לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הוא רוצה להיות הבן שאין לי


אני מכיר אותו כבר שנתיים בערך, נער הורס שחום חלק, חצי תימני כמוני, עם פנים יפות ושיער ארוך ומיוחד. הוא עמוק בארון, סטרייט לכאורה כמוני שיוצא ומזדיין עם בנות אבל פה ושם מחפש את דמות האב הזו לסקס שונה ואחר, ואני נפלתי לשמחתי לקטגוריה הזו. הוא בן 24 אבל נראה צעיר בכמה שנים, אפילו אם היה אומר שהוא בן 18 לא הייתי מתפלא. גפו הקומפקטי וישבנו החם כשהוא מתיישב עלי, מטריפים לי את החושים. הוא חם, אינטימי, חושני כמו שאני אוהב, ולא נורא שקצת קשה לו לקבל את הזין שלי כי הדקות האלה שהוא מקבל אותו עד הסוף בלי מעצורים אחרי שעות של חירמונים, שוות הכל.
בפעם האחרונה שנפגשנו היה לו כל כך טוב איתי כשהוא ישב עלי, לפני החדירה, מעורסל בין זרועותי ומתנשק ללא הרף, הוא שיחק בשיער החזה שלי, שהוא כל כך אוהב ואמר לי שהוא פוחד. פוחד להתאהב בי, ואחרי כמה זמן אמר לי: "אני אוהב אותך", אבל אולי זה היה בהשפעת עשן הג'וינט והחרמנות. "אני רוצה להיות הבן שאין לך" הוא הסויף ואמר ברוך, ואני רק חייכתי ואמרתי לו שיהיה.
כזה קרה, סיפרתי לו שפעם כתבתי סיפור כזה על יחסי אבא חורג ובן. הוא התלהב ולא נרגע עד שלא הקראתי לו את הפרק הראשון של הסיפור "בן חורג" שכתבתי לפני כמה שנים. סיפרתי לו כשהוא יושב עלי בערום ללא חדירה. סיפרתי לו כשהוא מדי פעם לוקח הפסקה קצרה לנשיקות חמות ומלאות תשוקה וסיפרתי לו כשהוא לוקח הפסקה קצרה למצוץ לי את הזין או לחכך את ישבנו ההורס על הזין שלי שכבר חיכה ברטט לחדור לתוכו. הוא התלהב מהסיפור ממש כמו ילד קטן שמקבל צעצוע, ולא רצה להפסיק עד שלא הגעתי לסוף הפרק. מזל שלא ידע שיש עוד פרקים, אחרת מי יודע מתי היינו מזדיינים בסוף.
אבל הפרק הראשון נגמר ואז שכבנו והזדיינו בכייף ובעונג כשהוא מקבל את הזין שלי ושואל: "אני יכול לקרוא לך אבא?" תשובתי החיובית הגבירה את חרמנותו. אחרי שגמרנו בעוצמה בזה אחר זה הוא אמר לי שהיחס שהוא מקבל ממני הוא לא מקבל מאף אחד וביקש שאשאיר לו סימן על הגוף, סימן לאהבה, סימן לשייכות, סימן של איקי על הפטמה, ולשמחתו מצצתי אותה בעוצמה עד שנותר סימן. מקווה שהסימן הזה יזכיר לו אותי ושלא יקח שוב חודש חודשיים עד הפגישה הבאה שלנו. בתור "אבא" יש לי זכויות ביקור, לא?
ולכבודו, שני שירים אב ובן שהתלבטתי ביניהם והחלטתי להכניס את שניהם. האזנה נעימה:
Cat stevens - Father and son, 1970:
Chicory Tip - Son of my father, 1972:


נכתב על ידי , 3/9/2017 09:00   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, ג'וינט, גייז, גמירות, הומואים, ביסקסואליות, התאהבות, התמסרות, זין, חושניות, חלקים, חרמנות, יזיזות, לא חשוב הגיל, מוסיקה, מין במשפחה, משיכה, סקס, פגישה, פיתוי, פנטזיות, שחומים, שנות ה- 70, תימנים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-16/10/2017 01:09
 



(7) מייק-אפ סקס - חצי אונס


כפי שהזכרתי בפוסט הזה  רבתי עם דני התימני הרזה עם העיניים הירוקות אחרי שהתחמקתי ממנו כדי לפגוש את הדתל"ש התחיך שהתחרט והלך. בשבוע שלאחר מכן, למרות שהוא הכחיש שכועס הרגשתי את הקור הנושב מהקוטב ודני פשוט לא היה שם. גם כשפניתי אליו הוא ענה במילים קצרות ולא גילה שום ענין בי או במפגש איתי. החלטתי לקחת את הענינים לידיים ולהתנצל יותר באריכות ובפירוט ונסות להפגש איתו ויהי מה. בסופו של דבר התחלתי להרגיש את ההפשרה האיטית שלו ואחרי כשבועיים סוף סוף  נפגשנו ונסענו שוב לגעש.

 

הפעם המזל האר לנו פנים. גם מזג האוויר היה טוב, וגם החוף היה די ריק. לא היו אנשים בסביבה שיוכלו להפריע והייתי חרמן אש. עוד זימן מקדים היה שדני לא אמר לי לפני הנסיעה "לא בראש לסקס" או "בלי ענינים" וידעתי שיש פתח של תקווה. רציתי להיות איתו, רציתי לגעת בו , רציתי להתנשק איתו ורציתי לזיין אותו.

 

האמת שהכל קצת מעורפל לי כי עברו כבר כמה שבועות מאז וחוץ מזה כבר עישנו והתמסטלנו באותו שלב. אני לא זוכר אם התמזמזנו על החוף, יש מצב שקצת, אבל מהר מאוד הוא רצה להכנס לים. חבשתי את הכובע שלי ושמתי מתחתיו בלי שישים לב את האמצעים הנדרשים כדי להזדיין בים, בלי שהוא יראה, יש לי בקבוקון ג'ל סיכון קטן וגם קונדומים לא תופסים כמעט מקום, אז הכל היה מוכן למה שלא יהיה. נכנסנו למים והתנשקנו ארוכות. הוא ישב מולי ובחיקי והזין שלי שיחק בחור שלו. הרגשתי את החרמנות שלו גוברת. הזין שלו כבר עמד וגם שלי.

 

ידעתי שזה הרגע והושטתי יד לכובע שהיה כבר מקובל על הסלע שליד עם האמצעים מוסתרים בתוכו ושימנתי את כף ידי. "לא אחי, לא" הוא אמר, אבל אמרתי רק שנמרח קצת ג'ל כדי שיהיה יותר נעים להתחכך בו. הוא לא ממש התרצה אבל ידי כבר שימנה את החריץ והחור שלו. רציתי לשלוט בו ולבצע בו את זממני, ירצה או לא ירצה. ידעתי שבתוך תוכו הוא רוצה, רק שההתחמקויות שלו לפעמים נחרצות ולפעמים נאמרות בחצי פה. אני מכיר אותו כבר מספיק טוב והיתה לי הרגשה שהפעם זה ילך לי. שהפעם הוא יכנע לזין הקשוח שלי ולחרמנות של שנינו.

 

המשכתי להתחכך בו ואז הושבתי אותו על הזין שלי. הרגשתי את נשימתו מתרגשת כשהוא התנשף קלות ונאנח והזין שלי נכנס לתוכו עד הסוף. זה היה אלוהי ממש. כל כך התגעגעתי לזיין אותו. הוא המשיך לרכב עוד קצת על הזין שלי כשאנחנו מתנשקים ללא הרף אבל אני כבר רציתי אותו בדוגי. שינינו תנוחה ושוב הוא חזר על ה"לא אחי, עוב אחי" שלי למרות שהתנשפויותיו והזין הזקור בטירוף שלו אמרו לי אחרת. לא ויתרתי וחדרתי אליו בתנופה מאחור כשהוא על הברכיים והתחלתי לפמפם. ה"לא אחי" ו"עזוב אחי, מספיק" שלו המשיכו להשמע בקול ענות חלושה אבל אני לא התכוונתי לוותר.

 

זה היה חצי אונס כשפמפמתי אותו שם במים כנגד רצונו המילולי אבל יחד עם רצונו הגופני. אחרי זמן מה, מחאותיו כבר פסקו וידו כבר אוננה לעצמו במרץ, כשהזיין שלי לא מפסיק לנגוח באחוריו, עד שהרגשתי את התכווצויות הגמירה שלו כשפלט את מטענו בתוך המים. גם אני כבר הייתי קרוב לשיאי וכשחשב כבר להפסיק אמרתי לו: "לא אחי, עוד קצת, בבקשה" והוא נתן לי.

 

זה היה מדהים כשדקה אולי אחריו עיני עצומות הלהט הולך וגובר בין חלצי כשאני רק ממוקד בשיפוד ישבנו המטריף עד שהשפרצתי את כל מטעני החם. זה היה אחד הזיונים הטובים ביותר שלנו, אבל אחרי שגמרנו וחזרנו לחוף הוא לא היה בראש להמשיך עוד. המשכנו לשמוע מוסיקה, לעשן עוד איזה ג'וינט להרגע ואחר כך חזרנו הביתה.

 

והשיר המתבקש הפעם הוא מ - 2015 Lana Del Rey - High By The Beach:

 


נכתב על ידי , 3/7/2016 10:41   בקטגוריות אינטימיות, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, ג'וינט, גייז, גמירות, העזה, זין, געש, חושניות, חרמנות, יזיזות, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סקס על החוף, פגישה, פיתוי, שחומים, שעירים, תימנים, רזים, תשוקה, אהבה ויחסים, ישבנים, שליטה גברית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משלוח מנות שכזה


"יש לי משלוח מנות בשבילך", אמרתי לדני, התימני הרזה עם העיניים הירוקות, אחרי איזה שבועיים שלא נפגשנו ואחרי שהשגתי כיוון שחלק ממנו היה בשבילו. "כן, ממש משלוח מנות... משהו שאני שילמתי עליו" הוא הגיב בקצת לגלוג ציני. זה רק גרם לי ללכת לארגן קופסה נחמדה של משלוח מנות, לשים בתוכה כמה בקבוקונים קטנים של ויסקי קוניאק וכאלה שהבאתי פעם מהדיוטי פרי ומאז שכבו אצלי כאבן שאין לה הופכין, ולהוסיף אותם למשלוח המקורי, רק שלא ירגיש שאני לא משקיע במשלוח מנות אמיתי. אה, וגם שוקלדים הוספתי, וכתבתי לו שיש גם הפתעה קטנה משלי."פששש... נראה שהשקעת" הוא הגיב והלך להכין לי גם איזה משלוח מנות חמוד שארגן בעצמו עם מה שמצא בבית.

באותו יום סמוך לפורים היה מזג אוויר יפה של שמש נעימה, של עשרים מעלות שהרגישו הרבה יותר ונסענו לגעש. ישבנו שם, עשינו, שתינו, דיברנו ושכשכנו קצת את הרגליים במים כי היה קריר מדי להכנס ממש. היה כייף ממש, אבל ממש רציתי להביא לו עוד משלוח מנות. אישי יותר. נעים יותר וסקסי יותר. לא ראיתי שום כיוון לחרמנות מצידו עד שהבחנתי שבאיזה שהוא שלב הוא מביט לצדדים ובודק אם אין אנשים בסביבה. זה היה הסימן שלי, להתקרב אליו ולעשות את הצעד שלי.

היינו ערומים והוא שכב על הגב, החתחלתי ללטף אותו וכשהוא לא סילק לי את היד אלא המשיך להתנשם בהנאה, עברתי לשכב עליו, לחבק בחום ולהתנשק. הוא זרם ואז הגיע השלב הבעייתי יותר. רציתי את הישבן שלו והוא הגיב בקצת סרבנות לרצון שלי להפוך אותו, אבל איכשהו שיכנעתי אותו שאני חייב להרגיש אותו קצת, את הישבן שלו, והבטחתי לא לחדור. איכשהו הרגשתי שהוא לא בעניין להחדר הפעם (כפי שקורה בדרך כלל), אבל אני כל כך מת על הבחור הזה שלא אכפת לי. דני הסתובב על הבטן וישבנו החמוד חיכה לי.

השתרעתי עליו והוא נאנח. אני מרגיש את התשוקה שלו, למרות שהוא מתכחש לה רוב הזמן, אבל האנחות שלו ונשימותיו המואצות כשאני מתחיל להתעסק איתו, הם פוליגרף אנושי שלא יכול לשקר. שלחתי את ידי לתיק השחור הקטן שלי ושלפתי ממנו את הג'ל. סיככתי את ישבנו השעיר ואת החריץ והחור החלקים יחסית שלו ושימנתי גם את הזין שלי. התחלתי להחליק עליו הלוך חזור בחריץ שבין פלחי ישבנו החם והסקסי. קירבתי את הזין אל החור והתחלתי לשחק לו שם בלי לחדור אבל הוא מלמל "לא" שהפעם היה ברור מאוד ולא לחצתי.

חזרתי להתחכך בישבנו ולפנטז עליו מקבל אותו עמוק חזק וטוב ודני המשיך לגנוח ולהיאנק בהנאה רבה, עד שזה בא וגמרתי בכמויות אדירות על ישבנו, נותן לו את משלוח המנות השלישי והכי אמיתי ואישי שרציתי לתת לו לכבוד הפורים הזה.מיד כשגמרתי, דני הסתובב והמשיך לשחק לעצמו בזין היפה החם והעבה שלו, כשאני מלטף אותו, עד שהוא הביא את המשלוח מנות האישי שלו במטחים עזים על החול החם.  

והפעם האסוציאציה שלי העיפה אותי (מי שיבין יבין למה) לשיר Come as you are של להקת נירוואנה משנת 1992:


נכתב על ידי , 28/3/2016 05:15   בקטגוריות אירוטי, אמת, אנרגיה מינית, אסוציאציות, ג'וינט, גייז, געש, התמדה, חושניות, חרמנות, יזיזות, ישבנים, ליטופים, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סקס על החוף, פיתוי, צעירים, שחומים, שעירים, תימנים, תשוקה, אהבה ויחסים, עיניים ירוקות...  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המצלמה ב-5/4/2016 16:18
 




דפים:  
567,907
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)