לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הוא רוצה להיות הבן שאין לי


אני מכיר אותו כבר שנתיים בערך, נער הורס שחום חלק, חצי תימני כמוני, עם פנים יפות ושיער ארוך ומיוחד. הוא עמוק בארון, סטרייט לכאורה כמוני שיוצא ומזדיין עם בנות אבל פה ושם מחפש את דמות האב הזו לסקס שונה ואחר, ואני נפלתי לשמחתי לקטגוריה הזו. הוא בן 24 אבל נראה צעיר בכמה שנים, אפילו אם היה אומר שהוא בן 18 לא הייתי מתפלא. גפו הקומפקטי וישבנו החם כשהוא מתיישב עלי, מטריפים לי את החושים. הוא חם, אינטימי, חושני כמו שאני אוהב, ולא נורא שקצת קשה לו לקבל את הזין שלי כי הדקות האלה שהוא מקבל אותו עד הסוף בלי מעצורים אחרי שעות של חירמונים, שוות הכל.
בפעם האחרונה שנפגשנו היה לו כל כך טוב איתי כשהוא ישב עלי, לפני החדירה, מעורסל בין זרועותי ומתנשק ללא הרף, הוא שיחק בשיער החזה שלי, שהוא כל כך אוהב ואמר לי שהוא פוחד. פוחד להתאהב בי, ואחרי כמה זמן אמר לי: "אני אוהב אותך", אבל אולי זה היה בהשפעת עשן הג'וינט והחרמנות. "אני רוצה להיות הבן שאין לך" הוא הסויף ואמר ברוך, ואני רק חייכתי ואמרתי לו שיהיה.
כזה קרה, סיפרתי לו שפעם כתבתי סיפור כזה על יחסי אבא חורג ובן. הוא התלהב ולא נרגע עד שלא הקראתי לו את הפרק הראשון של הסיפור "בן חורג" שכתבתי לפני כמה שנים. סיפרתי לו כשהוא יושב עלי בערום ללא חדירה. סיפרתי לו כשהוא מדי פעם לוקח הפסקה קצרה לנשיקות חמות ומלאות תשוקה וסיפרתי לו כשהוא לוקח הפסקה קצרה למצוץ לי את הזין או לחכך את ישבנו ההורס על הזין שלי שכבר חיכה ברטט לחדור לתוכו. הוא התלהב מהסיפור ממש כמו ילד קטן שמקבל צעצוע, ולא רצה להפסיק עד שלא הגעתי לסוף הפרק. מזל שלא ידע שיש עוד פרקים, אחרת מי יודע מתי היינו מזדיינים בסוף.
אבל הפרק הראשון נגמר ואז שכבנו והזדיינו בכייף ובעונג כשהוא מקבל את הזין שלי ושואל: "אני יכול לקרוא לך אבא?" תשובתי החיובית הגבירה את חרמנותו. אחרי שגמרנו בעוצמה בזה אחר זה הוא אמר לי שהיחס שהוא מקבל ממני הוא לא מקבל מאף אחד וביקש שאשאיר לו סימן על הגוף, סימן לאהבה, סימן לשייכות, סימן של איקי על הפטמה, ולשמחתו מצצתי אותה בעוצמה עד שנותר סימן. מקווה שהסימן הזה יזכיר לו אותי ושלא יקח שוב חודש חודשיים עד הפגישה הבאה שלנו. בתור "אבא" יש לי זכויות ביקור, לא?
ולכבודו, שני שירים אב ובן שהתלבטתי ביניהם והחלטתי להכניס את שניהם. האזנה נעימה:
Cat stevens - Father and son, 1970:
Chicory Tip - Son of my father, 1972:


נכתב על ידי , 3/9/2017 09:00   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, ג'וינט, גייז, גמירות, הומואים, ביסקסואליות, התאהבות, התמסרות, זין, חושניות, חלקים, חרמנות, יזיזות, לא חשוב הגיל, מוסיקה, מין במשפחה, משיכה, סקס, פגישה, פיתוי, פנטזיות, שחומים, שנות ה- 70, תימנים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-16/10/2017 01:09
 



הלילה הוא שירים... ועוד חוויות


בילויים ליליים הם משהו נפוץ ורגיל לרובכם, אני מניח. לעומת זאת בשבילי הם דבר שנבצר ממני לאור מצבי המשפחתי, במיוחד בשעות הלילה המאוחרות או אפילו הרצון לישון עם בחור לילה שלם (עד כמה שנישן בלילה כזה אני לא בטוח) ולכן זה משהו שתמיד ערגתי אליו. דווקא כי אין לי. והנה בשבוע האחרון החתול בחו"ל והעכברים חוגגים. אופציות חדשות נפתחות וחוויות נצברות. המוזר זה שעד עכשיו כל החוויות בלילות האלה היו דווקא עם בחורים מוכרים, כי ככה אני. בדרך כלל מעדיף ללכת על בטוח עם המוכר והטוב על פני התחלות חדשות שלכו תדעו איך יהיו. אבל פה ושם מקווה שיצא לי גם מפגש עם מישהו חדש באחד הלילות האלה.

זה הולך להיות גם פוסט מוסיקלי שזור שירים שמתקשרים לתחושות שהלילות והחוויות האלה מעוררים בי. להתמוגג מהשירים, מהמנגינות ובמיוחד מהמילים. השיר הראשון שהוא שיר השירים של הלילות בכלל לדעתי. זהוא שיר שכתבה תרצה אתר, הלחין ושר חנן יובל - הלילה הוא שירים:

 

"הלילה אינו רק חלום ושמיים

לפעמים הוא תפילה למחר אחר.

 

כן, לפעמים, הלילה הוא שירים יפים

לפעמים, כן, לפעמים,

הלילה הוא ניגון וחדוות נעורים

לפעמים, כן לפעמים

לפעמים, הוא עד כדי כך תמים." 

 

 


 

 

לקחתי כמה סיכונים מחושבים עם כמה מיזיז הותיקים. כך יצא שהגנבתי הביתה את המאוהב הותיק שאני עומד לסגור איתו את הבסטה בקרוב, ללילה שלם של סקס ושינה אבל בלי גמירה כי רציתי לשמור למישהו שקבעתי איתו בלילה הבא.


ובלילה הבא, אחרי חצות זה היה הצעירון הכוסון הרזון בן העשרים וקצת שזיינתי אותו בבית על המיטה עם חרמנות של אש, עשן מהג'ונטים וגמירות מטורפות של שנינו, כי הייתי ארבעה ימים בלי גמירה.

והפעם השיר יהיה של אילנית - כבר אחרי חצות:

"כבר אחרי חצות,

עוד לא כיבו את הירח.

כי לפני כיבוי אורות

אורות של כוכבים,

נותנים עוד רגע קט לאוהבים.

 

מחר יהיה זה יום חדש

ומה אפשר מיום חדש כבר לצפות?

אז תן לנו עוד רגע,

רק עוד רגע

אף על פי שכבר אחרי חצות."





אם בלילה תהיתי מה אפשר מיום חדש כבר לצפות, ההפתעה הטובה הגיעה ישר בבוקר כשקיבלתי הודעה. ההודעה היתה מצעיר אחר בן עשרים וקצת, בחור גבוה מאוד חטוב סקסי  ומרשים, שכבר נפגשתי איתו פעמיים בעבר. זה אותו בחור שאחרי שכתבתי על המפגש שלנו הוא הבין שכתבתי עלינו ומסתבר שהוא קורא קבוע כאן בבלוג. חששתי קצת לקראת המפגש הזה כי לא רציתי לבאס אותו אם לא אגמור, אחרי הגמירה הטובה שהיתה לי עם הצעירון הכוסון רק כמה שעות קודם לכן, אבל הוא הרגיע אותי שאם לא מפריע לי להזדיין איתו ולא לגמור אז הוא ישמח להרגיש את הזין הגדול שלי שוב בתוכו. נפגשנו על הבוקר, נסענו לאיזה צימר לזיון בוקר סוער וטוב וגמרנו שנינו בכייף. מסתבר שהיה מה לצפות מהיום החדש הזה...

למחרת חירמנתי את הבחור האתלטי הגמיש כל כך שסיפרתי עליו בעבר. בסוף שנות השלושים שלו, אבל גוף בן זונה וגמיש ברמות על. ממש אפשר לקפל אותו לכל כיון ובכל זוית שאפשר. סוג של נער גומי...חחח. קיצר מרוב שחירמנתי אותו עלי הוא לקח מונית ספיישל ובא אלי לעבודה שם זיינתי אותו על הכסא, על השולחן ועל הרצפה. היה סקס מטורף וגמירות מענגות גם כן.

לבחור הגמיש הזה שזיינתי כאן שם ובכל מקום בחרתי את השיר של הביטלס, בדיוק בשם הזה The Beatles - Here, there and everywhere:




 
ואז הגיע הלילה המיוחד מכולם. הוא היה מיוחד כי הוא התחיל בריב ונגמר בהתפייסות טנטרית כזו מחרמנת בטירוף. זה קרה עם החתיך מהשדירה שבזמן האחרון יש לי יותר ויותר אי הבנות, כעסים ומריבות קטנות איתו. שורש הענין הוא שהבחור אוהב ואולי מתאהב בי או שמא מאוהב כבר. אם רק הייתי רוצה אז הוא היה שמח להיות רק איתי, סוג של בן זוג מחוץ לזוגיות שיש לכל אחד מאיתנו. רומן. סיפור אהבה. וכמובן גם הרבה סקס. זו הפנטזיה שלו. העובדה שאני לא שם בסיפור הזה גורמת לכל המשברים האלה בינינו. כל פעם שהוא פנוי ורוצה להפגש אבל הראש שלי כבר סגור על מישהו אחר, הוא נעלב משהו. כועס קצת ומספר לי אחר כך שבכה כשחשב על מה שקורה איתי. הוא גם מאוד רגיש. מילה אחד שלא הובנה כהלכה והבחור קופץ למסקנות. למרות שהגענו לאיזו הבנה שנמשיך לשמור את הקשר בינינו אפילו שבא לי להזדיין עם אחרים ואני עושה את זה לא מעט ואפילו שגם הוא פה ושם (הרבה פחות ממני) נפגש גם עם אחרים מחוסר ברירה, הוא לא יכול לברוח מהרגשות שלו ומהרגישויות שלו. אז בפעם האחרונה זה קרה על רקע זה שהחלטתי להתנזר יום יומיים מסקס בגלל פעילות יתר בימים הקודמים ובגלל תוכניות אחרות לימים הבאים. הוא נפגע ובצדק כי בנה על מפגש לילי איתי אחרי שיחזור מאיזו חתונה שהיה בה באותו ערב. הייתי מוכן להפגש איתו רק לנשיקות חיבוקים והתמזמזויות אבל לא ממש לסקס ואילו הוא רצה הכל.

מצבי הרוח שלו התפהפכו באותו יום וכשהוא היה בדרך לחתונה כבר שנמצאת איזו שעה נסיעה מהמרכז, אמר לי שהוא נכנס לחתונה עם דמעות בעיניים ושונא את השבוע הזה שהראש שלי במקום אחר. באותו רגע רציתי רק לקחת אותו בזרועותי לנשק ולחבק ולהיות שם בשבילו. איתו אני חושב יותר מהחלק העליון של הגוף מאשר החלק התחתון והרגישות שלו והעצב שלו נגעו לליבי. אמרתי לו שהייתי בא עד לחתונה רק לחבק ולנשק אותו אבל אוכל לצאת מהבית רק אחרי חצות. הוא היה בהלם. "מה, היית בא לקחת אותי רק בשביל נשיקה?" שאל, ועניתי לו שכן. "טוב, אהוב. תודה" הוא ענה לי והוסיף: "אני מחייך והולך ישר לשתות."

אכן באותו לילה בסביבות אחת בלילה הגעתי אליו אחרי נסיעה ארוכה, אספתי אותו עם חיוך מטופש ושיכור על הפנים. הוא נכנס יפה תואר לרכב שלי והתנשקנו ארוכות. החלטתי לקחת אותו הביתה כי לא היה לו הרבה זמן להסתובב בכל מיני מקומות. כל הדרך הוא לא הפםסיק לגעת בי, ללטף אותי ולהתרפק עלי והזין שלי התעורר מאוד. גם שלו. הגענו אלי הביתה ועלינו בשקט לגג. הוצאתי שם איזה מזרון שיש לי ונשכבנו עליו, לבושים רוב הזמן מתנשקים מתחבקים ומתחרמנים ללא סוף. בסוף איך שהוא גם התפשטנו ושם, תחת כיפת השמים היפים והבריזה הקלילה, עזרתי לא לגמור למרות שלא זיינתי אותו. למחרת הוא רצה להשלים את החסר וכשלא נעניתי הוא שוב התרגז קצת אמר משהו לא יפה, אבל כמה דקות אחר כך תפס את עצמו והתעשת. התנצל על מה שכתב לי ואמר לי: "סליחה אהוב. הודעה לו יפה. כל הגוף והשפתיים שלי עם כל הטעם שלך ונעים לי. אני מחייך. היה מאוד מיוחד וכייף אתמול וגם מרגש לגעת בך כל הדרך" וחתם באימוטיקונים של לבבות ונשיקות.

והשיר שאיתו אחתום את הפוסט הזה הוא באופן טבעי שירו של שלום חנוך - לילה:

"החלה רוח שורקת אלף מנגינות

חצר פניה מליטה, עוצרת את נשימתה

כי בא אורח.

הסהר מעגל את פיו

במן חיוך כל כך חביב

ומסתרק

- "אתה קירח"

אומר הלילה וצוחק.

 

הלילה הזה,

שום סימן הוא לא נותן.

הוא מעוור, הוא מכוון

את התנועה בשלל גחליליות.

הוא מספר מעשיות

והוא חושב שילדים מאמינים לזה,

מן לילה שכזה,

כזה."






נכתב על ידי , 25/8/2016 18:05   בקטגוריות אינטימיות, אירוטי, אמת, אנרגיה מינית, אסוציאציות, ג'וינט, גייז, גמירות, הומואים, העזה, התאהבות, התמסרות, התפרפרויות, התרגשות, זין, חוויה, חופש, חושניות, חרמנות, ליטופים, לילה לבן, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סקס, פיתוי, פנטזיות, תשוקה, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-25/8/2016 19:53
 



Gee Baby, סקס סמים ופרפרים


 

מצחיק איך נזכרתי בשיר שכל העולם שכח זה מזמן והזכרון שלי שלף אותו מאי שם. הסיבה שנזכרתי בו תתברר עוד מעט, אבל היא מתחברת לנושא הפוסט הזה.

 

זה קרה באמצע הלילה. התחמקתי כדי ללכת לפגוש את אחד הגברים החושניים ביותר שאני מכיר, שבקרוב יהיה בן ארבעים. כן, כן, זו לא טעות. הוא שחום, הוא שעיר במידה, גברי כזה, הוא חטוב והוא חם אש. הבעיה היחידה שיש לי איתו זה שהוא לא אוהב להזדיין חזק, אלא שהכל איטי. לא משנה כמה הסקס איתו יצרי, חם, אינטימי ועמוק, הוא צריך שזה יהיה בתנועות איטיות ועדינות. הפעם הוא הזמין אותי לדירתו החדשה ואמר שיש לו הפתעה. כשהגעתי התברר שההפתעה זה ג'י, סוג של סם נוזלי ששמים במשקה ושותים. מהמשפחה של סם האונס או משהו כזה. בזמנו דיברנו על זה והוא סיפר לי שהסם הזה מביא אותו לחרמנות ברמות על ואמרתי לו שבא לי לנסות. ידעתי שאני יכול לסמוך עליו שהוא ישמור עלי וידאג לי אם אגיב לא טוב לג'י ולכן רציתי לנסות את זה דווקא איתו. ביקשתי רק שישים לי כמות ממש קטנה, חצי ממה שהוא התכוון לשים, כי אני לא יודע איך תהיה הההשפעה  עלי.

 

בינתיים גילגלנו כמה ג'וינטים, עישנו והתחלנו להתחרמן. הוא שם לי את הג'י בכוס מים וזה היה מר מאוד ומיד שתיתי עוד מים בלי כלום. המשכנו לעשן ולהתחרמן ועברנו למיטה. הוא המשיך לחרמן אותי במציצות ונשיקות לוהטות ואז שלף מאי שם קוק-רינג והלביש לי אותו על הזין והתיישב לי על הזין. זה היה מדהים. הוא ביקש שתוך כדי זיון אמשיך לדבר על דברים אחרים שדיברנו לפני הסקס וכך המשכתי לספר לו על הסרט האחרון שראיתי, עד שהרגשתי שאני יותר מדי מטושטש כדי לדבר ורק רוצה להתרכז בסקס עצמו ולהתענג עליו. הוא אמר שמחרמן אותו שאני מדבר על דברים אחרים בזמן שהוא משתפד לי על הזין, עולה ויורד עולה ויורד ואני אהבתי את זה מאוד.

 

הג'י והגוינט הביאו אותי לרמות של חרמנות גבוהה, אבל ההכרה הלכה והטשטשה. ממש הרגשתי את החום של החור שלו בזמן החדירה ותחושה חמימה ונעימה החלה להתפשט לי בכל האיזור התחתון. כנראה שהתחלתי להתמסטל ממש, כי מתי שהוא הוא הציע שאלך למקלחת להתרענן קצת ואכן הלכתי יחד איתו לשם, נכנסתי למקלחת והתחלתי להרגיש יותר ויותר מסוחרר. הג'י התחיל להביא לי סטלה רעה. ממש רעה. הוא נותר לעמוד כל הזמן לצידי, הביא לי כוס מים ואני כבר לא יכלתי לעמוד על הרגליים ופשוט התיישבתי על רצפת המקלחת ושתיתי את הכוס שהביא. הרגשתי שאני רוצה להקיא, אבל לא הקאתי. רק תחושה של חמיצות עלתה לי בגרון. הוא נותר לתמוך בי. הציע לי לשתות רד בול או XL, שהסוכר בו יעזור לי להתאושש אבל לא הייתי מסוגל להכניס כלום לפה מלבד קצת מים. הרגשתי יותר ויותר רע ורק נשמתי עמוק, מחכה שעם הנשימות ההרגשה הרעה תעבור. אפילו לא הייתי מסוגל לעמוד על הרגלייים. שתיתי עוד קצת מים ונשמתי.נראה לי שהייתי שם במקלחת איזה חצי שעה - שעה מנסה להתאושש ולהתאפס על עצמי.

 

הוא דאג לי ומדי פעם חזר לראות מה איתי ואם יש משהו שהוא יכול לעזור לי. אחי הרהב זמן שישבתי שם על רצפת המקלחת הוא הציע לי שאפתח מים קרים וזה יכול לעזור. פתחתי את זרם המים הקרים [למרות שאני אוהב מקלחות חמות] והמשכתי לשבת על רצפת המקלחון כי לא הייתי מסוגל לעמוד. המים הקרים החלו לאושש אותי קצת עד שהרגשתי שאני מסוגל לשתות קצת מהרד בול/XL. המתיקות שלו הרגישה לי כמו קרטיב קר ביום קיץ לוהט על החוף. שתיתי עוד קצת עד שיכולתי לעמוד והמשכתי לספוג מים קרים על כל גופי ולנשום עמוק עמוק ולקוות שזה ימשיך להשתפר. הוא כל הזמן התעניין בשלומי ואפילו הלך להביא לי את הסבון שאני אוהב כדי שסתבן ואתנקה וכך עשיתי. הוא היה כל כך אמפתי. ידעתי שבחרתי נכון כשעשיתי את הג'י הזה לצידו. הג'י עצמו היה טעות ולא אחזור להשתמש בו כי עלי הוא לא משפיע טוב, אבל ניסיתי.

 

כשיצאתי מהמקלחת הוא הציע שאצא כך ערום למרפסת שלו כי הרוח והאוויר בחוץ יעזרו לי עוד להתאושש וכך עשיתי. חצי ישבתי חצי שכבתי שם על הספה בחוץ, שהסדין שהיה מונח עליה היה קר אף הוא ולח מהטל, אבל זה הרגיש נעים וטוב וזה מה שהייתי צריך באותו רגע. הוא ראה שאני כבר בשלבי התאוששות והלך להתרחץ בינתיים בעצמו. הרגשתי כבר לא חרמן בכלל, אבל רציתי אותו לצידי שם על הספה במרפסת. כשהוא חזר מהמקלחת הוא היה לבוש ועברתי פנימה לנוח עוד קצת על המיטה שלו. הוא ישב לידי וליטף ואני גם ליטפתי אותו בחזרה. הוא הדליק לעצמו ג'וינט שאלתי אותו אם הוא גמר בזמן שנמחקתי מהג'י, אך הוא אמר לי שלא.

 

לא עמד לי בכלל ואפילו לא הרגשתי חרמן אבל בא לי לשכב איתו ערום במיטה ואמרתי לו את זה. לשמחתי הוא נענה, הוריד את הבגדים ונצמד לגופי הצונן עם גופו החם והחושני. התנשקנו והתלטפנו והוא המשיך לעשן מהג'וינט וגם אני עישנתי קצת. הליטופים והג'וינט הדליקו מחדש את חרמנותי והזין עמד לי בעוצמה. רציתי לזיין אותו שוב. רציתי הפעם לעשות את זה מאחורה. הוא לקח שאיפה עמוקה מהפופרס ואמר לי להכניס לאט. זו היתה חדירה מדהימה. נכנסתי לתוכו לאט ועמוק, כל כך עמוק שהרגשתי שאני חודר כל כך שעובר עוד איזה מחסום פנימי שהזין שלי הגיע אליו. הרגשנו שנינו שאני מגיע לעומקים שעוד לא הגעתי אליהם בעבר איתו. זה היה נפלא והתענגנו על כל רגע. רק שזה היה איטי. זיינתי אותו עמוק ולאט כמו שהוא רצה, וזיינתי אותו הרבה, עד שהוא התחיל להתכווץ ולגמור עוד ועוד ועוד.

 

אחרי הסקס עיניו ברקו מהנאה, אך אני רק ידעתי שעד כמה שנהניתי, אני אצטרך למצוא עכשיו מישהו אחר שיודע להטחן טוב וחזק כדי שגם אני אוכל לגמור. זה קרה למחרת בערב בעזרת יזיז אחר, אבל מה שמעניין יותר מהיזיז האחר שפגשתי למחרת וגמרתי בעזרתו, זה דווקא מישהו אחר, באמצע שנות השלושים שפגשתי אחר כך. זה היה בחור ששוחחתי איתו כמה פעמים בזמן האחרון ועוד לא נפגשנו. הוא בחור גבוה יחסית, אבל פחות ממני, בהיר וחמוד עם ישבן מהסרטים שרציתי כבר לחרוש. החלפנו טלפונים והתחלנו לדבר בווטסאפ והבחור אמר שישמח לראות אותי גוף אל גוף אפילו לזמן קצר אם אני אגיע לסביבה שלו. אז אחרי שיצאתי מהסטוץ והגמירה עם היזיז שגאל אותי מחרמנותי, נסעתי לפגוש את ההוא גוף אל גוף באיזה רחוב בתל אביב.

 

ידעתי שזה יהיה רק לרגע, ואכן כך זה היה, אבל איך שראיתי אותו הרגשתי משהו מחשמל באוויר. אחרי שהחלפנו כמה משפטי נימוס והייתי חייב לזוז, שאלתי אם אפשר חיבוק. לא התכוונתי למשהו מעבר לחיבוק חברי של שלום שלום כזה, אבל עיניו היפות נצצו לרגע יחד עם חיוכו הביישני ובאותו רגע הרגשתי פרפרים מטורפים בבטן שלא הרגשתי כבר המון זמן. חיבקתי אותו חיבוק קצר ואמרתי לו שלום.  אחרי שנפרדנו סימסמתי לו מילה אחת: "אהבתי", והוא ענה לי "מחכה שניפגש ונהיה רגועים" ואני הבנתי שמצאתי חן בעיניו גם כן.

 

למחרת בבוקר סימסתי לו שאני בתל אבי ואם הוא פנוי להפגש. החמוד ענה לי שהוא בדרך לעבודה והוסיף: "אני שמח שהמפגש החפוז הדליק אותך... :) אני מחכה עכשיו לאוטובוס ... ומזדקר". היה ממש כייף לשמוע שהוא ככה מתחרמן עלי והיה עוד יותר כייף לשמוע מתי הוא יוכל להפגש איתי השבוע. מעניין אם הפרפרים ימשיכו להתעופף. מחשבה מטורפת הציפה אותי מיד כשנפגשנו והיא: האם ככה מרגישה אהבה ממבט ראשון? זה בטח סתם אני והפנטזיות המופרכות שלי, אבל הפרפרים מעופפים לי חזק בבטן...

 

ולסיום שיר הנושא לפוסט הזה שהתחיל בהשפעות הג'י על הגוף שלי בסקס מטורף עם בחור אחד והסתיים במשק כנפי הפרפרים ביחס לבחור אחר. איכשהו השיר הזה מתחבר לי לשניהם, למרות שאני בטוח שאף אחד מהקוראים אפילו לא שמע על קיומו - 

Peter Shelley - Gee Baby משנת 1974:

 


 



נכתב על ידי , 19/7/2015 16:31   בקטגוריות אירוטי, אמון, אמת, אנאלי, אוראלי, אסוציאציות, אנרגיה מינית, גייז, גמירות, העזה, הרהורים, התאהבות, התחלות חדשות, התפרפרויות, התרגשות, חושניות, חיבוקים, חרמנות, יזיזות, ליטופים, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סקס, פגישה, פיתוי, פנטזיות, ציפיות, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
567,891
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)