לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: Deep Purple. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אפריל הקסום


 

חודש אפריל עומד להסתיים, והחלטתי לשתף אתכם באחד משירי אפריל המיוחדים והנשכחים ביותר שאני מכיר. זה שירה של להקת Deep Puple או כפי שנקראה פעם בארץ: סגול כהה.

 

הלהקה היא אולי להקת הרוק הכבד שאני הכי אוהב, והשיר, או יותר נכון לומר מיני יצירה, הוא כמובן April משנת 1969, המשלב קטע פופ קטע קלאסי וקטע רוק. שיר קסום:

 

 

 

נכתב על ידי , 29/4/2012 21:32   בקטגוריות Deep Purple, אסוציאציות, געגועים, מוסיקה, פגז מן העבר - נוסטלגיה, פנטזיות, רוק, תמונות, אקטואליה, ביקורת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-4/5/2012 09:50
 



למה בשירותים, כשאפשר בדירה שלי?


 

 

השבוע, אחרי זמן די ממושך שלא ניהלתי שיחות עם לירון, 24, העסוק מעל הראש מאז החל בלימודיו, הוא צלצל. דיברנו קצת על דא ועל הא והוא סיפר לי שחטף הצטננות חזקה. ניסיתי להתבדח על כך ואמרתי לו שהיה צריך להבין שזה כבר לא מתאים לעשות סקס בחוץ בצינת הלילה ואז גיגלנו שיחה קטנה על הנושא. שנינו לא טומנים את ידינו בצלחת, אבל הודיתי בפניו שכבר די נמאס לי מסקס סתם.

"בא לי שהסקס יהיה עם ערך מוסף. עם מישהו שמעבר לסקס אפשר יהיה גם לדבר איתו, לצחוק איתו, להפגש איתו  בידידות לא רק לסקס וכן הלאה." אמרתי לו.

"ולמה לא איתי?" הוא שאל.

"כי אתה כבר לא רוצה סקס איתי, מה אני יכול לעשות?" השבתי.

"אתה מתגעגע אלי?" שאל בשמץ של ביישנות.

"אפשר שלא?" עניתי בשאלה רטורית.

"בוא נפגש מחר, לקפה או ארוחת צהרים, משהו" אמר לירון.

"סבבה, רק תבחר מקום שיש לו שירותים גדולים שנוכל להשתעשע גם" צחקתי.

"למה בשירותים, כשאפשר בדירה שלי?" צחק לירון.

 

למרות הפינג פונג הטיזרי קצת הזה, ידעתי שאלו רק הקנטות סקסיות שאין מעבר להן כלום. כבר חודשים ארוכים יש ביננו משחקי התגרות כאלה שאינם מבשילים לכלל מעשה. זה מעין מתח מיני, שאנחנו מנסים לטפח, אם כי אינני מבין לשם מה. אני לא ממש רואה תשוקה מצידו כלפי, וכשאין תשוקה מצידו - אין מה שילבה את האש בגחלים הדועכות שלי. כך נמשכת לה הידידות המוזרה קצת שלנו, בה אני משמש ללירון הכתף שעליה הוא נהנה להשען בכל מיני עיניני דיומא ומצוקות השעה, ואני מספק לו את המשענת הזו בנפש חפצה. זה סוג של ידידות שאינה תלויה בדבר כי הרי הדבר בטל כבר מזמן ולמרות זאת הידידות הזו נשארה.

 

בסופו של דבר לא נפגשנו, לירון היה עסוק עם בחור אחר ואני עם עם שניים (לא ביחד), אבל על כך בפעם הבאה...

 

ולאש שלא בוערת כבר זמן רב ביני לבין לירון אני מקדיש את אחד משירי הרוק הכבד הקלאסי שנותנים טוב טוב בראש כמו שלפעמים בא לתת לי ללירון,Deep Purple - Burn  משנת 1974:

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 24/11/2009 22:47   בקטגוריות Deep Purple, אירוטי, אכזבה, אמת, אנרגיה מינית, אסוציאציות, בין תדמיות למציאות, גייז, געגועים, הומואים, הרהורים, חרמנות, ידידות, מוסיקה, מצב רוח, משיכה, פיתוי, פנטזיות, רוק, תמונות, תשוקה, תקווה, אהבה ויחסים, שיחה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-26/11/2009 06:00
 



568,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)