לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הוא רוצה להיות הבן שאין לי


אני מכיר אותו כבר שנתיים בערך, נער הורס שחום חלק, חצי תימני כמוני, עם פנים יפות ושיער ארוך ומיוחד. הוא עמוק בארון, סטרייט לכאורה כמוני שיוצא ומזדיין עם בנות אבל פה ושם מחפש את דמות האב הזו לסקס שונה ואחר, ואני נפלתי לשמחתי לקטגוריה הזו. הוא בן 24 אבל נראה צעיר בכמה שנים, אפילו אם היה אומר שהוא בן 18 לא הייתי מתפלא. גפו הקומפקטי וישבנו החם כשהוא מתיישב עלי, מטריפים לי את החושים. הוא חם, אינטימי, חושני כמו שאני אוהב, ולא נורא שקצת קשה לו לקבל את הזין שלי כי הדקות האלה שהוא מקבל אותו עד הסוף בלי מעצורים אחרי שעות של חירמונים, שוות הכל.
בפעם האחרונה שנפגשנו היה לו כל כך טוב איתי כשהוא ישב עלי, לפני החדירה, מעורסל בין זרועותי ומתנשק ללא הרף, הוא שיחק בשיער החזה שלי, שהוא כל כך אוהב ואמר לי שהוא פוחד. פוחד להתאהב בי, ואחרי כמה זמן אמר לי: "אני אוהב אותך", אבל אולי זה היה בהשפעת עשן הג'וינט והחרמנות. "אני רוצה להיות הבן שאין לך" הוא הסויף ואמר ברוך, ואני רק חייכתי ואמרתי לו שיהיה.
כזה קרה, סיפרתי לו שפעם כתבתי סיפור כזה על יחסי אבא חורג ובן. הוא התלהב ולא נרגע עד שלא הקראתי לו את הפרק הראשון של הסיפור "בן חורג" שכתבתי לפני כמה שנים. סיפרתי לו כשהוא יושב עלי בערום ללא חדירה. סיפרתי לו כשהוא מדי פעם לוקח הפסקה קצרה לנשיקות חמות ומלאות תשוקה וסיפרתי לו כשהוא לוקח הפסקה קצרה למצוץ לי את הזין או לחכך את ישבנו ההורס על הזין שלי שכבר חיכה ברטט לחדור לתוכו. הוא התלהב מהסיפור ממש כמו ילד קטן שמקבל צעצוע, ולא רצה להפסיק עד שלא הגעתי לסוף הפרק. מזל שלא ידע שיש עוד פרקים, אחרת מי יודע מתי היינו מזדיינים בסוף.
אבל הפרק הראשון נגמר ואז שכבנו והזדיינו בכייף ובעונג כשהוא מקבל את הזין שלי ושואל: "אני יכול לקרוא לך אבא?" תשובתי החיובית הגבירה את חרמנותו. אחרי שגמרנו בעוצמה בזה אחר זה הוא אמר לי שהיחס שהוא מקבל ממני הוא לא מקבל מאף אחד וביקש שאשאיר לו סימן על הגוף, סימן לאהבה, סימן לשייכות, סימן של איקי על הפטמה, ולשמחתו מצצתי אותה בעוצמה עד שנותר סימן. מקווה שהסימן הזה יזכיר לו אותי ושלא יקח שוב חודש חודשיים עד הפגישה הבאה שלנו. בתור "אבא" יש לי זכויות ביקור, לא?
ולכבודו, שני שירים אב ובן שהתלבטתי ביניהם והחלטתי להכניס את שניהם. האזנה נעימה:
Cat stevens - Father and son, 1970:
Chicory Tip - Son of my father, 1972:


נכתב על ידי , 3/9/2017 09:00   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, ג'וינט, גייז, גמירות, הומואים, ביסקסואליות, התאהבות, התמסרות, זין, חושניות, חלקים, חרמנות, יזיזות, לא חשוב הגיל, מוסיקה, מין במשפחה, משיכה, סקס, פגישה, פיתוי, פנטזיות, שחומים, שנות ה- 70, תימנים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-16/10/2017 01:09
 



Black magic


עם ג'ים, האפריקאי השחור בן ה- 23 אני מדבר כבר תקופה, וחיכיתי להזדמנות המתאימה להפגש איתו. אתמול היה יום מבאס. קבעתי עם איזה כוסון צעיר שחיף בן 22 בחוף געש, שיום קודם וידאתי איתו שזה סגור. הגעתי בשעה היעודה ואפילו לפני כן, אבל המנייאק לא הגיע, לא הודיע כולם, לא היה אונליין באטרף ופשוט התפוגג. חששתי שזה יקרה כשהוא סרב לתת לי טלפון בטענת דיסקרטיות, למרות שרציתי עוד אמצעי תקשורת חוץ מאטרף.

ירדתי לחוף והלכתי לכיוון השומם יותר, כי אני לא אוהב להיות במקום בו יש הרבה אנשים ומעדיף לחכות לאלה שמסתובבים על החוף ומחפשים. עברו לידי כמה בודדים אבל רק אחד מהם היה שווה. משום מה אפילו לא רמזתי לו כלום. הרגשתי מבואס ורופס. למרות שהייתי חרמן אחרי שלא זיינתי מתחילת השבוע, הזין שלי היה בקומה.

חשבתי שלא נורא כי היה לי על הכוונת עוד איזה חתיך בן 18 שאני מדבר איתו כבר זמן מה וכל הזמן דוחה ליום אחר. הפעם אמר שהוא בחופש ושבערב מתאים לו, אבל כמובן ברגע האמת החליט לדחות שוב. עכשיו אנחנו מדברים על מוצ"ש. נראה אם הפעם זה יקרה.

חזרתי מבואס למשרד, היו לי איזה הצעה או שניים מבחורים שאני מכיר, אבל בא לי משהו חדש. משהו מרענן, ואם זה לא היה אחד משני הצעירים המבריזנים ההם, עלה בדעתי לפתע ג'ים האפריקאי. הוא חתיך אמיתי. גבוה. חטוב, חלק, שחום, פנים יפות. לשמחתי גם היה פנוי ונסעתי להפגש איתו. הוא היה חמוד, עם חיוך יפה. מהר מאוד הבנתי שהוא לא אוהב נשיקות. מבאס, אבל לא נתתי לזה למנוע ממני להתנשק איתו. נכון שהיתה רק צרפתית קצרה ושאר הנשיקות היו נשיקות שפתיים קטנות כאלה, שנעשו על ידו בחיוך ביישני. ונכון שהוא שאל אותי למה אני מתנשק איתו כשהוא אמר שלא אוהב נשיקות, אבל עניתי לו שאני לא יכול לשלוט בדחף לנשק אותו. אבל השתדלתי לא להגזים ולא לתקוע לו את הלשון למעמקי הגרון, אלא רק בקטנה, ליצור תחושת אינטימיות חושנית שאני כל כך אוהב בסקס. דיברנו גם, אבל הבעיה עם ג'ים היא שהמבטא האפריקאי שלו כל כך כבד שחצי ממה שהוא אמר לא הבנתי. לא נורא, נהניתי לזיין אותו, והיה סבבה של חיבור לפעם ראשונה. הוא רכב לי על הזין כמו שצריך וקיבל גם על הגב, בדוגי ועל הבטן. בסופו של דבר גמרנו במקלחת בעמידה תחת המים הזורמים כשאני מתחכך בישבנו העסיסי והסקסי והוא מביא לעצמו ביד עד שהשפריץ חזק וטוב. ג'ים התגלה כקסם שחור אמיתי.

ואם כבר נגענו בשחורים אז יש לי עוד אחד שאני מזיין לפעמים. שחום חטוב רזה עם אפס אחוזי שומן. הוא כבר קרוב לגיל ארבעים, אבל יש לו את אחד הגופים היפים ביותר שחוויתי. פנים קצת פחות, אבל מה זה משנה. יש לו גם חור הדוק וצר שמאוד מתקשה לקבל, אז האתגר להכניע אותו ולזיין אותו יותר גדול ויותר מענג שזה קורה לפעמים בחלק מהמפגשים שלנו. הוא גר די קרוב, אבל לאחרונה הוא כבר לא ממוקם כמעט, אז יותר קשה להפגש איתו, אבל הוא שולח לי הודעות ואני מניח שפה ושם זה עוד יקרה.

הקסם השחור הזה מזכיר לי עוד מישהו. מישהו שהיה יקר לליבי והיו תקופות שהוא הטריף לי את החיים. אחרי שנה וחצי שלא דיברנו (ואפילו לא עניתי להודעה האחרונה שכתב לי אז) התחלנו לאחרונה לדבר מחדש, ושוב זה קרה ביוזמתו. הכוונה היא לדותן האתיופי שכישף אותי ולקח לי הרבה זמן להשתחרר ממנו. הפעם, הוא כבר קצת מעל גיל 30 ולשנינו אין יותר אשליות ואנחנו הרבה יותר מפוכחים לגבי מה שיכול לקרות ומה שלא. אני מאמין שיבוא היום ועוד אחזור להתחרע על הישבן הסקסי שלו כי זה בעצם כל מה שהוא רוצה ויכול, כפי שאמר לי. הוא כבר גר קצת יותר קרוב, והרגע המתאים בטח יגיע. שיקח את הזמן שלו.


 
אז ברוח הפוסט הזה החלטתי להקדיש לכל השחורים הקסומים האלה שמלהיטים לי את הזין, את אחד השירים היפים של סנטנה, משנת 1968. השיר אמנם מדבר על אישה קסומה שחורה, אבל מבחינתי הוא על הבחורים השחורים הקסומים האלה. אז קבלו את Santana - Black magic woman


נכתב על ידי , 18/8/2017 13:04   בקטגוריות אינטימיות, אירוטי, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, גייז, גמירות, געגועים, אכזבה, הפתעות בחיים, התחלות חדשות, התמסרות, התפרפרויות, זקפה, חושניות, חלקים, חרמנות, ישבנים, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סטוצים, סקס, פגישה, פיתוי, פנטזיות, צעירים, שחורים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוני ב-24/8/2017 09:55
 



כוסון העל 2


אחרי שחלפו כשבועיים מפגישתי המחודשת עם כוסון העל בן ה- 25, הוא פנה אלי שוב ביוזמתו, שזה כשלעצמו סימן מעודד.  הבעיה היא שאצל נעריים הורסים כמוהו הכל נזיל, ולכן כשלא הסתדר לי באותו יום נאלצתי להמתין עוד שבוע שבועיים עד להזדמנות הבאה. זה לא שלא ניסיתי, עוד פעם פעמיים ביוזמתי , אבל לא הלך. החלטתי לחכות, וכמה ימים אחר כך הוא פנה אלי שוב ונפגשנו, שוב בדירה של החברים שלו. הפעם לא היה סימפוזיון ארוך כי הייתי קצת קצר בזמן ואחרי פחות מחצי שעה של קשקשת איתו ועם החבר שלו, הוא הלך לרגע ואז סימס לי לבוא לחדר. נכנסתי לשם והיה שוב סקס חם חושני אינטימי ופרוע. הזיון היה טוב ומענג, למרות שחששתי מהעיתוי כי זה קרה אחרי ארבעה ימים רצופים שהיו לי זיונים טובים וגמירות מוצלחות עם יזיזים אחרים. אבל מסתבר שכשיש משיכה כל כך חזקה, כמו האש שיש בינינו עכשיו (אולי בגלל שזו רק ההתחלה...) אז גם הפעם הזיון המריא לגבהים וגמירות טובות.

כמה ימים אחר כך נפגשנו שוב. הפעם העברנו יום שלם כמעט יחד. כשהגעתי לאסוף אותו מדירת חבריו, הוא עדיין היה במיטה בשלבי התעוררות. חמים, נעים ומזמין. העברתי את ידי הגדולות על גופו החמים מהשינה והנעים כל כך למגע. ספק ליטפתי ספק עיסיתי וכמובן, גם אחרי השלוק  הראשון שלו מהקפה, גם התנשקנו. האווירה היתה מאוד אינטימית, אבל נתתי לו להתעורר וחיכיתי להמשך שיהיה בים, כי התארגנו לנסוע לחוף געש.

כשהגענו לחוף היו לא מעט מכוניות, וקצת התבאסתי, כי רציתי את הפרטיות והבדידות שלנו על החוף, אבל בסופו של דבר מצאנו פיסת חוף קצת רחוקה שיכולנו להיות בה בלבד שלנו וכמעט לא עברו בה אנשים. האווירה היתה טובה ישבנו שתינו, עישנו ג'וינטים, שמענו מוסיקה שהכנתי (והוא  אהב מאוד) והשתזפנו לנו בכייף. כמובן שגם נגענו זה בזה והתנשקנו, ואיזה נשיקות מטריפות אלה היו...

בסוף גם התחלנו להתחרמן והושבתי אותו כמו שאנחנו אוהבים על הזין שלי לאט לאט, עד שהיה בכל העומק בפנים. לא יכולתי לשבוע מהמראה של היפיוף הזה רוכב לי על הזין בתשוקה והנאה רבה כשמדי פעם רוכן אלי גם לנשיקות עמוקות ומטריפות. הזדיינו על החוף , ואחר כך גם קצת בתוך המים. הזדיינו בישיבה, בעמידה, בדוגי ובשכיבה. הזדיינו כשהוא על הגב  וגם על הבטן. עשינו הפסקות מדי פעם כשכבר היה לו קשה, אבל מהר מאוד  אחרי זה, הזין שלי מצא את דרכו שוב למעמקי הישבן הקטן והמחרמן שלו.

אחרי כמה שעות טובות של סטלה וזיונים ואחרי שהוא כבר גמר פעם אחת ממלא את כל החזה והבטן שלי בשפיך שלו,
החלטנו לנסוע אליו הביתה ולהמשיך שם. תהיתי עד כמה הזין שלי יחזיק מעמד, אבל כשיש כימיה טובה, משיכה והמון תשוקה, הכל  מסתדר בסוף. גם אצלו בבית הזדיינו במבח בעמידה כשהוא  רוכן על השיש, עד ששמתי לב שמישהו  ממול מסתכל לכיוון שלנו, ספק בוהה וספק מתבונן, אז עצרתי את תשוקתי ושלפתי את זקפתי הקשוחה מישבנו  המזמין וחיכיתי עד שנגמור את הג'וינט ונחזור לחדר שינה.

וכשחזרנו המשכנו להזדיין כמו שפנים. כמה שהיה כייף בזיונים הקודמים שלנו, באותו יום זה התעלה לרמות חדשות. גם אחרי שגמרתי וגם אחרי שהוא גמר בפעם השניה באותו יום, ואמר שזהו, הישבן שלו כבר סגור והוא לא מסוגל לקבל יותר, נשארנו צמודים ומכורבלים זה בזה, המשכנו להתנשק ולהתחרמן, עד ששוב רציתי לחדור לתוכו. הצעתי לו בחצי חיוך שבוא נבדוק אם אתה באמת סגור ומהר מאוד הזין שלי פילס את דרכו לתוכו בנחישות ובתשוקה רבה. שוב עשינו את זה בעוצמה ושוב הגענו לשיא עד  שהוא גמר בפעם השלישית.

אחרי שבע שעות שבילינו יחד באותו יום, רוב הזמן בחירמונים וזיונים. החזרתי אותו לאן שהיה צריך ונפרדנו בנשיקה, עד הפעם הבאה.

מתנה של ממש הבחור ההורס הזה, כוסון העל הזה, שכמו יצא מהחלומות הרטובים שלי ונכנס למציאות ההזויה שבה אני  חי. אני מניח שזו מתנה לזמן מוגבל, אבל כל עוד שאפשר ליהנות ממנה, למה לא?
נכתב על ידי , 6/4/2017 15:54   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, ג'וינט, גייז, גמירות, געש, הומואים, הפתעות בחיים, התמסרות, התפרפרויות, זין, זקפה, חום אנושי, חושניות, חלקים, חרמנות, יזיזות, ים, ישבנים, כוסון, ליטופים, משיכה, נשיקות, סקס חזק, סקס על החוף, פיתוי, צעירים, רזים, שחומים, תמונות, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
567,886
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)