לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

24 שעות של התפרעות


 

הכל החל כשהסתבר שאני ודותן, האתיופי המיתולוגי, לא נוכל להפגש בסוף. לא בגלל שהוא לא רצה אלא בגלל שלוחות הזמנים לא הסתדרו לנו ולא היה טעם לצאת לנסיעה הארוכה אליו בשביל קוויקי של חצי שעה בקושי. אז ויתרנו ודחינו. אממה, בינתיים החרמנות שלי שהלכה ונבנתה לה במשך היומיים האחרונים, חיפשה פורקן.

 

מאמן הכושר הסקסי

 

הראשון שהועיל בעניין הזה היה מאמן הכושר הסקסי שאני מכיר כמה שנים און אנד אוף. פניתי אליו, הוא היה פנוי לאיזה שעתיים, שמח על ההצעה, שמח עוד יותר שלא רק אחלל בישבנו הסקסי אלא שגם יש לי משהו לשבור את המנצ'יס שלו לירוק וככה הזמין אותי אליו. זה היה אחד הזיונים הקצרים והקולעים ביותר שהיו לי כבר הרבה זמן. בדרך כלל אני אוהב זיונים ארוכים של כמה שעות אבל איתו זה היה כולה רבע שעה אינטנסיבית ביותר. קודם כל הוא התיישב לי על הזין עם ישבנו המהולל וגופו ההורס ורכב בעיניים עצומות לרווחה מעשן הג'ויינט ומרוב הנאה עד שהשפריץ בעוצמה. ואז הוא הסתובב, נשכב על הבטן ואמר לי לבוא לזיין אותו כמו שאני אוהב ורוצה. אחרי גמירה היה לו קצת קשה יותר לקבל אבל הוא ממש התאמץ בשבילי וקיבל חזק ועמוק כמו גדול. טוב הוא בעצם גדול. גבוה כמוני אבל חטוב ובעל גוף סוף הדרך, דבר שאני רחוק מאוד מממנו. זיינתי לו את הצורה והיתה גמירה מהממת. האספרסו של אחרי היה מעולה כהרגלו, נשיקה וחיבוק ויצאתי לי רגוע ומסופק.

 

 

השרמוט המחונן

 

לא חשבתי שיקרה עוד משהו, בוודאי שלא באותו יום. הרגשתי מרוקן לגמרי אחרי הגמירה הטובה ונאלצתי להשיב ריקם פניהם של כמה בחורים טובים וסקסיים שפנו אלי. אבל אחד מהם, שראה אותי ער בשעת חצות ניסה את מזלו שוב. אקרא לו השרמוט המחונן. למה? קודם כל כי הוא באמת רואה את עצמו כשרמוטה שלי. אנחנו מכירים כבר כשבע שנים. הכרנו אותו לפני הזוגיות שלו, בהפסקה שבינה לבין הזוגיות האחרת שלו, וגם אחרי שזו הסתיימה. כל פעם הוא איכשהו חוזר לסבב נוסף. כל פעם סוג הסקס שלנו גם משתנה. לעיתים זה שירמוט מיכני, לעיתים סוג של ידידות עם סקס ושיחות נפש. יזיז שפנים רבות לו. אבל תמיד, בלי קשר לכלום, שרמוטה של הזין שלי.

 

לאחרונה יצא שאנחנו נפגשים כמעט כל שבוע. בכל הזדמנות פנויה שלו הוא מחפש זיון איתי וזה סוג של ליטוף לאגו מבחור רב מעללים כמוהו. הוא כבן שלושים עכשיו ואנחנו מכירים מאז שהיה בן 23 והוא עדיין רזה שחום שעיר וסקסי עם ישבן קטן ושובב כמו שהיה אז. בעבר הוא לא היה מהמתנשקים וזה היה חסר לי, כי אני אוהב סקס אינטימי, אבל מהר מאוד הוא הבין שבלי זה הקטע שלנו יגיע לקיצו די מהר כי אני לא אוהב סקס קר ומיכני בדרך כלל. בשנים האחרונות יש לי בעיה אחרת איתו והיא שהוא לא מוצץ. זאת אומרת הוא מוכן למצוץ אבל רק עם קונדום. מי מוצץ עם קונדום תגידו לי? אבל ככה זה כשהוא בחור זהיר שמגן על עצמו באופן הכי מרחיק לכת שיכול להיות. אז רק קונדום, גם בזיון וגם במציצות, ומאחר שמציצה עם קונדום היא משהו שממש מוריד לי חרמנות, הוא פשוט לא מוצץ לי. זה חסר לי מאוד כי אני אוהב להתחיל זיון עם מגע ומציצה טובה, רצוי בזמן שיש לי איזה ג'וינט ירוק בפה, אבל ככה זה היה.

 

עם הזמן הוא החל להתקרב קצת למציצה שלא היתה. התחיל ללקק לי את הזין לכל אורכו, אך לא את הכיפה, לנשוף עליו ולהצמיד את שפתיו ולהבריש אותו איתם אבל תמיד רק את העמוד ואף פעם לא את הכיפה. בשלב הבא הוא החל להכניס את הזין כאילו לפה שלו אבל כששהום דבר לא נוגע בשום דבר, אם אתם מסוגלים להבין את הענין. הפה פעור, הזין כאילו בתוף חלל הפה, מרגיש את הבל פיו החם אבל לא נוגע בכלום. מלבד, לפעמים בשפתו התחתונה, ואני רציתי יותר. הרבה יותר, אבל ידעתי שהוא לא בכיוון.

 

הפעם הוא פנה אלי בלילה, אחרי שהתעוררתי ממצב בו נרדמתי כמו מת בסלון ביתי. בדיוק לקחתי כוס קפה ליד להתעורר קצת ובדקתי מה קורה פה ושם והנה הודעה ממנו בווטספ. "איך אתה מחר?" עניתי לו שאני צריך לעשות משהו בעבודה ועוד לא יודע אם אהיה פנוי. "מצידי אני מת שתבוא עכשיו. יש בכלל אפשרות שתתחמק מהבית?" הוא שאל, ועניתי לו שיש אפשרות תיאורטית אבל אני עייף, ברבע ווליום ומרוקן אחרי גמירה טובה. "אז נהיה ברבע ווליום. רק תבוא. אני ממש צריך אותך" הוא המשיך לנסות לפתות. החלטתי שממילא כבר התעוררתי ומקסימום אלך אליו נדבר קצת [הוא באמת בחור מחונן ברמות ולפעמים השיחות איתו נורא מענינות] ואולי נתחרמן קצת וזהו, אז הסכמתי והוא ממש קפץ משמחה.

 

כשבאתי אליו פשוט התפשטנו וישבנו בסלון. יותר נכון אני ישבתי בצד אחד של הספה והוא שכב כשרגליו עלי ודיבר. סיפר לי על כל מיני דברים בעבודתו היצירתית ואני קצת הגבתי פה ושם, והזין נותר רגוע לגמרי. ליטפתי אותו ללא הרף כל הזמן הזה והוא לא נגע בי בכלל מלבד רגלו הנוגעת. אחרי איזו חצי שעה של שיחה ועישוני ג'וינטים רמזתי לו שיגע גם קצת. הוא החל לגעת והזין שלי התעורר במהרה. מהר מאוד אחר כך עברנו לחדר השינה כשהוא לא מפסיק לצחוק מפעם לפעם על ה"רבע ווליום" שלי נוכח זיקפתי האדירה.

 

התחלנו להתקרב זה לזה במגע ונשיקות. פיו החל להתקרב לזין שלי ושוב כהרגלו הוא נגע לא נגע בו. מלקק אותו לכל אורכו , נושף עליו בפתח פיו, אבל לא מכניס פנימה. כל כך רציתי להיות בפנים. כיוונתי קצת את הזין לתוך פיו, לא נוגע בכלום, כשידי משוטטת על ישבנו ומתחילה ללטף את החור החם ולשחק עם האצבע שם טיפ טיפה בפנים. כשהאצבע משחקת לו בחור הזין החל לחדור לפיו. נאנחתי בהנאה למרות שעדיין לא נגעתי בכלום. כל כך רציתי את הרגע שאחדור עמוק לתוך פיו, ששפתיו יתהדקו לי על הזין, שלשונו תשחק ושפיו ממש ינוק לי אותו וימצוץ כמו שמציצה טובה צריכה להיות, ואולי גם לחדור עמוק לתוך הגרון, שזה בכלל השיא. לא יודע למה. אבל הפעם זה החל לקרות וקיבלתי ממנו סוף סוף את המציצה שאני כבר שנים מפנטז עליה. התלהבתי לגמרי. הוא המשיך שלחק לי עם הזין בפיו עוד זמן רב, שובר את הכללים. ואני כבר רציתי להיות עמוק בתוך ישבנו המזמין.הרגשתי שגם הוא מחכה לזה.

 

לקחתי קונדום ועליתי עליו מאחור. הוא נאנק קלות כשהתחלתי לחדור וקיבל אותו באנחות קלות עד הסוף. זה היה זיון מעולה, אבל לא האמנתי לרגע שאגמור. פעמיים באותו יום? אני כבר מזמן לא בחור בן עשרים שמסוגל להשפיץ כמה פעמים ביום. הוא התעקש. לא הסכים לגמור לפני. בסוף, אחרי כמה סשנים ארוכים של זיון, יצאתי מתוכו, הורדתי קונדום והתחככתי על ישבנו הקטן עוד ועוד. כמעט ויתרתי, אבל הוא התעקש שאמשיך ואמשיך ובסוף התחלתי משום מקום לפנטז על מישהו אחר. על אחד הצעירים ההם שכתבתי עליהם בפוסט הקודם. פינטזתי עלי מזיין אותו. יותר נכון פינטזתי עליו ממש משחיל את עצמו עלי ואומר לי לגמור . מתחנן לקבל את השפריץ שלי ולפתע זה קרה. הרגשתי את הר הגעש מתפרץ ואכן הוא התפרץ וגמרתי בעוצמה על גבו של השרמוט שלי. למחרת הסתבר שזה הפרומו לדבר האמיתי, אבל באותו זמן עוד לא ידעתי שכך יהיה.


 

הצעיר המהמם

 

אז אחד משלושת הצעירים האלה שכתבתי עליהם בפוסט הקודם, שגרים במקרה באותה עיר ושכמובן לא יודעים זה על זה, נפגש איתי בסוף. אנחנו מדברים כבר כמה שבועות וכל פעם שאמרתי לו שאני מבין שהוא לא בעניין ושויתר, הוא התעשת ואמר שלא. מה פתאום ושהוא עדיין רוצה להפגש. לא הבנתי למה. משלושת הצעירים שדיברתי עליהם, דווקא הוא נראה לי הכי פחות בכיוון שלי. אין לו שום פנטזיה על גברים מבוגרים, לא ממש ברור לי מה הטעם שלו, אבל לא נראה לי שזה אני, אבל אולי הזין שלי מצא חן בעיניו. אמון על המשפט "במופלא ממך אל תחקור" לא שאלתי שאלות מיותרות.

 

הוא אמר שיוכל להפגש איתי באותו בוקר ואומנם בסופו של דבר הבוקר הפך לצהריים, אבל שמחתי על ההזדמנות. כשהוא נכנס לרכב שלי ראיתי שהוא נראה אפילו יותר טוב ממה שחשבתי. בן עשרים, גבוה, חטוב, חלק, בהיר, עיניים בהירות ויפות, וההפתעה הגדולה באמת שהוא היה בחור חריף, פיקח, חכם ומשכיל. ממש לא איזה דביל שהחליט לקפוץ על זין גדול מרוב שעמום או חרמנות. טוב אני מניח שחרמנות היתה, אבל גם כימיה טובה ומפתיעה. הבעיה היחידה שהיתה היא שהייתי קצת סחוט פיזית ומרוקן, אז ממש לא הייתי במיטבי לצערי, כי דווקא איתו, שפינטזתי עליו בזיון האחרון שלי, רציתי להיות מעולה.

 

לא הייתי. הייתי בינוני בקושי. אמנם הזין עמד, אך לא לזמן רב. אמנם הוא מצץ מעולה וזיינתי אותו חזק וטוב, אבל רק לזמן קצר. אמנם בהתחלה היתה לו קשה וכואב כשחדרתי עמוק מדי, אבל אחר כך הזין עבר למצב של חצי זקפה וכבר לא היה לו קשה אבל גם הוא לא הרגיש אותו טוב כמו שצריך. היה לי חם והזעתי כמו סוס. אחרי שלוש סשנים של זיון כשהייתי רק בזקפה חלקית ואילו הוא כבר היה פתוח לגמרי, זיינתי אותו בדוגי והשתדלתי להחזיק מעמד כמה שאפשר עד שיגמור והוא אכן גמר במטחים עזים, ואמר אחר כך שהיה "נחמד".

 

מבחינתי נחמד זה כשלון. אני צריך לדעת שהייתי נפלא, מדהים, עצום, שדבר כזה לא היה לו מעולם ושהעפתי אותו לשמיים. פעמים רבות זה אכן כך הזיון איתי, אבל לא הפעם. אמנם הוא אמר לי שמעולם לא זרם עם גבר בוגר בגילי ומעולם לא קיבל זין גדול כמו שלי, אבל ה"היה נחמד" שלו ממש הוריד לי את המורל. מה שנותר לי לקוות זה שתהיה הזדמנות נוספת למקצה שיפורים. שבפעם הבאה אבוא אליו הרבה יותר טעון וחרמן ושאוכל לתת לו את מיטבי ולא שריד עמום של מה שאני מסוגל לעשות בסקס. נקווה. אחרי שהורדתי את הצעיר המהמם בביתו, החלטתי שאם אני כבר בעיר הזאת אני חייב לפחות לבוא לומר שלום למישהו. למאוהב.

 

 

המאוהב בחיק הטבע

 

אחרי שהורדתי את הצעיר בביתו ובדקתי מה המרחק לביתו של המאוהב ראיתי שתוך 4 דקות אני יכול להיות שם, אז החלטתי לנסוע. אמנם לא זיינתי אותו כל השבוע ולא התכוונתי לזיין אותו, אבל להיות כל כך קרוב ולא לבוא לומר לו שלום ואולי לתת לו איזו נשיקה וחיבוק, זה כבר גובל בגסות רוח, אז נסעתי אליו. סימסתי לו אם הוא רוצה לומר לי שלום, אך הוא לא ענה. סימסתי לו שוב שיסתכל מהחלון, אבל שוב לא ענה. צלצלתי אליו ולא ענה ואז צלצלתי שוב. הפעם הוא ענה. אמר שהטלפון שלו היה על שקט ולא שם לב. לפתע ראיתי אותו בחלון, ללא חולצה. אמר שישים חולצה וירד וכך היה.

 

באמת שלא חשבתי על זיון, אבל הוא רצה לפחות להתחבק ולהתנשק קצת ללא מפריע אז כיוון אותי לנסוע לאיזה חניון ריק בקרבת חוף הים ושם חנינו בפינה, מרוחקים מכל אדם וררכב ויכולנו להתמסר קצת לחיבוקים ונשיקות. הוא ידע שבאתי מזיון עם בחור צעיר בעירו ושלא גמרתי. סיפרתי לו גם שהייתי אחרי שני זיונים אחרים ופורקנים טובים ואני ממש לא בראש לזיון, למרות שהוא הציע שניסע לאיזה צימר ושהוא ישלם. אמרתי לו שאין טעם כי אני לא אגמור ולא בטוח שאפילו יעמוד לי, אבל הוא לא ויתר.

 

הוא שלף את הזין שלי מכלאו והתחיל למצוץ. ידי נשלחה כמו מאליה והשתחלה מתחת למכנסיים אל ישבנו היפה והחלתי ללטף. הזין שלי הגיב וזקפה שהיתה מאוד דרדלה בשעה האחרונה עם הצעיר המהמם, הפכה להיות חזקה ועוצמתית. המאוהב ממש התחנן שאזיין אותו, אבל לא בא לי סיבובים לצימרים וגם לא היה לי כל כך הרבה זמן. חרמנות כבר היתה והזדמנות גם, אז זרמתי. יצאנו מהחניון אל הדיונות שליד החוף, מצאנו פינה שוממה וזיינתי אותו שם עמוק וחזק כמו ששנינו אוהבים. הרגשתי עייף וכבר רציתי לוותר אבל הוא ביקש שאמשיך עוד ועוד ולפתע זה קרה. המצחיק שזה קרה שוב כשאני מפנטז שאני מזיין את הצעיר המהמם ולא אותו. שאני מצליח לעשות לצעיר ההוא את מה שלא כל כך הצלחתי כשהזדיינו. כשהפנטזיה הזו בראש שלי התחלתי לגמור בעוצמה, מפנטז שהגמירה הזו עם הצעיר המהמם. המאוהב לא ידע מזה כלום ורק נהנה כשהצליח להביא אותי לפורקן כנגד כל הסיכויים. התנקינו, התלבשנו וחזרנו לרכב. אחרי עוד כמה חיבוקים ונשיקות לקחתי אותו הביתה תוהה על כל מה שהיה.


 

הרהורים על הצעיר המהמם, האתיופי המיתולוגי והחתיך מהשדירה

 

איך זה יכול להיות שאני פעמיים גומר בזיון כשאני מפנטז על מישהו ולא מצליח לגמור כשאני מזיין אותו ממש? תמוה. מה יהיה בשבוע הבא כששני בחורים טובים ומיוחדים רוצים להפגש איתי יום אחרי יום? מדובר בדותן האתיופי המיתולוגי מצד אחד ובחתיך ההוא מהשדירה מצד שני. האם אחרי כל הזיונים האחרונים, אצליח לאגור מספיק זרע וחרמנות בשביל שניהם? או לפחות בשביל  אחד מהם? האם שוב אשאיר אותם מאוכזבים או מישהו מהם מאוכזב? אני לא רוצה לוותר על אף אחד מהם ואני מקווה שאצליח לספק את הסחורה. החתיך מהשדירה ביקש שאשמור לו זרע ולא אגמור עד שניפגש, אבל מה לעשות שיום לפניו אני אמור לפגוש את דותן האתיופי המיתולוגי? לא תמיד אני יכול לבחור מתי. לא תמיד ההזדמנויות שאני רוצה הם בעיתוי המתאים, אבל אני לא הולך לוותר על אף אחד מהם. מקווה לא לפדח. מקווה שיהיה טוב. אולי בגלל שלא זיינתי את החתיך מהשדירה כבר יותר משלושה חודשים, תשאר לי מספיק חרמנות לזיין ולגמור בסקס איתו למרות שיום לפניו אפגוש את דותן? בדיוק בעודי כותב את השורות האלה שלח לי החתיך מהשדירה הודעה בווטסאפ. ההודעה היתה פשוטה. ללא מילים. רק שתי תמונות שלו. אחת מאחור המראה את ישבנו העסיסי והסקסי, והשניה מקדימה המראה את חזית גופו ההורס כשהוא אוחז בזין. המסר היה פשוט. והתשובה שלי גם היתה פשוטה: "בוקר טוב חתיכי ושבת שלום. איי, איזה ישבן סקסי... מת כבר להיות בתוכו...". תשובתו של החתיך מהשדירה היתה פשוטה גם כן: שני סמיילי של קריצה עם דמעה בצורת לב.

 

 


 

והפעם החלטתי להקדיש לכולם, וגם לגוף שלי שאני מקווה שיעמוד בציפיות... חחח... את השיר של השבדית המהממת Tove Lo, מתחילת שנת 2015 Talking Body:


 


 



 


נכתב על ידי , 24/10/2015 10:45   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, בין תדמיות למציאות, ג'וינט, גייז, געגועים, הומואים, התמסרות, התמכרות, התפרפרויות, זין, חושניות, חיבוקים, חרמנות, יזיזות, ישבנים, לא חשוב הגיל, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סקס, פגישה, פיתוי, פנטזיות, ציפיות, תסכולים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שני קיפודים עושים אהבה



צפצוף ההודעה הזו בווטסאפ הפתיע אותי. אחרי כחצי שנה של היעלמות והתעלמות, שהפעם העברתי אותה בשלום ובלי תהיות מיותרות, הוא לפתע פנה אלי. כן, הוא. דותן. האתיופי החתיך המיתולוגי שלי, שלא היה אף פעם שלי בעצם. דותן שכל החודשים האלה הייתי כנראה חסום אצלו בווטסאפ ולא ניסיתי לחשוב אפילו למה. לפתע הוא כתב. אולי זה בגלל הימים הטרופים האלה שהביאו אותו לאיזה חשבון נפש ואולי סתם חרמנות רגעית. ההודעה היתה: "געגועים. זכותך לא לענות! אך דע שאתה בליבי וראשי כל יום.  רק שלווה ורוגע בימים מטורפים אלה. דותן."

"גם לך, יקר היית ויקר לליבי תשאר", עניתי לו.

"כשיצא ותרצה אשמח לבלות איתך במיטה. תאמין או לא, לא היה לי אחריך איש ולא מעוניין באיש." אמר דותן.

"אשמח. אולי זה מהיר מדי אבל מחר בערב אני חופשי, מה שלא קורה הרבה, אבל במקרה נוצרה הזדמנות. אם מסתדר לך סבבה, ואם לא אז בפעם אחרת."

"אוקיי. מחר אוכל להפגש איתך בשעה .... ונהנה אם תוכל לכמה שעות. אם לחוץ או לא מספיק אז פעם אחרת" הוא ענה.

זה דווקא סבבה לגמרי מחר ב... עד ...." עניתי לו.

"אתה נהנה ורוצה סקס איתי?" שאל דותן.

"בוודאי. מאוד" עניתי.

"אני מדי פעם מאונן וחושב רק עליך... תבוא ותהיה סקסי מחר.. כמעט כתבתי לך אוהב אותך... אבל לא תאמין לי"

"אני שמתי את המחשבו והאמונות בצד. אני זוכר משפט יפה שנכתב בספר הכוזרי של ר' יהודה הלוי. משפט שתמיד אהבתי ומתחבר לי לעניין: "מעשיך יקרבוך ומעשיך ירחיקוך". כל השאר זה פרשנויות. ניפגש בכייף."


"קיבלתי את מה שכתבת... (אף על פי שדקר לי את הלב)" כתב דותן.

"לא התכוונתי לעקוץ כלל. אתה מיוחד מדי לכך. את הלב שלך אני רק רוצה ללטף, לא לדקור".


דותן ראה והפעם לא השיב, אז החלטתי לכתוב לו עוד משהו שצץ לי בראש: "לפעמים אנחנו מזכירים לי שני קיפודים. כל כך רוצים אבל גם חוששים. איך הבדיחה אומרת? איך שני קיפודים עושים אהבה? - בזהירות..." והוספתי: "נשיקות לשפתיים היפות שלך".

 

האם דותן התחרט או שבכל זאת רוצה להפגש? בקרוב אדע.

נכתב על ידי , 14/10/2015 16:13   בקטגוריות אהבה, אמון, אמת, אנרגיה מינית, אסוציאציות, גייז, געגועים, הזדמנות שניה, הפתעות בחיים, הרהורים, התחלות חדשות, התמכרות, התרגשות, חרמנות, יזיזות, משיכה, פגז מן העבר - נוסטלגיה, פיתוי, פנטזיות, ציפיות, ציטוטים, רגשות, קשה להשגה, שחורים, תהיות, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב.הנדל ב-15/10/2015 13:59
 



בערבות הקרח




 

לא יודע איך קרה שכבר חודש לא פרסמתי שום פוסט. לא יודע איך שני הפוסטים האחרונים היו סיפורים כיד הדמיון הטובה עלי ואילו על החיים שלי לא כתבתי כבר חודש וחצי, אבל היום אכתוב קצת.

 

הסיבה לכותרת הפוסט הזה היא דני, התימני הבהיר הרזה בן ה- 27 שאני מת לו על התחת. בתקופה האחרונה אני חש ריחוק גדל והולך מצידו. הוא טוען שזה לא אישי אלי אלא שהוא הולך ומתרחק מכל עולם הגברים ונוטה הרבה יותר חזק לבחורות בלבד. הדו מיניות שלו [או שמא חוסר ההשלמה שלו עם משיכתו לגברים] היא כמו מטוטלת אצלו, אבל מטוטלת כזו שרוב הזמן בכיוון של שדיים וכוסים ורק חלק קטן בכיוון של גברים.

 

דני גם סיפר לי שכשכבר היה נפגש עם גברים לפני כמה חודשים עד שגזר על עצמו התנזרות, היה מציג את עצמו כאקטיבי ומזיין אותם [יש לו זין תימני עבה ויפה אם כי לא גדול כל כך] ולא נותן להם להתקרב לתחת שלו. גם לי הוא כמעט ולא נתן להתקרב לתחת שלו בחודשים האחרונים וזה לא קל. כבר זמן רב שאנחנו לא נפגשים במטרה לסקס, אבל פה ושם גולשים להתחרמנויות ולפני כמה חודשים אף לסקס מלא, כי זו ההשפעה של געש עם החוף הים הג'וינט וגם אולי הקרבה הגופנית העירומה של שנינו.

 

אחרי כל פעם שהוא אומר לי שלא בראש לסקס וניסע לים סתם כמו חברים ואז קורה משהו בכל זאת, הוא מתחרט ונאחז שוב בהחלטה של בלי סקס. כל פעם שמדברים על געש הוא נשמע יותר ויותר נחרץ בהחלטה שלו להתרחק ממני. דווקא בפעם האחרונה שהיינו בגעש לפני שבועיים שלושה ועצרתי את עצמי מלהתקרב אליו כי הוא היה כל כך אנטי, אז כשנכנסנו לים והיה קריר התקרבנו זה לזה והתחבקנו כשאנחנו ערומים, חיבוק כל כך טבעי שאחריו באה הנשיקה המדהימה שלו, כל כך טבעי אף היא, שלאחריה הוא זה ששלח את ידו ראשון לחפון לי את הזין וללטף טוו ואותת לי שהחרמנות התעוררה סוף סוף. מיד אחרי זה התיישבנו במים הרדודים והוא התיישב בחיקי כמו שאני אוהב, הזין שלי בפתח ישבנו אבל כמובן שלא ניתן היה לחדור בלי אמצעים מתאימים. דני צחק ואמר שכמה חסר עכשיו ג'ל, אבל כשיצאנו מהמים והלכנו לחוף רגע החרמנות שלו כבר חלף. לא לקחנו ג'ל ולא קונדומים ולא הזדיינו, למרות שהייתי מת לעשות את זה. "לא אחי" היתה התשובה שלו ו"יאללה בוא נזוז".

 

דני יודע שלמרות כל מה שהוא אומר, תמיד יש לי תקווה שבסוף נתחרמן ונזדיין ולכן בפעם האחרונה שדיברנו על האפשרות ללכת יחד לגעש הוא אמר לי והדגיש: ""אבל באמת שלא בשביל חרמנות, שתדע".

"וממתי אנחנו נוסעים לגעש בשביל חרמנות?" אמרתי בשמץ סרקאזם.

"כן, אבל בדרך כלל קורה, ולא רוצה שיהיו סתם ציפיות" סגר דני את הגולל על הפנטזיות שלי לזיין אותו על החוף. בסופו של דבר לא נסענו אותו יום. ובכלל בשבוע האחרון אני שם לב שהוא לא נכנס בכלל לגרינדר, אז אולי באמת הוא כבר לא חרמן על גברים, אלא אם החליט לפתוח כרטיס אחר שאני לא יודע על קיומו...

 

היום אנחנו שוב מדברים על געש. הפעם דני נשמע אדיש עוד יותר ואף אמר לי שהוא נוסע בכל מקרה ושאם בא לי להצטרף אז בכייף. מבאס קצת. בעבר הוא לא היה נוסע לגעש לבד. לטענתו גם כשנסע לבד ושהתחילו איתו על החוף, הוא לא התייחס כי בא רק בשביל השקט השמש והים. אולי זה נכון, אבל אולי גם יום אחד, כשיבוא רק בשביל השמש החוף והים, הוא בכל זאת יתפתה. דברים קורים.

 

לגבי הנסיעה לגעש הפעם הוא עדין לא אמר לי שלא אפתח ציפיות או שזה לא מחרמנות ואני מקווה שאמירות כאלה גם לא יגיעו, אבל צופה שהם יגיעו גם יגיעו. מה יהיה הפעם? נחיה ונראה. בינתיים אני מרגיש רק את הרוח המקפיאה הנושבת מן הקוטב של דני המתעקש לכבות את אש החרמנות שלי כלפיו ולהשאיר לאחרים לטפל בה. למרות זאת אני יודע שאפילו אם תהיה לי הזדמנות להזדיין היום עם איזה חתיך שלא יהיה, אני אוותר על זיון עם החתיך ואסע לערבות הקרח עם דני, בתקווה שהשמש הים והג'וינט אולי יצליחו להמס במעט את הקרחון הזה, כי חיבוק נשיקה וליטוף שלו שווים לי יותר מכל זיון... ותמיד יש את התקווה שאולי עם האוכל יבוא התיאבון.

 



 

ולסיום ממש, שיר שנזכרתי בו בהקשר הזה של להקת רוק ותיקה וטובה משנת 1977 - 

Foreigner - Cold As Ice:

 


נכתב על ידי , 3/6/2015 09:37   בקטגוריות אינטימיות, אירוטי, אמת, אנרגיה מינית, אסוציאציות, ג'וינט, גייז, ביסקסואליות, דו מיני, דאגות, הומואים, הרהורים, התנזרות, התמכרות, חוויה, חושניות, חרמנות, געש, יזיזות, ים, כימיה, ליטופים, מוסיקה, משיכה, נשיקות, עיניים ירוקות..., פגישה, פיתוי, ציפיות, צעירים, תהיות, תמונות, תסכולים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-3/6/2015 20:55
 




דפים:  
569,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)