לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אלף וחמש מאות סיבות טובות - פרק 6 (סיפור גיי אירוטי)



******

עידן

******


כמו שקותי אמר לי, התחבאתי בחדר השני בזמן שנתי הגיע אליו. לא ראיתי אותו, כי לא רציתי שיראה אותי, אבל בהחלט שמעתי את קולו. משהו נשבר בי. כל האמון שרחשתי כלפיו הלך לעזאזל. קיטי הגרושה, אה? חשבתי לעצמי, מבין איזה אידיוט הייתי. חיכיתי איזה חצי שעה עד שגניחות הכאב של נתי הבהירו לי שמשהו קורה. הייתי חייב לראות בעיניים, אז החלטתי להציץ. למזלי הוא היה עם הגב אלי. יושב על ברכיו של קותי ורוכב לו על הזין בסלון. לא ראיתי שום קונדום, בדיוק כמו שקותי אמר. חזרתי להתחבא ורגע אחר כך כבר  שמעתי אותם עוברים לחדר השינה.


כששמעתי את צרחות הגמירה של קותי ידעתי שעוד רגע שניים אני מפוצץ הכל. לא אכפת לי כלום. אני אקרע את המסיכה מעל פניו של נתי העלאק ביסקסואל שכבר לא בא לו יותר על גברים, אבל מזדיין עם קותי כמו שרמוטה פעם פעמיים בשבוע. אבל כשעמדתי בפתח חדר השינה וראיתי באור הקלוש שהם מחליפים תפקידים, רציתי עוד משהו. שיתפוצץ הכל, אבל רגע לפני שיתפוצץ, רציתי לכבוש עוד פעם אחת לפחות את הישבן וקטן והשעיר של הנתי הזה, שיבין איזה זין הוא הולך להפסיד.


התפשטתי, וצעדתי חרש לתוך החדר. נתי היה מרוכז בכיוון הזין שלו לחדירה ראשונה לישבנו העסיסי של קותי שזיינתי פעמים רבות בעבר, ואני הייתי מרוכז בטפטוף הרטוב שראיתי שיוצא מהחור השעיר והקטן שלו. אין מצב שהוא גמר בתוכו. לפחות זה חייב להיות שקר, המשכתי להשלות את עצמי במחשבותי. בטח אלה טפטופי זיעה מהחום והסקס הסוער שהיה להם. הושטתי אצבע והחדרתי קצת לחור, מורח את הרטיבות החמימה הזו עליה והרחתי. זה היה ללא ספק שפיך. פאק איט. שיהיה.


נתי עוד לא הבין מה קורה כשהזין הלוהט והזקור שלי פילח את ישבנו עמוק וחזק בבת אחת. לא היה אכפת לי שהיה שם השפיך של קותי. להיפך. זה עזר לזין שלי להכנס לתוכו יותר בקלות. כשהוא סובב את פניו לאחור והביט בי מבועת מפחד, ראיתי את הבעות פניו המתחלפות. בושה, פחד, תשוקה, הכל ביחד.


עם כל הכעס שלי עליו, לא יכולתי לראות אותו כך בלי לנשק אותו, אז רכנתי ונישקתי. הוא הגיב לנשיקתי בהיסוס מסוים, אבל הפור נפל והוא החליט לזרום. ממה שסיפר לי בעבר הוא מעולם לא עשה שלישיה, אבל מצד שני הרי חצי ממה שסיפר לי הם שקרים, אז לך תדע. כל מה שידענו באותו רגע זה שהזין שלי מפמפם את נתי בזמן שהוא חודר לקותי, שאולי עוד לא הבין מה קורה, ואנחנו רק מתנשקים ומזדיינים בשלישית סנדוויץ' כזו, כשנתי באמצע, מזיין את קותי מקדימה ומקבל את הזין שלי חזק ועמוק מאחורה.  

 

 

******

נתי

******


נבהלתי כשהרגשתי את הזין הזר חודר לתוכי, אבל מבט מהיר לאחור גילה לי שזה לא זר. למרבה תדהמתי זה היה עידן. איך הוא הגיע לשם? אלוהים אדירים, הוא יודע ששיקרתי לו כל הזמן. מי יודע מה עוד הוא יודע. הוא בטח הרגיש שקותי גמר בתוכי. מה אני עושה עכשיו? אבל לכל הבושה והפחד התווספה תחושה נוספת. תחושה של געגועים לגבר הבוגר הזה ולזין הגדול והמדהים שלו שכבר יותר מדי זמן לא קיבלתי.


כשהוא נכנס לתוכי עד הסוף, אני כבר הייתי עם הזין שלי בתוך קותי. אף פעם לא הייתי בשלישיה. לפחות בקשר לעניין הזה לא שיקרתי לו, למרות שהוא בטח כבר לא יאמין לי לכלום. התחושה של להיות בסנדוויץ' בין קותי לבינו, לזיין ולקבל זין בו זמנית, היתה עילאית, במיוחד כשסובבתי את ראשי לאחור והתנשקתי עם עידן.


רק אז קותי שם לב שעידן הצטרף. הוא חייך ואמר: תזיינו ביחד, חזק, עכשיו, שניכם, והוא אכן הרגיש את המשקל המצטבר של שנינו על ישבנו העסיסי. עידן אחז במותניו של קותי והצמיד אותי אליו עם אגנו הנוגח בי שוב ושוב. הרגשתי בשמיים. כשהוא עזב את קותי ותפס במותניים שלי, הוא התחיל לזיין אותי עוד יותר בפראות, נוגח, מפמפם וטוחן אותי חזק ועמוק כפי שכבר זמן רב לא הרגשתי. עם כל הכבוד לעובי של קותי, הזין של עידן אולי קצת פחות עבה, אבל ארוך בהרבה וחדר לתוכי בעומקים שלא ידעתי שאפשריים בכלל, או שאולי שכחתי כבר, כי זמן רב לא הזדיינתי איתו.


כשעידן צעק שהוא גומר, שיחררתי גם אני את כל מה שהחזקתי בפנים וגמרתי בו זמנית איתו. התכווצויות החור שלי בזמן הגמירה, חירפנו אותו עוד יותר והוא השפריץ לתוכי כמויות שמעולם לא קיבלתי, לא ממנו ולא מאף אחד אחר. הייתי מוצף שפיך. חלקו של קותי ורובו של עידן.


חשבתי שזה הסוף אבל עידן עדיין היה במצב רוח לוחמני. הוא יצא מתוכי, מכריז שעכשיו אני אזכור את הזין שלו להרבה זמן, הפריד ביני לבין קותי ולהפתעתי הסתער על ישבנו הרטוב של קותי והתחיל לצעוק לעברו...

 

המשך יבוא...


נכתב על ידי , 9/12/2016 07:57   בקטגוריות אירוטי, אנאלי, ג'וינט, גייז, גמירות, זין, חרמנות, ישבנים, משחקים מלוכלכים, משיכה, נקמה מתוקה, סקס, שחומים, שלישיה, תשוקה, אהבה ויחסים, סיפרותי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-20/12/2016 09:40
 



אלף וחמש מאות סיבות טובות - פרק 4 (סיפור גיי אירוטי)



****

עידן

****

 

כמה שאני אוהב את הישבן הקטן והשעיר של נתי ואת גופו הצנום והשחום, וכמה שאני מקנא בכל בחורה או גבר שמזדיינים איתו. אם הוא רק היה רוצה הייתי זורק את כל הגברים האחרים ומזדיין רק איתו, כל שבוע וכמה פעמים בשבוע, אבל הוא ממדר אותי, ממנן אותי ומפחית את תדירות המפגשים שלנו יותר ויותר. גם כשאנחנו נפגשים, הרבה פעמים הוא אומר לי שזה בלי סקס. רק ניסע לים ונסתלבט. הים הזה מבחינתנו זה יכול להיות מקום אחד בלבד: חוף געש. רק שם אני יכול להרגיש חופשי להיות ערום, לזיין בלי בושה ולא אכפת לי מכלום. רק שם הוא מסכים להזדיין איתי לעיתים יותר מדי רחוקות, וגם זה תמיד בלי תכנון שהנה להולכים להזדיין.


אני תמיד בחוסר וודאות איתו, הוא וכל היזיזות שלו, במיוחד הגרושה בת הארבעים שפיתתה אותו בכסף שלה ושהוא נהנה לזיין מאז בחינם על בסיס קבוע. בטח היא נותנת לו לזיין אותה בלי גומי והוא נהנה להשפריץ לה בחור ולהרגיש חופשי. בטח הוא חייב את זה כדי לא להרגיש טמא יותר מדי מהזין שלי שחודר אליו עמוק ומזיין אותו גם כשהוא לא ממש רוצה, אבל מפתה ומפתה אותו עד שחודר לתוכו והוא נאלץ על כורחו ליהנות ממנו, והוא נהנה ועוד איך. גניחות התאווה שלו בזמן הזיונים שלנו מעידות על כך יותר טוב מהכל.


בפעם האחרונה שנפגשנו, אחרי הרבה זמן הוא גם נתן לי לגמור בתוכו וזה היה מדהים. אבל קדמה לזה סיטואציה מוזרה קצת כשראיתי על החוף מישהו שאני מכיר. קותי, בחור חטוב וסקסי בן ארבעים כמעט, שזיינתי לפעמים, אבל כבר זמן רב שאני מתחמק מפגישות נוספות איתו. הוא הלך לו על החוף הביט בנו והמשיך עוד קצת ואז הסתובב וחזר כלעומת שבא. לא פניתי אליו ולא עשיתי לו אפילו שלום, כי הדיסקרטיות מחייבת, אבל אולי חייכתי קצת, חיוך שלמחרת הלך להמחק לי מהר מהפרצוף. נתי לא שם לב, באותו זמן הוא היה עסוק עם התיק שלו או משהו ולא הסתכל לכיוון.


ההזוי עוד יותר היה, שלמחרת קותי סימס לי שהוא מכיר את הבחור שהייתי איתו על החוף ושהוא מזיין אותו קבוע והבחור מכור לזין שלו ולשפיך שלו ושלא אאמין לו לסיפורי הביסקסואליות שלו. לא האמנתי. זה לא יכול להיות. מה פתאום? הרי רק איתי נתי עושה בלי גומי! רק לי הוא מתמסר ככה! הרי הוא אמר לי זאת במפורש! קותי סתם מקנא. הוא סתם רוצה לסכסך. או שהוא פשוט טועה בבחור. ככה חשבתי, אבל הספק החל לנקר בי ללא הרף.

רציתי לשאול את קותי מליון שאלות, אבל הוא סרב לתת פרטים מזהים. כל חקירותי, כדי שאוכל לוודא שהוא אכן מדובר על נתי האהוב החומקני שלי ולא על איזה בחור אחר, הושבו ריקם. "אני לא רכלן" חזר קותי שוב ושוב על המאנטרה שלו ועמד כחומה בצורה בסירובו למסור פרטים מאמתים נוספים. הוא הותיר אותי עם הספק המנקר, או שמא התקווה הבוערת שכל הסיפור ההזוי הזו הוא טעות בזיהוי. שלא יכול להיות. שלא נתי. רק לא נתי.


כשהמשכתי להתעקש שאני חייב להיות בטוח שזה אכן הבחור שאני מכיר ולא מדובר בטעות בזיהוי, קותי החליט כנראה לנצל את ההזדמנות ואמר: "בוא אלי, יש לי ירוק רפואי חדש, נזדיין כמו שהיינו מזדיינים פעם ואחרי שנהיה מסוממים ומסופקים כמו שצריך, אני אענה לך על כל שאלה שתשאל". בלית ברירה נאלצתי להסכים כי הייתי חייב לדעת את האמת ולהרגיע את הסערה שכל הגילוי הזה גרם לי.


כשנפגשתי עם קותי אחרי יום - יומיים, עישנו והוא אף נתן לי חלק מהרפואי שלו, ואחר כך בלי הרבה חשק זיינתי אותו. זה היה זיון של נקמה. נקמה בבחור שמעז לזיין את נתי שלי, הבחור שאני עכשיו אראה לו עם הזין שלי מי פה הגבר. חדרתי לתוכו בכוח, זיינתי אותו עמוק וחזק ולא עצרתי גם כשרצה הפסקה. נהניתי להכניע אותו, לשמוע את גרגורי ההנאה שלו, לכבוש אותו ולגמור בתוכו, כשאני חושב על כל הפעמים שהוא בטח זיין את נתי וגמר בתוכו.


אחרי הזיון הגיע העת לשמוע את התשובות לכל השאלות הבוערות שלי. קותי סיפר לי איך פיתה את נתי בפעם הראשונה באלף וחמש מאות שקל, איך היו יחסיהם מאז, מה היה בזיונים איתו ובאיזה תדירות, אבל בכל הנוגע לפרטים מזהים, הוא המשיך להתחמק. הסכים רק לומר לי את השם שנתי מסר לו, שהיה כמובן שם שונה, ואחרי לחץ נוסף הסכים לומר לי מה שלוש הספרות האחרונות בטלפון שלו, אבל גם הן היו שונות. את הכינוי של נתי באטרף הוא לא הסכים לומר בטענה שלא זוכר ושיש  לבחור כמה כרטיסים, ועוד תירוצים. נותרתי עם הספק המנקר, האם הם אכן מכירים או שקותי רק משחק בי.


כשקותי הבין כמה אני נסער מהגילוי שלו, הוא אמר: "תשמע, הוא אמנם זיון טוב, אבל נראה לי שאתה מאוהב בן או משהו. אם הוא כזה חשוב לך, אני אפסיק להפגש איתו, העיקר שאנחנו נמשיך להפגש." עניתי לו שאני עדיין בספק וכל העניין מסעיר אותי יותר מדי מכדי לחשוב מה לעשות, אבל בכל מקרה אני מבקש שיבטיח לי שלא יפגש איתו יותר. קותי הסכים.


לא ידעתי מה לעשות בקשר לספק שהמשיך לנקר בי, אך לקותי היה רעיון: "אם אתה לא מאמין לי, בוא נסדר את זה. אני אזמין אותו אלי, אני אזמין אותך וכששניכם תהיו אצלי, תראה כבר מי דובר אמת ומי משקר", אמר לי קותי. התלבטתי קשות. חששתי שאאבד גם את שארית הקשר שעדיין מחבר את הזין שלי לישבן השעיר והמסעיר של נתי, שמקבל את הזין שלי עמוק חזק וטוב פעם בכמה חודשים. לא רציתי לאבד את הבחור שכל כך מושך אותי אפילו שהוא לא בצ'ק ליסט הרגיל של סוג הבחורים שאני נמשך אליהם.


חששתי שזה יהיה הסוף, אבל הרצון לדעת את האמת, הכריע. הייתי חייב לדעת.  קותי הבטיח לי שהוא לא יגע בנתי יותר כי הידידות שלי חשובה לו יותר (ממש ידידות, הזין שלי חשוב לו יותר, חשבתי לעצמי...) אז בסוף אמרתי לקותי שיארגן את המפגש הזה ולא יאמר לנתי שגם אני מגיע, ונראה כבר איך יתגלגלו הענינים כשנתי יבין שעליתי עליו, אבל באופן לא מפתיע, המציאות היתה שונה מהתכנונים שלי.


 

 

המשך יבוא...


נכתב על ידי , 7/12/2016 05:30   בקטגוריות אירוטי, אנרגיה מינית, אנאלי, אסוציאציות, ג'וינט, גייז, גמירות, הומואים, חרמנות, חששות, משיכה, משחקים מלוכלכים, סקס, פיתוי, תהיות, תשוקה, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-8/12/2016 12:09
 



בבקשה, תזיין את החבר של אחי !


זה היה סוג של זיון בהזמנה. יזיז טוב וותיק שהוא גם סוג של חבר פנה אלי בבקשה מוזרה. אחיו שחי בחו"ל הגיע לביקור בארץ עם בן זוגו הצעיר והחתיך בן 22, מאחת המדינות הבאלטיות. הוא חושד שהצעיר לא נאמן לאחיו ורק מנצל אותו, מקבל ממנו פינוקים כמו סיוע בשכר דירה, לפטופ, הטיול לארץ ועוד, אך מנגד הצעיר נעלם מדי פעם לכמה שעות ואף ראה אותו פעיל בגרינדר. אחרי שהוא גם התחזה למישהו אחר ודיבר איתו בגרינד והבחור רצה להזדיין, הוא החליט לקחת את זה צעד קדימה ולבקש ממני לנסות לפתות את הצעיר בגרינדר.

ראיתי תמונות והצעיר חתיך כוסון נערי בהיר רזה גבוה וחלק, וממש נדלקתי, אבל עדיין הייתי סקפטי אם זה יצליח. לשם כך הייתי צריך לנסוע חצי שעה למקום בו הם נמצאים ואז לאתר אותו בגרינדר ואולי בכלל הוא לא יהיה אונליין, ואם יהיה אונליין אולי גבר בגילי לא יעניין אותו בכלל כי לחתיך באלטי כמוהו יהיה כאן בארץ ביקוש גדול, אז מי אני בכלל? אבל היזיז התעקש והציע גם לממן את הדלק ואת עלות החדר שאקח שם לצורכי המפגש, וממש ביקש שאקח דווקא את החדר המפואר יותר עם הג'קוזי וכך אנסה לפתות את הצעיר חובב הפינוקים.

טוב, אז החשש מבזבוז כסף על נסיעה מיותרת ירד והפיתוי להזדיין עם הצעיר הבאלטי הזה עלה, אז נסעתי לשם. כשהייתי קרוב חיפשתי את הצעיר הבאלטי בגרינדר ומצאתי. הוא לא היה מחובר, אבל שלחתי לו הודעה בכל זאת ואחרי זמן קצר הוא חזר אלי והתחלנו לדבר. לצערי הוא לא הסתפק בתמונות גוף והתעקש לקבל תמונת פנים, דבר שמשיקולים של ארון עמוק ודיסקרטיות אני נמנע בדרך כלל, אז נימקתי למה לא והצעתי רק להפגש איתו לקפה ולכמה שעות של פינוק והבטחתי שאקח אותו למקום יפה עם ג'קוזי (כפי שהיזיז שלי הציע שאומר לו) אבל הוא המשיך להתעקש על תמונת פנים.

החלטתי לוותר, לא רק בגלל הצורך בדיסקרטיות, אלא גם מהמחשבה שפנים הם ממילא לא הצד החזק שלי, ומי שזה מה שחשוב לו, במיוחד כשהוא כזה צעיר, אז ממילא זה לא יצליח ובשביל מה לי לחשוף משהו שאני מעוניין להסתיר? אמרתי לידידי כי לאור כל זה אני נסוג מהעניין, אבל האמת שהיתה עוד סיבה שבגללה ויתרתי. הסיבה הזו היתה נעוצה בחייל סקסי מתוק בן 20 שפנה אלי באותו זמן בגרינדר, אמר שהוא חרמן אש ומת שאבוא לזיין אותו. הוא לא ביקש פנים וגם לא חששתי שיגיד לי לא כשיראה אותי פנים אל פנים, כי היה משהו שהוא לא ידע עדיין, וזה ששנתיים וחצי קודם כבר נפגשנו והזדיינו והוא אפילו נהנה מאוד אז. אבל בהעדר פנים ולאור העובדה ששלחתי לו רק תמונות גוף וזין, החייל הסקסי לא ידע שאני זה אני ופשוט חשק בי לא בגלל מה שהיה בינינו פעם, אלא בגלל מה שראה בתמונות.

אחרי היסוסים מסויימים ואחרי שהזמין אותי אליו הביתה נסעתי לחייל לשעה קלה של סקס סוער. בזמן הסקס הוא כבר נזכר בי ובמפגש שלנו מאז, זכר דברים שסיפרתי לו והאמת שהפתיע אותי לטובה. לא רק זאת, אלא שבגלל שחזרתי לכיוון שאליו היה צריך להגיע ממילא, הוא גם תפס איתי טרמפ. אם לא הגשם השוטף שירד, היינו עוצרים בצד לסיבוב נוסף של סקס על הדרך כי הוא היה להוט לעוד. החייל נהנה מאוד וגם אני, והוא אף רצה להפגש שוב באותו יום אחרי שיסיים את עניני בבסיס העורפי שאליו הלך, אבל עד שהוא שלח הודעה החלטתי לתת לחתיך הבאלטי עוד סיכוי.

זה התחיל מכך שהידיד שלי ביקש שוב, יותר מביקש, הוא ממש התחנן. זה היה חשוב לו כל כך בגלל שבעבר, בגלל אהבה נכזבת לבחור אחר, אחיו ניסה להתאבד והוא חשש שכשאחיו יגלה את זה שם בחו"ל הוא עלול שוב ליפול לתהומות הדיכאון והוא לא יהיה שם להציל אותו. הוא שיכנע אותי שאין לי מה לחשוש מפגישה בדיסקרטיות עם תייר שעוד כמה ימים כבר ממילא לא יהיה בארץ? אז שלחתי לו תמונת פנים במשקפי שמש שקצת מטשטשת את הזיהוי שלי, אבל מספיק ברורה בשביל שיבין עם מי יש לו עסק. אחרי שצלחנו את מכשול תמונת הפנים, הוא שאל שאלה מכשילה נוספת: האם אני שרירי? באסה. הבחור אוהב שריריים, ואני ממש לא שרירי. אבל אחרי ששלחתי לו עוד תמונת גוף חשופה והשבתי לשאלותיו לגבי הגובה והמשקל שלי, הוא כנראה כבר היה מספיק חרמן ולא ויתר עלי בגלל העדר שרירים,  וקבענו להפגש. 

כשנפגשנו בבית הקפה בקניון בו הוא חיכה לי, הבחור נראה ביישן מאוד ומהוסס מאוד. לא ידעתי אם היסוסיו נבעו מכך שלא הייתי ממש הטעם שלו או מהסיטואציה בכללותה. חזרתי על הצעתי שנלך למקום אינטימי יותר שנוכל לעשות סקס בכייף וסיפרתי לו על החדר עם הג'קוזי, אבל הוא העדיף שנלך לשירותים בקניון הזה. מסתבר שהוא גם מצא בקלות את השירותים ונראה לי שכבר ביקר שם בעבר עם בחור כזה או אחר. אני לא טיפוס של סקס בשירותים, אבל נדלקתי על הבחור והלטתי לזרום, אם כי לא ויתרתי על הרעיון של סקס כמו שצריך במיטה ובג'קוזי. היתה לי הרגשה שאחרי שיראה מה יש לי שם מתחת לבגדים, רמת ההיסוסים שלו לנסוע עם אדם זר להזדיין באיזו מלונית או צימר, תרד. 

נכנסנו לשירותי הנכים שהיו פנויים ומיד נצמדנו לנשקה צרפתית חמה וטובה. שלחתי את ידי אל ישבנו והכנסתי אותה לרווח שבין המכנס לגוף, התחלתי ללטף ואהבתי מה שהרגשתי. הבחור נצמד אלי עוד יותר ונשימותיו כבדו והלכו. הוא שלח את ידיו להרגיש את הבליטה במכנסיי, ואז פתחתי את המכנסיים והפשלתי אותם, שולף את הזין המתעורר שלי כארי שקם מרבצו. הצעיר הבאלטי אהב מה שראה ומהר ירד על ברכיו והתחיל למצוץ לי בפראות יותר מכאיבה ממענגת, שפחות אהבתי. דיברתי איתו שירגיע ושימצוץ עדין יותר, אבל הוא לא ממש ידע איך. לא נורא, ניסיתי להינות מזה גם, ומבטו המחויך כשהזין שלי בפיו מצא חן בעיני. הרמתי אותו והורדתי את מכנסיו. הרמתי גם את חולצתו חושף את בטנו השטוחה וחזהו הרזה וליטפתי אותם, נהנה להרגיש את עורו החלק. ממש אהבתי את הגוף שלו. סובבתי אותו עם הפנים לקיר והצמדתי את הזין הפועם שלי לאחוריו. קונדום? הוא שאל ואמרתי לו שאין לי כלום, רק באוטו כי חשבתי שניסע ישר לצימר והצעתי שבאמת נעצור וניסע לשם. הוא המשיך להסס עוד רגעים ספורים, אמר שגם אין לו הרבה זמן, אולי שעה, ואז שאל בעיניים נוצצות: "אז יהיה שם ג'קוזי?". אמרתי שכן והוספתי שכדאי שיבוא. שנתפנק, שנעשה כייף ושלא ידאג. הראיתי לו בווייז את המרחק שבו החדר נמצא ושזה רק עשר דקות נסיעה וממש הפעלתי את כל נופת הצופים של הדיבור שלי עד שהוא איכשהו הסכים לבוא אם כי עדיין בהיסוס.




כשהגענו לצימר, התחלתי למלא מים בג'קוזי והתפשטנו. נצמדנו זה לזה בעמידה, כשאנו ערומים לגמרי לעוד חיבוקים, ליטופים ונשיקות חמות עמוקות ורטובות. לפחות להתנשק טוב הוא יודע, חשבתי לעצמי, כי במציצה הוא היה די חלש. תהיתי איך יהיה בזיון עצמו. עמד לי כבר חזק והלכנו לג'קוזי שהתמלא בינתיים. ישבתי על דפנות הג'קוזי שהיה גדול ועגול, הדלקתי ג'וינט, ואילו הוא כרע על ברכיו בתוך המים, פניו אליו והתחיל למצוץ לי שוב, הפעם קצת יותר בעדינות. זה היה הרגע שרציתי כבר לזיין אותו. מרחתי ג'ל על אחוריו המונפים מעלה, שמתי קונדום ובאתי אליו מאחור לחדירה עמוקה ונחושה. ככה זיינתי אותו שם בדוגי בתוך הג'קוזי ואחר כך עוד בשלל תנוחות, הוא נהנה מאוד וגם אני נהניתי במידה מסוימת לראות את הכוסון הזה מושחל על הזיין שלי כשעיניו חצי עצומות בהנאה עמוקה. היתה רק תקלה אחת קצת מבאסת שקורית כשגיעים לסקס ספונטני בלי להתארגן כמו שצריך לקבל זין והמהבין יבין. עצרנו את הזיון ועפנו למקלחת שם תוך כדי שטיפה וסיבונים הדדיים, שוב התנקינו ושוב הוא ירד לי למציצה תחת המים הזורמים.

יצאנו מהמקלחת, הדלקתי עוד גו'ינט והמשכנו להתחרמן ערומים במיטה כשהוא מלקק מוצץ ומתנשק איתי, עד ששמתי עוד קונדום והושבתי אותו על הזין שלי לאט לאט, נותן לו לקלוט אותו לכל אורכו ועוביו. הוא התחיל לרכב על הזין שלי כשבעיניו מבט חולמני מפתה והוא משחק בשיערו בפוזות שכאילו לקוחות מסרט פורנו. זיינתי אותו בעוד תנוחות אבל שוב קרתה תקלה ושוב עפנו למקלחת, והזמן נגמר לנו.

היה לו קשה להפרד, או שהוא שיחק שקשה לו להפרד וחזר ואמר לי שנהנה מאוד ורוצה להפגש איתי שוב, רק שמחר הוא כבר חוזר לחו"ל לצערו. הוא ביקש שאבוא לבקרו במדינה בה הוא גר ואני אמרתי לו שהוא גם יכול לבוא לישראל אם כל כך אהב את המדינה הזו, כפי שהוא סיפר לו לפני כן. ניסיתי לדובב אותו קצת אם הוא בזוגיות ואם יש לו בוי פרנד, אבל הוא אמר שלא וגם אמר שאני הגבר הישראלי הראשון שהוא עשה איתו סקס [ממש.... הוא כבר הספיק לחנוך את שירותי הקניון עם עוד כמה גברים נראה לי, אבל אולי רק מצץ להם אז כדברי ביל קלינטון, זה לא נקרא סקס...חחח] ושאני הגבר החמישי בסך הכל שהוא מזדיין איתו מאז הפעם הראשונה שלו בגיל 17 [חמישי מגיל 17? ממש... אולי חמישי מאז שהגיע לישראל או חמישי בחודש האחרון...].

נפרדנו עם טעם של עוד אבל ידעתי שלא יהיה עוד. סיפרתי ליזיז שלי שהפיתוי הצליח ושהיה סקס, אמרתי לו שהבחור נראה יותר ביישן משרלילן ושהייתי ממש צריך להתאמץ כדי שיסכים לבוא להזדין איתי בצימר, אבל היזיז שלי פטר את דבר כשטות מוחלטת ואמר שזה רק משחק שהצעיר משחק כאילו הוא לא שוכב כזה בקלות. אולי. בקיאותו בשירותי הקניון אולי תומכת בדעתו הנחרצת. ביקשתי מיזיזי הטוב שיעשה מה שרוצה עם המידע אבל בלי לערב אותי.
 
למחרת, עקב סיבות ביורקרטיות נאלץ הצעיר הבאלטי לטוס בטיסה מוקדמת ואילו בן זוגו, אחיו של היזיז שלי, טס בטיסה מאוחרת יותר. היזיז שלי ניצל את ההזדמנות הזו כדי לספר לאחיו שלב אחר שלב מה שהוא יודע. אמר לו שראה אותו מדבר בגרינדר עם גברים, סיפר לו על העלמויותיו כשהוא ישן ואמר לו שביום הקודם עקב אחריו וראה אותו הולך עם גבר לשירותים בקניון ואחר כך נוסע איתו לצימר זיונים שהוא מכיר בעצמו בסביבה. כל עניין המעקב אמנם לא היה ולא נברא, אבל העובדות של המעשה היו גם היו. אחיו אכן בכה כצפוי, אבל הוא היה שם לתמוך בו ולעזור לו לעכל את העובדות הלא נעימות שבן זוגו פשוט חי על חשבונו ומשתרלל עם אחרים.

ואני? הרווחתי זיון בינוני עם בחור חתיך שמישהו כנראה צריך ללמד אותו איך מוצצים ואיך מתאגנים לקראת חדירה אנאלית כדי שהחוויה תהיה נעימה ונטולת תקלות, אבל המישהו הזה כבר לא יהיה אני...

והשיר שמתאים לי לצרף הפעם הוא שיר משנת 2005 - Thalía - Seducción:



 


נכתב על ידי , 30/1/2016 22:10   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, בגידה, ג'וינט, גייז, הומואים, התפרפרויות, בג'קוזי, חלקים, חרמנות, מוסיקה, משחקים מלוכלכים, משיכה, ניצול, נשיקות, סודות ושקרים, סטוצים, סקס, פגישה, פיתוי, צעירים, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המצלמה ב-31/1/2016 16:01
 




דפים:  
568,785
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)