לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

(2) אתיופי חתיך או רוסי חתיך?


כל כך רציתי לעשות כייף מיוחד בגעש באותו יום ופניתי לכמה אנשים ושניים מהם היו הכי תכליתיים. האחד הוא האתיופי החתיך שפגשתי לפני כמה שבועות בגעש ומאז נפגשנו עוד פעם או פעמיים לסקס מעולה על החוף. והשני היה רוסי חתיך שזוף וסקסי שכבר שנים אני מדבר איתו און אנד אוף, אבל מעולם לא נפגשנו. שניהם בשלהי שנות העשרים שלהם ושניהם מושכים בטירוף.

כשהתחלנו לדבר לפני כמה שנים הוא בכלל הציג עצמו כאקטיבי וניסיתי לפתות אותו בכל זאת, אבל המרחק וחוסר המיקום הפריעו לממש את זה, כמו גם הסירוב המתמשך שלי לשלוח תמונת פנים עקב הארון העמוק ומצבי המיוחד. לימים ראיתי שהוא שינה את הפרופיל שלו לורסטילי ורק חיכיתי לרגע שההזדמנות הנכונה תגיע. לרוע המזל זה קרה בדיוק באותו זמן שגם האתיופי החתיך הודיע לי שהוא מגיע לגעש ושיחכה לי על החוף.

בראש שלי התגלגל תרחיש שאנחנו עושים שלישיה על החוף. ידעתי שהאתיופי בענין של שלישיה ושהרוסי הוא ורסטילי, אז הדמיון שלי כבר המריא לשמיים. הבעיה שאף אחד מהם לא ידע שאני בונה על שלישיה כזו. כשהגעתי לחוף בדיוק בכניסה פגשתי את הרוסי שהגיע באותו זמן, אז ירדנו יחד אל החוף ופנינו לכיוון ההפוך מהכיוון שידעתי שהאתיופי יושב בו. לא היתה לי כל דרך להודיע לאתיופי כלום כי בדרך כלל אין קליטה בגעש, אז בניתי על כך שאתחיל עם הרוסי וכשהענינים בינינו יתחממו, אשאל אותו מה דעתו לצרף עוד מישהו.

תוכניות לחוד ומציאות לחוד. עוד בטרם התחלנו להתמזמז אפילו, האתיופי פתאום עבר לידינו, כשהוא עושה ריצה על החוף. ידעתי שהטיימינג לא נכון. לא לומר לרוסי כלום ולא לומר לאתיופי כלום. לא רציתי שמישהו יובך לפני שאכין את הקרקע לזה כמו שצריך. אולי הייתי צריך לפחות לעשות לאתיופי שלום, אבל באותו רגע אני הייתי כל כך במבוכה שלא יכולתי להסביר לו מה אני מתכוון לעשות שלא רמזתי ולא סימנתי כלום. זו היתה טעות ובדיעבד אני יודע שכנראה שהפסדתי את האתיופי החתיך הזה לתמיד, אבל בין החתיך האתיופי והמוכר ולבין החתיך שטרם עשיתי איתו כלום, ידעתי בדיוק מה אני מעדיף באותו רגע. העדפתי את הריגוש, את הפיתוי ואת הכיבוש של בחור שרציתי להשיג כבר שנים. הפנטסיה שלי היתה שאולי כעבור כמה זמן האתיופי יעשה עוד סיבוב על החוף ואז אוכל להכניס אותו לענינים, אבל זה לא קרה.


בינתיים על החוף, אחרי שהתגברתי על המבוכה הראשונית שלי בלהתחיל לדעת במישהו חדש שאין לי מושג מה יהיו התגובות שלו, שלחתי יד מלטפת אל הגב החלק והזהוב שלו ואחר כך קירבתי את ראשי אליו לנשיקה מתוקה ראשונה, שהיתה בדיוק מה שרציתי שתהיה. חמה, חושנית וסקסית מאוד. הזין שלי התעורר לתחיה והרוסי החתיך לא פיספס את זה ושלח את ידו ללטף לי את הענינים. הבעיה היתה שישבו עוד כמה זוגות במרחק לא גדול מאיתנו, אז למרות שלפני שנפגשנו הוא היה מודאג שמא לא יהיה שום דבר מעניין בחוף, הפעם הוא התחיל להיו במבוכה לעשות את מה שבא לנו כל כך לעשות, בגלל שהם היו שם.

אבל, בסופו של דבר, החרמנות ניצחה את הביישנות, לפחות באופן חלקי. הסתובבנו הצידה כך שהגב שלי אליהם והחתיך הסקסי הזה ירד לי קצת ואחר כך סובב את גבו אלי, מקשית את עצמו לתנוחת כפיות, ואת זה כבר לא יכולתי להפסיד. שמתי מה שצריך והתחלתי לחדור אליו בעדינות. זה היה סקסי ומטריף לזיין אותו שם ככה, כשאנחנו מנסים לשכוח מכל מה שמסביב, אבל מלבד התנוחה הזו הוא לא הסכים לכל תנוחה אחרת שתחשוף אותו יותר ממה שגם ככה הוא נחשף. אני כשלעצמי לא הבנתי מה ההבדל. הרי לא היה שום ספק לזוג הבחורים שישבו 20 מטר מאיתנו לגבי מה שאנחנו עושים בדיוק, אז מה זה משנה אם אני מזיין אותו בכפיות על הצד או דופק אותו בדוגי או שהוא רוכב לי על הזין? אבל זה מה שהוא היה מוכן והשתדלתי ליהנות מזה כמה שיותר. 

היה ממש כייף איתו שם. עישנו כמה ג'וינטים שתינו קצת ומדי פעם הוא קצת מצץ לי בהחבא או שנתן לי לחדור לתוכו שוב, נהנה מקבלת הזין שלי עמוק עמוק לתוכ. אחרי שעתיים של כייף כזה, החרמנות שלנו כבר היתה בשיא והוא הסכים להצעה שלי לעלות למעלה על הצוק שמעל החוף ולחפש לעצמנו מקום נסתר שנוכל להזדיין בו כמו שצריך. העליה שבדרך כלל גומרת לי את האוויר בריאות, עברה הפעם הרבה יותר קל, כשידעתי מה מצפה לי בסופה.

לקחתי אותו לאיזו פינה נסתרת שאני מכיר מהעבר בין העצים והשיחים שמעל החוף, והיינו שם לבד לגמרי בצל העצים בלי אף אדם בסביבה. פרשתי את המחצלת והמגבת שלי והפעם כבר הזדיינו בכייך ובתשוקה בכל תנוחה שבא לנו בלי שאף אחד רואה ומפריע. גם טרטורו רעש של אופנוע שטח שנשמע באיזור לא הפריע לנו והמשכנו להזדיין בכייף עד שגמרנו בהנאה רבה.

זה היה אחד הזיונים הטובים שהיו לי עם בחור חדש ולא הצערתי לרגע על המחיר שידעתי שאשלם בכך שאפסיד את האתיופי החתיך ההוא. קיוויתי אמנם שאולי בעתיד הוא יסלח לי שדפקתי לו ברז, אבל לא נתתי לזה להפריע להנאה שלי. היתה לי פנטזיה כמה שנים על הרוסי הזהוב החתיך הזה והגשמתי אותה, ולהפתעתי הוא נהנה לא פחות ממני. אולי יום אחד יתמזל מזלי ואגשים גם את הפנטזיה לעשות שלישיה עם שניהם יחד...

והשיר שקפץ לי לראש כשחשבתי על שני הבחורים החתיכים ההם, הכל כך שונים זה מזה, היה מובן השיר Michael Jackson - Black Or White משנת 1991 (אגב, מי שרוצה להגיע ישר לתחילת השיר שידלק על ההקדמה ויגיע ישר לדקה 1:33 של הקליפ):

 




נכתב על ידי , 8/6/2016 16:31   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, בהירים, בחורשה, ג'וינט, גייז, געש, הברזה, הומואים, התפרפרויות, זין, חושניות, חרמנות, ים, ליטופים, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סטוצים, סקס על החוף, עיניים ירוקות..., פיתוי, פנטזיות, שחורים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הוא רצה להיות הראשון לשנת 2014



הוא רצה להיות הראשון שלי לשנה החדשה, אבל לי היו פרפרים תימניים בראש, אז לאכזבתו הרבה לא הסכמתי לקבוע איתו כלום לתחילת השנה.

 

פרפר תימני אחד, יזיז ותיק שאני רוצה לחדש איתו את הקשר, התפרפר לו כצפוי, אבל לפחות התקשר להסביר. עושה רושם שלראשונה מזה זמן רב מתחיל להיות אכפת לו שבאמת נפגש ולא רק נתקשקש. נראה מתי זה יצא לפעול.

 

מצידו של הפרפר התימני השני החייל, היתה דממת אלחוט. רציתי להיות הגבר הראשון שלו, אבל נראה לי שאני לא אהיה כלום שלו. הוא אמור כבר היה להיות בדרך הביתה או בבית, אבל הוא לא ענה לסמסים שלי ואני תוהה אם הבריז או שעדיין יצור איתי קשר לקראת השעה בה קבענו להפגש.

 

יש עוד אופציות למי שיהיה הראשון לשנה החדשה אבל אפילו לא התחלתי לחשוב על זה כי לי זה לא ממש משנה. מבחינתי זה יום רגיל ככל הימים.

 

אבל בשביל המאוהב זה לא יום רגיל. היה חשוב לו להיות הראשון שלי לשנה החדשה. הוא רצה להרגיש מיוחד ולא יזיז או סטוץ רגיל ככל הסטוצים שלי. המאוהב הוא בחור בהיר חטוב חלק עיניים כחולות מחבר העמים לשעבר. הוא גם לא ילד, בשנות השלושים שלו, ואני אכזבתי אותו שבניתי על שני התימנים ההם להיום ולא רציתי לסגור לי את האופציות להפגש איתם, אז אמרתי לו לא.

 

יצא המצב שהיום בין לבין היו לי סידורים בעיר בה המאוהב גר ועובד, אז קפצתי אליו בהפסקת צהרים לומר לו שלום. הוא עדיין לא זכה להיות הסקס הראשון שלי לשנה הזו, אבל זו עדיין אפשרות תיאורטית, כי עדיין לא היה לי סקס בשנה זו עם אף אחד. כשנפגשנו ראיתי את התשוקה והשמחה בעיניים שלו. הוא עלה לרכב וביקש שאסע למקום קצת יותר מרוחק ממקום עבודתו.

 

שם הוא זכה להיות החיבוק הראשון שלי עם גבר לשנה זו וגם אני שלו, הנשיקה הראשונה, הייתי הראשון שחש את החור החם והלח שלו [עם האצבע בלבד] והוא היה הראשון שהעמיד לי את הזין ואז ירד לי בשקיקה רבה, מתעלם מהמכוניות החולפות ברחוב באמצע היום.

 

מגיע למאוהב להיות הראשון שלי לשנה הזו, אם זה כל כך חשוב לו. הוא כל כך טוב. לא רק בסקס שתמיד מוצלח איתו, אלא בכל היחס שהוא נותן לי. רק אני כמו איזה בן זונה מנייאק, במקום לתת לו את המקום המגיע לו, מעדיף עליו פרפרים חומקניים. כי הוא תמיד שם, הוא תמיד זמין למקרה שיתחשק לי להפגש איתו. הוא כל כך קל, אז למה אני עושה לו חיים כל כך קשים?

 

אולי זו עוצמת האהבה שלו שמרתיעה אותי, עוצמת ההזדקקות. אולי אני חושש מאובדן החופש והעצמאות שלי ואולי כמו פאקינג אידיוט מטומטם אני לא יכול לפתח רגשות במקום שהכל כל כך קל. למה תמיד רגשות כרוכים אצלי בכאב וסבל? מה השריטה הזו? אם רק הייתי מתאהב במאוהב הזה שנראה דומה לבחור שבתמונה משמאל, הכל היה יכול להיות כל כך נפלא...

 

אז מי יהיה הראשון לשנה זו? 10, 9, 8, 6, 5, 4, 3, 2, 1... היתה האסוציאציה לשיר הבא משנת 1978,  -  Dan Hartman - Instant Replay :

 

 

 


נכתב על ידי , 2/1/2014 16:12   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אמת, אסוציאציות, ברכב, הברזה, הומואים, גייז, הפעם הראשונה, התמסרות, חיבוקים, חרמנות, מציצות, משיכה, נשיקות, פגישה, פיתוי, ציפיות, תמונות, תסכולים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של alon ב-17/3/2019 13:43
 



אולי תסלח לי ותזיין אותי - 2


 

ארז, 27, שביקש סליחה על ביטול מהעבר, התגלה כבחור אמין. זה כבר הפך להיות מוצר נדיר באטרף שעד כמה שזה ישמע מוזר, הוא קבע איתי כמה ימים מראש ועמד במילה שלו. הוא אפילו התנצל שהתעורר מאוחר והודה לי על הסבלנות שחיכיתי לו בזמן שהוא מתנקה ומתארגן, כשהוא מציף אותי בהודעות ובמחמאות תוך כדי.  

 

זו היתה הפגישה הראשונה שלנו והתכוונו לנסוע יחד לגעש. רגע ההיכרות פנים אל פנים עבר בסדר, ארז נכנס בחיוך לרכב שלי ויצאנו לדרך. בשיחות המקדימות קצת דאגתי עד כמה הוא מוכן לזרום שם על החוף כי הוא כבר הבהיר לי שהוא לא מסתובב ערום בגעש ואפילו לא יושב ערום בגעש. תחתון לבן זה קו הגבול שלו והתלבטתי איך נזדיין עם התחתון יהיה עליו או אם בכלל נזדיין על החוף כמו שאני אוהב. חששתי שמא הוא מהביישנים האלה שלא עושים את זה, אלא מחפשים פינה נסתרת למעלה באיזה נקיק או מאחורי שיחים על הצוק. למוד נסיון לא חפרתי לו ולא שאלתי שאלות מיותרות. החלטתי להשאיר לחרמנות, לים, לשמש, לידיים ולזין שלי לעשות את שלהם.

 

הגענו בבוקר שהים היה ריק כמעט לגמרי, וזה היה סבבה מבחינתי. ארז עוד הספיק לספר לי שמעולם הוא לא הזדיין על החוף, אלא מקסימום רק התמזמז, אבל כשהידיים שלי התחילו לעבוד, שרידי ביישנותו נשרו ממנו אט אט. הרגשנו שם כמו שני פרפרים חופשיים שיכולים לעשות מה שבא להם. אפילו שבאמצע המזמוזים התיישב מישהו איזה 30 מ' מאיתנו, לא נתנו לזה להפריע לכייף שלנו. אהבתי את גופו השחום והרזה, אך לא רזה מדי, של ארז ולא הפריע לי בכלל שהוא לא בחור חלק, אם כי הישבן שלו היה די חלק וכמובן קטן יחסית, עגלגל וסקסי בטירוף.

 

התמזמנו על החוף ואחרי פרק הליטופים, המציצות ואפילו הנשיקות, שאצל ארז הן במינון נמוך, הגיע הזמן לטחון את הישבן הקטן שלו. אמרתי לו שבא לי שהוא ירכב לי על הזין, נשכבתי על הגב כשהזין הזקור מונף מעלה ומחכה לישבן המטריף של ארז שהחל להתיישב עליו בציתנות. לא היה לו קל עם הגודל והעומק אבל כשכל הזין היה בפנים, התיישבתי גם אני, נצמדתי אליו וחיבקתי אותו, נישקתי אותו קלות והתחלתי להדהיר אותו על הזין שלי. אחרי זמן מה, ארז הדף אותי קלות לתנוחת שכיבה והמשיך בדהירות על הזין הלוהט שלי כשהוא משחיל עצמו למעלה ולמטה עד שהתחיל להשפריץ עלי בעוצמה. שמחתי שהוא גמר וידעתי שעכשיו יהיה לי אותו יותר רגוע לסקס בלי לחץ.

 

רצנו לים להתרחץ והמשכנו לשחק ולהשתובב בין הגלים. אחר כך רבצנו בלגונה קטנה והתמזמזנו ואז חזרנו לחוף לזיון נוסף. הפעם אני גמרתי בכייף גדול. השעות עברו בכייף. אוכל, שתיה, ים, סקס, מזמוזים וכירבולים. ארז הדליק ג'וינט ולקחתי ממנו כמה שאכטות, בזמן שידו העונוגה מזקיפה לי את הזין. כשהייתי ממש חם, ארז נשכב על הבטן והזמין אותי לדפוק אותו. עליתי עליו והשחלתי עד הסוף. הפעם זה היה זיון רק בשבילו. אני גמרתי רבע שעה קודם ולא הייתי בשל לגמירה נוספת, אבל ארז כבר היה בשל בהחלט. זיינתי אותו על הבטן וזיינתי אותו על הצד בכפיות עד שהוא השפריץ שוב.

 

ארז מאוד נהנה מהזין שלי ואמר שהוא ממש מתאים לישבן שלו, וגם אני הרגשתי כך. אחר כך כבר היינו קצת עייפים. שכבנו על הצד זה מול זה כשאני מקופלים קלות ומחובקים. ליטפתי את ארז שנמנם קצת וכבר הרים את תחתוניו המופשלים ואילו אני כהרגלי נותרתי ערום. לפתע שמעתי טרטור של טרקטורון הולך ומתקרב. כשהוא עבר לידינו ראיתי שזה טרקטורון משטרתי. אין לי מושג מה המשטרה חיפשה שם על החוף, אבל נלחצתי קצת שאני ערום שם ומיד לבשתי בגד ים, אבל לא נראה לי שהזיז להם במיוחד. הערתי את ארז שנלחץ מהג'וינט החצי לא מעושן שלו והצעתי שישים אותו בצד ליד שקיות הזבל של החוף, יעני זה לא שלנו, וכך הוא עשה. אחרי זמן מה הטרקטורון המשטרתי חזר ועבר לידינו, אך שוב לא אמרו כלום. אני תוהה מה היה קורה אם הם היו מגיעים כשאני וארז באמצע זיון לוהט...

 

זה היה כבר אחרי ארבע שעות בגעש, אחרי שהתמזמזנו והזדיינו כמה פעמים. אכלנו, שתינו ועישנו. יום של כייף, אבל הטרקטורון היה הסימן שהגיע הזמן להתקפל חזרה ועזבנו את החוף בצער רב.

 

זו היתה הפעם השלישית שלי בגעש בשבוע הזה כשכל פעם היתה יותר כייפית מהקודמת. כמה שעות אחרי שחזרתי מגעש קיבלתי הודעה ממישהו באטרף ששאל אם הייתי בגעש ואם הבחור שהייתי איתו היה עם בוקסר לבן צמוד. השבתי בחיוב והוא אמר שעבר שם וראה אותנו על החוף וממש קינא בנו. הוא גם ציין שהיה מת להצטרף אלינו אך לא העיז לשאול. אמרתי לו שתמיד אפשר לשאול, מינימום יקבל תשובה שלילית, אבל מקסימום יצליח.

 

כמו שארז ביקש ממני בשבוע שעבר, אכן סלחתי לו ואכן זיינתי אותו. אמנם לא היה לו קשה לומר סליחה, אבל הסליחה שלו גרמה למשהו קשה במכנסיים שלי, ואת הקשה הזה ארז קיבל עמוק חזק ארוך וטוב. אז לכבוד ארז, הסליחה שלו והקשה שלי, השיר של להקת שיקגו Hard to say I'm sorry, משנת 1982:

 

 

 

נכתב על ידי , 26/7/2012 16:21   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, אף פעם זה לא מאוחר מדי, בגדי ים, בין תדמיות למציאות, ג'וינט, גייז, גמירות, הבטחות, הברזה, הגשמה, הומואים, הזדמנות שניה, העזה, התמסרות, התפרפרויות, זין, חופש, חושניות, חיבוקים, חרטה, חרמנות, ישבנים, ליטופים, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סליחה, סקס על החוף, פגישה, פיתוי, שחומים, תמונות, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים, געש  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-7/8/2012 09:07
 




דפים:  
568,336
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)