לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כוסון העל 2


אחרי שחלפו כשבועיים מפגישתי המחודשת עם כוסון העל בן ה- 25, הוא פנה אלי שוב ביוזמתו, שזה כשלעצמו סימן מעודד.  הבעיה היא שאצל נעריים הורסים כמוהו הכל נזיל, ולכן כשלא הסתדר לי באותו יום נאלצתי להמתין עוד שבוע שבועיים עד להזדמנות הבאה. זה לא שלא ניסיתי, עוד פעם פעמיים ביוזמתי , אבל לא הלך. החלטתי לחכות, וכמה ימים אחר כך הוא פנה אלי שוב ונפגשנו, שוב בדירה של החברים שלו. הפעם לא היה סימפוזיון ארוך כי הייתי קצת קצר בזמן ואחרי פחות מחצי שעה של קשקשת איתו ועם החבר שלו, הוא הלך לרגע ואז סימס לי לבוא לחדר. נכנסתי לשם והיה שוב סקס חם חושני אינטימי ופרוע. הזיון היה טוב ומענג, למרות שחששתי מהעיתוי כי זה קרה אחרי ארבעה ימים רצופים שהיו לי זיונים טובים וגמירות מוצלחות עם יזיזים אחרים. אבל מסתבר שכשיש משיכה כל כך חזקה, כמו האש שיש בינינו עכשיו (אולי בגלל שזו רק ההתחלה...) אז גם הפעם הזיון המריא לגבהים וגמירות טובות.

כמה ימים אחר כך נפגשנו שוב. הפעם העברנו יום שלם כמעט יחד. כשהגעתי לאסוף אותו מדירת חבריו, הוא עדיין היה במיטה בשלבי התעוררות. חמים, נעים ומזמין. העברתי את ידי הגדולות על גופו החמים מהשינה והנעים כל כך למגע. ספק ליטפתי ספק עיסיתי וכמובן, גם אחרי השלוק  הראשון שלו מהקפה, גם התנשקנו. האווירה היתה מאוד אינטימית, אבל נתתי לו להתעורר וחיכיתי להמשך שיהיה בים, כי התארגנו לנסוע לחוף געש.

כשהגענו לחוף היו לא מעט מכוניות, וקצת התבאסתי, כי רציתי את הפרטיות והבדידות שלנו על החוף, אבל בסופו של דבר מצאנו פיסת חוף קצת רחוקה שיכולנו להיות בה בלבד שלנו וכמעט לא עברו בה אנשים. האווירה היתה טובה ישבנו שתינו, עישנו ג'וינטים, שמענו מוסיקה שהכנתי (והוא  אהב מאוד) והשתזפנו לנו בכייף. כמובן שגם נגענו זה בזה והתנשקנו, ואיזה נשיקות מטריפות אלה היו...

בסוף גם התחלנו להתחרמן והושבתי אותו כמו שאנחנו אוהבים על הזין שלי לאט לאט, עד שהיה בכל העומק בפנים. לא יכולתי לשבוע מהמראה של היפיוף הזה רוכב לי על הזין בתשוקה והנאה רבה כשמדי פעם רוכן אלי גם לנשיקות עמוקות ומטריפות. הזדיינו על החוף , ואחר כך גם קצת בתוך המים. הזדיינו בישיבה, בעמידה, בדוגי ובשכיבה. הזדיינו כשהוא על הגב  וגם על הבטן. עשינו הפסקות מדי פעם כשכבר היה לו קשה, אבל מהר מאוד  אחרי זה, הזין שלי מצא את דרכו שוב למעמקי הישבן הקטן והמחרמן שלו.

אחרי כמה שעות טובות של סטלה וזיונים ואחרי שהוא כבר גמר פעם אחת ממלא את כל החזה והבטן שלי בשפיך שלו,
החלטנו לנסוע אליו הביתה ולהמשיך שם. תהיתי עד כמה הזין שלי יחזיק מעמד, אבל כשיש כימיה טובה, משיכה והמון תשוקה, הכל  מסתדר בסוף. גם אצלו בבית הזדיינו במבח בעמידה כשהוא  רוכן על השיש, עד ששמתי לב שמישהו  ממול מסתכל לכיוון שלנו, ספק בוהה וספק מתבונן, אז עצרתי את תשוקתי ושלפתי את זקפתי הקשוחה מישבנו  המזמין וחיכיתי עד שנגמור את הג'וינט ונחזור לחדר שינה.

וכשחזרנו המשכנו להזדיין כמו שפנים. כמה שהיה כייף בזיונים הקודמים שלנו, באותו יום זה התעלה לרמות חדשות. גם אחרי שגמרתי וגם אחרי שהוא גמר בפעם השניה באותו יום, ואמר שזהו, הישבן שלו כבר סגור והוא לא מסוגל לקבל יותר, נשארנו צמודים ומכורבלים זה בזה, המשכנו להתנשק ולהתחרמן, עד ששוב רציתי לחדור לתוכו. הצעתי לו בחצי חיוך שבוא נבדוק אם אתה באמת סגור ומהר מאוד הזין שלי פילס את דרכו לתוכו בנחישות ובתשוקה רבה. שוב עשינו את זה בעוצמה ושוב הגענו לשיא עד  שהוא גמר בפעם השלישית.

אחרי שבע שעות שבילינו יחד באותו יום, רוב הזמן בחירמונים וזיונים. החזרתי אותו לאן שהיה צריך ונפרדנו בנשיקה, עד הפעם הבאה.

מתנה של ממש הבחור ההורס הזה, כוסון העל הזה, שכמו יצא מהחלומות הרטובים שלי ונכנס למציאות ההזויה שבה אני  חי. אני מניח שזו מתנה לזמן מוגבל, אבל כל עוד שאפשר ליהנות ממנה, למה לא?
נכתב על ידי , 6/4/2017 15:54   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, ג'וינט, גייז, גמירות, געש, הומואים, הפתעות בחיים, התמסרות, התפרפרויות, זין, זקפה, חום אנושי, חושניות, חלקים, חרמנות, יזיזות, ים, ישבנים, כוסון, ליטופים, משיכה, נשיקות, סקס חזק, סקס על החוף, פיתוי, צעירים, רזים, שחומים, תמונות, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שני חברים... צרות טובות


הודעה הזו בווטסאפ קצת הפתיעה אותי. פתאום משום מוקם נוחת עלי צעיר שחום רזה ונערי, כמו שאני אוהב. בן 21 שנראה כמה שנים פחות ואומר לי שדיברנו פעם הגריינדר אבל לא יצא לנו להפגש. ניסיתי לאמץ את המוח ולהזכר ולא זכרתי כלום. חיפשתי קצת בהסטוריה של הגריינד וגם נאדה. או שזה היה מזמן וההודעות נמחקו כי החלפתי טלפון מאז או שמשהו לא זרם בשיחה וחסמתי אותו. אבל מצד שני, אם לא זרם, איך נתתי לו את הטלפון שלי? בכל מקרה תמונותיו חירמנו אותי מספיק כדי לשים את התעלומה הזו בצד ולקבוע איתו פגישה.כמו שאומרים: לא בודקים את השיניים של סוס שניתן לך במתנה. ועל הסיס השחום והמסעיר הזה לא התכוונתי לוותר אלא לקחת אותו לרכיבה טובה ומענגת.

כשהתכוננתי לצאת אליו הוא הודיע לי שבסוף לא יהיה לבד בבית ולא נוכל להפגש אצלו, אז הצעתי לו לנסוע יחד לגעש והוא, לשמחתי, קפץ על ההצעה. רק שיקפוץ ככה גם על הזין שלי והכל יהיה בסדר. כשהוא נכנס לרכב ראיתי שהוא ממש לטעמי. קיוויתי שגם אני לטעמו אבל יצאנו לנסיעה בלי שאעשה צעד בכיוון לבדוק את זה. ניהלנו איזה סמול טוק עד שהתקרבנו לגעש ורק אז העזתי לשים את היד כל רגלו הרזה, ללטף קצת ולחוש את עונג עורו הנעים. הזין שלי התעורר לחיים ואחרי כמה זמן גם הוא שם את ידו הקטנה על הבליטה התופחת במכנסי והחיוך שלו אמר שמצא חן בעיניו מה שהוא הרגיש שם. כשהגענו לגעש התנשקנו קצרות, אבל נשיקה טובה ועמוקה שנתנה לי את ההרגשה כי הענינים מתקדמים בכיוון הנכון.

אחרי שהתמקמנו בחלקת חוף קצת רחוקה, התפשטנו די מהר, אחרי שהוא התגבר על מבוכתו הראשונית. הוא הרבה להחמיא לסקסיות שלי, לגוף שלי וכמובן לזין הגדול והכהה שלי. עבר כבר איזה חודש מאז והזכרון קצת מטשטש, אבל אני זוכר כמה היה נעים המגע שלו, כמה טעימות היו נשיקותיו וכמה שהוא מצץ טוב בזמן שהדלקתי את הג'וינט הראשון. הוא מצץ עמוק ויסודי כמו שאני אוהב ובסוף אפילו הצליח קצת להכניס את הזין שלי עמוק עד הסוף לתוך הגרון השוקק שלו. הכי טוב אני זוכר את התחושה הנפלאה כשהגוף הרזה והנערי שלו היה צמוד לגוף שלי ובמיוחד את הרגע שישבנו הקטן החל לשבת על הזין וזקור והלוהט שלי ונפתח אט אט כשאני חודר לכל עומקו עד הסוף. היה לו קצת קשה בהתחלה, אבל הוא התגבר על הקושי ושאב אותי לתוכו עד הסוף.

בזמן שהיינו עסוקים עבר על החוף איזה בחור חמוד חטוב בהיר ונעים למראה. חייכתי אליו ולהפתעתי הוא סימן לי בידיו מין תנועה סיבובית כזו שהבנתי אותו בתור: "תיכף אני חוזר" או "נתחלף" או משהו כזה. אמרתי לצעירון שעבר מישהו נחמד שנראה לי שירצה להצטרף, אבל הצעירון רק צחק ואמר "שימשיך לרצות" והמשיך לרכב לי על הזין בדיוק כמו שפינטזתי בשיחה הראשנה שלנו באותו בוקר.

עשינו הפסקה, עישנו עוד איזה ג'וינט והוא נשכב על הבטן מחכה שאשתרע עליו, בדיוק כמו שעשיתי. היה נפלא להרגיש את פלחי ישבנו הקטן השחום והחלק עוטפים את הזין החם שלי. היה עוד יותר טוב לחדור לתוכו ככה על הבטן ולזיין לו את הצורה. תחילה בתנועות איטיות ואחר כך חזק וטוב. הוא ביקש הפסקה קטנה כדי להתאושש ועשינו זאת, אבל עד מהרה חזרתי לטחון אותו על הבטן, מתענג על החור החם וההדוק שלו ועל ישבנו הקטן, עד שהרגשתי קרוב לגמור וגמרתי לו על הגב.

אחרי עוד הפסקה, ג'וינט, נשיקות ומציצות הוא התיישב לי שוב על הזין ורכב בעונג ובעוצמה במשך כמה דקות עד שהשפריץ בעוצמה ממלאה את כל הבטן והחזה שלי. התנשקנו שוב והוא החמיא לי שוב על הזיון הנפלא, והלכנו לשטוף את עצמנו קצת בים. אחרי שחזרנו להתיישב על המחצלת בחוף, הגיע הבחור ההוא שעבר מקודם ופשוט בא אלינו. הצעירון לא אמר לי כלום והחלטתי לתת לענינים לזרום. הבחור שהצטרף היה כבן שלושים, נשוי בארון וחרמן לא קטן. חשבתי שבא לו על הצעירון, אבל להפתעתי הסתבר שהוא נדלק דווקא עלי. לא שאלתי אם הוא פסיבי או אקטיבי כי הייתי כבר אחרי גמירה, אבל חירמן אותי שהוא נשכב עלי ערום, כשהצעירון יושב לידי ולא עשה חשבון לכלום. רק רצה לשכב עלי ולהתחכך בי זין לזין. היה נעים ומחרמן, אבל בזמן שהבחור היה עסוק בשפשופי גוף וזין, רכנתי לעבר הצעירון ושאלתי אותו אם זה בסדר. הוא ענה בחיוך שהכל סבבה, ואפילו התנשק איתי קצת כשלפתע הבחור ההוא התרומם על ברכיו והחל להשפריץ בחוזקה על החול. 

"אוו, איזה מהר גמרת" אמר לו הצעירוון, "זה רק בגלל שהיית חרמן או שלא גמרת הרבה זמן?" שאל.
"האמת שהייתי ממש חרמן" ענה הבחור ואני רק חייכתי שגבר בגילי מסוגל לחרמן כך צעירון סקסי כל כך ובחור נוסף שגם לא חסר כלום מבחינת הלוק והנעימות הכללית.

אחרי שהוא הלך נכנסנו להשתכשך בלגונה הקטנה המוגנת בסלעים ואז הגיע עוד בחור. גם הוא כבן 30, שרירי גברי ששוב הסתבר להפתעתי שדווקא נדלק עלי ולא על הצעירון. לא ממש בטוח מה הוא רצה כי רק התמזמזנו קצת במים כשאני מתנשק במקביל עם הצעירון ומלטף לו את התחת, אבל כשהתחלתי ללטף לגבר הזה גם את התחת ולגלות בו יותר התענינות, הבנתי שהוא כנראה לו ממש פסיבי וגם לא ממש בראש לעשות משהו. נפרדנו כידידים וחזרתי עם הצעירון לעוד סיבוב קצר של סקס טוב, עד שהצעירון גמר שוב.

יותר מאוחר באותו יום כתב לי הצעירון השחום: "היה לי מושלם היום. מתגעגע לזין שלך בטירוףףף בתוכי", ובאותו יום בערב ציפתה לי הפתעה נוספת כשקיבלתי הודעה מפתיעה מצעירון אחר שאני מכיר, באותו גיל, נערי רזה וחלק כמוהו, רק שבהיר. את הצעירון הבהיר הזה אני מכיר כבר כמה חודשים והזדיינו לא מעט, אבל לפני חודש בערך הוא לקח פסק זמן ממני. האמת היא שאחרי הזיון המטריף עם הצעירון השחום בגעש, התחלתי לחשוב עליו כתחליף הולם לצעירון הבהיר שחשבתי שיצא מחיי, אך מסתבר שטעיתי.

למרות שהייתי אחרי זיון טוב וגמירה קבעתי עם הצעירון הבהיר להפגש ושמחתי מאוד שנותר חרמן עלי ועברו לו הסיבות שבזמנו החליט לקחת צעד אחורה ממני. שמחתי שהוא רכב לי על הזין ושמחתי כשהשחלתי ותו בדוגי ובעוד תנוחות. שמחתי שהוא גמר והשפריץ ושמחתי שלא נותק הקשר בינינו, כי הוא כוסון נערי רזה וחלק מהסוג שאני אוהב, רק שמהצד הבהיר של הסקאלה. 

אחרי כמה ימים החליף הצעירון השחום את תמונת הפרופיל שלו בווטסאפ, ומה רבה היתה הפתעתי כשראיתי שם איתו את הצעירון הבהיר. רק אז נזכרתי שלפני כמה זמן סיפר לי הצעירון הבהיר על החבר הטוב ביותר שלו, שחום צעיר בגילו, אמר לי את שמו, שהספקתי לשכוח ורק אז הכל התחבר לי. האופן שבו פנה אלי הצעירון השחום בהפתעה והאופן שבדיוק באותו יום חזר הצעירון הבהיר לחיי. מקריות או ששני הכוסונים האלה העבירו אותי ביניהם, מפרגנים זה לזה זיון טוב?

אינני יודע מה האמת. כמה ימים אחרי זה כתב לי הצעירון השחום עוד הודעות חרמניות. אמר לי רצה אותי כל הלילה, קרא לי יפיוף ונתן מחמאות לזין היפה שלי. הוא רמ לי שנהנה איתי בטירוף ונראה לו שזיון איתי על מיטה יהיה בכלל זיון מושלם. באותו יום נפגשנו לזיון עוד יותר סוער, זיון ששנינו עפנו זה על זה והשפרצנו המון. זיון שחשבתי שקירב אותנו עוד יותר לאיזו יזיזות טובה וקבועה, אבל מאז נעלמו עקבותיו. אחרי כמה שבועות של שקט פניתי אליו, גיששתי מה קורה ואמרתי שאשמח להפגש שוב. הוא ענה קצת ביובש שגם הוא ישמח, אבל לא פנוי באותו יום. אמרתי לו שננסה ביום אחר אבל תשובתו לכך היתה שאם יהיה פנוי יודיע לי. זה היה כל כך שונה מהתלהבות העבר שלו, ואין לי מושג מה הסיבה. אולי הוא החליט שמיצה להשתעשע עם היזיז של החבר הטוב שלו. אולי הוא בכלל לא יודע שזיינתי גם את החבר הטוב שלו, אבל עבר לגברים אחרים שיזיינו לו את הצורה. היה לי חבל, כי הוא זיון מעולה ומקבל מצויין, אפילו יותר טוב מהחבר הכוסון הבהיר שלו.

אחרי זמן מה יצרתי קשר עם הצעירון הבהיר לבדוק האם קלו המים, כלומר האם הגחלת שלו כלפי עדיין לוחשת, או שהם דיברו ביניהם והוא התבאס שזיינתי את החבר הכי טוב שלו. תשובתו היה דווקא מבטיחה. או שהוא לא יודע או שהכל בידיעתו. בכל מקרה, כשפניתי אליו שוב קרוב ליום כיפור ושאלתי אם בא לו עוד חטא אחרון לפני החג, הוא ענה שהלוואי שהיה לו זמן כי הוא ממש חרמן, אבל הוא כבר בהכנות לארוחה מפסקת עם המשפחה שלו. עניתי לו שישמור את זה לפגישה שנעשה אחרי החג ואולי אף ניסע איזה בוקר לגעש לסגור את העונה שם, ותשובתו המהירה: "ישר העמדת לי אותו" נשמעה מבטיחה מאוד.

אז לא יהיה עוד חטא אחרון לפני יום כיפור, ואת הגמירה בחתימת זרע טובה איתו או עם מישהו אחרי אדחה כבר לאחר החג.

גמר חתימה טובה וצום קל לכל הקוראים.


והשיר שצץ לי במחשבה על שני החברים הטובים האלה שאולי לא יודעים שאני מזיין את שניהם, הזכירה לי איזה שיר ישן, שאמנם נכתב על שתי בחורות, אבל ההקשר מובן. אני לא יודע אם הרצון שלי להמשיך להפגש עם שניהם הוא מתכון לצרות, אבל בטוח שאלה צרות טובות.

חנן יובל - צרות טובות:



נכתב על ידי , 11/10/2016 15:23   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, ג'וינט, גמירות, געש, גייז, דאגות, הומואים, התלבטויות, התפרפרויות, זין, חושניות, חרמנות, יזיזות, ישבנים, כוסון, בהירים, חלקים, מוסיקה, משיכה, סקס על החוף, פגישה, פיתוי, צעירים, שלישיה, תקווה, תשוקה, שחומים, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לטיני לוהט


הכרתי אותו לפני כחודש. בחור כבן 27, לטיני שחום רזה ולוהט, אבל כשפניתי אליו עוד לא ידעתי כמה לוהט הוא. בסך הכל ראיתי בחור מושך עם ישבן מפתה וקטן שחיפש לנסוע לגעש והחלטתי לנסות את מזלי, אמון על המנטרה שמקסימום זה יצליח ואכן זה הצליח. לשמחתי הוא מצא אותי אחרי ששלחתי לו כמה תמונות סקסי ומושך אם כי עדיין לא ידעתי איך זה יזרום בינינו במציאות.

כשהוא נכנס לרכב שלי הוא נראה עוד יותר טוב מהתמונות פשוט חתיך, מהסטייל הסטלן סתלבטן שחזר מהודו כזה כאילו. מבחינת הלוק שלו הוא איזו הכלאה של אדריאנו מהמירוץ למליון יחד עם שחקן הכדורגל הברזילאי ניימאר. זה הסטייל והוא ממש עשה לי את זה. הפתעה נוספת היתה שהבחור היה דברן בלתי נלאה וכשהוא תפס ראש על הג'וינט הדיבורים והרעיונות שלו הפכו להיות הזויים יותר ויותר. חלק מהסיפורים שסיפר לי על חוויותיו נראה לי מה זה מופרך וחלק ממש הזוי, אבל לא כל כך אכפת לי מהדיבורים המעופפים שלו כל עוד הוא התנשק ומצץ טוב דבר שהחל לעשות לי כבר תוך כדי נסיעה.

עד שהגענו לגעש כבר הייתי חם אש מכל החירמונים שבדרך ורק חיכיתי לרגע שנתפשט ואפלח את ישבנו החמוד. מצאנו לנו איזור יחסית שקט על החוף, פרשנו ציוד והתחלנו ליהנות ממה שיש לחוף הזה להציע, מפקירים את גופינו הערומים לקרני השמש ומתחילים עד מהרה במלאכת החירמונים והסקס שלשמה התכנסנו שם, אנו חברי מועצת הסקס הזמנית, בפראפרזה על הכרזת העצמעות של בן גוריון.

מעבר לפטפוטיו הקצת מעופפים הבחור היה חמוד נחמד וחם, וזה מה שהיה חשוב שם. הוא נגנב על הזין שלי וצלל עליו עם פיו המתוק ועד מהרה גם התיישב עליו עד הסוף והלהיט לי את כל החושים. הזדיינו שם בכייף ווהא גמר פעם ראשונה והחלטנו להכנס להתרענו במים.

אם חשבתי שהגמירה תרגיע אותו קצת, הסתבר לי עד מהרה שהלטיני הזה המשיך להיות לוהט גם במים והמשיך להטריף לי שם את הזין עם גופו הגבעולי, לשונו החמה וישבנו הלוהט. קפצתי לרגע לחוף להביא לנו את מה שצריך ןגם איזה ג'וינט נוסף והתיישבנו על קו המים שהמשיכו ללחוך את גופינו בזמן שאנחנו מעשנים ונהנים מהחיים והוא לא מפסיק להתרפק עלי ולחרמן אותי עד שהגיע הרגע בו לא יכולתי להתאפק יותר, שמתי מה שצריך והושבתי אותו על הזין הזקור שלי לרכיבה נוספת עם כל המים והמלח ומהר מאוד הוא השפריץ בפעם השניה.

אני כבר הייתי אש וגם מסטול טילךים מהג'וינט החזק שהוא הכין לנו עם איזה חומר חום שהעף לשמיים. הפכתי אותו על הבטן וחדרתי אליו בפראות, מזיין, טוחן ומפמפם את נשבנו השחום הקטן והחלק שהטריף אותי לגמרי. הוא נהנה מכל רגע ואני הרגשתי שאני מרחף שם עם כל השמש הים והגלים שהיכו בנו קלות בזמן שאני מכה בישבנו עם הזין שלי עמוק וחזק עד שהתפוצצתי בכמויות זרע שלא ידעתי שנאגרו בי. היה מדהים.

חזרנו לחוף לשבת בצל תחת השמשיה והוא המשיך לחרמן אותי וממש השחיל את הזין שלי לתוכו וגמר פעם רביעית וכמעט גרם לי לגמור פעם שניה אבל מרוב טחינות ופמפומים כבר התחיל לשרוף לו עם כל המלח וגם קצת חול שכמה שהקפדנו בכל זאת הצליח להגיע לאן שהגיע, אז ויתרתי לו והפסקתי.

זה היה זיון מדהים עם חתיך לטיני לוהט ופחות משבוע אחר כך נפגשנו שוב והפעם לזיון של כמעט חמש שעות בחדר עם מיטה ג'קוזי אמבטיה והכל לעוד סקס ארוך ולוהט שלא רצינו שיגמר מלא גמירות והשפרצות. הפעם הוא גמר שש פעמים, ואמר לי שמעולם לא גמר כל כך הרבה בזיון אחד. גם אני לא זוכר שמישהו גמר לי כל כך הרבה בכל הזיונים שהייתי בהם, אז כנראה שגם עשיתי משהו טוב, גם הדלקתי אותו כמו שצריך ובכלל הכימיה בינינו והתשוקה היתה בדיוק במקום שהיא צריכה להיות.

בימים האחרונים הוא פנה אלי אמר כמה שהוא מת להרגיש את הזין שלי שוב עמוק בתוכו וכמה שאני סקסי ומושך. מחמאות בהחלט עושות לי את העבודה במיוחד שבאות מבחור שיודע לחרמן אותי גם במציאות כמו שצריך. פאק, אני מת לזיין אותו שוב ומקווה שבקרוב אצא שוב לרקוד איזו סלסה לטינית לוהטת עם הזין שלי אצלו בגרון העמוק ובישבן המתוק.

והפעם לכבוד הלטיני הלוהט הזה אנצל את ההזדמנות להעלות שיר לטיני שאני מאוד אוהב של זמר לטיני לוהט לא פחות לוהט, אנריקה איגלסיאס בדואט עם ניקי ג'אם בשיר El Pardon, משנת 2015:






נכתב על ידי , 15/7/2016 21:10   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, בג'קוזי, ג'וינט, גייז, דלוק, געש, התחלות חדשות, התמסרות, התפרפרויות, זין, חושניות, חלקים, חרמנות, ים, כימיה, ליטופים, מוסיקה, מחמאות, מציצות, משיכה, נשיקות, סקס על החוף, פגישה, פיתוי, ציפיות, צעירים, שחומים, רזים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים, גמירות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-29/7/2016 09:30
 




דפים:  
568,184
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)