לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

Black magic


עם ג'ים, האפריקאי השחור בן ה- 23 אני מדבר כבר תקופה, וחיכיתי להזדמנות המתאימה להפגש איתו. אתמול היה יום מבאס. קבעתי עם איזה כוסון צעיר שחיף בן 22 בחוף געש, שיום קודם וידאתי איתו שזה סגור. הגעתי בשעה היעודה ואפילו לפני כן, אבל המנייאק לא הגיע, לא הודיע כולם, לא היה אונליין באטרף ופשוט התפוגג. חששתי שזה יקרה כשהוא סרב לתת לי טלפון בטענת דיסקרטיות, למרות שרציתי עוד אמצעי תקשורת חוץ מאטרף.

ירדתי לחוף והלכתי לכיוון השומם יותר, כי אני לא אוהב להיות במקום בו יש הרבה אנשים ומעדיף לחכות לאלה שמסתובבים על החוף ומחפשים. עברו לידי כמה בודדים אבל רק אחד מהם היה שווה. משום מה אפילו לא רמזתי לו כלום. הרגשתי מבואס ורופס. למרות שהייתי חרמן אחרי שלא זיינתי מתחילת השבוע, הזין שלי היה בקומה.

חשבתי שלא נורא כי היה לי על הכוונת עוד איזה חתיך בן 18 שאני מדבר איתו כבר זמן מה וכל הזמן דוחה ליום אחר. הפעם אמר שהוא בחופש ושבערב מתאים לו, אבל כמובן ברגע האמת החליט לדחות שוב. עכשיו אנחנו מדברים על מוצ"ש. נראה אם הפעם זה יקרה.

חזרתי מבואס למשרד, היו לי איזה הצעה או שניים מבחורים שאני מכיר, אבל בא לי משהו חדש. משהו מרענן, ואם זה לא היה אחד משני הצעירים המבריזנים ההם, עלה בדעתי לפתע ג'ים האפריקאי. הוא חתיך אמיתי. גבוה. חטוב, חלק, שחום, פנים יפות. לשמחתי גם היה פנוי ונסעתי להפגש איתו. הוא היה חמוד, עם חיוך יפה. מהר מאוד הבנתי שהוא לא אוהב נשיקות. מבאס, אבל לא נתתי לזה למנוע ממני להתנשק איתו. נכון שהיתה רק צרפתית קצרה ושאר הנשיקות היו נשיקות שפתיים קטנות כאלה, שנעשו על ידו בחיוך ביישני. ונכון שהוא שאל אותי למה אני מתנשק איתו כשהוא אמר שלא אוהב נשיקות, אבל עניתי לו שאני לא יכול לשלוט בדחף לנשק אותו. אבל השתדלתי לא להגזים ולא לתקוע לו את הלשון למעמקי הגרון, אלא רק בקטנה, ליצור תחושת אינטימיות חושנית שאני כל כך אוהב בסקס. דיברנו גם, אבל הבעיה עם ג'ים היא שהמבטא האפריקאי שלו כל כך כבד שחצי ממה שהוא אמר לא הבנתי. לא נורא, נהניתי לזיין אותו, והיה סבבה של חיבור לפעם ראשונה. הוא רכב לי על הזין כמו שצריך וקיבל גם על הגב, בדוגי ועל הבטן. בסופו של דבר גמרנו במקלחת בעמידה תחת המים הזורמים כשאני מתחכך בישבנו העסיסי והסקסי והוא מביא לעצמו ביד עד שהשפריץ חזק וטוב. ג'ים התגלה כקסם שחור אמיתי.

ואם כבר נגענו בשחורים אז יש לי עוד אחד שאני מזיין לפעמים. שחום חטוב רזה עם אפס אחוזי שומן. הוא כבר קרוב לגיל ארבעים, אבל יש לו את אחד הגופים היפים ביותר שחוויתי. פנים קצת פחות, אבל מה זה משנה. יש לו גם חור הדוק וצר שמאוד מתקשה לקבל, אז האתגר להכניע אותו ולזיין אותו יותר גדול ויותר מענג שזה קורה לפעמים בחלק מהמפגשים שלנו. הוא גר די קרוב, אבל לאחרונה הוא כבר לא ממוקם כמעט, אז יותר קשה להפגש איתו, אבל הוא שולח לי הודעות ואני מניח שפה ושם זה עוד יקרה.

הקסם השחור הזה מזכיר לי עוד מישהו. מישהו שהיה יקר לליבי והיו תקופות שהוא הטריף לי את החיים. אחרי שנה וחצי שלא דיברנו (ואפילו לא עניתי להודעה האחרונה שכתב לי אז) התחלנו לאחרונה לדבר מחדש, ושוב זה קרה ביוזמתו. הכוונה היא לדותן האתיופי שכישף אותי ולקח לי הרבה זמן להשתחרר ממנו. הפעם, הוא כבר קצת מעל גיל 30 ולשנינו אין יותר אשליות ואנחנו הרבה יותר מפוכחים לגבי מה שיכול לקרות ומה שלא. אני מאמין שיבוא היום ועוד אחזור להתחרע על הישבן הסקסי שלו כי זה בעצם כל מה שהוא רוצה ויכול, כפי שאמר לי. הוא כבר גר קצת יותר קרוב, והרגע המתאים בטח יגיע. שיקח את הזמן שלו.


 
אז ברוח הפוסט הזה החלטתי להקדיש לכל השחורים הקסומים האלה שמלהיטים לי את הזין, את אחד השירים היפים של סנטנה, משנת 1968. השיר אמנם מדבר על אישה קסומה שחורה, אבל מבחינתי הוא על הבחורים השחורים הקסומים האלה. אז קבלו את Santana - Black magic woman


נכתב על ידי , 18/8/2017 13:04   בקטגוריות אינטימיות, אירוטי, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, גייז, גמירות, געגועים, אכזבה, הפתעות בחיים, התחלות חדשות, התמסרות, התפרפרויות, זקפה, חושניות, חלקים, חרמנות, ישבנים, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סטוצים, סקס, פגישה, פיתוי, פנטזיות, צעירים, שחורים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוני ב-24/8/2017 09:55
 



Black is black


המוזר הוא שעל הבחור השחור הזה סיפר לי אחד מיזיזי הותיקים, "המאוהב", שניסה להתחיל איתו אך לא הצליח עד כה. חשבתי שהוא אקטיבי אבל כשיום אחד פתאום קלטתי את תמונתו בגריינדר, אמרתי לעצמי שאנסה בכל זאת. אין מה להפסיד, מקסימום זה יצליח. הגוף השחור החטוב-רזה והחלק שלו הדליק אותי. למרות שהוא מתקרב לגיל ארבעים, הוא נראה הרבה פחות והגיל לא שיחק תפקיד. הלוק היה בדיוטק מה שבא לי. היה לו גוף שחור מושלם. הוא לא אתיופי אלא מה שהאמריקאים קוראים Africaמ-American בפוליטיקלי קורקט. הוא חי בארץ והוא גר מרחק נסיעה קצר ממני אז לילה אחד נפגשנו. היה אש, למרות שהוא שיחק אותה קשה להשגה, כלומר הישבן שלו היה בלתי חדיר. עישנו חוץ מזה הכל. התחרמנו, התנשקנו, התלטפנו, מצצנו זה לזה וכשהשכבתי אותו על הבטן והתחלתי להחליק את הזין הלוהט שלי בחריץ שלו בתנועות של זיון, זמן קצר אחר כך הוא גמר באופן ספונטני בלי לגוע לעצמו בזין בכלל. אחרי מנוחה קרה להתאוששות, השכבתי אותו שוב על הבטן והפעם התחרעתי לו על הישבן יותר חזק, אם כי בלי חדירה, עד שהשפרצתי בעוצמה.

הפגישה השניה שלנו היתה ביוזמתו. אהבתי את זה והחלטתי שהפעם אני מנסה לחדור ולכבוש אותו עד הסוף. הוא כנראה לא כל כך פסיבי, למרות שנדלק לי על הזין. כשניסיתי לחדור בכל מיני תנחות הוא היה בונקר. הזין שלי בין פלחי ישבנו, על סף החור, התחושה היא חצי בפנים אבל אין מה לעשות. החור נותר סגור ומסוגר וקצת מאכזב. רציתי כל כך ונראה לי שגם הוא היה צריך רק עוד דחיפה אחת קטנה כדי להשתחרר. עשינו עוד ג'וינט והפעם הצעתי שהוא יתיישב לי על הזין כשאני שוכב על הגב. שימנתי את שנינו היטב והוא התחיל להתיישב. הזין שלי עמד כמו טיל ומת להכנס ולאט לאט ישבנו הרזה והמוצק יורד עליו. אני מגיע לפתח החור הבלתי חדיר, תופס אותו במותניו ומושך אותו אלי כשמרים את הזין למעלה ואז פאף... הזין נכנס. וואוו. התחושה היתה מדהימה. החור ההדוק שלו חירמן אותי בטירוף כשהתיישב לי על הזין עד הסוף. אבך מסתבר שאותו זה חירמן עוד יותר כי שניה אחרי זה הוא גמר שלף את עצמו מתוכי. היה חבל שלא המשיך, אבל העיקר שהמחסום נפרץ. נקווה שבפעם הבאה יוכל לקבל יותר. הפכתי אותו על הבטן, התחככתי בין פלחי ישבנו המדהים עד שגמרתי ממלא לו את הגב.

יזיז חדש? אולי. הוא גם ממש חמוד ונעים.

ואת ההשראה לכותרת הפוסט הזה נתן לי שיר ישן משנות השישים, שאני אוהב דווקא את גרסת הדיסקו שלו מ- 1977 -

Belle Epoque - Black Is Black:





נכתב על ידי , 12/11/2016 16:53   בקטגוריות אירוטי, אמת, אנאלי, אוראלי, אסוציאציות, גייז, גמירות, ג'וינט, זין, חושניות, חרמנות, ישבנים, התחלות חדשות, חלקים, מוסיקה, סקס, שחורים, שנות ה- 70, תשוקה, אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המצלמה ב-11/12/2016 15:24
 



(2) אתיופי חתיך או רוסי חתיך?


כל כך רציתי לעשות כייף מיוחד בגעש באותו יום ופניתי לכמה אנשים ושניים מהם היו הכי תכליתיים. האחד הוא האתיופי החתיך שפגשתי לפני כמה שבועות בגעש ומאז נפגשנו עוד פעם או פעמיים לסקס מעולה על החוף. והשני היה רוסי חתיך שזוף וסקסי שכבר שנים אני מדבר איתו און אנד אוף, אבל מעולם לא נפגשנו. שניהם בשלהי שנות העשרים שלהם ושניהם מושכים בטירוף.

כשהתחלנו לדבר לפני כמה שנים הוא בכלל הציג עצמו כאקטיבי וניסיתי לפתות אותו בכל זאת, אבל המרחק וחוסר המיקום הפריעו לממש את זה, כמו גם הסירוב המתמשך שלי לשלוח תמונת פנים עקב הארון העמוק ומצבי המיוחד. לימים ראיתי שהוא שינה את הפרופיל שלו לורסטילי ורק חיכיתי לרגע שההזדמנות הנכונה תגיע. לרוע המזל זה קרה בדיוק באותו זמן שגם האתיופי החתיך הודיע לי שהוא מגיע לגעש ושיחכה לי על החוף.

בראש שלי התגלגל תרחיש שאנחנו עושים שלישיה על החוף. ידעתי שהאתיופי בענין של שלישיה ושהרוסי הוא ורסטילי, אז הדמיון שלי כבר המריא לשמיים. הבעיה שאף אחד מהם לא ידע שאני בונה על שלישיה כזו. כשהגעתי לחוף בדיוק בכניסה פגשתי את הרוסי שהגיע באותו זמן, אז ירדנו יחד אל החוף ופנינו לכיוון ההפוך מהכיוון שידעתי שהאתיופי יושב בו. לא היתה לי כל דרך להודיע לאתיופי כלום כי בדרך כלל אין קליטה בגעש, אז בניתי על כך שאתחיל עם הרוסי וכשהענינים בינינו יתחממו, אשאל אותו מה דעתו לצרף עוד מישהו.

תוכניות לחוד ומציאות לחוד. עוד בטרם התחלנו להתמזמז אפילו, האתיופי פתאום עבר לידינו, כשהוא עושה ריצה על החוף. ידעתי שהטיימינג לא נכון. לא לומר לרוסי כלום ולא לומר לאתיופי כלום. לא רציתי שמישהו יובך לפני שאכין את הקרקע לזה כמו שצריך. אולי הייתי צריך לפחות לעשות לאתיופי שלום, אבל באותו רגע אני הייתי כל כך במבוכה שלא יכולתי להסביר לו מה אני מתכוון לעשות שלא רמזתי ולא סימנתי כלום. זו היתה טעות ובדיעבד אני יודע שכנראה שהפסדתי את האתיופי החתיך הזה לתמיד, אבל בין החתיך האתיופי והמוכר ולבין החתיך שטרם עשיתי איתו כלום, ידעתי בדיוק מה אני מעדיף באותו רגע. העדפתי את הריגוש, את הפיתוי ואת הכיבוש של בחור שרציתי להשיג כבר שנים. הפנטסיה שלי היתה שאולי כעבור כמה זמן האתיופי יעשה עוד סיבוב על החוף ואז אוכל להכניס אותו לענינים, אבל זה לא קרה.


בינתיים על החוף, אחרי שהתגברתי על המבוכה הראשונית שלי בלהתחיל לדעת במישהו חדש שאין לי מושג מה יהיו התגובות שלו, שלחתי יד מלטפת אל הגב החלק והזהוב שלו ואחר כך קירבתי את ראשי אליו לנשיקה מתוקה ראשונה, שהיתה בדיוק מה שרציתי שתהיה. חמה, חושנית וסקסית מאוד. הזין שלי התעורר לתחיה והרוסי החתיך לא פיספס את זה ושלח את ידו ללטף לי את הענינים. הבעיה היתה שישבו עוד כמה זוגות במרחק לא גדול מאיתנו, אז למרות שלפני שנפגשנו הוא היה מודאג שמא לא יהיה שום דבר מעניין בחוף, הפעם הוא התחיל להיו במבוכה לעשות את מה שבא לנו כל כך לעשות, בגלל שהם היו שם.

אבל, בסופו של דבר, החרמנות ניצחה את הביישנות, לפחות באופן חלקי. הסתובבנו הצידה כך שהגב שלי אליהם והחתיך הסקסי הזה ירד לי קצת ואחר כך סובב את גבו אלי, מקשית את עצמו לתנוחת כפיות, ואת זה כבר לא יכולתי להפסיד. שמתי מה שצריך והתחלתי לחדור אליו בעדינות. זה היה סקסי ומטריף לזיין אותו שם ככה, כשאנחנו מנסים לשכוח מכל מה שמסביב, אבל מלבד התנוחה הזו הוא לא הסכים לכל תנוחה אחרת שתחשוף אותו יותר ממה שגם ככה הוא נחשף. אני כשלעצמי לא הבנתי מה ההבדל. הרי לא היה שום ספק לזוג הבחורים שישבו 20 מטר מאיתנו לגבי מה שאנחנו עושים בדיוק, אז מה זה משנה אם אני מזיין אותו בכפיות על הצד או דופק אותו בדוגי או שהוא רוכב לי על הזין? אבל זה מה שהוא היה מוכן והשתדלתי ליהנות מזה כמה שיותר. 

היה ממש כייף איתו שם. עישנו כמה ג'וינטים שתינו קצת ומדי פעם הוא קצת מצץ לי בהחבא או שנתן לי לחדור לתוכו שוב, נהנה מקבלת הזין שלי עמוק עמוק לתוכ. אחרי שעתיים של כייף כזה, החרמנות שלנו כבר היתה בשיא והוא הסכים להצעה שלי לעלות למעלה על הצוק שמעל החוף ולחפש לעצמנו מקום נסתר שנוכל להזדיין בו כמו שצריך. העליה שבדרך כלל גומרת לי את האוויר בריאות, עברה הפעם הרבה יותר קל, כשידעתי מה מצפה לי בסופה.

לקחתי אותו לאיזו פינה נסתרת שאני מכיר מהעבר בין העצים והשיחים שמעל החוף, והיינו שם לבד לגמרי בצל העצים בלי אף אדם בסביבה. פרשתי את המחצלת והמגבת שלי והפעם כבר הזדיינו בכייך ובתשוקה בכל תנוחה שבא לנו בלי שאף אחד רואה ומפריע. גם טרטורו רעש של אופנוע שטח שנשמע באיזור לא הפריע לנו והמשכנו להזדיין בכייף עד שגמרנו בהנאה רבה.

זה היה אחד הזיונים הטובים שהיו לי עם בחור חדש ולא הצערתי לרגע על המחיר שידעתי שאשלם בכך שאפסיד את האתיופי החתיך ההוא. קיוויתי אמנם שאולי בעתיד הוא יסלח לי שדפקתי לו ברז, אבל לא נתתי לזה להפריע להנאה שלי. היתה לי פנטזיה כמה שנים על הרוסי הזהוב החתיך הזה והגשמתי אותה, ולהפתעתי הוא נהנה לא פחות ממני. אולי יום אחד יתמזל מזלי ואגשים גם את הפנטזיה לעשות שלישיה עם שניהם יחד...

והשיר שקפץ לי לראש כשחשבתי על שני הבחורים החתיכים ההם, הכל כך שונים זה מזה, היה מובן השיר Michael Jackson - Black Or White משנת 1991 (אגב, מי שרוצה להגיע ישר לתחילת השיר שידלק על ההקדמה ויגיע ישר לדקה 1:33 של הקליפ):

 




נכתב על ידי , 8/6/2016 16:31   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, בהירים, בחורשה, ג'וינט, גייז, געש, הברזה, הומואים, התפרפרויות, זין, חושניות, חרמנות, ים, ליטופים, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סטוצים, סקס על החוף, עיניים ירוקות..., פיתוי, פנטזיות, שחורים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
567,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)