לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אלף וחמש מאות סיבות טובות - פרק 1 (סיפור גיי-אירוטי)




*

קיטי
*


לא יודעת מאיפה באה לי המשיכה המטורפת הזו לשחקני כדורגל. אולי בגלל שהייתי ילדה בכורה לאבא חולה כדורגל שבגיל שמונה כבר סחב אותי איתו למשחקים בשבת והקפיד לקחת אותי לשם עד גיל שש עשרה שאז אחי הקטן כבר היה מספיק גדול להתחיל ללכת איתו לשם. עלי הוא ויתר, כאילו בגיל שש עשרה אני אמורה לעשות דברים אחרים בשבת מאשר לפצח גרעינים עם אבי במשחקי הכדורגל האלה. אני אפילו לא יודעת לשים את האצבע על הרגע בו יותר משהתענינתי במשחק התחלתי להתענין בשחקנים, והם שמו לב אלי כי בגיל שש עשרה הייתי כמו פרי תאווה שרק בא לקטוף, ואולי זו בעצם הסיבה שאבי הרחיק אותי משם.


מאז עברו הרבה שנים, התחתנתי, נולדה לי ילדה, שהיום היא בת עשר והספקתי להתגרש לפני כמה שנים. אני הולכת ומתקרבת לגיל ארבעים, אבל עדיין נראה כוסית, לא עובר יום בלי איזו פעילות ספורטיבית שאני עושה ומטופחת טיפ טופ. הכי הרבה אני אוהבת את ימי שישי כי זו ההזדמנות שלי לראות את כל הבחורים הצעירים של השכונה משחקים כדורגל במגרש שנמצא בפארק העירוני ליד מקום מגוריי. ללכת לאצטדיון כדורגל לבד לא בא בחשבון, אבל לעבור ליד המגרש השכונתי לבושה באיזה מכנס צמוד ודקיק וחולצה הדוקה שמבליטה את מה שצריך כשאני מטופפת על הסטילטו 12 ס"מ שלי ומעכסת קלות, עושה לי טוב. במיוחד כשאני רואה את מבטיהם נוטפי הריר של הגברברים הצעירים האלה במכנסי הספורט הבוהקים שלהם.


אחד מהם צד את תשומת ליבי, דווקא בגלל שהיה קצת שונה מהשאר. לא שרירי ומסוקס כמותם, אלא דק, רזה ושחום. היו לו כושר שליטה מעולה בכדור, עינים ירוקות ופה שנסוכה עליו בת צחוק תמידית. היה לו גם דם חם לבחור, הוא נלחם על כל כדור, צעק, קילל, ולשמחתו כשהבקיע גול לא היה גבול. הרגשתי שהוא מסעיר אותי ועוד יותר הדליק אותי שהוא הסתכל בי במבט חצי אדיש כל פעם שעברתי שם, דבר שדווקא הבעיר עוד יותר את תשוקתי כלפיו. עד מהרה מצאתי את עצמי עוברת שם בימי שישי אחר הצהריים ולפעמים גם נעצרת להתבונן קצת במשחק. באחת הפעמים שכחתי לרגע שבאתי לחפש זין שחום וקשוח שיטחן אותי, נסחפתי בהתלהבות כשהוא הבקיע גול וצעקתי ומחאתי כפיים בהתלהבות, שוכחת לרגע את עצמי. זו היתה הפעם הראשונה שהוא חייך לעברי ואף נופף לי בידו לאות תודה, ואז ידעתי שזו ההזדמנות שלי לדבר איתו.


כשהסתיים המשחק קרצתי לו וסימנתי בידי, והוא עשה מין סימן כזה של: "מי? אני?" ואני הנהנתי במרץ עד שחבריו שדווקא התעניינו בי יותר, דחפו אותו ואמרו לו שילך אלי או משהו כזה. חלק עשו גם תנועות שלא משתמעות לשתי פנים עם האגן שלהם, מדגימים מה הוא צריך לעשות לי, אבל הוא נפנף בידיו כאילו "תעזבו אותי באמאשכם משהשטויות האלה" אבל בא בכל זאת לדבר איתי. הוא לא עשה לי חיים קלים בשיחה הזאת. לא מיהר להתמסר, ולא רמז אפילו שבא לו. התשוקה כבר בערה בי והחלטתי שאני חייבת להזדיין עם השחקן כדורגל הזה, אפילו שהוא רק שחקן חובב שמשחק עם החברים שלו סתם ככה במגרש השכונתי. שמתי לב שבגדי הספורט שלו היו פשוטים וקצת מהוהים שלא כמו הבגדים היותר זוהרים וחדישים של חבריו וזה נתן לי רעיון איך לקבל את זין שלו.


"אז מה הסיפור שלך עם כדורגל?" הוא אמר לי בסוף.

"זה לא שהכדורגל

מעניין אותי כל כך, זה יותר שחקני הכדורגל" אמרתי לו "ובמיוחד אתה" הוספתי בחיוך גדול.

"ככה כמו שאנימזיע ומסריח אחרי המשחק?" הוא שאל 

"היתי מעדיפה אותך קצת פחות מסריח, אבל כן. ככה. במיוחד עם בגדי הכדורגלן האלה שלך. זה מדליק אותי ברמות".

"בת כמה אתבכלל?" הוא שאל. 

"38, ואתה?"

"כמעט 24"הוא ענה... "נשואה? ילדים? הוא הוסיף לשאול."גרושה, עם ילדה בת עשר" אמרתי לו וראיתי את העננה חולפת על פניו, אותה עננה שידעתי שאומר שהפסדתי את הסיכוי שלי.

"וואלה? טוב,יאללה, גדול עלי" הוא אמר והתכוון ללכת, אבל לא התכוונתי להרפות כל כך מהר.דווקא חמקמקותו הגדילה את תשוקתי לכבוש אותו, או יותר נכון להכבש על ידו."ואם אני אתן לךסיבה טובה לבוא איתי , אז מה?"

"חחח... איזו סיבה טובה את כבר יכולה לתת לי? אני לא כזה נואש. יש לי מספיק סקס, ועם בחורות צעירות, אז למה לי עסק עם אישה כמעט בת ארבעים ועוד עם ילדה?..."

"אני יכולה לתת לך הרבה יותר מסיבה אחת" 

"נו, נשמע..."

"איך אלף וחמש מאות סיבות נשמעות לך?"

"אלף וחמש מאות?" הוא שאל והבעת תמיהה על פניו.

"כן"אמרתי, שלפתי את הארנק מהתיק ומשכתי את השטרות הדנדשים שהוצאתי מהכספומט לפנישהגעתי למגרש, "אלף וחמש מאות סיבות טובות".

"אמממ..." הוא אמר וראיתי את הגלגלים מסתובבים במוחו כשעיניו שוטטו מהארנק התפוח שלי אל גופי, סוקר אותי מכף רגל ועד ראש, ואז כשהוא נועץ ללא בושה מבט הישר לחזה שלי, הוא הוסיף: "אלף חמש מאות ושתים סיבות טובות נראה לי" והפור נפל.




 


המשך יבוא...

נכתב על ידי , 3/12/2016 08:15   בקטגוריות אירוטי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, ביסקסואליות, גייז, חרמנות, סקס, פיתוי, פנטזיות, פער גילים, רגשות, תשוקה, אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניר וזהו ב-4/12/2016 12:01
 



תפוח בדבש (סיפור גיי אירוטי)



זו היתה שעת לילה מאוחרת והייתי בעבודה חרמן אש אחרי כמה ימים חסרי פעילות. חשבתי שאראה קצת פורנו ואפרוק את חרמנותי לבד. פה ושם נכנסתי לגריינדר אבל לא היה שום דבר מעניין עד שלפתע קיבלתי הודעה מאיזה נערון חתיך בן תשע עשרה. הוא היה קרוב מדי וקצת הפחיד שמשהו יסדק בדיסקרטיות העמוקה בארון שלי, אבל התחלנו לדבר. שלחתי לו כמה תמונות מחרמנות בלי פנים והוא שלח לי כמה תמונות שלו. טען שעמוק בארון ושאני יכול לסמוך עליו, אבל משהו בתמונות שלו נראה לי מוכר. לא, לא יתכן שזה גבע. אין מצב. הוא סתם בחור צעיר שדומה לו. ידעתי שאם זה הוא, אין מצב שניפגש. אמנם כבר זמן מה שמתי לב שמהילדון היפה, האחיין של גיסי, צמח בחור לתפארת, אבל אוי ואבוי לי אם הוא ידע שאני משחק גם במגרש של הבנים.


הסקרנות לא נתנה לי מנוח. תמונותיו של הצעיר החתיך הזה שמת לקבל את הזין שלי, הסעירו אותי. שאלתי אם הוא ממוקם בדירה ואמר לי שכן. הוא שאל אם אני נשוי וביקש שאשלח לו תמונת פנים וסירבתי לאור מצבי. שאלתי מה כתובתו והצעתי לו שאבוא אליו ויראה אם מתאים או לא. כשאמר את כתובתו נרגעתי קצת כי לפי מה שידעתי הוא לא גר שם וכנראה שהוא רק בחור שדומה לגבע. למרות זאת עדיין רציתי להזהר, שמא זה בכל זאת הוא וקבענו שהוא יחכה לי למטה בפתח הבנין.  תכננתי לעבור, לנסות לראות מי הוא בלי שהוא יראה אותי, ואז להחליט. הוא שאל אותי מה אני לובש, וליתר בטחון אמרתי לו משהו שונה ממה שבאמת לבשתי. ליתר בטחון גם החניתי את הרכב ברחוב אחר וצעדתי לכיוון הבנין.


כשהגעתי לשם וראיתי אותו, כבר היה מאוחר מדי, כי הוא גם ראה אותי וזיהה אותי. אוי ואבוי. זה אכן היה גבע. הופתעתי. ידעתי שהוא חייל בקרבי ויש לו איזו חברה כוסית עם ציצי גדולים ובין זה ובין לשחק במגרש של הגברים יש פער גדול מדי, במיוחד שאני גדול ממנו בשנים רבות. היה מאוחר להתחמק ממנו חשבתי במהירות על תירוץ. התקרבתי אליו, וראיתי שהוא עמד שם מחייך, יפה עד כאב, עם ג'וינט ביד. הוא קצת נבהל נראה לי שראיתי אותו עם הג'וינט וניסה להסתיר אותו מאחורי הגב, אבל אמרתי לו: "אהלן גבע, ג'וינט, אה?" צחקתי וגם חיבקתי אותו קלות, כי הרי אנחנו מכירים. הזין שלי שהיה מכווץ מפחד עד אותו שלב, החל להתעורר לתחיה.


"מה אתה עושה כאן?" הוא שאל ועניתי שבאתי מהעבודה והולך ברגל הביתה כי יש לי פנצ'ר ברכב ולא היה לי כוח להתעסק עם זה באמצע הלילה. "ומה אתה עושה כאן?" שאלתי. והוא ענה: "סתם, מחכה לחבר שהיה אמור להגיע ובינתיים נרגע קצת עם השאכטה." 

"וואלה, כייף לך, מעניין איך זה." אמרתי לו וכשהוא הבין שמעולם לא ניסיתי, אמר לי: "קח קצת, תראה איך זה. תשתחרר". צחקתי. "היה לי באמת יום קשה ואני צריך להשתחרר, תביא, ננסה. הגעתי לגיל שאפשר להתחיל, לא?" גבע חייך, אמר שאני הרבה אחרי הגיל שאפשר להתחיל, אבל אף פעם לא מאוחר והושיט לי את הג'וינט.


לקחתי שאיפה אחת והשתעלתי קצת כי אני לא רגיל לעשן, אז גבע טפח לי קלות על הגב, ואולי אפילו ליטף קצת. כנראה שהליטוף היה רק הדמיון שלי או משאלת לב, אבל זה השפיע לי עוד יותר על הזין שכבר עמד בטירוף. עד מהרה גבע שם לה לכך. במבוכה הסתובבתי הצידה והכנסתי את היד למכנסיים לסדר את הזין וגבע העיר: "חרמן, אה? עומד לך או משהו?". מלמלתי משהו על שבוע בלי סקס ואז כאילו התחרטתי שפלטתי את זה, אמרתי לו שישכח מזה כי זה לא לעניין לדבר איתו על זה בגילו. אבל משהו במבע של גבע החל להשתנות. "רז, אה" הוא אמר עם חיוך קל בזוית של הפה, ואני עשיתי את עצמי לא מבין שהוא משתמש בשם הבדוי שמסרתי לו בגריינדר, ואמרתי לו. "מי זה רז?".


"אני לא ילד, רוני, כבר מזמן לא ילד" אמר ולפתע נטל את ידי והניח אותה על התפיחה הבולטת במכנסיו ואז גם משך אותי אליו.  זה היה הזוי. אני בשנות הארבעים שלי צמוד לחייל החתיך הזה, הבן של גיסי שבפירוש מנסה לפתות אותי. "בוא נעלה. אני יודע שאתה רוצה את זה, ובטוח שבא לי זין עכשיו" הוא אמר.

"לעלות לאן?" אמרתי במקום לשלול את ההצעה הזו על הסף, אבל כשהזין עומד השכל עף אתם יודעים לאן. גבע ענה שהוא עושה בייביסיטר על הילד הקטן של אחותו הגדולה. רק אז נזכרתי שאחותו הגדולה אכן קנתה דירה שם בשכונה, אם כי לא ידעתי בדיוק איפה, עד לאותו רגע.


לא יכולתי לעצור את עצמי. עשיתי חשבון שיש פה איזה מאזן אימה. הוא גם בארון ובמשפחתו המסורתית הוא בטח לא ירצה שידעו עליו, אז הוא מנסה לגרום למצב שגם לי יהיה משהו להפסיד. שלא סתם אני במקרה הולך ברגל הביתה אלא שאני איתו, עושה מעשים שהשתיקה יפה להם הן במשפחתו והן במשפחתי. לקחתי עוד שאכטה והרגשתי מסוחרר קלות. מלמלתי שאני אף פעם לא... אבל גבע אמר קצת בזלזול: "כן, כן, הבנתי" ותמך בגופי המתנודד בידו האחת כשידו השניה משתחלת לתוך המכנסיים שלי ואחזת בזין החם והפועם שלי. "זה ממש לא עושה לך את זה, ממש..." וצחק.


הלכתי איתו. מה יכולתי לעשות כבר?  החרמנות הטריפה אותי, הג'וינט סיחרר אותי, והרכבת יצאה לדרך ואי אפשר היה לעצור אותה עוד. נכנסנו לדירה והוא מיד ירד על הברכיים, פתח לי את המכנסיים, שלף את הזין הזקור שלי מכלאו וירד עליו עם פיו החם והמתוק. הרגשתי שאני כמו בסרט. שזה לא אני באמת מתמסר לעינוג של הזין בתוך פיו החם של גבע שאותו אני מכיר מיום שנולד. "מתוק כמו דבש הוא אמר כשהוא מתענג על הפריקאם שהתחיל לטפטף לי בעוז מהזין.


גבע השתחל מתוך מכנסיו ותחתוניו והורדתי גם את שלי ואז רק ראיתי את ישבנו הקטן, השחום, השובב והכל כך מחרמן. ידעתי שאחרי הלילה הזה הכל יהיה שונה. "איזה זין, יא אללה איזה זין" אמר גבע כשאצבע משומנת שלי כבר מלטפת ומשמנת את ישבנו החם ואת החור הלוהט והמפתה שלו. גבע הרים את ראשו מהזין שלי, ואני התכופפתי אליו והתנשקנו. וואו, איזו נשיקה מרטיטה זו היתה. התיישבנו על הספה בסלון כשהוא עלי והמשכנו להתנשק ללא הרף. לשונו הארוכה חקרה את פי ולשוני הסתחררה סביה והעמיקה גם לתוך פיו, כשידי ממשיכה לעסות וללטף את הישבן המדהים שלו. ידעתי שעוד מעט הוא יהיה שלי. שעוד מעט אהיה בתוכו. לקחתי עוד ג'ל סיכה, מרחתי על הכלים שלנו, ותפסתי את שניהם יחד בתנועות ליטוף מחרמנות.


"לא, לא, אני עוד אגמור ככה" הוא אמר והחזיר את ידי ללטף לו את הישבן, כששנינו ממשיכים להתנשק. "אני רוצה לגמור רק כשתהיה בפנים" הוא הוסיף ואז כיוון את פתח ישבנו ההדוק אל הזין שלי והתחיל לאט לאט להתיישב עליו. "הוא גדול, זה קשה" אמר גבע אחרי שחצי זין כבר היה בתוכו ואז עצר ושלף עצמו החוצה. "גדול וכואב, אבל אני מת שתזיין אותי היום חזק. בוא נדליק עוד ג'וינט" הוא אמר ומשך אותי אחריו לחדר השינה.


גבע הדליק את הג'וינט ונשכב על המיטה. הוא נתן לי שאכטה שסיחררה אותי עוד קצת ואז ירדתי בעצמי על הזין החמוד והעומד בטירוף שלו, אבל גם את המציצות הלוהטות שלי הוא הפסיק אחרי כמה רגעים כדי לא לגמור ואז הסתובב על ארבע ואמר לי: "יאללה, בוא תדפוק אותי כבר". מרחתי עוד ג'ל סיכה והתחלתי לשחק לו עם הזין בחור, מכניס קצת את הכיפה ומרגיש את הלהט שהחור שלו רוצה לשאוב אותי פנימה. "תכנס לאט ואחר כך תפרק אותי בלי רחמים", הוסיף גבע כשאני מתחיל לפלס את דרכי פנימה, כשאני מפשק בידי את פלחי ישבנו הקטן.


התחושה לחדור לתוכו היתה משכרת. לא האמנתי שזה קורה. הוא נאנק קצת מכאב אבל כשעצרתי לרגע אמר לי להמשיך. אז חדרתי עד הסוף ממלא את ישבנו הקטן בזין השחום והחם שלי ומרגיש את החור שלו הדוק לי על הזין. התחלתי לזיין אותו בתנועות איטיות פנימה והחוצה. השיער הדליל מסביב לחור שלו חירמן אותי עוד יותר. זה היה חם אש. "תפרק אותי" הוא ביקש והתחלתי להגביר קצב. הפכתי אותו על הגב והרמתי את רגליו הדקות על הכתפיים שלי וחדרתי אליו עד הסוף. הוא גנח וביקש יותר חזק והמשכתי לטחון אותו יותר עמוק וחזק, כשהביצים שלי נוקשות על שלו והוא מתלהב מזה עוד יותר. כשהחל לפתע להשפריץ בלי לנגוע לעצמו בזין בכלל, הבנתי שעשיתי לו את זה בגדול.


ידעתי שאני רוצה עוד. לפני שיתחרט או יעצור כי בא על סיפוקו, הפכתי אותו על הבטן וחדרתי אליו שוב בבת אחת עד הסוף. הוא צרח קצת ואמר שאני קורע אותו. ידעתי שקשה לו יותר כי הוא כבר גמר, אבל לא רציתי לעצור. פמפמתי אותו בעצמה כשהוא צורח קלות ונאנק עמוקות עד שהוא התחנן שאגמור כבר כי הוא לא יודע כמה זמן יוכל להחזיק מעמד. "תמלא אותי בזרע החם שלך..." הוא ביקש ואז זה קרה. מטחים חזקים של זרע נורו מהזין הלוהט שלי לתוכו ממלאים אותו עוד ועוד.  


נראה לי שהוא קצת הופתע שאכן גמרתי בתוכו, למרות שביקש זאת, אבל אחרי שזה קרה הוא הוא הסתובב על הצד, כשאנחנו בכפיות, וביקש שאשאר בתוכו. נשארתי בתוכו והיה חם וטוב שם, במיוחד כשהוא התחיל להשחיל את עצמו על הזין החצי עומד שלי בתנועות קלות ועדינות כשהוא משחק לעצמו בזין. לאט לאט הזין שלי התעורר מחדש וגם תנועות הפמפום של ישבנו המשתפד לי על הזין בעוצמה גוברת, עזרו בכך.


"אני רוצה ממך עוד מנה" אמר לי גבע, מה שהלהיט אותי עוד יותר. גם תנועות ידו על הזין של עצמו הפכו להיות נמרצות יותר ויותר, אז אחזתי במותניו והתחלתי לעזור בפמפום הזה של ישבנו הקטן, השחום והחם. טחנתי אותו בעוצמה והוא התלהב, סובב את ראשו אלי והתנשקנו צרפתית חמה וטובה ואז הרגשתי שזה קורה. הזין שלי החליט כמו מעצמו לפלוט עוד ועוד זרע בישבנו המתוק. כשהוא הרגיש את החמימות הרטובה שלי בתוכו והבין שגמרתי, הוא הביא עוד ששניים שלושה שפשופים לזין והתחיל להשפריץ בטירוף, כשהחור שלו מתהדק על הזין שלי בתנועות הקצובות של גמירתו וסוחט ממני את הזרע עד הסוף.


התנשקנו שוב ויצאתי מתוכו בעדינות. הוא הסתובב אלי וירד אל הזין שלי לבלוע בהנאה את טיפות הזרע האחרונות שנטפו ממנו ואמר שגם הזרע שלי מתוק כדבש. טעמתי את פיו המתוק עם שרידי הזרע שלי ומצצתי אותו מתוכו. אכן דבש. באותו רגע רק חשבתי על כך שבעוד זמן קצר נשב יחד סביב שולחן החג, נטבול תפוח בדבש ונחשוב על מה שקרה בינינו בלילה ההזוי הזה.

 

 

 


 

ובשולי הדברים שתהיה שנה טובה ומתוקה לכל הקוראים עם כמה שירים מתוקים בדבש:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


נכתב על ידי , 2/10/2016 14:02   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, ג'וינט, גייז, גמירות, דיסקרטיות, הגשמה, העזה, התמסרות, זין, זקפה, חושניות, חרמנות, חששות, כוסון, מוסיקה, משיכה, סקס, פיתוי, פנטזיות, צעירים, פער גילים, שחומים, תמונות, תפוח בדבש, תשוקה, אהבה ויחסים, סיפרותי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-5/10/2016 05:38
 



הכבשה הלבנה במשפחה [סיפור גיי אירוטי במשפחה]



כן, זו לא טעות. יש משפחות שיש בהן מישהו שהוא הכבשה השחורה, אבל במשפחתי הטריפוליטאית-טוניסאית הייתי הכבשה הלבנה בין כל האחים הדודים ובני הדודים השחומים והשחרחרים שלי. לא יודע מאיפה הגיעו הגנים הבהירים שלי, מספרים על איזו סבתא רבתא שהיתה בהירה בלונדינית עם עינים כחולות, אבל לא ברור אם זו אגדה משפחתית או משהו אמיתי. בכל אופן, אני יצאתי משהו כזה. בהיר, עם שיער שטיני מתולתל ובעל עינים כחולות. לא פעם טועים לחשוב שאני רוסי או משהו כזה וקופאיות בסופר תמיד מדברות איתי רוסית ולא מבינות למה ברוב חוצפתי אני עונה להם בעברית. מה שלא ידעתי זה שלא סתם הייתי כבשה לבנה במשפחה שלי, אלא שהייתי בין זאבים שחורים שעד גיל שבע עשרה לא ידעתי על קיומם.

 

לא רק מבחינת הגוון הרגשתי נטע זר במשפחתי, אלא גם מבחינת האופי הייתי שונה מאוד מהמשפחה החמה העוטפת עד חונקת שלי, מרובת החפלות והמפגשים רבי המשתתפים. אני כשלעצמי העדפתי כמה שאפשר להיות לבד, ולהיות בבית. הייתי נער די בודד, כמעט או בכלל לא היו לי חברים בני גילי, לא יצאתי למסיבות והבילוי המועדף עלי היה לצפות באיזה סרט או סדרה במחשב או בטלוויזיה בבית. היום, במבט של שבע שנים לאחור אני לא יודע מה קדם למה. האם הייתי הומו מלידה שלא ידע על כך והאם תמיד נמשכתי לגברים מבוגרים או שהארוע המכונן בגיל שבע עשרה עשה אותי כזה. אני נוטה להאמין שזרע הפורענות כבר היה בתוכי אבל הארוע גרם לו לנבוט וגרם לי להיות מה שאני כיום. הומו שנמשך לגברים מבוגרים שחומים שעירים וגבריים.

 

הכל התחיל כמו עוד אחת החפלות המשפחתיות שלנו בשבת בצהריים על האש. בגלל שהורי היו ילדי הזקונים במשפחותיהם הענפות ואולי גם בגלל שהם התחתנו בגיל מאוחר יחסית, יצא שבני דודי היו גדולים ממני בעשרים שנה ואף יותר, אבל אלה בני הדודים שהיו לי ואליהם הייתי נדבק מאז שאני זוכר את עצמי. כשהייתי ממש ילד, הם ראו בי איזה נודניק שאין ברירה אלא לאפשר לו להיות בקרבתם, למרות שכל הזמן ניסו לתקוע אותי מול הטלוויזיה עם איזה קלטת וידאו לילדים כדי שהם יוכלו לעשות מה שבא להם לעשות בלי שילד קטן יסתובב להם בין הרגליים. כשקצת בגרתי, אני חושב שזה היה שנה או שנתיים אחרי הבר מצווה, הם כבר הפסיקו לראות בי מטרד ואפשרו לי להיות איתם במה שהם לא עשו, אם זה פוקר, שתיה ועישון, כל עוד הייתי יושב בשקט שם וכמובן לא שותה ולא מעשן. למרות זאת, נראה לי ששאפתי לתוכי לא מעט עישון פסיבי מתקתק של חשיש או מה שלא היה שם בג'וינטים המגולגלים שהם עישנו בזולה שבחצר האחורית, הרחק מהעינים הבוחנות של ההורים.

 

כשהייתי כבר מעל גיל שש עשרה, נראה לי שהם אפילו קיבלו את חברתי בשמחה. היו מזמינים אותי לשבת איתם ו"מזהירים" אותי שיש וודקה במיץ התפוזים בקנקן הגדול על השולחן ושלא אשתה אותה בטעות, מה גם לי כמובן לשתות דווקא את המשקה הזה ולהתמסטל לקול צחוקם של בני דודי. אחרי כמה פעמים של שתית וודקה תפוזים בחצי צחוק, הם כבר הפסיקו לצחוק. בחופש הגדול לפני י"ב, כשהייתי כבר בן שבע עשרה הם אפילו הזמינו אותי ומזגו לי וודקה תפוזים וכשגנבתי להם איזה ג'וינט והעזתי לעשן אותו ממש, הם רק הגיבו בהנהון וצחקו בינם לבינם שגדל הילד. במיוחד היו אלה אלי ובני שממפגש למפגש הרגשתי שממש מדרבנים אותי לשתות ולעשן. חשבתי שהם עושים זאת כדי שארגיש אחד מהחבר'ה, למרות פערי הגילים בינינו, ולא ידעתי שלזאבים האלה היו תוכניות שונות לגמרי.

 

הייתי נער יפה, אבל חלק מהיופי שלי היה חבוי על פני עודף משקל ממנו סבלתי ושבעטיו הרגשתי תמיד סוג של ברווזון מכוער. היום אני יודע שהייתי חתיך חלק וסקסי אם כי קצת שמנמן, אבל בזמנו, עודף המשקל הזה הוריד לי מאוד את הבטחון העצמי לגובה השטיח שהיה שם בזולה, דבר שרק כמה דרינקים וג'וינטים הצליחו קצת לטשטש.

 

בשבת הארורה ההיא היתה לנו חפלה מיוחדת, רק לבני דודים, בביתו של אלי שהוריו היו בחו"ל. אכלנו, שתינו והתמסטלנו. אני זוכר באיזה שהוא שלב, כשהערב כבר ירד, שאר בני הדודים עזבנו בזה אחר זה ורק אלי ובני נשארו, אלי כי גר שם ובני כי אמר שיקח אותי הביתה אחרי שאתעורר כי הייתי שפוך מת על הספה. בני הדודים האחרים צחקו שהילד "לא כמונו" ולא ממש יודע לשתות ולעשן וצחקו על אלי ובני שהם תקועים איתי עכשיו כמו בייביסיטר עד שאצא מהסטלה. "רק שלא יקיא לך על השטיח" הם צחקו והזהירו את אלי שאכן הזדרז והביא מאיזה שהוא מקום דלי, על כל צרה שלא תהיה.

 

אחרי שהסתלקו כולם ונשארתי רק עם אלי ובני, הם קצת התעלמו ממני כי הייתי ממש שפוך, אבל החליטו להמשיך לתפוס ראש טוב בעצמם. כדי לשדרג את זה, הם שמו איזה סרט פורנו שבו נראו שני גברים שחומים תוקעים וטוחנים איזה בחורה לבנה קצת שמנמנה. פה ושם קלטתי קצת מהסרט וקצת מהדיבורים שלהם. "וואיי וואיי, איך הייתי מביא לה בתחת עכשיו" אמר אלי, אבל אחרי שהצטרף עוד גבר לבן לחבורה, אמר בני שדווקא התחת של הגבר הרבה יותר סקסי בעיניו. "טוב, אז נתקע גם אותו" צחק אלי ואז שמתי לב שהמכנסיים שלהם כבר מופשלים והידיים שלהם כבר מלטפות את האיברים הזקורים והרוטטים. סובבתי את ראשי לצד השני שלא ישימו לב שראיתי אותם, אבל מסתבר שעשיתי קצת רעש כשהסתובבתי וזה  רק משך את תשומת ליבם למשהו אחר.

 

"תראה איזה ישבן סקסי יש לו, יותר יפה מהבחורה ומהגבר בסרט ביחד" אמר בני. "

וואלה, ממש ישבן של כוסית, אמר אלי, לוטש עיניים לישבני העסיסי שקצת בצבץ החוצה ממכנסי הקצרים.

"היי, נוני, ישנת מספיק, בוא שב קצת איתנו" אמר לי בני ואני מרוב מבוכה וגם בגלל שהייתי עדיין חצי מסטול, לא עניתי.

"נו, נוני, יאללה, מה נהיית לנו פה ילדה? בוא שב איתנו כמו גבר" הוסיף אלי כשהוא נותן לי איזו כאפה קצרה בישבן ואחר כך מנענע אותי בכתף. "יאללה, קום כבר. או שתחזור הביתה או שתשב איתנו" הוא אמר .

זה היה הרגע בו עשיתי את הטעות. לא בא לי אותו רגע לחזור לשאלות ולחפירות של ההורים אז קמתי והתיישבתי על הספה איתם. "יבש לי בפה" אמרתי להם ואלי הגיש לי בחיוך כוס גדולה של מיץ תפוזים שרק אחרי שסיימתי לשתות אותה בלגימה אחת ארוכה, קלטתי שהיתה בה הרבה וודקה. אחר כך הבנתי שהיה בה גם כנראה ג'י או משהו כזה כי מאותו רגע הייתי ממש בובת משחק בידם. אני זוכר במעורפל ג'וינטים ואז אני זוכר רק כאב חד באחורי כשהזין הגדול של בני נכנס לתוכי וקדח בי ללא רחמים. אחר כך אני זוכר תחושה של רצון להקיא וסטירות כל פעם שעשיתי צלילים של כמעט הקאה. הבנתי במעורפל שהרצון להקיא לא בא ממשהו שאכלתי או שתיתי, אלא מהזין הגדול והחם של אלי שהיה בתוך הפה שלי וניסה להכנס בכוח לגרון.

"אל תדחף לו לגרון, הוא לא יודע איך, הוא יקיא לנו" אמר בני לאלי. "אז יאללה תביא קצת את התחת שלו, נהנית ממנו כבר מספיק" אמר לו אלי והם התחלפו.

 

אם עד אז חשבתי שהזין של בני גדול הבנתי ששל אלי הרבה יותר גרוע, כי בנוסף להיותו גדול הוא היה גם עבה באופן חריג.

"לא, לא, תפסיק, כואב לי" הצלחתי למלמל, אבל איש מהם לא שמע ולא שעה לתחינותי הלוחשות ורק הגבירו את הקצב של הפמפומים והטחינה של הישבן והפה המסכנים שלי. "רע לי, רע לי, אני הולך להקיא" אמרתי ואז מבלי שהוא יצא מתוכי אפילו לרגע, גרר אותי אלי למקלחת, פתח את זרם המים, אך המשיך לזיין ואמר שאם אני רוצה אני יכול להקיא. הקאתי את הנשמה שלי ובאותו זמן הרגשתי זרם חם של זרע עמוק בישבני. 

"איכס, מגעיל, בא לי לזיין לו את הפה, מה נעשה עכשיו?" שמעתי את בני.

"אין בעיה בכלל" אמר אלי ואחרי רגע הרגשתי זרם מים שכמעט חונק אותי מותז ישירות לתוך הפה שלי. השתעלתי, אך בני לא ויתר, הוא הרים את ראשי, יצק לתוך הפה שלי מי שטיפת פה והורה לי לגרגר ולירוק את זה. "אל תבלע" הוא הזהיר אותי, אבל בלעתי חלק בכל זאת ואז השתעלתי שוב. על שיעול הזה חטפתי עוד זרם של מים לתוף הפה, שירקתי אותו מהר, אבל הפה שלי לא נשאר ריק עוד זמן רב כי עד מהרה הזין החם והמטפף של בני נכנס לתוכו שוב.


"תמצוץ, יא שרמוטה" הוא אמר לי כשהוא מפליק לי שוב ושוב על הלחיים, "קח אותו לגרון" הוא אמר כשאחז בחוזקה בעורפי ודחף את הזין שלו פנימה. הראש של הזין נכנס, כשאני משתנק ואז הוא יצא שוב.

"תקשיב לי, יא שרמוטה" הוא אמר, "אני יודע שאתה יודע לצלול. ראיתי אותך עושה בריכה שלמה בצלילה בלי לנשום ובלי להחנק, אז זה מה שתעשה עכשיו. תצלול על הזין שלי בלי לנשום ובלי להחנק, ברור?"

אני רק יכולתי להנהן, כי חצי זין שלו כבר היה בפה שלי. בפעם הזאת בני כבר לא ריחם עלי. הוא אחז בעורפי בחוזקה, הכניס את הזין עמוק לגרון והתחיל לפמפם. על כל חצי השתנקות שלי הוא צעק: "כמו בבריכה, אתה צולל, אתה רק באמצע הבריכה" והמשיך לפמפם עוד ועוד עד שהרגשתי את הזרם החם של זרעו נשפך בתוכי וחונק אותי ממש הפעם.

"תבלע הכל כמו ילד טוב" הוא אמר כששלף את הזין שלו מגרוני, ואני חצי בלעתי וחצי השתעלתי וירקתי החוצה.

 

חשבתי שאחרי הגמירות שלהם הם ירגעו והפעם כבר רציתי ללכת הביתה, אבל רק חטפתי מהם כאפה נוספת והוראה לחכות להם ערום במיטה. בני קצת ריחם עלי אז נתן לי כוס ודקה תפוזים וג'וינט חשיש חזק. "תעשן טוב עמוק לריאות" הוא אמר "זה יעזור לך". ואני שתיתי ועישנתי ולא ידעתי מה עוד ימציא מוחם החרמני והמאוד לא רחמני. זו היתה הפעם הראשונה שלי, מה הם חושבים להם? כמה אני עוד יכול? ואז הוודקה והג'וינט טשטשו את הכאב וטשטשו לי את המוח.

 

המוח נשאר מטושטש, כנראה מעוד ג'י שהם שמו לי במשקה כי הם המשיכו להשתמש בי שם כל אותו הלילה. עשו בי מה שהם רצו. זיינו אותי ביחד ולחוד, אחד בפה ואחר בתחת, עשו לי חדירה כפולה, שיפדו אותי עד שהרגשתי שאני נקרע ואז נתנו לי להסניף משהו שארגע וגמרו בתוכי שוב ושוב. אחרי לילה שלם של זיונים, אונס והשפלה הם לקחו אותי למקלחת, נתנו לי ארבע כוסות של קפה שחור ובני התכונן לקחת אותי הביתה. שמעתי אותם מצחקקים כי זיון כזה טוב לא היה להם אף פעם.


"וואחד כוסית גדל לנו מתחת לאף" אמר אלי, ובני אמר: "לא כוסית אלא כוסון הומו נטחן, אני לא זוכר שאי פעם השפרצתי כמויות כאלה".

"וואלה, נכון", גם אני אמר אלי "שיגיד תודה שזה היה רק שנינו ושלא הבאנו עליו עוד כמה..חחח".

"זין אני יביא עליו אחרים. הוא השרמוטה הפרטית שלנו. נשתמש בו עכשיו קבוע, כל חפלה אחרי שכולם הולכים."

"ואם הוא לא ירצה?"

"אם הוא לא ירצה אני אשלח את התמונות ערום שלו שצילמתי עם השפיך נוזל מהתחת ואספר לכל המשפחה שמצאתי את התמונות האלה במחשב שלו ושהוא הומו מזדיין בתחת".

"חחח.." צחק אלי ואז שניהם שמעו את הדלת של הבית נטרקת כשעזבתי משם בריצה, צולע ומדדה מרוב שהם פירקו לי את התחת לילה שלם.

"תפוס אותו" שמעתי את אלי אומר אבל בני הגיב "שילך ברגל המזדיין הזה, מה פתאום שאני ארוץ אחריו. רציתי להסיע אותו כמו נסיכה, אבל אם בא לו ללכת ברגל חצי שעה שילך. מה אכפת לי".

"וואלה צודק, דפוק וזרוק, כמו כל השרמוטות...חחח" סיים אלי.

 

זו היתה אמא שקלטה מה קרה אחרי שמעדתי במדרגות כשניסיתי לעלות לחדרי ופשוט לישון כדי למחוק ולשכוח את כל הבושה והכאב. היא הוציאה ממני את עיקרי הדברים לפני שהתמוטטתי לגמרי והבינה שהיה פה אונס, ניצול מיני והדחת קטין לסמים אסורים. במקום לדפוק לעצמה כאפות על הלחיים ולצעוק "וואי לי , וואי לי" כנהוג אצל נשות המשפחה, יצאה בשקט מהבית, נסעה למשטרה והגישה תלונה. אחרי הליך חקירה ארוך, מעמת ולא נעים, אלי ובני הודו בעבירה. אמנם הם טענו כי אני פיתיתי אותם, אבל כשהבינו שלא יעזור להם כלום הגיעו להסדר טיעון וישבו שנתיים בכלא אחרי הורדת שליש על התנהגות טובה.

 

אני עוד פוגש אותם פה ושם באירועים משפחתיים אבל תופס מרחק כמה שיותר גדול מהם. אני גם מעדיף להשאר בבית ולהמנע עד כמה שאפשר מאירועים משפחתיים בשביל לא לראות את הפרצוף של המנייאקים האלה, אבל פעם אחת, אולי חמש שנים אחרי המעשה, באחד המפגשים המשפחתיים שכן הלכתי אליהם, שאלתי אותם: "איך יכולתם לעשות לי את זה? לבן משפחה שלכם? איך לא ריחמתם עלי?"

"אתה כל כך שונה מכולם, שאף פעם לא הרגשנו שאתה מישהו מהמשפחה. הרגשנו שאנחנו מזיינים בחור זר." אמר אלי.

"כן, איזה רוסקי הומוב מזדיינוב בתחת כזה או משהו" הוסיף בני, אבל באותו רגע חטף מבט מאיים מאלי שאמר לו: "תרגיע ומהר" ואז אלי הוסיף: "תדע לך שיש עוד כמה הומואים במשפחה שלנו, אז כנראה שזה באמת גנטי."

"אז כנראה שהוא בכל זאת חלק מהמשפחה שלנו, ההומו הקטן המשתפד הזה" זרק בני שכנראה לא למד כלום.


"השיפוד היחידי שיהיה כאן זה השיפוד הזה שיתקע לך בבטן אם עוד פעם אפילו תתקרב אלי" אמרתי ונופפתי בשיפוד ברזל של הקבב שאכלתי קודם לכן, ואז הסתובבתי והלכתי למנגל לקחת עוד שיפוד, כי הייתי רעב. שבע שנים אחרי היום השחור ההוא, ואחרי שהורדתי יותר מעשר קילו וחיטבתי גופה הורסת בחדר כושר, אני יכול פה ושם גם להרשות לעצמי. רצוי עם הרבה טחינה. כן, טחינה, חשבתי ונזכרתי שכבר כמה חודשים לא היתה לי טחינה טובה. אפילו לא זיון. בקושי איזה מציצה פה ושם, אבל שום דבר שווה באמת. הלכתי לי הצידה, פתחתי גרינדר וראיתי שבמרחק של קילומטרים ספורים ממני יש גבר בוגר שצילום הבטן השטוחה השחומה והגברית שלו הדליק אותי, אז שלחתי לו: "מה המצב?" והגבר ענה: "שלום חתיך".


נכתב על ידי , 28/4/2015 21:24   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אנאלי, בהירים, ג'וינט, גייז, גמירות, הומואים, זין, הפעם הראשונה, חרמנות, יחסים אסורים, ישבנים, מין במשפחה, מין בכפיה, ניצול מיני, סקס חזק, פיתוי, פער גילים, צעירים, שחומים, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים, סיפרותי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-14/5/2015 00:36
 




דפים:  
568,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)