לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אתה אדם שקל להתאהב בו, וזה בעיה



בזמן האחרון בווריאציה כזו או אחרת קיבלתי את המסר הזה מכמה אנשים שונים. החל מדותן שנעלם שוב אחרי שאמר לי שמתחיל להתאהב בי, המשך באחד מיזיזי הטובים, מרוקאי סקסי חטוב וחמוד בן שלושים וקצת שאמר לי שבטח שמתי לב שהוא קצת מתרחק בזמן האחרון, כי ככה זה אצלו שהוא מתקרב יותר מדי למישהו שטוב לו איתו, ולקינוח זה היה גם עם הערסון הנערי בן ה- 19 שהכרתי לאחרונה. לו שמורה זכות היוצרים על המשפט המדויק הזה שאמר לי אתמול כשהזדיינו בפעם השניה: "אתה אדם שקל להתאהב בו, וזה בעיה". הוא אף רמז עבה שכשהוא מרגיש ככה הוא פתאום יכול להעלם באופן חד. "תופעה מוכרת", אמרתי לו בעצב, כשאני נזכר בתעתועי דותן.

 

מצד אחד זה מחמיא לי שבחורים מוצאים בי משהו מיוחד שמעורר אצלם דבר מה נוסף מעבר לתשוקה לזין שלי, אבל מצד שלי זה פאקינג דופק לי את הזיונים. קשה למצוא את שביל הזהב, אבל תמיד טוב שהקשר הוא יותר מסקס נטו. בכל מקרה, גם כשרק סקס, אני אוהב שיהיה חם חושני ואינטימי ולא משהו קר מיכני וטכני. לגבי הערסון החמוד, אני מקווה שיקח לו זמן עד שיגיע לנקודה הזו שבה הוא ירצה להתרחק בגלל סכנת ההתאהבות, או שלא יגיע לנקודה הזו בכלל, כדי שנוכל ליהנות מסקס חם חושני וטוב גם בהמשך.

 

לגופו של ענין היה איתו מפגש סקסי טוב, שכלל נשיקות לוהטות, הרבה מגע וגם סקס כמובן, אבל לא הייתי במיטבי. נראה לי שעליתי על בעיה שקצת מפריעה לי במפגשים איתו, ועכשיו כשזיהיתי אותה, יהיה יותר קל למצוא לה פתרון. הבעיה היא שכשאנחנו נפגשים הוא מתחיל לחרמן אותי, הליבידו מתעורר ואז כשהוא בשיא, הוא פורש להתנקות באופן יסודי, דבר שלוקח לו חצי שעה או שעה, שבמהלכן אני עובר לפאזה אחרת שקשה לי להתרומם ממנה שוב לשיאים שהיו בתחילת המפגש. הפרישה שלו להתנקות היא חיונית בגלל שאני בא לקחת אותו בסיום יום העבודה ואין לו אפשרות לעשות את זה קודם, אבל ידעתי שאני צריך למצוא לזה פתרון מוצלח יותר.

 

בפגישה השניה שלנו זה לקח לו הרבה יותר מדי זמן, והרגשתי קצת פספוס שלא הייתי אחר כך בשיא. אמנם זיינתי אותו, נהניתי, והוא גם נהנה מאד והשפריץ בעוצמה רבה, אבל זה לא היה מה שזה יכול היה להיות. בפעם הבאה אני לא אזרום עם החרמנות שלו בתחילת הפגישה. אני אעצור. אני מקסימום אתן לו נשיקה וחיבוק חם ואשלח אותו להתנקות, כך שאשאיר אותו "רעב" וגם את עצמי. מקווה שככה יהיה סקס מוצלח יותר, לוהט יותר וארוך יותר, כמו שאני אוהב. הוא מדליק אותי ונראה לי שיש עוד פוטנציאל לסקס עוד יותר מוצלח איתו, אז כדאי לנסות.   

 

והפעם חשבתי על השיר Can't Help Falling In Love, אבל מאחר והתלבטתי בין גרסתו הקלאסית של אלביס פרסלי משנת 1961 לבין גרסת הכיסוי החביבה עלי בסגנון הרגאיי של UB40 משנת 1993, שמתי פה את שתיהן:

 

)

 

 

)

נכתב על ידי , 13/3/2014 11:41   בקטגוריות התאהבות, אינטימיות, אירוטי, אמת, אנרגיה מינית, אסוציאציות, גייז, גמירות, הומואים, התפרפרויות, זין, זיונים זה לא הכל, חוקן, חרמנות, מוסיקה, משיכה, סטוצים, סקס, פגישה, צעירים, רגשות, שחומים, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החייל המתנחל, עלי גבעה שם בשומרון


 

כשראיתי את עקבותיו של צוף החייל הרזה והגבוה בן ה- 20, אצלי בכרטיס שוב ושוב חשבתי שאולי הוא מנסה לרמוז לי משהו, אבל חייל עם הזמנים שלו זה לא משהו שבדרך כלל מסתדר לי. אחר כך התחלתי להרהר שאולי הוא בחופשה, במיוחד כשראיתי הודעות חרמניות שלו בצ'אט. פניתי אליו ושאלתי אם יש לו ענין למשהו ולהפתעתי ענה לי צוף שכבר דיברנו פעם ולא רציתי לבוא אליו. אמרתי לו שזה נראה לי מוזר כי אין לי שום בעיה להגיע לרעננה, אולי פשוט לא הייתי פנוי באותו יום, אבל אז הסביר לי צוף שהוא לא ממש גר ברעננה אלא באחת ההתנחלויות שנמצאות כרבע שעה של נסיעה מהקו הירוק. התלבטתי קצת בין חרמנותי לחמוד הזה לבין חששותי להכנס לגבעות השומרון, במזרח הפרוע הזו, אבל כשהוא אמר לי שהוא באמת מעוניין והבטיח ששקט שם בסביבה והחלטתי לצאת לדרך.

 

כשהגעתי, גיליתי שצוף אף יותר גבוה ממני, נראה פחות טוב מהתמונות, אבל עדיין חמוד מאוד, למרות שבאופן כללי עשה רושם של בחור די אדיש וקצת כבוי. צוף לא דיבר כמעט, הביא כוס מים קרים, התפשט במהרה והחל למצוץ לי ללא שום הקדמות. לא ממש אהבתי את הגישה הקצת מנוכרת הזו, אבל זו לא היתה ת"א, ומכיוון שכבר עשיתי את הדרך הלא קצרה עד אליו,  המשכתי עם זה הלאה. החרמנות כבר עשתה את היתר וחיפתה על כל הדברים שלא הכי מצאו חן בעיני, במיוחד אחרי שהוא נשכב על הבטן וחיכה לזין שלי שיחדור לתוכו.

 

החדירה עברה די בסדר, כמה אנקות קלות ואז הכל כל הזין כבר היה בפנים. היה לצוף ישבן קטן רזה וקצת שעיר, לא יותר מדי, אבל רך מאוד ומגרה מאוד. התחלתי לפמפם אותו בתחילה לאט ואחר כך בקצב מהיר יותר והוא שיתף פעולה בתנועות קלות של ישבנו בתנועה נגדית לתנועת החדירה. אחזתי בידי בישבנו וזיינתי אותו חזק יותר כי הוא אמר לי שאוהב חזק. היה שלב מסוים שכבר חשבתי שהוא גמר והגברתי קצב עוד יותר עד שהרגשתי את כל חרמנותי מתפרקת בתוכו בגלים גלים של פליטת זרע ויצאתי מסופק, אך דווקא אז התבאסתי קצת.

 

קודם כל הבנתי שהוא לא גמר ושנית הריח והמראה לא היו מלבבים. זה אחד הדברים בסקס אנאלי שלא מרבים לדבר עליו, בגלל שזה מביך או לא נעים, אבל כמו שאומרים באנגלית It comes with the territory. אם הפרטנר הפסיבי שלך לא יודע את מלאכת ההכנה והניקוי כמו שצריך, קורות תקריות לא נעימות כל כך כאלה. הלכתי להתנקות ולהתרחץ ואמרתי לו שכשאחזור אעזור לו לגמור. כשחזרתי צוף כבר היה לבוש. "מה איתך?" שאלתי אותו אבל הוא אמר שלא משנה, הוא כבר יסתדר. התלבטתי רגע אם לשתוק לגבי התקרית אבל החלטתי לא לשתוק. למרות שדי מביך לדבר על זה, שאלתי אותו אם עשה חוקן לפני והוא שאל אותי מה זה חוקן. הסברתי לו מה זה ואיך עושים את זה. אמרתי לו שזה אולי מביך לדבר על זה אבל עדיף שידע, כדי שבפעם הבאה - עם מי שלא יהיה - שהוא ינקה את עצמו קודם כמו שצריך מבפנים כדי שהסקס יהיה נעים לשני הצדדים. חשוב מאוד שיהיה נקי, אמרתי לו. נפרדנו בחיבוק ונשיקה קלה והלכתי משם.

 

באותו זמן חשבתי שכנראה לא אשמע ממנו יותר כי הוא לא ממש נהנה בסקס הזה אם לא גמר ואולי ההערה שלי לא היתה נעימה לאוזניו. שבועיים אחר כך התברר לי שטעיתי.  

 

זה היה סתם יום של חול בו צדה את עיני תמונת ישבן חמוד ומגרה של איזה צעיר בן 20 שהשאיר עקבות בכרטיס שלי. שלחתי אליו הודעה והוא עונה לי שכבר נפגשנו לפני שבועיים ורק אז התברר לי שזהו צוף שפשוט החליף את הניק שלו באתר.

אמרתי לו: "אופס... לא ידעתי שזה אתה כי שינית את הניק, סורי..."

אחרי עשר דקות מגיעה ממנו הודעה חדשה: "מה, לא היית רוצה לבוא שוב?"

"חשבתי שלא היה כיף לך... היית רוצה שאבוא שוב?"

"כן, למה לא?" ענה צוף ואני כבר התחלתי לפנטז על הזין שלי שמפמפם את הישבן הקטן והחמוד שלו, אם כי קיוויתי שהפעם הוא גם יעשה חוקן כמו שצריך. החלטתי שאם זה יקרה אני אזכיר לו מראש ליתר בטחון. באותו יום לא היה לי זמן לנסוע להתנחלות שלו, אז אמרתי לו שבהזדמנות אחרת. אולי זה גם יקרה...

 

התקרית הזו עם צוף שלא ידע לנקות כמו שצריך, הזכירה לי שיר ישן נושן "במצב הנוכחי" שהיה שיר הסיום לתוכנית הסאטירה "ניקוי ראש" בטלוויזיה בשנות ה- 70', והמבין יבין:

 

 

 

 

נכתב על ידי , 22/6/2009 10:33   בקטגוריות אירוטי, אנאלי, חוקן, אנרגיה מינית, אסוציאציות, גייז, התפרפרויות, חרמנות, מבוכה, מוסיקה, סטוצים, סקס, פגישה, פיתוי, צעירים, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-23/6/2009 00:47
 



568,841
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)