לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אלף וחמש מאות סיבות טובות - פרק 4 (סיפור גיי אירוטי)



****

עידן

****

 

כמה שאני אוהב את הישבן הקטן והשעיר של נתי ואת גופו הצנום והשחום, וכמה שאני מקנא בכל בחורה או גבר שמזדיינים איתו. אם הוא רק היה רוצה הייתי זורק את כל הגברים האחרים ומזדיין רק איתו, כל שבוע וכמה פעמים בשבוע, אבל הוא ממדר אותי, ממנן אותי ומפחית את תדירות המפגשים שלנו יותר ויותר. גם כשאנחנו נפגשים, הרבה פעמים הוא אומר לי שזה בלי סקס. רק ניסע לים ונסתלבט. הים הזה מבחינתנו זה יכול להיות מקום אחד בלבד: חוף געש. רק שם אני יכול להרגיש חופשי להיות ערום, לזיין בלי בושה ולא אכפת לי מכלום. רק שם הוא מסכים להזדיין איתי לעיתים יותר מדי רחוקות, וגם זה תמיד בלי תכנון שהנה להולכים להזדיין.


אני תמיד בחוסר וודאות איתו, הוא וכל היזיזות שלו, במיוחד הגרושה בת הארבעים שפיתתה אותו בכסף שלה ושהוא נהנה לזיין מאז בחינם על בסיס קבוע. בטח היא נותנת לו לזיין אותה בלי גומי והוא נהנה להשפריץ לה בחור ולהרגיש חופשי. בטח הוא חייב את זה כדי לא להרגיש טמא יותר מדי מהזין שלי שחודר אליו עמוק ומזיין אותו גם כשהוא לא ממש רוצה, אבל מפתה ומפתה אותו עד שחודר לתוכו והוא נאלץ על כורחו ליהנות ממנו, והוא נהנה ועוד איך. גניחות התאווה שלו בזמן הזיונים שלנו מעידות על כך יותר טוב מהכל.


בפעם האחרונה שנפגשנו, אחרי הרבה זמן הוא גם נתן לי לגמור בתוכו וזה היה מדהים. אבל קדמה לזה סיטואציה מוזרה קצת כשראיתי על החוף מישהו שאני מכיר. קותי, בחור חטוב וסקסי בן ארבעים כמעט, שזיינתי לפעמים, אבל כבר זמן רב שאני מתחמק מפגישות נוספות איתו. הוא הלך לו על החוף הביט בנו והמשיך עוד קצת ואז הסתובב וחזר כלעומת שבא. לא פניתי אליו ולא עשיתי לו אפילו שלום, כי הדיסקרטיות מחייבת, אבל אולי חייכתי קצת, חיוך שלמחרת הלך להמחק לי מהר מהפרצוף. נתי לא שם לב, באותו זמן הוא היה עסוק עם התיק שלו או משהו ולא הסתכל לכיוון.


ההזוי עוד יותר היה, שלמחרת קותי סימס לי שהוא מכיר את הבחור שהייתי איתו על החוף ושהוא מזיין אותו קבוע והבחור מכור לזין שלו ולשפיך שלו ושלא אאמין לו לסיפורי הביסקסואליות שלו. לא האמנתי. זה לא יכול להיות. מה פתאום? הרי רק איתי נתי עושה בלי גומי! רק לי הוא מתמסר ככה! הרי הוא אמר לי זאת במפורש! קותי סתם מקנא. הוא סתם רוצה לסכסך. או שהוא פשוט טועה בבחור. ככה חשבתי, אבל הספק החל לנקר בי ללא הרף.

רציתי לשאול את קותי מליון שאלות, אבל הוא סרב לתת פרטים מזהים. כל חקירותי, כדי שאוכל לוודא שהוא אכן מדובר על נתי האהוב החומקני שלי ולא על איזה בחור אחר, הושבו ריקם. "אני לא רכלן" חזר קותי שוב ושוב על המאנטרה שלו ועמד כחומה בצורה בסירובו למסור פרטים מאמתים נוספים. הוא הותיר אותי עם הספק המנקר, או שמא התקווה הבוערת שכל הסיפור ההזוי הזו הוא טעות בזיהוי. שלא יכול להיות. שלא נתי. רק לא נתי.


כשהמשכתי להתעקש שאני חייב להיות בטוח שזה אכן הבחור שאני מכיר ולא מדובר בטעות בזיהוי, קותי החליט כנראה לנצל את ההזדמנות ואמר: "בוא אלי, יש לי ירוק רפואי חדש, נזדיין כמו שהיינו מזדיינים פעם ואחרי שנהיה מסוממים ומסופקים כמו שצריך, אני אענה לך על כל שאלה שתשאל". בלית ברירה נאלצתי להסכים כי הייתי חייב לדעת את האמת ולהרגיע את הסערה שכל הגילוי הזה גרם לי.


כשנפגשתי עם קותי אחרי יום - יומיים, עישנו והוא אף נתן לי חלק מהרפואי שלו, ואחר כך בלי הרבה חשק זיינתי אותו. זה היה זיון של נקמה. נקמה בבחור שמעז לזיין את נתי שלי, הבחור שאני עכשיו אראה לו עם הזין שלי מי פה הגבר. חדרתי לתוכו בכוח, זיינתי אותו עמוק וחזק ולא עצרתי גם כשרצה הפסקה. נהניתי להכניע אותו, לשמוע את גרגורי ההנאה שלו, לכבוש אותו ולגמור בתוכו, כשאני חושב על כל הפעמים שהוא בטח זיין את נתי וגמר בתוכו.


אחרי הזיון הגיע העת לשמוע את התשובות לכל השאלות הבוערות שלי. קותי סיפר לי איך פיתה את נתי בפעם הראשונה באלף וחמש מאות שקל, איך היו יחסיהם מאז, מה היה בזיונים איתו ובאיזה תדירות, אבל בכל הנוגע לפרטים מזהים, הוא המשיך להתחמק. הסכים רק לומר לי את השם שנתי מסר לו, שהיה כמובן שם שונה, ואחרי לחץ נוסף הסכים לומר לי מה שלוש הספרות האחרונות בטלפון שלו, אבל גם הן היו שונות. את הכינוי של נתי באטרף הוא לא הסכים לומר בטענה שלא זוכר ושיש  לבחור כמה כרטיסים, ועוד תירוצים. נותרתי עם הספק המנקר, האם הם אכן מכירים או שקותי רק משחק בי.


כשקותי הבין כמה אני נסער מהגילוי שלו, הוא אמר: "תשמע, הוא אמנם זיון טוב, אבל נראה לי שאתה מאוהב בן או משהו. אם הוא כזה חשוב לך, אני אפסיק להפגש איתו, העיקר שאנחנו נמשיך להפגש." עניתי לו שאני עדיין בספק וכל העניין מסעיר אותי יותר מדי מכדי לחשוב מה לעשות, אבל בכל מקרה אני מבקש שיבטיח לי שלא יפגש איתו יותר. קותי הסכים.


לא ידעתי מה לעשות בקשר לספק שהמשיך לנקר בי, אך לקותי היה רעיון: "אם אתה לא מאמין לי, בוא נסדר את זה. אני אזמין אותו אלי, אני אזמין אותך וכששניכם תהיו אצלי, תראה כבר מי דובר אמת ומי משקר", אמר לי קותי. התלבטתי קשות. חששתי שאאבד גם את שארית הקשר שעדיין מחבר את הזין שלי לישבן השעיר והמסעיר של נתי, שמקבל את הזין שלי עמוק חזק וטוב פעם בכמה חודשים. לא רציתי לאבד את הבחור שכל כך מושך אותי אפילו שהוא לא בצ'ק ליסט הרגיל של סוג הבחורים שאני נמשך אליהם.


חששתי שזה יהיה הסוף, אבל הרצון לדעת את האמת, הכריע. הייתי חייב לדעת.  קותי הבטיח לי שהוא לא יגע בנתי יותר כי הידידות שלי חשובה לו יותר (ממש ידידות, הזין שלי חשוב לו יותר, חשבתי לעצמי...) אז בסוף אמרתי לקותי שיארגן את המפגש הזה ולא יאמר לנתי שגם אני מגיע, ונראה כבר איך יתגלגלו הענינים כשנתי יבין שעליתי עליו, אבל באופן לא מפתיע, המציאות היתה שונה מהתכנונים שלי.


 

 

המשך יבוא...


נכתב על ידי , 7/12/2016 05:30   בקטגוריות אירוטי, אנרגיה מינית, אנאלי, אסוציאציות, ג'וינט, גייז, גמירות, הומואים, חרמנות, חששות, משיכה, משחקים מלוכלכים, סקס, פיתוי, תהיות, תשוקה, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-8/12/2016 12:09
 



תפוח בדבש (סיפור גיי אירוטי)



זו היתה שעת לילה מאוחרת והייתי בעבודה חרמן אש אחרי כמה ימים חסרי פעילות. חשבתי שאראה קצת פורנו ואפרוק את חרמנותי לבד. פה ושם נכנסתי לגריינדר אבל לא היה שום דבר מעניין עד שלפתע קיבלתי הודעה מאיזה נערון חתיך בן תשע עשרה. הוא היה קרוב מדי וקצת הפחיד שמשהו יסדק בדיסקרטיות העמוקה בארון שלי, אבל התחלנו לדבר. שלחתי לו כמה תמונות מחרמנות בלי פנים והוא שלח לי כמה תמונות שלו. טען שעמוק בארון ושאני יכול לסמוך עליו, אבל משהו בתמונות שלו נראה לי מוכר. לא, לא יתכן שזה גבע. אין מצב. הוא סתם בחור צעיר שדומה לו. ידעתי שאם זה הוא, אין מצב שניפגש. אמנם כבר זמן מה שמתי לב שמהילדון היפה, האחיין של גיסי, צמח בחור לתפארת, אבל אוי ואבוי לי אם הוא ידע שאני משחק גם במגרש של הבנים.


הסקרנות לא נתנה לי מנוח. תמונותיו של הצעיר החתיך הזה שמת לקבל את הזין שלי, הסעירו אותי. שאלתי אם הוא ממוקם בדירה ואמר לי שכן. הוא שאל אם אני נשוי וביקש שאשלח לו תמונת פנים וסירבתי לאור מצבי. שאלתי מה כתובתו והצעתי לו שאבוא אליו ויראה אם מתאים או לא. כשאמר את כתובתו נרגעתי קצת כי לפי מה שידעתי הוא לא גר שם וכנראה שהוא רק בחור שדומה לגבע. למרות זאת עדיין רציתי להזהר, שמא זה בכל זאת הוא וקבענו שהוא יחכה לי למטה בפתח הבנין.  תכננתי לעבור, לנסות לראות מי הוא בלי שהוא יראה אותי, ואז להחליט. הוא שאל אותי מה אני לובש, וליתר בטחון אמרתי לו משהו שונה ממה שבאמת לבשתי. ליתר בטחון גם החניתי את הרכב ברחוב אחר וצעדתי לכיוון הבנין.


כשהגעתי לשם וראיתי אותו, כבר היה מאוחר מדי, כי הוא גם ראה אותי וזיהה אותי. אוי ואבוי. זה אכן היה גבע. הופתעתי. ידעתי שהוא חייל בקרבי ויש לו איזו חברה כוסית עם ציצי גדולים ובין זה ובין לשחק במגרש של הגברים יש פער גדול מדי, במיוחד שאני גדול ממנו בשנים רבות. היה מאוחר להתחמק ממנו חשבתי במהירות על תירוץ. התקרבתי אליו, וראיתי שהוא עמד שם מחייך, יפה עד כאב, עם ג'וינט ביד. הוא קצת נבהל נראה לי שראיתי אותו עם הג'וינט וניסה להסתיר אותו מאחורי הגב, אבל אמרתי לו: "אהלן גבע, ג'וינט, אה?" צחקתי וגם חיבקתי אותו קלות, כי הרי אנחנו מכירים. הזין שלי שהיה מכווץ מפחד עד אותו שלב, החל להתעורר לתחיה.


"מה אתה עושה כאן?" הוא שאל ועניתי שבאתי מהעבודה והולך ברגל הביתה כי יש לי פנצ'ר ברכב ולא היה לי כוח להתעסק עם זה באמצע הלילה. "ומה אתה עושה כאן?" שאלתי. והוא ענה: "סתם, מחכה לחבר שהיה אמור להגיע ובינתיים נרגע קצת עם השאכטה." 

"וואלה, כייף לך, מעניין איך זה." אמרתי לו וכשהוא הבין שמעולם לא ניסיתי, אמר לי: "קח קצת, תראה איך זה. תשתחרר". צחקתי. "היה לי באמת יום קשה ואני צריך להשתחרר, תביא, ננסה. הגעתי לגיל שאפשר להתחיל, לא?" גבע חייך, אמר שאני הרבה אחרי הגיל שאפשר להתחיל, אבל אף פעם לא מאוחר והושיט לי את הג'וינט.


לקחתי שאיפה אחת והשתעלתי קצת כי אני לא רגיל לעשן, אז גבע טפח לי קלות על הגב, ואולי אפילו ליטף קצת. כנראה שהליטוף היה רק הדמיון שלי או משאלת לב, אבל זה השפיע לי עוד יותר על הזין שכבר עמד בטירוף. עד מהרה גבע שם לה לכך. במבוכה הסתובבתי הצידה והכנסתי את היד למכנסיים לסדר את הזין וגבע העיר: "חרמן, אה? עומד לך או משהו?". מלמלתי משהו על שבוע בלי סקס ואז כאילו התחרטתי שפלטתי את זה, אמרתי לו שישכח מזה כי זה לא לעניין לדבר איתו על זה בגילו. אבל משהו במבע של גבע החל להשתנות. "רז, אה" הוא אמר עם חיוך קל בזוית של הפה, ואני עשיתי את עצמי לא מבין שהוא משתמש בשם הבדוי שמסרתי לו בגריינדר, ואמרתי לו. "מי זה רז?".


"אני לא ילד, רוני, כבר מזמן לא ילד" אמר ולפתע נטל את ידי והניח אותה על התפיחה הבולטת במכנסיו ואז גם משך אותי אליו.  זה היה הזוי. אני בשנות הארבעים שלי צמוד לחייל החתיך הזה, הבן של גיסי שבפירוש מנסה לפתות אותי. "בוא נעלה. אני יודע שאתה רוצה את זה, ובטוח שבא לי זין עכשיו" הוא אמר.

"לעלות לאן?" אמרתי במקום לשלול את ההצעה הזו על הסף, אבל כשהזין עומד השכל עף אתם יודעים לאן. גבע ענה שהוא עושה בייביסיטר על הילד הקטן של אחותו הגדולה. רק אז נזכרתי שאחותו הגדולה אכן קנתה דירה שם בשכונה, אם כי לא ידעתי בדיוק איפה, עד לאותו רגע.


לא יכולתי לעצור את עצמי. עשיתי חשבון שיש פה איזה מאזן אימה. הוא גם בארון ובמשפחתו המסורתית הוא בטח לא ירצה שידעו עליו, אז הוא מנסה לגרום למצב שגם לי יהיה משהו להפסיד. שלא סתם אני במקרה הולך ברגל הביתה אלא שאני איתו, עושה מעשים שהשתיקה יפה להם הן במשפחתו והן במשפחתי. לקחתי עוד שאכטה והרגשתי מסוחרר קלות. מלמלתי שאני אף פעם לא... אבל גבע אמר קצת בזלזול: "כן, כן, הבנתי" ותמך בגופי המתנודד בידו האחת כשידו השניה משתחלת לתוך המכנסיים שלי ואחזת בזין החם והפועם שלי. "זה ממש לא עושה לך את זה, ממש..." וצחק.


הלכתי איתו. מה יכולתי לעשות כבר?  החרמנות הטריפה אותי, הג'וינט סיחרר אותי, והרכבת יצאה לדרך ואי אפשר היה לעצור אותה עוד. נכנסנו לדירה והוא מיד ירד על הברכיים, פתח לי את המכנסיים, שלף את הזין הזקור שלי מכלאו וירד עליו עם פיו החם והמתוק. הרגשתי שאני כמו בסרט. שזה לא אני באמת מתמסר לעינוג של הזין בתוך פיו החם של גבע שאותו אני מכיר מיום שנולד. "מתוק כמו דבש הוא אמר כשהוא מתענג על הפריקאם שהתחיל לטפטף לי בעוז מהזין.


גבע השתחל מתוך מכנסיו ותחתוניו והורדתי גם את שלי ואז רק ראיתי את ישבנו הקטן, השחום, השובב והכל כך מחרמן. ידעתי שאחרי הלילה הזה הכל יהיה שונה. "איזה זין, יא אללה איזה זין" אמר גבע כשאצבע משומנת שלי כבר מלטפת ומשמנת את ישבנו החם ואת החור הלוהט והמפתה שלו. גבע הרים את ראשו מהזין שלי, ואני התכופפתי אליו והתנשקנו. וואו, איזו נשיקה מרטיטה זו היתה. התיישבנו על הספה בסלון כשהוא עלי והמשכנו להתנשק ללא הרף. לשונו הארוכה חקרה את פי ולשוני הסתחררה סביה והעמיקה גם לתוך פיו, כשידי ממשיכה לעסות וללטף את הישבן המדהים שלו. ידעתי שעוד מעט הוא יהיה שלי. שעוד מעט אהיה בתוכו. לקחתי עוד ג'ל סיכה, מרחתי על הכלים שלנו, ותפסתי את שניהם יחד בתנועות ליטוף מחרמנות.


"לא, לא, אני עוד אגמור ככה" הוא אמר והחזיר את ידי ללטף לו את הישבן, כששנינו ממשיכים להתנשק. "אני רוצה לגמור רק כשתהיה בפנים" הוא הוסיף ואז כיוון את פתח ישבנו ההדוק אל הזין שלי והתחיל לאט לאט להתיישב עליו. "הוא גדול, זה קשה" אמר גבע אחרי שחצי זין כבר היה בתוכו ואז עצר ושלף עצמו החוצה. "גדול וכואב, אבל אני מת שתזיין אותי היום חזק. בוא נדליק עוד ג'וינט" הוא אמר ומשך אותי אחריו לחדר השינה.


גבע הדליק את הג'וינט ונשכב על המיטה. הוא נתן לי שאכטה שסיחררה אותי עוד קצת ואז ירדתי בעצמי על הזין החמוד והעומד בטירוף שלו, אבל גם את המציצות הלוהטות שלי הוא הפסיק אחרי כמה רגעים כדי לא לגמור ואז הסתובב על ארבע ואמר לי: "יאללה, בוא תדפוק אותי כבר". מרחתי עוד ג'ל סיכה והתחלתי לשחק לו עם הזין בחור, מכניס קצת את הכיפה ומרגיש את הלהט שהחור שלו רוצה לשאוב אותי פנימה. "תכנס לאט ואחר כך תפרק אותי בלי רחמים", הוסיף גבע כשאני מתחיל לפלס את דרכי פנימה, כשאני מפשק בידי את פלחי ישבנו הקטן.


התחושה לחדור לתוכו היתה משכרת. לא האמנתי שזה קורה. הוא נאנק קצת מכאב אבל כשעצרתי לרגע אמר לי להמשיך. אז חדרתי עד הסוף ממלא את ישבנו הקטן בזין השחום והחם שלי ומרגיש את החור שלו הדוק לי על הזין. התחלתי לזיין אותו בתנועות איטיות פנימה והחוצה. השיער הדליל מסביב לחור שלו חירמן אותי עוד יותר. זה היה חם אש. "תפרק אותי" הוא ביקש והתחלתי להגביר קצב. הפכתי אותו על הגב והרמתי את רגליו הדקות על הכתפיים שלי וחדרתי אליו עד הסוף. הוא גנח וביקש יותר חזק והמשכתי לטחון אותו יותר עמוק וחזק, כשהביצים שלי נוקשות על שלו והוא מתלהב מזה עוד יותר. כשהחל לפתע להשפריץ בלי לנגוע לעצמו בזין בכלל, הבנתי שעשיתי לו את זה בגדול.


ידעתי שאני רוצה עוד. לפני שיתחרט או יעצור כי בא על סיפוקו, הפכתי אותו על הבטן וחדרתי אליו שוב בבת אחת עד הסוף. הוא צרח קצת ואמר שאני קורע אותו. ידעתי שקשה לו יותר כי הוא כבר גמר, אבל לא רציתי לעצור. פמפמתי אותו בעצמה כשהוא צורח קלות ונאנק עמוקות עד שהוא התחנן שאגמור כבר כי הוא לא יודע כמה זמן יוכל להחזיק מעמד. "תמלא אותי בזרע החם שלך..." הוא ביקש ואז זה קרה. מטחים חזקים של זרע נורו מהזין הלוהט שלי לתוכו ממלאים אותו עוד ועוד.  


נראה לי שהוא קצת הופתע שאכן גמרתי בתוכו, למרות שביקש זאת, אבל אחרי שזה קרה הוא הוא הסתובב על הצד, כשאנחנו בכפיות, וביקש שאשאר בתוכו. נשארתי בתוכו והיה חם וטוב שם, במיוחד כשהוא התחיל להשחיל את עצמו על הזין החצי עומד שלי בתנועות קלות ועדינות כשהוא משחק לעצמו בזין. לאט לאט הזין שלי התעורר מחדש וגם תנועות הפמפום של ישבנו המשתפד לי על הזין בעוצמה גוברת, עזרו בכך.


"אני רוצה ממך עוד מנה" אמר לי גבע, מה שהלהיט אותי עוד יותר. גם תנועות ידו על הזין של עצמו הפכו להיות נמרצות יותר ויותר, אז אחזתי במותניו והתחלתי לעזור בפמפום הזה של ישבנו הקטן, השחום והחם. טחנתי אותו בעוצמה והוא התלהב, סובב את ראשו אלי והתנשקנו צרפתית חמה וטובה ואז הרגשתי שזה קורה. הזין שלי החליט כמו מעצמו לפלוט עוד ועוד זרע בישבנו המתוק. כשהוא הרגיש את החמימות הרטובה שלי בתוכו והבין שגמרתי, הוא הביא עוד ששניים שלושה שפשופים לזין והתחיל להשפריץ בטירוף, כשהחור שלו מתהדק על הזין שלי בתנועות הקצובות של גמירתו וסוחט ממני את הזרע עד הסוף.


התנשקנו שוב ויצאתי מתוכו בעדינות. הוא הסתובב אלי וירד אל הזין שלי לבלוע בהנאה את טיפות הזרע האחרונות שנטפו ממנו ואמר שגם הזרע שלי מתוק כדבש. טעמתי את פיו המתוק עם שרידי הזרע שלי ומצצתי אותו מתוכו. אכן דבש. באותו רגע רק חשבתי על כך שבעוד זמן קצר נשב יחד סביב שולחן החג, נטבול תפוח בדבש ונחשוב על מה שקרה בינינו בלילה ההזוי הזה.

 

 

 


 

ובשולי הדברים שתהיה שנה טובה ומתוקה לכל הקוראים עם כמה שירים מתוקים בדבש:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


נכתב על ידי , 2/10/2016 14:02   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, ג'וינט, גייז, גמירות, דיסקרטיות, הגשמה, העזה, התמסרות, זין, זקפה, חושניות, חרמנות, חששות, כוסון, מוסיקה, משיכה, סקס, פיתוי, פנטזיות, צעירים, פער גילים, שחומים, תמונות, תפוח בדבש, תשוקה, אהבה ויחסים, סיפרותי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-5/10/2016 05:38
 



הלילה האחרון ביוון, וקצת לפני...


הפוסט הקודם נכתב ביום האחרון שלי ביוון, כשחשבתי שאספו הסיכויים שיהיה לי איזה זיון ביוון, אבל כמו שאומרים בכדורגל שלכל שבת יש מוצאי שבת, אז לכל יום אחרון יש גם לילה אחרון, והלילה הזה טמן בחובו הפתעה שעוד לא ידעתי על קיומה.

נחזור שבוע וחצי אחורה. ביום שהגעתי לאתונה, בתור תחנת מעבר בדרך לאיים, התחלתי להפתעתי לקבל מלא הודעות בגריינדר. נראה לי שסך הכל ביוון קיבלתי איזה חמישים - שישים פניות, אבל הבחורים שפנו באתונה היו הכי שווים. יותר מחצי מהם מהם היו שווים מבט שני ועם חלק מהם אפילו דיברתי. אחד מהם היה דמיטריס, 30, בחור גבוה, חטוב-רזה כזה, חלק ושחום לייט, ששלח לי את כל התמונות שלו אבל ידעתי שלא יהיה לי זמן ועוד רגע אני באיים, אז מה הטעם. אפילו לא שלחתי לו תמונות, אבל אמרתי לו שכשאחזור לאתונה בסוף החופשה, אדבר איתו , ואולי ייצא משהו, אבל אף אחד מאיתנו לא האמין שזה באמת יקרה.

כשהייתי באיים, כמות הבחורים הרלוונטים בגריינדר היתה הרבה יותר קטנה, אולי בגלל שנסענו לאיים לא כל כך מתויירים ואולי גם בגלל שתשעים אחוז מההומואים שראיתי בגריינדר בסביבה היו, מסתבר באי ההומואים, מיקונוס, ןלא באיים בהם אני הייתי. אבל גם שם, באחד האיים בהם הייתי, היו כמה בחורים בודדים פוטנציאליים. אחד מהם, ניקוס, 33, שחום-סקסי-חטוב-שרירי, ורסטילי עם זין עבה פחד, אף הציע לי שנפגש בחוף הנודיסטים. הופה, חשבתי לעצמי. זה דבר ששוה בדיקה. בוא נראה איך ה "געש" של האי היווני הזה נראה. שאלתי את ניקוס איפה חוף הנודיסטים, ואמרתי לו שאם אצליח להגיע אשלחי לו הודעה. ניקוס הסביר לי איפה החוף נמצא ואמר שאפשר להשתעשע שם בדיונות שמעל החוף. מצאתי לי איזה אחר צהרים פנוי ופסעתי לי על החוף מרחק רבע שעה מהמלון בו הייתי והגעתי לשם, אבל ניקוס מסתבר שניקוס בדיוק עזב את החוף והלך לעבודה. הוא הציע שנפגש שם למחרת בצהריים, אבל אז כבר הייתי בצד השני של האי ולא הסתדר.

בכל מקרה כשהגעתי לחוף הנודיסטים של האי הזה, שתמונה ממנו - אמיתית- מצורפת פה - גיליתי שזה משהו שונה לגמרי מגעש. קודם כל הוא לא כזה מבודד כמו חוף געש. שנית, הנודיסטים של הם נודיסטים אמיתיים, גברים ונשים במעורבב. חלקם אולי גייז, אבל קשה לדעת מי מה. חוץ מזה, לא היתה שום פעילות מהזן החרמני על החוף. בחורים ובחורות, צעירים ומבוגרים פשוט שכבו שם נהנים מקרני השמש וזהו. היו כמה שעמדו ודיברו זה עם זה כמו שאתם פוגשים מישהן ברחוב ומדברים איתו סתם כך, כאילו הם לא כולם ערומים. לא היתה שום אירוטיקה באוויר והרגשתי די נטע זר. אבל אם כבר הגעתי, אחרי זמן הסתגלות מסוים, התפשטתי. זה היה כבר לקראת סוף היום, אט אט אנשים החלו לעזוב את החוף וגם אני לא הייתי שם יותר מחצי שעה, אבל לפני שהלכתי שמתי לב שזוג בחורים צעירים ששכבו להם בשמש עשרה מטרים ממני קמו ומתארגנים לזוז. אחד מהם, דווקא השחום והחתיך יותר שלח לא מעט מבטים לעברי, כאילו מחכה לאיזה רמז או משהו, או שזה רק היה בדמיון שלי. בכל מקרה אני חיכיתי שהוא יתקרב שאדע שאכן יש ענין והוא רק שלח מבטים חסרי תכלית, ואולי גם חסרי כוונה, אז לא אמרתי לו כלום והרגע הזה חלף.




לא היו הרבה רגעים שחלפו ככה ביוון, אבל היו כמה הזדמנויות להפגש עם בחורים מעונינים שדחיתי אותם, אפילו אם היו קרובים למלון ואפילו אם היו ממוקמים. משהו הרתיע אותי. כלפי חוץ, סוויץ' החרמנות שלי היה כבוי. יותר מדי כבוי אפילו שכשרציתי שיתעורר הוא לא התעורר, אבל מתחת להר הגעש הכבוי של חרמנות כבושה בת עשרה ימים. היתה לא מעט לבה שהלכה והתחממה אי שם בביצים שלי, אבל לא ידעתי אם ומתי היא תשתחרר.

בצהרי היום האחרון שלי ביוון הלכתי לקבל מסאז' (אמיתי, לא חרמני) בספא של המלון. לשמחתי הגיע לטפל בי בחור צעיר, להערכתי בן 25, הודי שחום כהה רזה ונאה, בעל ידיים קטנות ובעלות מגע נעים. זו היתה הפעם הראשונה בחיי שהייתי במסאז' ורציתי שהזין שלי יתעורר. הייתי מת לראות מה תהיה תגובתו של המעסה ההודי הסקסי ואם הוא יציע או ירמוז משהו. תחושת הבטן שלי היתה שהוא גיי ותחושת הבטן השניה היתה שאם הזין שלי יתעורר, אז יש סיכוי שמשהו יקרה שם מעבר למסאז', אבל עוד לא ידעתי אם יהיה לי אומץ. בכל אופן למרות שהייתי אחרי עשרה ימים בלי שום מגע עם גבר, בלי זיונים ובלי גמירות, הזין הסורר שלי החליט שבמסאז' הוא לא עומד. ככה הוא רגיל ומי אני שאזיין לו את השכל עכשיו. המסאז' היה טוב ומשחרר, אבל רק לשרירים, ואני התחלתי לחשוש. אולי מרוב התנזרות הלכה החרמנות הידועה שלי לאיבוד? איך ואיפה אצליח להקים אותה לתחיה אם גם המעסה ההודי החושני הזה לא הצליח?

גם ביום האחרון שלי בייוון קיבלתי הצעות אבל רובם היו מבחורים שיכולתי בסיטואציה כזו או אחרת למצוא גם בארץ, אז בשביל מה לטרוח? חשבתי, במיוחד אם חרמנותי לא תתעורר וסתם תהיה פדיחה. פתאום נזכרתי בדמיטריס שדיבר איתי ביום הראשון שלי ביוון ושאמרתי לו שנדבר כשאחזור לאתונה, אז החלטתי לנסות את מזלי. שלחתי לו הודעה, וכהרגלי בקודש צירפתי תמונות ערופות ראש. שעה קלה אחר כך דמיטריס ענה, וענה בטון כועס למדי [השיחה מתורגמת מאנגלית כמובן] ואמר: "סלח לי, אבל אחרי ששלחתי לך את התמונות שלי עם הפנים שלי והכל, אתה שולח לי את התמונות  ה א ל ה ? אתה יכול לתאר לעצמך שאני אדבר עם תמונה ללא ראש?!!!"
ניסיתי להציל את המצב מהר ועניתי לו: "אני מבין. לא ידעתי אם אתה בכלל זוכר אותי... אני בארון וזה מה שאני רגיל לעשות... אבל אתה צודק" ושלחתי לו תמונת פנים ואף שאלתי אם הוא רוצה שנחליף גם תמונות סקסיות חשופות.

"זה בסדר להיות בארון" ענה דמיטריס בטון רגוע יותר, "אבל אתה לא אתונאי ואפילו לא יווני, אז אין לך מה לדאוג בקשר לכך. אני לא לעולם לא אפגע בך. אז? בא לך לעשות קצת כייף?" וצירף להודעתו המפויסת עוד כמה תמונות יפות, חלקן תמונות הורסות בערום. שלחתי לו גם, והוא החמיא לי על הזין היפה, אבל הוספתי שאני לא פנוי באותו זמן לצערי.
"חבל, הייתי מאוד שמח לטעום את הזין הזה"אמר דמיטריס, שאל מאיפה אני והוסיף: "אנחנו יכולים למצוא פתרון כדי שנוכל להפגש?" עניתי לו שאני מישראל והוא שמח לשמוע ואמר שהיה בישראל לפני חצי שנה, טייל בירושלים ובים המלח והתאהב בתל אביב. ולענין הפגישה אמרתי לו שאולי אני אוכל להפגש מאוחר בלילה אם אני אצליח להתחמק. שאלתי אם הוא ממוקם [או כנהוג אצלהם לשאול: "Can you host?"] וביקשתי שישלח לי את המיקום שלו שאראה אם זה קרוב, ושלחתי לו גם את שלי. כשהתברר שהוא אמנם באתונה אבל 6 ק"מ ממני, אמרתי לו שלצערי זה רחוק מדי, אבל דמיטריס לא רצה לוותר כל כך מהר ואמר:
"שמע, יש לי הצעה. קרוב למקום שלך ממוקם מקום העבדה שלי. נוכל לעשות כייף שם."
"ריק שם?" שאלתי.
"כן, ואני המנהל שם ויש לי מפתחות."
"אמרתי לו שזה נשמע אחלה ושאם אצליח להתחמק, אשלח לו הודעה".

דמיטריס שלח לי את הכתובת והמיקום של מקום העבודה שלו, ציין שזה במרחק הליכה קצר וושאל לכיוון איזה שעה לחכות להודעה ממני ועניתי לו שאחרי חצות, שתיים עשרה -  אחת בערך. ביקשתי שיביא איתו קונדומים וג'ל סיכוך ושאלתי מה נעשה עם המקלחת שאחרי, ואיך נוכל להסתדר שם במשרד שלו. לשמחתי דמיטריס ענה שזה לא בעיה כי יש להם שם חדר מנוחה עם ספה, מקלחת שירותים, מה שצריך. רק אז דמיטריס נזכר לשאול למה אמרתי מקודם שהכל תלוי בכך שאם אצליח להתחמק. ואף שאל האם התכוונתי להתחמק מחברים או מאישה? עניתי לו בכנות שמאישה, וחששתי שאולי הוא יחליט לוותר, כי יש כאלה שזה מפריע להם. לשמחתי דמיטריס הגיב אחרת ואמר: "אתה חייב לדעת שאני לא מבקר אותך. ההיפך הוא הנכון. זה אפילו מחרמן אותי יותר שמישהו מחחמק מאשתו כדי להפגש איתי. זה עושה אותי חם..."

שאלתי את דמיטריס אם במקרה יש לו גראס, ג'וינט או משהו לתפוס ראש טוב, אבל הוא אמר שלצערו לא, אבל יש לו פופרס. סבבה בשבילו, חשבתי, אבל לי זה לא ממש יעזור, אני אצטרך למצוא את הדרך להשתחרר גם בלי לעשן משהו. תהיתי אם הזין שלי יתעורר ויעמוד בציפיות או שכמו שהוא לא התעורר במסאז' עם ההודי, זה יקרה גם עכשיו. לא ידעתי מה יהיה ועמוס חששות התחמקתי באחת בלילה מהמלון כשאשתי ישנה שנת ישרים ולא יודעת כלום. ליתר בטחון סימסתי לה שאני לא נרדם ולוחצת לי הבטן ויצאתי להליכה, כדי שלא תדאג ותתחיל לחפש אותי אם היא תתעורר פתאום.

עשר דקות אחר כך הגעתי לסמטה בה שוכן מקום העבודה של דמיטריס. זו היתה סמטה קטנה ומסריחה והתחלתי קצת לדאוג שאם ככה נראית הסמטה אז איך יראה המקום. אחר כך התברר שזו היתה הכניסה האחורית והמקום היה בסדר גמור. בכל אופן כשהגעתי לשם שלחתי לדמיטריס הודעה והוא ירד לפתוח לי את הדלת. עלינו במדרגות, נכנסנו למעלית ובסוף הגענו לחדר המנוחה שלהם שנראה ממש כמו יחידת דיור קטנה נאה ומסודרת. התיישבנו זה ליד זה על הספה, לבושים והתחלנו לדבר. הייתי די במתח. פעם ראשונה סטוץ בחו"ל בעיר זרה עם בחור שאני לא מכיר ואשתי במלון עלולה להתעורר, אבל הבחור נראה מעולה, עוד יותר טוב מהתמונות, וחיכיתי כבר לרגע שאראה אותו ערום, משוחרר וצמוד לגוף החם שלי, אבל זה עדיין לא קרה.

אז אני ודמיטריס יושבים על הספה ומדברים כמו שני ידידים בדייט. הוא מספר לי על העבודה שלו ואני מספר לו על שלי. הוא מספר חוויות שלו מביקורו בישראל ואני מספר לו קצת כמה נהניתי באיים ושנינו לא מגיעים לגופו של עניין. פעם או פעמיים אף הנחתי את ידי על הרגל שלו וליטפתי קצת אבל הענינים היו תקועים ולא זרמו לשום מקום. משהו עצר אותי ולא העזתי לעשות את הצעד החרמני הראשון והיו לי היסוסים שאולי דמירטיס פשוט מנומס מדי מכדי לומר לי שלא בא לו עלי. דאגתי. ודאגתי עוד יותר כשמדיטריס אמר לי לפתע: "אני יכול להיות כנה ולומר לך משהו?", עניתי לו שכן, אבל בתוך תוכי חשבתי שהלך עלי. הנה הוא הולך לומר לי שלא בא לו עלי, שאני לא הטעם שלו, שלא זורם לו או אחד מהמשפטים המכובסים האחרים שמישהו אומר למישהו כשהוא פשוט לא רוצה אותו. אבל אז, להפתעתי, דמיטריס נושם נשימה עמוקה ואומר לי: "אני קצת מתרגש".

באותו רגע, הרגשתי שכל הלחץ, החששות והדאגות שלי נושרים להם. שאני קליל ומשוחרר בלי שום ג'וינט ובלי שום עישון. הנחתי את ידי על לוח ליבו, הרגשתי את הדופק המואץ שלו ואמרתי לו שהאמת שגם אני מתרגש, ואז רכנתי לעברו והתנשקנו בפעם הראשונה. עם הנשיקה הרגשתי את הזין שלי מתעורר ונרגעתי עוד יותר, עד מהרה התחלנו להתפשט, טורפים זה את זה בעיניים עם כל פיסת גוף שמתגלית מתחת לבגדים, עד שהיינו ערומים לגמרי ובזקפה מלאה, שנינו.

הבטתי בגופו המרהיב והחלק של דמיטריס וממש עצרתי את ה"וואו" שעמד לי על קצה הלשון, כי בערום הוא נראה פשוט מדהים. דמיטריס עמד באותו רגע, אז קמתי, עמדתי מולו ופשוט נצמדתי אליו בחיבוק חם וחושני והתנשקנו שוב. הרגשתי את נשימתו המואצת שעוד יותר הואצה כשהושבתי אותי על הספה ונותרתי לעמוד מולו עם זקפתי המתנוססת במלוא הדרה. דמיטריס לא התאפק ופלט את ה"וואוו" שלו, אבל אמר שהוא לא בטוח שיוכל לקבל את הדבר הזה לתוכו. אמרתי לו שהוא לא ידע עד שינסה ושנעשה את זה לאט, אבל בינתיים כשהפה הפעור שלו מול הזין הלוהט שלי, נותר לו רק רק דבר אחד לעשות והוא הסתער עליו בשקיקה, מוצץ מלקק ומכניס לפיו עמוק ככל שיכל. אני רק ליטפתי אותו, חש את עורו החלק והנעים למעט ומנסה עם ידי - ומצליח - להגיע עד לישבנו החלק והרך, למשש אותו קצת. זה היה מה זה נעים. אהבתי.

התיישבתי לידו והמשכנו להתחרמן ואני כבר רציתי להיות בתוכו. רציתי שישב עלי אבל דמיטריס אמר שיהיה קשה להתחיל ככה והעדיף בדוגי. עוד יותר טוב. "רק לאט" הוא ביקש, כשהזין שלי כבר היה בפתח החור הלוהט שלו. הוא לקח שאיפה עמוקה מהפופרס ואני התחלתי לחדור. אחרי שהראש של הזין נכנס בכמה פמפומם קלילים ולא עמוקים, הזין כמעט כולו, כבר החליק להפתעתי בקלות פנימה. דמיטריס נאנק. "לא כל כך עמוק" הוא ביקש, אבל אני כבר ידעתי שבעוד כמה רגעים הוא כבר ירצה אותו הכי עמוק והכי חזק שאפשר. ככה חשבתי וככה זה היה. התחושה בתוך ישבנו החלק והחם של דמיטריס היתה נפלאה, במיוחד שתוך כדי זיון הוא חיפש את הפה שלי, סובב את ראשו לאחור והתנשק איתי בתשוקה רבה. אבל אחרי זמן קצר, במיוחד אחרי שהעברתי אותו מדוגי לשכיבה על הבטן ונכנסתי הכי עמוק שאפשר, דמיטריס התחיל למלמל משהו שלא כדאי ככה כי אני לוחץ לו על הפרוסטטה. לא קלטתי מה הבעיה עם זה, אבל אחרי זמן קצר הוא התרומם טיפה ובלי לנגוע בעצמו בכלל החל להשפריץ בעוצמה ללא אבחנה.

ואז הוא התחיל להתנצל ולומר כמה שהוא מצטער שגמר כל כך מהר, אבל לא יכל לעצור את עצמו כשהזין שלי הלם בתוכו ונגע לו בפרוסטטה וזהו, הגמירה שלו הגיעה כמו מאליה. הוא לא הפסיק לומר כמה היה רוצה זיון הרבה יותר ארוך איתי ולבסוף שאל מה יוכל לעשות לעזור לי לגמור. אחרי עשרה ימים בלי גמירה, ידעתי בדיוק מה יוכל לעזור [משהו שבדרך כלל עוזר] וידעתי גם שהפעם זה יעזור ממש מהר.
"פשוט תשכב על הבטן ותיתן לי לחרוש לך את החריץ מבחוץ, בלי חדירה" אמרתי לו. דמיטריס נעתר בחיוך. ואמר שיעשה הכל כי הוא רוצה לענג אותי אחרי שעשיתי לו כלך כך כייף. הורדתי את הקונדום. שימנתי את הזין ואת חריץ ישבנו ונשכבתי מעליו, מרגיש אותו טבעי וחם והתחושה היתה נפלאה. התחלתי להתחכך עליו מפנטז שהזין שלי עמוק בתוכו ואחרי זמן קצר הרגשתי את הגמירה מתקרבת. התרוממתי על הברכיים, שפשפתי את הזין והתחלתי להשפריץ מטחים אדירים של זרע. הר הגעש הכבוי התפרץ סוף סוף ומילא את גבו הענוג של דמיטיריס היפה.

אחרי שהכל נגמר דיטריס חייך בהנאה, התנצל שוב על הגמירה המהירה שלו ואמר שרוצה אותי לזיון ארוך יותר  וישמח להפגש איתי שוב. אמרתי לו שלצערי זה הלילה האחרון שלי ביוון, אבל ישראל רק במרחק שעתיים טיסה ואם הוא כל כך אהב את תל אביב אז הוא מוזמן לבוא לעוד ביקור. החלפנו טלפונים וווטסאפ, ומי יודע אולי יום אחד הוא יגיע לפה ויזכור שיש מישהו שהוא עדיין לא שבע מהזין שלו... ויתקשר.

ולסיום, שיר אהבה יווני מקסים שאני מאוד אוהב. האזנה וצפיה נעימה.

יהודה פוליקר וחאריס אלקסיו - Pos Na Se Lismoniso (אילו הייתי איתך):

 

    


נכתב על ידי , 6/7/2015 09:49   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אמת, אנאלי, אסוציאציות, אנרגיה מינית, גייז, הומואים, העזה, התנזרות, התמסרות, זין, זקפה, חום אנושי, חושניות, חרמנות, חששות, מוסיקה, מציצות, משיכה, נשיקות, סבלנות, סקס, סטוצים, פגישה, פיתוי, ציפיות, תהיות, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-7/7/2015 21:07
 




דפים:  
568,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)