לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מי אחרון ל 2014 ומי ראשון ל 2015



המאוהב התעקש להיות האחרון שמתנשק איתי לשנת 2014, וכך קרה שכשחזר מטיול משפחתי, קפץ אלי לעבודה, כשבדיוק סיימתי פגישה עם לקוחות. הם הלכו והוא נכנס וקיבל את הנשיקה שלו. אחר כך הוא רצה גם מציצה, אז נתתי לו. היה נעים. אחר כך הוא רצה גם שאשחק לו עם הזין בחור ואחדיר קצת, אבל אמרתי לו שעד כאן. לקח עוד נשיקה צרפתית עמוקה ורטובה והלך. לא התנשקתי עם אף גבר אחר בחצות ולא הייתי בשום מסיבה וכך יצא שהוא היה האחרון שהתנשק איתי וגם האחרון שנגע לי בזין לשנת 2014.

 

למחרת בבוקר הוא מסמס לי ושואל איפה אני ומה עושה. מסתבר שרצה גם להיות הראשון שמתנשק איתי בשנת 2015. הוא בא ושוב התנשק בלהט, אבל כשרצה למצץ או אפילו להכניס את היד לתחתונים ולמשש לי את הזין, אמרתי לו לא. קבעתי פגישה ליום הראשון של 2015 עם החייל השעיר החמוד, אם יתנו לו לצאת מהצבא, וליתר בטחון גם שמרתי אופציה עם הירושלמי הקצת קנאי מהפוסט הקודם, אם הוא יחלים מספיק מהצטננותו, ובא לי שאחד מהם יהיה הראשון שיגע לי בזין בשנה הזאת. זה לא היה רק ענין של פתיחת השנה. לא הרגיש לי נכון לתת למישהו אחר להתעסק לי עם הזין ביום שאני כל כך ממוקד מטרה במישהו אחר. המאוהב קצת התאכזב, ניסה שוב. ניסה אפילו קצת בכוח, אבל למרות שהוא חטוב ואני רזה, מסתבר שבידיים הרזות שלי יש יותר כוח מאשר בשרירים החטובים שלו, והצלחתי להסיר את ידיו המאיימות להכנס לי בכוח לתוך התחתונים. טוב, זה לא היה ממש מאבק בכל הכוח, יותר מין משחק כזה של "אני אגע לך בזין אם תרצה או לא תרצה". לא רציתי, לא נתתי והוא לא הצליח. 


מאוחר יותר הודיע לי הירושלמי שהוא עדיין מקורר ולא היה רוצה להדביק אותי ונאלצנו בצער רב לוותר על פגישתנו הראשונה לשנת 2015. נותר החייל החמוד והשעיר, שבסופו של דבר יצא מהבסיס ונפגשנו. לקחתי לנו חדר מפנק עם ג'קוזי לממש את כל הפנטזיות שרצו לנו בראש השבוע. המציאות היתה קצת שונה מהפנטזיות. היה טוב, אבל לא היה כל כך טוב כמו שחשבתי שיכול להיות. פתחתי לו את שנת 2015 והוא פתח לי. גם את התחת פתחתי לו והוא - בפעם הראשונה בחייו - פתח גם לי. לדבריו, הוא מעולם לא היה אקטיבי לפני כן ומעולם לא חדר לגבר ורצה מאוד לנסות. אחרי שנה או שנתיים שלא קיבלתי זין, בא לי להשתעש קצת עם הזין הקטן יחסית ודק יחסית שלו, שעמד כמו טיל וכל כך רצה.

 

זה התחיל במציצה טובה ועמוקה. הוא ישב על הספה ואני באתי מעליו והגשתי את הזין שלי לפי החם וקיבל אותו פנימה ופנימה עד לגרון העמוק שלו. תוך קדי מציצה וקצת גמישות אקרובטית התחלתי להתיישב לו על הזין, עד שהוא חדר אותי. למרות גודלו הבינוני - קטן, לא היה לי קל, אבל בסוף זה הצליח. הוא זיין אותי וגמר די מהר ואז אני הפכתי אותו על הבטן וטחנתי לו את הצורה חזק ועמוק בנשך זמן ממושך עד שגמרתי גם. אחר כך השתעשנו גם בג'קוזי וגם המיטה. היה סשן זיונים ארוך של יותר משלוש שעות. הגשמתי לו פנטזיה, ולא סבלתי במיוחד, אם כי נהניתי הרבה יותר כשחזרתי להיות אקטיבי וזיינתי אותו כמו שאני אוהב.

 

בשורה תחתונה התחושה היתה בינונית. נראה לי שגם בעיניו. יש דברים שכנראה מוטב להשאיר לפנטזיות. אם היה לי טיפת ספק מה לעשות עם בקשתו ורצונו שאסתפק רק בו, כל ספק הוסר. הבנתי סופית שאין מצב שאני איחחד את עצמי אליו, אבל יותר מזה, כשאני חושב על יזיזי האחרים והקבועים עושה בראש השוואות, הבנתי שאין לו מקום ביניהם. שאני לא מעונין. שאני לא מעונין שהוא יהיה היחידי שלי ועוד יותר מכל שאני לא מעונין שהוא יהיה אפילו יזיז קבוע. תחושת הבטן שלי כרגע היא שמיציתי. האם זה אומר שלעולם לא אזדיין איתו יותר? לא בטוח, אבל כרגע ירד לי ממנו. אין בכך שום קשר לעובדה שנתתתי לו לזייין אותי, כי שנינו מראש הסכמנו שזו תהיה התנסות חד פעמית. יש לכך קשר שאני לא מרגיש איתו את הויברציות, הריגוש והרטט, שאני מרגיש כשאני חושב על זיון עם אחד מיזיזי הקבועים והטובים.

 

מי הבחור הבא שיביא לי ויברציות טובות, ריגוש ורטט בשנת 2015? האם זה יהיה אחד מיזיזי הטובים והקבועים? האם זה יהיה מישהו חדש? האם זה יהיה המאוהב שמצד אחד משלים עם מה שהוא חושב שהיה סוף הקשר המיני ביננו, אבל מצד שני מצציף אותי בסמסים אוהבים וחרמניים? האם זה יהיה דותן, שבליל השנה החדשה סימס לי שהוא ברמן במסיבה וחושב עלי?

לכל אלה, אני מקדיש את השיר משנת 1966 - The beach boys - good vibrations:


 

 

נכתב על ידי , 2/1/2015 06:24   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אכזבה, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, אקטיבי, בין תדמיות למציאות, גייז, גמירות, הומואים, העזה, הרהורים, התחלות חדשות, התמסרות, התפרפרויות, ורסטילי, זין, חוויה, חושניות, חרמנות, יזיזות, ישבנים, מוסיקה, מציצות, משיכה, סקס, פגישה, פיתוי, פנטזיות, ציפיות, צעירים, שעירים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים, הפעם הראשונה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צעיר ב-9/1/2015 10:58
 



על קנאה, התמכרות ובלעדיות




החייל השעיר הרזה והחמוד שלי, בן ה- 20, רוצה אותי רק לעצמו. הוא אמר שחשב שאין סיבה בעצם שהוא יפגש איתי רק לסקס ויחפש קשר עם אחרים, והגיע למסקנה שכייף לו איתי והוא לא צריך לפגוש אחרים. אין לי בעיה עם זה שלא יפגוש רק אחרים ויפגש רק איתי, אממה הוא רוצה שזה יהיה הדדי. הוא הציע לי להפגש קבוע פעם בשבוע ואולי אפילו פעמיים. הוא רוצה שזה יהיה רק איתו ולא מבין למה הוא לא מספיק לי. הוא מתאכזב כשאני עונה לו שזה לא יסתדר ושאני לא בנוי לזה והוא מנסה לחרמן אותי כל הזמן כדי שאני אשאר חם עליו ולא ארצה אחרים.





אחרי שהוא הבין שחרמנות לא תעזור למנוע ממני להפגש גם עם אחרים היה לו רעיון חדש. הוא רוצה פעם אחת גם לזיין אותי. בהתחלה התייחסתי לזה כסתם משאלה כמו עוד אחת מהמשאלות שלו שהוא לא יגשים איתי, אבל אחר כך התחלתי להשתעשע ברעיון. זה לא שיש לי משהו עקרוני נגד האפשרות גם לקבל זין. העניין הוא שזה סתם קשה לי וכואב ואני לא נהנה מזה. הפנטזיה שפסיבי ששוכב איתי פתאום מתהפך וחודר לי היא אולי מחרמנת, אבל במציאות, חוץ מפעם אחת שדני התימני השחיף עשה לי את זה ונהניתי, לא אהבתי אף נסיון אחר. לא שניסיתי הרבה אבל היו עוד כמה נסיונות בודדים במשך השנים.

שאלתי את החייל אם זה לא יפגע בתדמית שלי בעיניו ויוריד לו ממני, אבל הוא אמר שלא. הוא הוסיף שאחרי שאתן לו הוא לא יוותר על זה שאחדור אליו. הוא הדגיש שהוא רק רוצה לנסות לזיין פעם אחת, אבל הוא תמיד יהיה פסיבי ביננו וירצה לקבל ממני זין. לא הבטחתי לו כלום אבל אמרתי שאחשוב על הרעיון. דווקא נשמע לי מחרמן לזיין ולקבל ולזיין שוב ולהתפרע קצת איתו, במיוחד שהזין שלו יחסית קטן ולא מאיים במיוחד.

אחר כך הוא שוב חזר לעניין הבלעדיות. כשסיפרתי לו שבגלל כל השיחה החרמנית שלנו היה לי כבר פריקאם, הוא אמר שזה בגלל שרק את התחת שלו אני רוצה, ואז הוסיף: "אז למה אתה לא רוצה לפגוש רק אותי?". זו היתה שאלה שלא היתה לי תשובה טובה עליה יותר ממה שכבר אמרתי לו, אבל זה המצב. כש"התלוננתי" שהוא סתם מחרמן אותי כל הזמן בשיחות האלה כשהוא בצבא וממילא אי אפשר להפגש ושאלתי למה, ענה החייל התחמן הזה: "כי ככה לא תבגוד בי. אני לא אוהב שמישהו אחר נוגע לך בזין".

שוב הבהרתי לו שאני לא מבטיח לו כלום ושאני נפגש גם עם אחרים, אבל שיש לי כמה יזיזים טובים וחמודים, שרק באותו יום אמרתי שאני לא יכול לשלושה או ארבעה כאלה ושכבר לא נעים לי לפעמים לומר להם לא, הגיב החייל בקנאה לא מוסתר: "לאאאאא, אל תפגש איתם!". אחר כך ניסה כנראה לעורר את קנאתי כשסיפר שיש איזה שלושים בחורים שרק מחכים שהוא יצא מהבסיס ושכל יום מתחילים איתו מלא בחורים באטרף.

צחקתי קצת ואמרתי לו שאין פלא, במיוחד אחרי שהוא שם איזו תמונה סקסית חדשה בכרטיס שלו והוא צעיר וחמוד אז למה שלא יתחילו איתו? שאלתי אותו מה הוא הולך לעשות עם כל אלה שמחכים שהוא ייצא מהבסיס והחייל הגיב שהוא לא יודע, ושנראה לו שאם אני אפגש עם אחרים אז גם הוא יפגש, כי אני חצוף שאני לא מסתפק בו, אבל אם אני לא אפגש אז גם הוא לא יפגש. עניתי לו שאין "אם" ושהוא כנראה לא רוצה אותי מספיק. אחר כך שאלתי למה בעצם הוא רוצה אותי והחייל ענה: "כי התמכרתי אליך ולא בא לי לעבור לאחרים" ואז שוב חזר על הצעתו שאני יכול להיות רק איתו וליהנות. הוא גם הבטיח לפנק אותי כשיצא מהבסיס בקרוב ושעדיף שלכבוד השנה החדשה אבוא כשאני מזיין רק אותו.

נו מה אני אעשה עם כל אלה שרוצים לפתוח איתי את השנה החדשה? אני בכלל לא מייחס חשיבות לשנה חדשה או לא שנה חדשה, יום חמישי הקרוב הוא יום רגיל בשבילי מכל הבחינות ואני לא הולך לסגור שום דיל עם אף אחד לכבוד השנה החדשה. מה שצריך לקרות יקרה עם מי שיקרה. רק דבר אחד יכול לגרום לי להפסיק להפגש עם אחרים, והוא רגשות עמוקים, אהבה, התאהבות או משהו בסביבה. כן יש דבר חמקמק כזה שאני אוטם וחוסם את עצמי ביחס אליו, לאור מצבי הבעייתי ולאור פגיעותי הרבה. בכל מקרה אני לא רואה את עצמי מייחד את עצמי לבחור אחד בלבד, אלא אם זה בחור שיש איתו קשר רגשי עמוק והדדי, בחור שארגיש בטוח איתו ושאוכל לסמוך עליו.

ואולי אני משלה את עצמי וגם אם יהיה בחור כזה, אני אמצא לעצמי תירוצים למה אני חייב, אבל ממש חייב, להמשיך להזדיין ולהינות עם אחרים...

ולכבוד החייל החמוד והקנאי, השיר שמייד קפץ לי לראש הוא השיר המקסים משנת 1971 - John Lennon - Jealous guy:





נכתב על ידי , 29/12/2014 10:28   בקטגוריות אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, אקטיבי, בין תדמיות למציאות, גייז, הומואים, התמכרות, התפרפרויות, התמסרות, בלעדיות, הרהורים, ורסטילי, חושניות, חיילים, חרמנות, יזיזות, מוסיקה, מחויבות, משיכה, סטוצים, סקס, פגישה, פיתוי, פנטזיות, פסיבי, ציפיות, צעירים, רגשות, שחומים, שעירים, תמונות, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-30/12/2014 15:31
 



חרמנות גועשת... בגעש


 

כארבע שעות אחרי המועד שקבענו ביום שקדם וכשעתיים אחרי המועד כשקבענו כשדני, 26, התעורר משנת היופי שלו באיחור אופנתי הבוקר, וכחצי שעה אחרי שהגעתי כבר למקום בו קבענו להפגש, הנסיך הגיע בסופו של דבר. לדני יש מושגים קצת מוזרים על הזמן. כשהוא אומר שניה, זה יכול לקחת לו רבע שעה אם לא חצי שעה, כשהוא אומר כמה דקות זה יכול להגיע אפילו לשעה. כשהוא אומר לא לפני שעה XX זה בדרך כלל שעתיים - שלוש אחרי אותה שעה שציין. אבל דני לא נעלם. הוא מעדכן לגבי האיחור שלו, אם כי כאמור כל קשר בין הזמנים שהוא מציין לבין המציאות הוא מקרי בהחלט. עם הזמן לקחתי כבר לקחת מרווח בטחון לגבי הזמנים שלו, אבל היום הוא שבר את כל מרווחי הבטחון שלקחתי. דני ייבש אותי, אבל ביקש סליחה סליחה ועוד סליחה ואני כבר בניתי על הפיצוי שיפצה אותי כשנגיע לגעש. מזל שקבענו לשעה מוקדמת יחסית כי בסופו של דבר הגענו לגעש רק בשלהי הצהריים.

 

גם כשירדנו לחוץ לקח עוד עשרים דקות או יותר [לא מדדתי] עד שהתיישבנו - או יותר נכון לומר נשכבנו - על החוף. דני עשה לי מסע רגלי של כמה קילומטרים שמאלה וימינה עד שמצא שם מקום על החוף שהיה מבודד מספיק לטעמו. הרגליים שלי אמנם דואבות כרגע מעייפות אבל באותו רגע נמרחנו על המחצלת, התפשטנו בשמש החמימה והתחלנו להתמזמז. השמש היתה נעימה אבל המים היו קרים מאוד ואת הפנטזיה על חירמונים וסקס במים נאלץ לדחות לקיץ כנראה. היה חסר לי שלא ניתן היה להכנס למים, אבל דני השתדל להנעים לי את הזמן על המחצלת על החוף. אחרי מציצות עמוקות הדדיות לגרון הוא החל להתיישב לי על הזין. כבר חודש הוא לא קיבל אותו והיה לו קצת קשה הפעם. הוא עצם את עיניו, לחש: "אביב [אני, שם בדוי], הו, אביב" ואחרי שניים שלוש נסיונות קיבל אותו עד הסוף. היה כייף לשבת שם על החוף כשהזין שלי בתוכו ורגליו כרוכות סביבי, שנינו חבוקים ומתנשקים והוא עולה ויורד קלות על הזין שלי ולוחש שוב ושבו "הו, אביב". אחר כך זיינתי אותו בדוגי ולבסוף הוא עשה את מה ששנינו הכי אוהבים, נשכב על הבטן וקיבל את הזין שלי עמוק חזק וטוב כשהוא לא מפסיק לגנוח את שמי ומתנשק איתי בין לבין. החוף היה הפעם די שומם ובזמן שהזדיינו רק עברה איזו בחורה אחת או שתיים שעשו ריצה על החוף. מצאו להן מקום. בחורות לא מפריעות לדני אבל את פניו הוא דאג להסתיר כל פעם שעברו אם כי את הזיון הוא לא הפסיק. 

 

אחרי שגמרתי המשכנו לשכב לנו על המחצלת ולהתלטף. דני שכב עלי, אני שכבתי עליו, אבל בסוף כשהתחיל לכאוב לי קצת הגב, השתרעתי על הבטן ונתתי למגע הפרפר של הידיים שעדינות שלו לרפרף/ללטף/לעסות לי קצת את הגב. כנראה שכל הענין קצת חירמן את דני והאמת שגם אותי, דני כבר יותר שכב מאשר ישב עלי והזין שלו חצי רפוי בין הרגליים שלי. החלטתי להתגרות בו קצת בתנועות של הישבן והרגשתי את הזין שלו מזדקף. דני אמר שזה מחרמן אותו ואני אמרתי לו את מילות הקסם: "תעשה מה שבא לך שיהיה לך טוב". זו היתה קצת טעות. דני לא רגיל לזיין גברים. הו דו מיני שעם גברים היה בדרך כלל פסיבי ואילו עם נשים הוא כמובן אקטיבי. כנראה שהוא לא הפנים עד הסוף את ההבדל הפיזי ופשוט ניסה לתקוע. כאב לי בטרוף ועצרתי אותו. הדרכתי אותו לעשות את זה לאט לאט כל פעם קצת פנימה והחוצה ובסוף גם כיוונתי לו את הזין למקום הנכון. גם כשהוא חדר לבסוף כאב לי.  בפעם הקודמת שנתתי לו לזיין אותי התחלתי את זה כשאני רוכב לו על הזין. ככה יותר קל לי. אבל הפעם לא רציתי לעצור אותו ונתתי לו להתפרע על הישבן שלי עוד זמן קצר כי ידעתי שעם המגה-חרמנות שלו הוא יגמור מהר וכך אכן היה.

 

היה אחלה יום והיה גם סקס טוב. בדרך חזרה דברנו קצת, הוא שאל על המשפחה שלי ואני שאלתי על הבחורות שלו. הוא גם שאל אותי מה אני עושה עם כל החול מהים ואיך אני חוזר ככה הביתה ואמרתי לו שהחול זה בקטנה, הבעיה מתחיל היותר כשאני נכנס לים ואז יש גם את המלח, ואת זה אני פותר בכך שאני מחפש איזה ידיד להתרחץ אצלו. סיפרתי לו שיש לי חבר טוב שהכרתי באטרף לפני כמה שנים [כשאני מתכוון לארי, לשעבר הירושלמי] ומאז נשארנו ידידים שונים. סיפרתי לו שארי כבר כמעט שנה בזוגיות עם גבר בן ארבעים וקצת ויש להם קשר נפלא ואז דני אמר שלא נראה לו שהוא אי פעם יהיה בזוגיות עם גבר. מה שמסדר לדני את הענינים בראש הדו-מיני שלו זה שעם גברים זה רק סקס. סקס טוב. אחלה סקס [טוב נו, כל הגברים שלו בשנה האחרונה מסתכמים בערך בגבר אחד: אני...חחח] אבל הוא לא רואה את עצמו נקשר רגשית לגבר. אין לי שום בעיה עם זה כי כשדני איתי ההרגשה שהוא נותן לי זה שהוא כל כולו איתי. לא באופן טכני מיכני וקר, אלא סקס חם וחושני ממעמקי התשוקה, האינטימיות, החום האנושי והאירוטיקה.

 

סיימתי את היום העמוס הזה רצוץ לגמרי. הרגשתי נינוח ומסופק מאוד. לא חלמתי לרגע שלמחרת תשאר לי עוד חרמנות, אבל למחרת היתה לי הפתעה…

 

ולשמש שהנעימה את זמננו על החוף שם באמצע החורף, אני מקדיש את שיר שהוא אחד המוצלחים שכתב גו'רג' האריסון לביטלס ואני מתכוון לשיר Beatles - Here Comes The Sun משנת 1969:

 

 

 

 



 

 

נכתב על ידי , 14/2/2012 20:02   בקטגוריות אינטימיות, אירוטי, אמת, אנאלי, אוראלי, גמירות, געש, גייז, דו מיני, דתיים בארון, הומואים, ורסטילי, חושניות, חרמנות, ים, יזיזות, כימיה, ליטופים, מוסיקה, משיכה, סקס על החוף, פגישה, פיתוי, שמש, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-16/2/2012 10:17
 




דפים:  
568,838
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)