון לעצור.  עוד קצת ועוד קצת וכל הזין בתוכו.  מתחיל לפמפם והוא גונח מהנאה ועכשיו כבר אומר "כן, כן".   כמה התגעגענו זה לגופו של זה.  מתנועע בתוכו והוא מתרומם קלות לקלוט את הזין שלי עמוק יותר ויותר עם כל הדיפה, בהרמוניה מושלמת,   עד שאני מתפוצץ וגם הוא מתיז מטחי זרע על החול החם... 


 


סוף סוף,  אחרי ארבעה חודשים שלא נפגשנו... 

נכתב על ידי , 25/4/2014 22:51   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אנאלי, אנרגיה מינית, גייז, געש, דלוק, גמירות, ג'וינט, הומואים, העזה, התמדה, התמסרות, זין, חושניות, חרמנות, משיכה, סקס על החוף, פגישה, פיתוי, שחומים, שחיף, תימנים, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
568,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)